Ik denk dat ik morgenochtend als ik nog fris en wel ben, die factuur gewoon netjes ga overdoen (want ik denk echt dattie foetsie is, de oude is er namelijk nog wel....) en dan wel als een gek telkens op appeltje s drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
anders maak je een template
En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker
ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD*KRIJG INGEVING*
nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vindenmaar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
Allrighty, zal dat morgen doen; maar dan mag ik NIETquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes
Waarom wacht je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
sterkte..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.
Ik ken betere manieren om wakker te worden...
Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
Dat gevoel ken ik, heb ik zelfs als ik in slaap ben gevallen op de bank oid en maar kort heb geslapen. Wat ik wel wegkrijg is iets als brinta of cereal, dus dat is mijn ontbijt als ik weinig tijd heb (ik ga niet extra vroeg opstaan als ik om 8 uur de deur uit moetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
Haha, ach, er zit fruit inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
Dat heb ik precies zo - als ik een dag aan het werk ben, dus op school, ren je van hot naar her, altijd wel iets te doen, bijna geen rustpunten. Dan kan ik simpelweg niet meer de hele tijd denken aan wat ik mag en wat ik al heb gehad. Ik sta ook stil nu, op 75,2, gelukkig is er deze week nog niets bijgekomen. Wat ik wel doe is dat ik dan de 'rustige' dagen (in mijn geval vrijdag, zondag en maandag) gebruik om gezond te eten, omdat ik dan weer genoeg rust om me heen en in m'n hoofd heb om erop te letten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |