abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56701188
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

Heeft iemand hier een lekker recept voo rsajoer boontjes? Ik had het bij de Indische afhaal een keer op en dat was zooo lekker. Helaas viel de boemboe van Conimex vies tegen, die was helemaal niet pittig.
Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekker

Vanavond restje Chinese Zoetzuur, en dan weer lekker zwemmen Al heb ik nog wel een beetje spierpijn van maandag nu, maar dat is vanavond wel over
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:31:23 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56701238
Ik vraag m'n moeder straks ook wel even en anders zal m'n oma het vast wel weten
Bernie en ik zijn tof.
pi_56701255
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef mordradead het volgende:
Ik zit nog steeds rond de 75 te klooien, wel een ananas in huis wat zal ik daar toch eens mee doen
opeten?
pi_56701487
nog steeds thuis, ben echt te goed bezig met school. Wat nooit gebeurd dus even profiteren van mijn uitspatting
Net een kokosmakroon gehad (visite enzo) en nu aan het lunchen, broodje peper rosbief en 1 met 20+ kaas. Lekker
Van het weekend trouwens misschien zwemmen, wel btje zin in ... btje, idee dat je in bikini moet is weer wat minder .. maar ach
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:52:25 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56701660
Ik ben ook goed bezig met de studie.
Zag er vanochtend niet naar uit dat dat zou gaan gebeuren (kwam tráág op gang), maar nu ben ik toch bijna klaar.
Alleen lijd ik nu weer eens onder mijn perfectionisme. Alles moet tot in de puntjes perfect zijn voordat ik het opstuur naar de prof (maandag overleg). De eerste versie van de vragenlijsten is dus bijna af en ik heb ook al twee scholen die hebben toegezegd mee te zullen doen met mijn onderzoek . Ik heb flink wat mails de deur uit gedaan, dus even duimen dat ik op die manier nog twee scholen zo ver krijg en dan heb ik voldoende scholen . Helaas zijn het tot nu toe allemaal scholen uit de regio ipv uit de stad, dus dat wordt weer treinen, maar ja, beter scholen buiten de stad dan helemaal geen scholen, dunkt me .

Ik heb gisteren zo'n mooie film gezien (Into the wild, draait in april in de bioscopen) over een jongen die na zijn studie op avontuur uit gaat en uiteindelijk de wildernis van Alaska intrekt. Het is een waargebeurd verhaal en ik zat aan het einde echt met een brok in mijn keel. Er is ook een boek van (een bestseller) en ik heb nog een boekenbon liggen, dus ik ga het boek straks even halen . Straks ook even naar de bieb om een boek over SPSS te halen, want daar moet ik dit weekend mee aan de slag. Morgen en vrijdag ga ik namelijk de data verzamelen voor mijn scriptie en maandagmiddag moet ik die al zoveel mogelijk verwerkt hebben. Dag weekend . Maar wel leuk, dat SPSS .
Niet meer actief op Fok!
pi_56701716
Ik houd van de universiteit

ja.. dit is écht geweldig

alleen even kijken hoe en waar ik een dictaat van 160 pagina's ga uitprinten
Ja doei.
pi_56701803
ff dubbelzijdig thuis, zo gepiept

achteraf reflecteren is niet handig ... nu al mn dagplanningen van stage uitgewerkt en nu moet ik gaan reflecteren met als uitgang mn leervragen, kan de helft niet meer voor de geest halen
pi_56701815
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd van de universiteit

ja.. dit is écht geweldig

alleen even kijken hoe en waar ik een dictaat van 160 pagina's ga uitprinten
Tof dat je het zo leuk vindt!
Ik hou ook van de universiteit, ik wil er ook eigenlijk niet weg als ik straks ben afgestudeerd...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56701849
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:59 schreef Jeipod het volgende:
ff dubbelzijdig thuis, zo gepiept

achteraf reflecteren is niet handig ... nu al mn dagplanningen van stage uitgewerkt en nu moet ik gaan reflecteren met als uitgang mn leervragen, kan de helft niet meer voor de geest halen
Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren dan

Oja, printen: koop maar vast een goedkope printer motorbloempje (lees: dure printer, goedkope inkt), je gaat 'm nodig hebben!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56701897
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tof dat je het zo leuk vindt!
Ik hou ook van de universiteit, ik wil er ook eigenlijk niet weg als ik straks ben afgestudeerd...
het is zó volwassen en interessant en leuk..

zodadelijk even naar de studievereniging om lid te worden, en daarna nog 2 uurtjes college.
Erg moeilijk allemaal, dat wel, máár, ik heb besloten dat ik alle 5 de vakken ga halen dit semester, dus ja.. dat ga ik dan ook maar gewoon 'even' doen
Wil volgend jaar rond deze tijd mijn Propedeuse hebben, dus ja.. dan moet ik wel hè?

nu maar even gaan eten, en dan weer aan de slag

fijne dag!
Ja doei.
pi_56702116
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren dan

Oja, printen: koop maar vast een goedkope printer motorbloempje (lees: dure printer, goedkope inkt), je gaat 'm nodig hebben!
mja, haha je hebt gelijk :d
nee ik bedoelde te ver achteraf. Moet over begin januari nog reflecteren over wat ik toen in de kring heb gedaan met de kinder bv ... dus dat weet ik allemaal niet meer hoor ... dus er moet weer uit de verhalenduim gezogen worden.
pi_56702124
* Bagel Heeft n nieuwe computer een hele mooie met n plat schermpje

Hey allemaal!

hier nog n universiteits fan, veeeeel lekkerder dan de middelbare school! Ik heb trouwens vanmid n gesprekje, want ik ga volgend jaar overstappen van geschiedenis naar psychologie

er deed hier toch nog iemand geschiedenis? wat vind jij van dat Jared Diamond boek? (vind t t beste te doen tot nu toe )

´t lijnen gaat niet meer heel super, ik eet ´normaal´ en sport evenveel, maar er gaat gewoon ff niks meer vanaf! Ik ben nu weer aan t bijhouden wat ik allemaal eet en drink om te kijken wat ik nog kan missen.. Mag van mezelf sowieso nu nog maximaal 4 glazen alcohol per week drinken. (is een stukje minder dan mn normale gemiddelde de laatste tijd)
Met t sporten gaat t wel weer lekker, mn dikke blauwe voet ziet er alweer n stuk beter uit en ik heb alweer een paar keer n klein stukje hard gelopen.

Nu maar weer flink wat verbranden bij het opruimen van mn kamer (Dat gaat nog flink zwaar worden denk dat ik maar begin met wat rek oefeningen en n warming up!)
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:25:37 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56702350
Universiteiten roeleren inderdaad de pan uit .
Maar toch zal ik wel blij zijn als ik straks afgestudeerd ben . Eindelijk centjes verdienen. Mag ook wel een keer na 7 jaar HBO + uni .

En wat printers betreft... Mijn tip: koop een laserprinter. De toners zijn vrij duur, maar gaan veel langer mee dan inkt. Bovendien heb ik slechte ervaringen met inkt. Duurt maar lang met printen, moet drogen (vlekkerige toestanden...). Laserprinters zijn fantastisch . Onze toner is leeg, dus ik ga zo even een nieuwe halen. Via het bedrijf van Marks pa, dan hoeven we geen / minder BTW te betalen. Scheelt weer . Eerst even een lekker eitje bakken met een bammetje erbij en dan ga ik even lekker een frisse neus halen . Vanavond weer hardlopen.

Oh, en de ironie wil dat ik, de enorme wiskunden00b (waarom denk je dat ik Nederlands studeer? ), nu de hele tijd aan Mark van alles zit uit te leggen over statistiek (hij leest nu wat ik gisteren las). Ik vind statistiek leuk . Het wordt straks wel moeilijker, maar het gaat absoluut goed komen . Volgende week woensdag eerste SPSS-practicum. Yeah!
Niet meer actief op Fok!
pi_56702613
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en de ironie wil dat ik, de enorme wiskunden00b (waarom denk je dat ik Nederlands studeer? ), nu de hele tijd aan Mark van alles zit uit te leggen over statistiek (hij leest nu wat ik gisteren las). Ik vind statistiek leuk . Het wordt straks wel moeilijker, maar het gaat absoluut goed komen . Volgende week woensdag eerste SPSS-practicum. Yeah!
Statistiek is inderdaad leuk, zeker als alle domme meisjes om je heen zitten in de collegezaal 'he? Waar heeft ze het nu over? Waarom heet het nu ineens MANOVA in plaats van ANOVA? Waar haalt ze die 15,34 vandaan? Wat betekent die epsilon nou ook alweer?'
En tijdens SPSS-practicum gaan ze heel stoer doen, want ze hebben ontdekt dat 'ie bij het simple-contrast alles vergelijkt met de laatste in plaats van de eerste! Ja, het is maar goed dat zij zo goed opletten, anders had niemand het gemerkt!
Statistiek
pi_56702686
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrek Hoe doen jullie dat?
Ik heb het over 's ochtends als je wakker wordt en nog niets hebt gegeten en op je rug ligt. Dan heb je al snel een plat buikje hoor. Ik zit nu een beetje krom voor de computer en dan heb ik ook een rolletje

Ik zocht een foto (ga m'n website een beetje opsmukken met foto's) en vond deze foto van toen ik ± 21 was en tussen de 51 en 53 kilo woog. Had toen echt veel kleinere borsten!! Maar ik vind vooral m'n sleutelbeenderen daar mooi! Het jurkje daarentegen: Maar goed ik zal het toen wel mooi gevonden hebben

Ik heb ook nog een foto van toen ik ± 56 kilo woog (25 jaar), dat vind ik er helemaal niet zo heel dun uitzien. Best nog stevige bovenbenen. Eigenlijk wil ik wel zoiets wegen. Zucht, dan moet ik dus m'n streef aanpassen.

Hebben jullie ook een foto van hoe je er eigenlijk weer zou willen uitzien? Eigenlijk wil ik weer wegen zoals op de bovenste foto, maar ik weet dat dat niet realistisch is, dus ik neem genoegen met de onderste. Dan heb ik verdorie nog 7 kilo te gaan
pi_56702690
Ik overdrijf niet. Maar tijdens een statistiek college vroeg een meisje: 'We mogen geen grafische rekenmachine gebruiken, maar hoe moet ik nu een wortel uitrekenen'
Het mooi kotsende meisje.
pi_56703091
Hehe, ben ff foto's gaan zoeken. Ik ben terug gekomen op de leeftijd van 15-16, dat lichaam is wel weer mijn streven (ben nu 21)
De foto's zijn gemaakt met mn mobiel, mn scanner is kapot gegaan.

Hehe, niet echt te zien, maar het verhaal erachter was grappig (school staat pal naast de dijk, de Mc Donalds in de stad, in gekke bui een mc d vlag op de dijk gezet in de hoop dat daar een mc d zou groeien)

op het strand: toch dunne benen

kijk de schouders, nek en mn dunne hoofd

wat wazig, maar hier zie je geen buik, geen zijvetjes en geen dikke armen (links ben ik)
pi_56703211
Wat een vrolijk hoofd!! Volgens mij ben je vrij lang, of niet?

* conleche gaat even in het lijstje spieken...
pi_56703268
Leuke foto's Conleche en Jeipod

Ik zou wel weer zoals op de foto van mn weblog willen zijn. Daar was ik 18 en rond de 52/54 kg en had ik niet zo'n dikke buik als nu

pi_56703285
haha, ja dat hoofd daar is wel vrolijk ja
Ik ben 1.80 maar dat had je vast ontdekt vanuit het lijstje ... maar het gaat een bijna onmogelijke missie worden weer op zo'n niveau als toen terecht te komen. Toen woog ik tussen de 68-70 kg

Conleche, ik vind jou foto's echt alsof ze uit een tijdschrift komen btw
pi_56703524
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Jeipod het volgende:
Conleche, ik vind jou foto's echt alsof ze uit een tijdschrift komen btw
Inderdaad, vooral die bovenste. Wel grappig om die foto's van iedereen te zien Ik heb wel vaak als ik nu foto's van mezelf zie, dat ik dunner ben dan ik zelf denk. Maar volgens mij heeft iedereen dat wel.

Over foto's gesproken, hoe verwijder je een fotoboek?
pi_56703623
wie schopt mij naar de sportschool trouwens ....
ik heb geen discipline vandaag, het is ijskoud buiten en dan hebk geen zin in fietsen
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:23:26 #298
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56703744
Voor mij was het na de vakantie vorig jaar, ik zat toen ik terugkwam ergens laag in de 73 een historisch laag gewicht. Voor de rest was (en ben) ik eigenlijk altijd dikker geweest gheghe.

Ik ga nu maar even naar de stad om te kijken voor een nieuwe bril... jammer dat m'n kapsel dan weer door de war zit
Bernie en ik zijn tof.
pi_56704304
ja hoi

ik kom even zeggen dat ik Conleche echt prachtig vind op die foto's
en die bovenbenen lijken steviger doordat je tegen de tak aanzit
pi_56704619
Ik heb jammer genoeg geen foto's van mezelf hoe ik er uit zou willen zien, heb namelijk altijd meer gewogen dan nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')