Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier een lekker recept voo rsajoer boontjes? Ik had het bij de Indische afhaal een keer op en dat was zooo lekker. Helaas viel de boemboe van Conimex vies tegen, die was helemaal niet pittig.
opeten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef mordradead het volgende:
Ik zit nog steeds rond de 75 te klooien, wel een ananas in huis wat zal ik daar toch eens mee doen
Tof dat je het zo leuk vindt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd van de universiteit
ja.. dit is écht geweldig
alleen even kijken hoe en waar ik een dictaat van 160 pagina's ga uitprinten
Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren danquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:59 schreef Jeipod het volgende:
ff dubbelzijdig thuis, zo gepiept
achteraf reflecteren is niet handig ... nu al mn dagplanningen van stage uitgewerkt en nu moet ik gaan reflecteren met als uitgang mn leervragen, kan de helft niet meer voor de geest halen
het is zó volwassen en interessant en leuk..quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tof dat je het zo leuk vindt!
Ik hou ook van de universiteit, ik wil er ook eigenlijk niet weg als ik straks ben afgestudeerd...
mja, haha je hebt gelijk :dquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren dan![]()
Oja, printen: koop maar vast een goedkope printer motorbloempje (lees: dure printer, goedkope inkt), je gaat 'm nodig hebben!
Statistiek is inderdaad leuk, zeker als alle domme meisjes om je heen zitten in de collegezaal 'he? Waar heeft ze het nu over? Waarom heet het nu ineens MANOVA in plaats van ANOVA? Waar haalt ze die 15,34 vandaan? Wat betekent die epsilon nou ook alweer?'quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en de ironie wil dat ik, de enorme wiskunden00b (waarom denk je dat ik Nederlands studeer?), nu de hele tijd aan Mark van alles zit uit te leggen over statistiek
(hij leest nu wat ik gisteren las). Ik vind statistiek leuk
. Het wordt straks wel moeilijker, maar het gaat absoluut goed komen
. Volgende week woensdag eerste SPSS-practicum. Yeah!
Ik heb het over 's ochtends als je wakker wordt en nog niets hebt gegeten en op je rug ligt. Dan heb je al snel een plat buikje hoor. Ik zit nu een beetje krom voor de computer en dan heb ik ook een rolletjequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrekHoe doen jullie dat?
Inderdaad, vooral die bovenste. Wel grappig om die foto's van iedereen te zienquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Jeipod het volgende:
Conleche, ik vind jou foto's echt alsof ze uit een tijdschrift komen btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |