abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56691540
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:
morgen weer mijn eerste dansles
Ik zit er ook weer aan te denken op dansen te gaan aangezien ik nu verder ook niet sport. Wat ga jij doen?
pi_56691600
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:35 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik zit er ook weer aan te denken op dansen te gaan aangezien ik nu verder ook niet sport. Wat ga jij doen?
Ik doe streetdance/hiphop, maar door verhuizing en andere dingen waren er een paar maanden geen les

Verder moet ik ook echt weer beginnen met hardlopen en bootcamp
pi_56691761
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik doe streetdance/hiphop, maar door verhuizing en andere dingen waren er een paar maanden geen les

Verder moet ik ook echt weer beginnen met hardlopen en bootcamp
Oke heb ik ook een paar jaar gedaan, ook nog een jaar buikdansen. Ik wil ook al maanden gaan hardlopen maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
pi_56691949
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oke heb ik ook een paar jaar gedaan, ook nog een jaar buikdansen. Ik wil ook al maanden gaan hardlopen maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
Buikdansen lijkt me ook stoer maar volgens mij geven ze dat niet hier in de buurt
pi_56693110
Echt leuk om te lezen dat iedereen hier zo sportief is! Ik merk zelf ook dat ik veel gelukkiger ben als ik sport. Ik heb 6 jaar niets aan sport kunnen doen vanwege een ongeluk en sinds ik nieuwe medicijnen heb ben ik weer fit genoeg om te sporten. Echt geweldig. Ik heb gelukkig een snelle spieropbouw, dus het is vooral aan mijn benen echt goed te merken. Zo blijf je trots op en blij met jezelf!

Heeft iemand hier een lekker recept voo rsajoer boontjes? Ik had het bij de Indische afhaal een keer op en dat was zooo lekker. Helaas viel de boemboe van Conimex vies tegen, die was helemaal niet pittig.
Spoilers!
pi_56695689
Ik voel me ook gelukkiger door sporten, Lucky Strike Alleen heb ik vanavond te lang hardgelopen en mijn heup doet heel veel pijn Ik word niet goed van die stomme blessure en het is zó vervelend als je conditie niet je beperkende factor is, maar een blessure.

Wat leuk dat je weer gaat dansen, Miss S! Het is zo'n leuke vorm van bewegen, je hebt het amper door dat je gewoon heel sportief bezig bent.

Nu krijg ik ook zin in pasta met spekjes, Shinydiscoball

En hebben jullie een eigen whirlpool, mademoisellemoi? Wat gááf! En lekker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56696942
Goedemorgen

Zometeen naar mijn werk

Vanmiddag nog studeren, heb maandag alweer tentamen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56696952
. Grmbl, vroeg.

Maar - wel lekker wakker geworden met m'n nieuwe onverwachte gratis Wake Up Light !
Nu gezond ontbijten met een appel en een sinaasappel en yoghurt en thee, en dan een laaange dag op school, want vanavond oudergesprekken tot 22.00.
pi_56696967
Hoe ben je aan een gratis Wake Up Light gekomen? Ik wil er ook zo graag één, maar ik vind ze zo duur!

Goedemorgen allemaal! Weer een dag verder met je gezonde ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56697013
Pffff veel te vroeg opstaan. Geen zin om echt wakker te worden .

En wat ik gisteravond vreesde klopt: mijn computer heeft een stuk tekst verwijderd waar we een uur aan gewerkt hebben . Verkeerde plaats opgeslagen, en overschreven door een oude versie. En ik ben de enige die het stuk tekst had. Shit. Gelukkig moesten we dat toch al herschrijven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56697245
Waarom ben ik altijd zo vroeg wakker op mijn vrije dagen
Ik woog nog hetzelfde als gister maar vond mezelf er wel slanker uit zien (met andere woorden je kon mijn ribben weer beter zien)
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:38:57 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56697490
Zo, ik ben ook weer wakker.
Was om 7:30 al wakker, maar kennelijk weer even ingedommeld.

Vreselijk gedroomd vannacht. Ik weet de precieze details niet meer, maar ik weet nog wel dat ik me de eerste paar minuten dat ik wakker was geschrokken heel onveilig voelde. Zou het zo voelen als je in huis overvallen wordt? Lijkt me dat je dan nooit meer rustig kunt slapen. Gelukkig woon ik op de 3e verdieping in hartje stad, dus dat zal mij wel niet zou snel overkomen. Brrr.
Ben nu aan het eten. Zo eerst maar even douchen en dan ga ik even met vragenlijsten bezig. Moet maandag al een ruwe versie voorleggen aan mijn begeleider, dus dat wordt even hard doorwerken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56697833
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Nu krijg ik ook zin in pasta met spekjes, Shinydiscoball
sorry mijn schuld..

wij hadden eergisteren pasta met spekjes
Ja doei.
pi_56697997
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik woog nog hetzelfde als gister maar vond mezelf er wel slanker uit zien (met andere woorden je kon mijn ribben weer beter zien)
Dat doe ik ook altijd, als mijn botten (heup/ribben/jukbeenderen) nog uitsteken, zal het wel goed zijn
Maar dat moet ook weer niet te erg worden natuurlijk he, anders gaat het richting anorexia
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56698482
Nou, vandaag mezelf maar niet gemeten, durfde het niet aan. Ben gister uit eten geweest en heb lekker genoten:

champion/paddestoelensoep vooraf
biefstukje van de grill (rood) met groenten en een klein handje frites
bitterkoekjes met kaneelijs

Was erg erg lekker Straks mezelf maar weer naar de sportschool slepen ... misschien dat he tmorgen goed komt ... wss niet, omdat het geen reet ospchiet wat ik ook doe ... maar toch ... ik hou gestaag vol.
pi_56699278
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik geloof dat er hier laatst iemand pasta met roomsaus en spekjes had gegeten ofzo?

In ieder geval, ik las het en kreeg er zin in dus uiteindelijk is het volkoren pasta geworden, met bladspinazie, magere spekblokjes, ui en nog wat knoflook en daarbij nog sla. Had ik alleen voor een paar dagen boodschappen gedaan, heb ik alles gehaald behalve olijfolie dus heb het uiteindelijk maar met het vet van de spekblokjes alleen gedaan. Misschien zometeen nog wat yoghurt en wat fruit als toetje
Oeh, recept? Ik ben sinds afgelopen zomer begonnen met zelf pastasaus proberen te maken ipv uit pakje, en heb nu 1 recept voor roomsaus.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:00 schreef Jeipod het volgende:
Nou, vandaag mezelf maar niet gemeten, durfde het niet aan. Ben gister uit eten geweest en heb lekker genoten:

champion/paddestoelensoep vooraf
biefstukje van de grill (rood) met groenten en een klein handje frites
bitterkoekjes met kaneelijs
Oeh, nou heb ik ook zin in het maken van bitterkoekjespudding Vanmiddag bij de boodschappen bitterkoekjes meenemen.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:00 schreef Jeipod het volgende:
Was erg erg lekker Straks mezelf maar weer naar de sportschool slepen ... misschien dat he tmorgen goed komt ... wss niet, omdat het geen reet ospchiet wat ik ook doe ... maar toch ... ik hou gestaag vol.
pi_56699373
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd, als mijn botten (heup/ribben/jukbeenderen) nog uitsteken, zal het wel goed zijn
Maar dat moet ook weer niet te erg worden natuurlijk he, anders gaat het richting anorexia
Als ik een tijdje op een lager gewicht blijf merk ik dat het vet zich weer verdeelt en dat je mijn heup en ribben weer minder ziet
pi_56700130
nog steeds geen sportschool, ben opeens met mn school bezig ... de dag duurt nog lang
pi_56700368
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik een tijdje op een lager gewicht blijf merk ik dat het vet zich weer verdeelt en dat je mijn heup en ribben weer minder ziet
Ik heb dat ook wel een beetje, maar bij mij merk ik dat vooral aan m'n buik: als ik net weer even ben afgevallen heb ik een hele platte buik (en daardoor lijken m'n ribben en heupbotten meer uit te steken) Maar als ik dan een tijdje op dat lagere gewicht ben, krijg ik toch altijd weer een beetje een zacht buikje en voel ik m'n botten veel minder.
pi_56700425
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel een beetje, maar bij mij merk ik dat vooral aan m'n buik: als ik net weer even ben afgevallen heb ik een hele platte buik (en daardoor lijken m'n ribben en heupbotten meer uit te steken) Maar als ik dan een tijdje op dat lagere gewicht ben, krijg ik toch altijd weer een beetje een zacht buikje en voel ik m'n botten veel minder.
Vind je dat niet jammer?
Ik vind het niet erg als ik mijn ribben minder zie, maar krijg dan soms wel het idee dat ik ben aangekomen terwijl dat niet zo is
pi_56700641
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sorry mijn schuld..

wij hadden eergisteren pasta met spekjes
Dan had ik het van jou dus gelezen
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:44 schreef omearos het volgende:

[..]

Oeh, recept? Ik ben sinds afgelopen zomer begonnen met zelf pastasaus proberen te maken ipv uit pakje, en heb nu 1 recept voor roomsaus.
Ik deed maar wat hoor, en die roomsaus zelf was eigenlijk niet zo bijzonder. Het had ook prima zonder gekund, de spinazie en spekjes waren eigenlijk al sauserig genoeg zeg maar. Dus gewoon wat knoflook en ui laten aanfruiten, dan champignons (125 g.) en spekblokjes (125 g.) erbij, en als dat gaar is de bladspinazie (300 g.). Daarna had ik er dus nog een half flesje (125 ml) blue band finesse in gedaan en 1 eetlepel Garlan knoflook-kruidenkaas, van die goedkope. Toen nog een beetje peper en dat was het. Het was simpel maar wel heel lekker al zeg ik het zelf

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 13-02-2008 12:05:03 ]
pi_56700733
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vind je dat niet jammer?
Ik vind het niet erg als ik mijn ribben minder zie, maar krijg dan soms wel het idee dat ik ben aangekomen terwijl dat niet zo is
Jawel, wel jammer! Als ik 's ochtends wakker word en ik voel zo'n plat buikje: héérlijk! Maar ja, ik moet echt 55 kilo of minder wegen wil ik altijd zo'n buikje voelen en dat ga ik niet meer redden vrees ik....
pi_56700859
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrek Hoe doen jullie dat?
Helaas is het weer nu een stuk slechter, maar ik ga vanmiddag wel dapper hardlopen met een extra shirt ofzo en m'n wat dikkere joggingbroek.
Voor de zomer zoek ik wel een mouwloos shirt met ritsvakjes (voor sleutel, muziekje), die heb ik in de goedkope sportwinkels nog niet echt gevonden, zijn die er wel in een 'echte' sportwinkel?

Op de markt weer een hoop lekkere dingen gehaald, mineola's geprobeerd deze keer en ze zijn erg lekker Heb ook weer dadels, maar nu 'verse' en qua calorieen scheelt dat wel een factor 3 ofzo! Dus af en toe daar een van nemen is lang niet zo slecht als bij geconfijte.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

welke IC heb je meegelopen en met welke reden? ga je solliciteren?
Het was voor m'n studie en het was ook maar een kleine ochtend hoor. Ik ga nog lang niet solliciteren, ben wel zorgassistent op de interne.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56700959
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tss, een plat buikje voel ik nou NOOIT en m'n ribben zijn alleen wat zichtbaar als ik me uitrek Hoe doen jullie dat?
Brede/grote botten want mager ben ik nu ook weer niet
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:25:57 #275
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56701136
Ik zit nog steeds rond de 75 te klooien, wel een ananas in huis wat zal ik daar toch eens mee doen
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')