abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56738692
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
anders maak je een template

En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker

ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD *KRIJG INGEVING*

nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vinden maar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
Ik denk dat ik morgenochtend als ik nog fris en wel ben, die factuur gewoon netjes ga overdoen (want ik denk echt dattie foetsie is, de oude is er namelijk nog wel....) en dan wel als een gek telkens op appeltje s drukken. Ik heb ook al vanaf 1998 een apple, eerst een paarse imac, toen nog een 2e hands transparante donkergrijze imac en nu een witte imac. Op het werk hebben we de Alu imac en meneer C. heeft de G5 powermac. Over het algemeen vind ik het ook veel fijner hoor! (mijn imac is ook nog een powermac en die is eigenlijk fijner dan die met Intell die op het werk staat, het beeldscherm is iig veel beter). Ze hebben allebei wel een heel slank postuur
pi_56738785
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes

Allrighty, zal dat morgen doen; maar dan mag ik NIET VERGETEN om eerst te dupliceren, anders ben ik m'n oude factuur weer kwijt.....

Damn, ik heb een secretaresse nodig
pi_56738906
ik heb een donkerblauwe imac.. 2e serie
en hier staan een grijze en een blauwe vierkante kast.. en een mac mini.. en een powerbook en nog heul veul andere want mn papa doet iets met computers
wil zelf graag een laptop.. uiteraard.. van apple
ik heb vanaf 1991 m'n eigen mac
pi_56738936
hmm.. je hebt ook zo iets van
track changes/highlight changes.. dunno.... als 't helpt
maar ik ga slapen
pi_56741219
ik houd van mijn weegschaal
ok... vandaag dan

goedemorgen!

bijna weekend
Ja doei.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:49:53 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56741384
Goedemorgen .

Ik was eerder ( ), maar ik heb eerst even gedoucht, gegeten en m'n ouders gemaild. Moet over een half uurtje weg, weer naar Veendam. En dan mag ik de rest van de middag fijn alle resultaten in de computer gaan zetten. Wil ik per se vandaag af hebben, want dan kan ik morgen even relaxen. Zondag zijn er nog 20 bladzijden statistiek die door mij gelezen willen worden en ik moet nog een toetsje maken om mijn kennis van het eerste hoofdstuk te toetsen. Mijn ouders komen zondagavond eten en Boer zoekt vrouw kijken . Vanavond ga ik met Mark en z'n pa uit eten en naar de film (No country for old men, ik heb hem al gezien, maar wel met keislechte subs, dus er is niet heel veel blijven hangen).
Niet meer actief op Fok!
pi_56741638
en op 't werk aangekomen

*gaap*

écht geen zin vandaag misschien ook/vooral door de onzekerheid die ik nu heb over m'n uren
Hele dag doorkomen... en dan was ook nog m'n yoghurt op, dus moest ik maar twee bammetjes in de bus oppeuzelen.. Was wel blij dat ik met de bus was was erg koud namelijk buiten

de weegschaal gaf mij vandaag een bijna onder de 80 aan dat betekent dat ik al mee dan 6 kilo kwijt ben sinds 1 januari
Doei.
pi_56742189
Goeie morgen allemaal!

ik heb schandalig ontbeten! we hadden nog wat appelgebak in huis... en nou ja, nu dus niet meer Maar het was heerlijk en ik hoef voorlopig ook geen tussendoortje.

wel weer n slechte update gedaan, een kilo erbij... had eigenlijk nog wel wat meer verwacht, maar nu moet ik dus weer fanatiek gaan beginnen.

@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten (wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
pi_56742270
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!

Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
pi_56742812
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Wel lekker trouwens!

Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
Waarom wacht je?
pi_56743012
Mogge! Ik dacht om eens wat variatie in het ontbijt te brengen en zit nu aan een appel en een sinaasappel.
Dat ga ik voor de zomer bewaren. Ik heb het er nl. niet warmer van gekregen.
pi_56743064
Mogge!

Heb gisteren nog eens bekeken en eigenlijk is m'n haar meer een soort bobkapsel. Maar ik kom er wel overheen.
Gisteren gevulde aubergine gegeten, was erg lekker en een hoop gestudeerd. Moet vandaag ook weer en het hele weekend en dan is woensdag m'n laatste reguliere tentamen!
Ontbijt was boterhammen: 1 pindakaas, 1 hagelslag. Morgen ga ik hardlopen want ik moet nu handtekeningen verzamelen !
Het mooi kotsende meisje.
pi_56743642
Goeiemorgen

Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.

Ik ken betere manieren om wakker te worden...

Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
pi_56743916
sterkte Sylvana

het zit je ook niet mee he?
Doei.
pi_56744231
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:42 schreef omearos het volgende:

[..]

Waarom wacht je?
Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
pi_56744616
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.

Ik ken betere manieren om wakker te worden...

Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
sterkte..
pi_56745399
Sylvana, sterkte ermee! Wat een pech allemaal...

Heb eindelijk m'n onderzoeksvoorstel ingediend bij het DCO. Nu nog waarschijnlijk een maand wachten of het goedgekeurd gaat worden (eigenlijk wil ik wel binnen een maand beginnen, maar goed , dat doe ik dan gewoon stiekem . Het lijkt me niet dat dit afgekeurd gaat worden...). Maar nu heb ik weer vooral zin om me daarop voor te bereiden, terwijl ik eigenlijk m'n tentamen moet leren, dus dat schiet niet zo goed op.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56745556
Omg die banner Joran quotes op JOUW mobiel
pi_56746209
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
pi_56746336
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
Dat gevoel ken ik, heb ik zelfs als ik in slaap ben gevallen op de bank oid en maar kort heb geslapen. Wat ik wel wegkrijg is iets als brinta of cereal, dus dat is mijn ontbijt als ik weinig tijd heb (ik ga niet extra vroeg opstaan als ik om 8 uur de deur uit moet )

Sterkte Sylvana
pi_56746671
Ik heb net een overheerlijke geroosterde snee brood op, besmeerd met zure light mayo (uit Frankrijk) en sambal badjak. En daarna belegd met avocado, ui en tomaat. Daarover wat "pittige peper" (kruidenpeper uit een zilveren blikje van de AH excellent) en een beetje zout. Echt erg aan te raden. Ik mag nog zo'n snee brood, maar wacht er maar even mee, anders heb ik om half 1 m'n lunch al op

Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
pi_56746697
heb trek... maar ga pas over half uur met pauze spreiden die handel..

en hard aan de studie in de pauze
Doei.
pi_56747413
Sterkte Sylvana!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Wel lekker trouwens!

Haha, ach, er zit fruit in (er stond precies nog 1 grote punt me aan te staren... anders ha dik m vast tussendoor genomen)
nee, was eigenlijk van plan vanmiddag weer fanatiek te gaan doen, maar had al met wat vrienden afgesproken die zuurkool burger te gaan halen bij de mac, dus das n btje kansloos!
(maar straks wel lekker hardlopen om t te compenseren)
pi_56747707
O: noten musli met volle turkse yoghurt
T: 2 crackers hagelslag met dieet boter
L: volle turkse yoghurt met druiven

en zo nog wat crackers met krabsalade

zijn 12 druiven gelijk aan 1 stuk fruit?
pi_56748773
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
Dat heb ik precies zo - als ik een dag aan het werk ben, dus op school, ren je van hot naar her, altijd wel iets te doen, bijna geen rustpunten. Dan kan ik simpelweg niet meer de hele tijd denken aan wat ik mag en wat ik al heb gehad. Ik sta ook stil nu, op 75,2, gelukkig is er deze week nog niets bijgekomen. Wat ik wel doe is dat ik dan de 'rustige' dagen (in mijn geval vrijdag, zondag en maandag) gebruik om gezond te eten, omdat ik dan weer genoeg rust om me heen en in m'n hoofd heb om erop te letten.

Vandaag dus lekker ontbeten met fruitsalade (kiwi, druiven, sinaasappel) en koffie verkeerd met magere melk. Net geluncht met een bruin pistoletje filet americain en twee geroosterde gele paprika's .

Heb wel de hele dag al hoofdpijn en een dikke keel, dus ik vrees voor een opkomende verkoudheid, bleh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')