Ik zit er ook weer aan te denken op dansen te gaan aangezien ik nu verder ook niet sport. Wat ga jij doen?quote:
Ik doe streetdance/hiphop, maar door verhuizing en andere dingen waren er een paar maanden geen lesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zit er ook weer aan te denken op dansen te gaan aangezien ik nu verder ook niet sport. Wat ga jij doen?
Oke heb ik ook een paar jaar gedaan, ook nog een jaar buikdansen. Ik wil ook al maanden gaan hardlopen maar ik denk niet dat het er ooit nog van komtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik doe streetdance/hiphop, maar door verhuizing en andere dingen waren er een paar maanden geen les
Verder moet ik ook echt weer beginnen met hardlopen en bootcamp
Buikdansen lijkt me ook stoer maar volgens mij geven ze dat niet hier in de buurtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke heb ik ook een paar jaar gedaan, ook nog een jaar buikdansen. Ik wil ook al maanden gaan hardlopen maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
sorryquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Nu krijg ik ook zin in pasta met spekjes, Shinydiscoball![]()
Dat doe ik ook altijd, als mijn botten (heup/ribben/jukbeenderen) nog uitsteken, zal het wel goed zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik woog nog hetzelfde als gister maar vond mezelf er wel slanker uit zien (met andere woorden je kon mijn ribben weer beter zien)
Oeh, recept? Ik ben sinds afgelopen zomer begonnen met zelf pastasaus proberen te maken ipv uit pakje, en heb nu 1 recept voor roomsaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik geloof dat er hier laatst iemand pasta met roomsaus en spekjes had gegeten ofzo?
In ieder geval, ik las het en kreeg er zin in dus uiteindelijk is het volkoren pasta geworden, met bladspinazie, magere spekblokjes, ui en nog wat knoflook en daarbij nog sla. Had ik alleen voor een paar dagen boodschappen gedaan, heb ik alles gehaald behalve olijfoliedus heb het uiteindelijk maar met het vet van de spekblokjes alleen gedaan. Misschien zometeen nog wat yoghurt en wat fruit als toetje
Oeh, nou heb ik ook zin in het maken van bitterkoekjespuddingquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:00 schreef Jeipod het volgende:
Nou, vandaag mezelf maar niet gemeten, durfde het niet aan. Ben gister uit eten geweest en heb lekker genoten:
champion/paddestoelensoep vooraf
biefstukje van de grill (rood) met groenten en een klein handje frites
bitterkoekjes met kaneelijs
quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:00 schreef Jeipod het volgende:
Was erg erg lekkerStraks mezelf maar weer naar de sportschool slepen ... misschien dat he tmorgen goed komt ... wss niet, omdat het geen reet ospchiet wat ik ook doe ... maar toch ... ik hou gestaag vol.
Als ik een tijdje op een lager gewicht blijf merk ik dat het vet zich weer verdeelt en dat je mijn heup en ribben weer minder zietquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, als mijn botten (heup/ribben/jukbeenderen) nog uitsteken, zal het wel goed zijn![]()
Maar dat moet ook weer niet te erg worden natuurlijk he, anders gaat het richting anorexia
Ik heb dat ook wel een beetje, maar bij mij merk ik dat vooral aan m'n buik: als ik net weer even ben afgevallen heb ik een hele platte buik (en daardoor lijken m'n ribben en heupbotten meer uit te steken) Maar als ik dan een tijdje op dat lagere gewicht ben, krijg ik toch altijd weer een beetje een zacht buikje en voel ik m'n botten veel minder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ik een tijdje op een lager gewicht blijf merk ik dat het vet zich weer verdeelt en dat je mijn heup en ribben weer minder ziet
Vind je dat niet jammer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje, maar bij mij merk ik dat vooral aan m'n buik: als ik net weer even ben afgevallen heb ik een hele platte buik (en daardoor lijken m'n ribben en heupbotten meer uit te steken) Maar als ik dan een tijdje op dat lagere gewicht ben, krijg ik toch altijd weer een beetje een zacht buikje en voel ik m'n botten veel minder.
Dan had ik het van jou dus gelezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorrymijn schuld..
wij hadden eergisteren pasta met spekjes![]()
Ik deed maar wat hoor, en die roomsaus zelf was eigenlijk niet zo bijzonder. Het had ook prima zonder gekund, de spinazie en spekjes waren eigenlijk al sauserig genoeg zeg maar. Dus gewoon wat knoflook en ui laten aanfruiten, dan champignons (125 g.) en spekblokjes (125 g.) erbij, en als dat gaar is de bladspinazie (300 g.). Daarna had ik er dus nog een half flesje (125 ml) blue band finesse in gedaan en 1 eetlepel Garlan knoflook-kruidenkaas, van die goedkope. Toen nog een beetje peper en dat was het. Het was simpel maar wel heel lekker al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Oeh, recept? Ik ben sinds afgelopen zomer begonnen met zelf pastasaus proberen te maken ipv uit pakje, en heb nu 1 recept voor roomsaus.
Jawel, wel jammer! Als ik 's ochtends wakker word en ik voel zo'n plat buikje: héérlijk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer?
Ik vind het niet erg als ik mijn ribben minder zie, maar krijg dan soms wel het idee dat ik ben aangekomen terwijl dat niet zo is
Het was voor m'n studie en het was ook maar een kleine ochtend hoor. Ik ga nog lang niet solliciteren, ben wel zorgassistent op de interne.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke IC heb je meegelopen en met welke reden? ga je solliciteren?
Brede/grote botten want mager ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrekHoe doen jullie dat?
Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier een lekker recept voo rsajoer boontjes? Ik had het bij de Indische afhaal een keer op en dat was zooo lekker. Helaas viel de boemboe van Conimex vies tegen, die was helemaal niet pittig.
opeten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef mordradead het volgende:
Ik zit nog steeds rond de 75 te klooien, wel een ananas in huis wat zal ik daar toch eens mee doen
Tof dat je het zo leuk vindt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd van de universiteit
ja.. dit is écht geweldig
alleen even kijken hoe en waar ik een dictaat van 160 pagina's ga uitprinten
Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren danquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:59 schreef Jeipod het volgende:
ff dubbelzijdig thuis, zo gepiept
achteraf reflecteren is niet handig ... nu al mn dagplanningen van stage uitgewerkt en nu moet ik gaan reflecteren met als uitgang mn leervragen, kan de helft niet meer voor de geest halen
het is zó volwassen en interessant en leuk..quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tof dat je het zo leuk vindt!
Ik hou ook van de universiteit, ik wil er ook eigenlijk niet weg als ik straks ben afgestudeerd...
mja, haha je hebt gelijk :dquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hoe wilde je vooraf gaan reflecteren dan![]()
Oja, printen: koop maar vast een goedkope printer motorbloempje (lees: dure printer, goedkope inkt), je gaat 'm nodig hebben!
Statistiek is inderdaad leuk, zeker als alle domme meisjes om je heen zitten in de collegezaal 'he? Waar heeft ze het nu over? Waarom heet het nu ineens MANOVA in plaats van ANOVA? Waar haalt ze die 15,34 vandaan? Wat betekent die epsilon nou ook alweer?'quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en de ironie wil dat ik, de enorme wiskunden00b (waarom denk je dat ik Nederlands studeer?), nu de hele tijd aan Mark van alles zit uit te leggen over statistiek
(hij leest nu wat ik gisteren las). Ik vind statistiek leuk
. Het wordt straks wel moeilijker, maar het gaat absoluut goed komen
. Volgende week woensdag eerste SPSS-practicum. Yeah!
Ik heb het over 's ochtends als je wakker wordt en nog niets hebt gegeten en op je rug ligt. Dan heb je al snel een plat buikje hoor. Ik zit nu een beetje krom voor de computer en dan heb ik ook een rolletjequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrekHoe doen jullie dat?
Inderdaad, vooral die bovenste. Wel grappig om die foto's van iedereen te zienquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Jeipod het volgende:
Conleche, ik vind jou foto's echt alsof ze uit een tijdschrift komen btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |