abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:24:23 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56678291
Ik heb dadelijk ook 'wiskunde', statistiek welteverstaan. *Bibber* .
En idd, dat wat Lucky_Strike zegt herken ik wel: Ik kreeg ook een enorme energieboost van het mooie weer. Optimistisch en een enorme werklust en plezier in het werk . Jammer dat het nu weer een beetje gedaan is met het mooie weer (al zie ik wel een zonnetje achter de mist), want ik moet straks langs scholen voor m'n onderzoek en dan kan ik wel wat optimisme gebruiken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56678299
Goeiemorgen

Hier ook al vroeg op, moet nog een aantal wassen draaien en vanmiddag naar de tandarts Gaat ze een uur lang proberen mn gebit weer een beetje schoon te krijgen, tandsteen verwijderen enzo

Weegschaal gaf 61.2 aan.
pi_56679016
Goeiemorgen

Heerlijk verhaal Lucky_Strike, wat een mens al niet gelukkig kan maken ... (ik heb het zelf ook, als alles schoon is en dingen lukken, dan voel ik me meteen een stuk beter. Helaas niet altijd de tijd om zo'n schoonmaak te houden. Heb nu ook heel erg de behoefte, maar schoolverplichtingen moeten voorgaan).

Ik ben opeens tot 12 uur vrij, ipv tot 10 uur. Komen ze nu mee ... maar wel lekker, ik heb iets in mn hoofd zitten voor PWS dat ik graag nog wilde doen, kan ik het meteen doen en hoef ik daar ook niet meer aan te denken .

En ik vrees dat er donderdag weer een negatieve update gaat komen ... maar nog 2 dagen de tijd om dat te voorkomen en ik ben nu écht van plan om me aan mijn eigen menu's te gaan houden, ook als er eens iets tegenzit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56679099
Goedemorgen!
Gisteravond was het weer een "gezellig" OV-avondje, een slechtere aansluiting kan je zo'n beetje niet verzinnen Heb wel een hoop gewandeld over het station met Sufjan Stevens op de achtergrond, dus beweging heb ik toch wel gehad
Vanochtend op de IC wezen meekijken, was wel indrukwekkend & heftig om te zien...
Nu had ik geen brood meer in huis, dus ik moet straks (na tweeen) nog wel langs de markt voor ik ga werken. Kan ik weer flink vooruit want ik heb volgende week tentamen en dan moet ik GEZOND eten hebben en geen slecht vreten
Het mooi kotsende meisje.
pi_56680541
spierpijn in mn buik.. maar is voor een goed doel

weg met de lovehandles
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:33:32 #206
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56681036
Sufjan
Vandaag vrije dag... net 5 dagen gewerkt dus wel even lekker het enige wat ik heb ingepland is rijles aan het eind van de middag. Straks even naar de media markt ofzo om een kabeltje voor m'n koptelefoon -> mp3 speer te kopen als ze dat hebben
Bernie en ik zijn tof.
pi_56681377
Damn, ik ging nieuwe lingerie kopen, eerst mn cupmaat maar eens laten opmeten, omdat ik toch wel veel aangekomen ben de laatste tijd, ben ik van 75C naar 75D gegaan

Maar wel een boel nieuwe leuke setjes gekocht, erg goed geslaagd

Al krijg ik van dat shoppen wel honger, dus zo lekker een eitje bakken voor op brood

Vanavond wordt het Sajoer boontjes, nooit gehad, dus ben benieuwd
pi_56681806
Ik voel me erg verkouden in m'n hoofd, dus ben maar niet naar de sportschool geweest. Maar.. ik ben wel actief geweest in huis! De douche is uitgeboend, de ramen (voor én achter!) zijn gelapt, de keuken is gestofzuigd en gedweild en de tuin is aangeveegd. Lijkt me ook best wel wat beweging .

Lekker ontbeten met Turkse yoghurt en een sinaasappel, en zometeen als lunch een geroosterde boterham met pindakaas en sambal en een grote mok groentesoep. Appeltje erbij, karnemelk erbij ik heb er nu al zin in.

Wat me wel verontrust is dat mijn PC steeds vastloopt en de harde schijf tikt . Vriendlief gebeld, en die gaat er vanavond naar kijken. Tot die tijd zet ik hem maar niet aan, ik ben als de dood dat mijn foto's (vanaf 2005!) kwijt zullen raken, en ik heb natuurlijk geen back-up, stom als ik ben .
pi_56681886
Lingerie Waar gekocht, Sylvana?

Vandaag maar flink aan de studie, heb 18 februari al een toets en dan de week erna nog één.

Vanavond van 18:00 tot 20:00 college Wetenschapsfilosofie. Ben benieuwd of er deze keer wel genoeg plek is.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56682051
Wie is Sufjan? En als hij echt zo heet; welke moeder noemt haar kind nu in hemelsnaam Sufjan

Witlof met ham en kaas uit de oven is héérlijk. Kan ook op heel veel verschillende manieren. Door de kaas en ham is het al wel veel calorierijker dan gewone groenten, dus misschien moet je zo'n saté-ding delen.

Manier 1: Snij alleen het kontje van de witlof en eventueel de bittere binnenste kern. Kook beetgaar, rol vervolgens een witlof in een plakje ham en leg dat in een ovenschaal. (zelfde doen met de andere witlofstronkjes) Mix in een bakje wat broodkruim of paneermeel met geraspte (oude) kaas. Doe dat mengsel over de witlof. Snijdt een klontje boter in flinterdunne plakjes en verdeel dat over het paneermeel/kaasmengsel. Onder de grill doen tot er een korstje ontstaat.

Manier 2: Snijdt de witlof klein, kook het beetgaar. Laat uitlekken in vergiet. Maak intussen een kaassaus: beetje halfvolle melk in pan, maizena erdoor (eerst in klein bakje met klein beetje water roeren, anders krijg je klonten.) Voeg geraspte kaas en fijngesneden ham toe en maak op smaak met peper en nootmuskaat (pas op met zout; de ham en de kaas maken het al zout genoeg) Je kan deze saus ook met boter en bloem maken; maar we willen afvallen en de maizena variant is ook lekker en veel magerder. Meng de uitgelekte witlof en kaas/hamsaus , doe in ovenschaal. Je kan het vervolgens zo in de oven zetten of nog een laagje kaas/paneermeel van het bovenste recept er overheen doen.
pi_56682125
Ik heb weer eens 3 tussenuren.
En ontbijt en lunch was hetzelfde als gister
pi_56682215
Sufjan Stevens is een Amerikaan (ik dacht eerst dat het wel een belg zou zijn ), een singer-songwriter en hij maakt echt supermooie muziek. Als je het album illinoise kan vinden: je bent verkocht

Witlof in z'n geheel uit de oven heb ik 1x gehad en ik vond het niet lekker, waarschijnlijk mede door de bittere binnenkant die we er niet uitgehaald hadden.
Vanavond eet ik weer op het werk dus dan kan ik niet echt kiezen. Maar op de markt wel lekkere gezonde dingen halen, moet alleen nog even wachten tot ik erheen kan...
En Oh wat is de lucht weer mooi buiten

Edit: Dit had ik dus helemaal niet verwacht
quote:
Sufjan is an Arabic name[4] that predates Islam and most famously belonged to Abu Sufyan, a figure from early Islamic history. It has been mentioned in the press that the name was given to Stevens by the founder of Subud, an inter-faith, non-religious spiritual community to which his parents belonged when he was born.[5] Stevens said once in an interview, "It sounds like Devendra [Banhart] kind of grew up in this strange kind of cultish environment, and I don't mean that word in a demeaning way. I think we probably come from similar backgrounds. There's a little bit of that in my history."[6]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sufjan_Stevens
Het mooi kotsende meisje.
pi_56682272
wow

vandaag twee échte colleges gehad en het is geweldig (zeg ik nu nog)!
Er is rust, iedereen let op, of als hij/zij dat niet doet dan merk je dat niet

Wiskunde is wel pittig, moet ik echt wat aan gaan doen, en het tweede vak dat ik vandaag gehad heb is "Opslaan en Terugvinden", wat gaat over het opslaan van gegevens in de computer: hoe, wat, waar, waarom, etc. Erg interessant, en ik ben er achter gekomen dat de eigenlijke Informatiekunde'klas' maar ongeveer 15 mensen telt dus een fijn klein groepje!

Verder baal ik want zit ik met een zeurende lichte hoofdpijn die nogal op mijn oogleden drukt dus hele tijd naar een scherm kijken was niet optimaal, maar het feit dat ik het zo leuk vond maakte het wel een stuk beter

net gelunched met twee bruine bammen kaas, en zo eens even bedenken hoe ik de witlof ga maken vanavond
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 12 februari 2008 @ 12:51:04 #214
70532 loveli
N
pi_56682355
Ontbeten met 3 koppen thee en een boterham met hazelnootpasta, gelunched met 4 chocoladekoeken. Maar mijn taille is wel slanker dan in tijden en volgens mij ben ik verliefd
crap in = crap out
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:52:31 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56682380
Ik lag idd ook dubbel om de naam Sufjan . Maar dat is in Amerika misschien wel een minder gekke naam dan in Nederland .
Ik ben ook weer terug. Cursus statistiek gehad. Bóóóring. Bovendien ging de docent er veel te snel doorheen. Voor volgende week moet ik ruim 80 blz lezen, dus dat ga ik zo maar eens doen . We zaten wel in de bioscoop, dus wel relaxte stoeltjes .
Na college even een broodje gegeten bij Bart.
Verder dus bij scholen langs geweest. E-mailadressen gekregen. Was niet helemaal de bedoeling, maar beter iets dan niets. Bovendien weet ik nu wanneer ze pauze hebben, dus als ze niet reageren op mijn mails, ga ik hen in hun pauzes stalken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56682384
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:23 schreef Ewelina het volgende:
Lingerie Waar gekocht, Sylvana?
gewoon bij de Livera hoor
pi_56682483
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef Viking84 het volgende:

Verder dus bij scholen langs geweest. E-mailadressen gekregen. Was niet helemaal de bedoeling, maar beter iets dan niets. Bovendien weet ik nu wanneer ze pauze hebben, dus als ze niet reageren op mijn mails, ga ik hen in hun pauzes stalken .
Oooh da's gemeen ik wil je names alle docenten even streng toespreken Viking: Docenten rennen de godganse dag van hot naar her, worden de hele tijd aangesproken door leerlingen, door ouders (via e-mail), door collega's (nee, soms kan je die niet ontwijken op de gang), en als er dan ook nog een onderzoekerige student gaat stalken in de pauzes dan wekt dat niet veel goodwill op .
pi_56682878
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zuurdesembrood
Eet ik ook altijd, is nog gezonder dan gistbrood ook
Gezonder wel, lekkerder niet

Het is wel moeilijk te vinden, bij de Dirk hebben ze het vaak niet en bij de Appie koop ik vaak van dat Duitse spul maar dat is het ook niet helemaal. Haal jij het bij de natuurwinkel ofzo?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:27:55 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56683969
In het nummer Hands Open van Snow Patrol zingen ze ook: "Put Sufjan Stevens on... and play you're favourite song" oid
Een kabeltje wat paste was 18 euro bij de media markt... nou toedeledokie dat vind ik teveel voor zoiets doms, elders hadden ze ook iets wat paste maar die deed het niet en bij zo'n louche telefoonwinkeltje hadden ze het niet eens
Nu heb ik dus niks ik bestel wel eentje van ebay ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door mordradead op 12-02-2008 14:35:18 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_56684643
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Gezonder wel, lekkerder niet

Het is wel moeilijk te vinden, bij de Dirk hebben ze het vaak niet en bij de Appie koop ik vaak van dat Duitse spul maar dat is het ook niet helemaal. Haal jij het bij de natuurwinkel ofzo?
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen
Ik haal het inderdaad bij de natuurwinkel. Daar hebben ze zat, alle mogelijke kleuren, maten en ingredienten

Mordradead: wat voor kabeltje zoek je precies?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56684877
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef Sylvana het volgende:

Vanavond wordt het Sajoer boontjes, nooit gehad, dus ben benieuwd
Dat is echt heerlijk! Maar neem je alleen dat met rijst? Want dan is het miss wel een beetje saai Ik doe er meestal ook nog een vleesgerechtje bij (rendang vlees, kip massala..)

Oooooh, dit weer is zo heerlijk! Ik ga straks de volgende les Evy lopen samen met m'n vriend (en ik ben nog wel ongesteld ook, ik ben trots op mezelf )
pi_56685264
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

net mijn eerste échte hardloopschoenen gekocht
waren wel duur, maar ben zo goed geholpen, en ze zaten zo lekker! Met mijn broek in mijn sokken door de stad in Nijmegen gerend om even proef te rennen moet er érg charmant uit hebben gezien, maar uit 3 paar aanbevolen schoenen van de verkoper de tweede uitgekozen En ze zitten écht erg lekker.. morgen een verslag van de eerste keer Evy met échte schoenen

oh, en foto's natuurlijk

Deze zijn het iig
Ja doei.
pi_56685297
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:25 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Dat is echt heerlijk! Maar neem je alleen dat met rijst? Want dan is het miss wel een beetje saai Ik doe er meestal ook nog een vleesgerechtje bij (rendang vlees, kip massala..)
Nee, wij doen er gewoon kip bij

Ik ben weer terug van de tandarts, lekker schoon gebit, en een verwijsbrief voor de kaakchirug om mn 4 verstandskiezen eruit te halen Dus zo maar gelijk een afspraak maken, moet in 2 keer ( eerst rechts, dan links of andersom) en hoe sneller ik er vanaf ben, hoe beter
pi_56685465
Liejannuh en ik hebben hier gisteren quinoa gegeten met roerbakgroenten en sla. En het was lekker! Quinoa is een pseudo-graan (iedereen noemt het graan en het is geen graan, maar het lijkt er wel op ) en als enige van de niet-dierlijke produkten heeft het alle essentiële aminozuren al fijn in zich. Je hoeft dus niets te combineren om alles binnen te krijgen. Het lijkt na bereiding een beetje op couscous qua vorm. Je kan het net zoals rijst koken en gebruiken wanneer je rijst gebruikt. Quinoa is te koop bij natuurvoedingswinkels

Ik voelde me gisteren wel heel erg geitenwollensokkerig, alleen al door de soyamelk en quinoa

En ik denk dat de Nederlandse equivalent van een grappige naam als Sufjan in Amerika Dick is. Of Dick de Cock.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56685638
sufjan is een rare naam maar sufyan ken ik wel (als soefiejan) das wel een normale naam
pi_56685667
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
en zo eens even bedenken hoe ik de witlof ga maken vanavond
Mijn moeder maakt altijd een soort frisse witlofsalade. Ik weet geen recept, maar dat is rauwe witlof met appel, rozijn, kipfilet (gerookt volgens mij), dressing en nog wat meer dingen (waarvan ik de smaak wel ken, maar geen idee heb wat ik nou eet) en dat is heel erg lekker . Witlof uit de oven vind ik maar zo-zo.

Het is buiten nog steeds ongelooflijk lekker weer . Hier heeft de hele dag de zon geschenen, geen wolkje aan de lucht en is het ook redelijk warm buiten. Paar keer heen en weer moeten fietsen, in de zon is dat helemaal geen straf ... zo jammer dat ik geen tijd heb om een windvrij plekje te zoeken en in de zon te gaan zitten .
pi_56685762
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn moeder maakt altijd een soort frisse witlofsalade. Ik weet geen recept, maar dat is rauwe witlof met appel, rozijn, kipfilet (gerookt volgens mij), dressing en nog wat meer dingen (waarvan ik de smaak wel ken, maar geen idee heb wat ik nou eet) en dat is heel erg lekker . Witlof uit de oven vind ik maar zo-zo.
Yep, zo eet ik ook altijd witlof veel lekkerder dan uit de oven.
Ik maak het met witlof, geraspte appel, stukjes ananas, stukjes mandarijn, geraspte bleekselderij, rozijntjes en een dressing van (veel) magere yoghurt, een klein lepeltje honing en wat sinaasappelsap. Ik doe er eigenlijk nooit kip ofzo door, maar nu ik dat zo lees klinkt dat ook best lekker! Heb je meteen een maaltijdsalade.
pi_56685784
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh en ik hebben hier gisteren quinoa gegeten met roerbakgroenten en sla. En het was lekker! Quinoa is een pseudo-graan (iedereen noemt het graan en het is geen graan, maar het lijkt er wel op ) en als enige van de niet-dierlijke produkten heeft het alle essentiële aminozuren al fijn in zich. Je hoeft dus niets te combineren om alles binnen te krijgen. Het lijkt na bereiding een beetje op couscous qua vorm. Je kan het net zoals rijst koken en gebruiken wanneer je rijst gebruikt. Quinoa is te koop bij natuurvoedingswinkels

Ik voelde me gisteren wel heel erg geitenwollensokkerig, alleen al door de soyamelk en quinoa

En ik denk dat de Nederlandse equivalent van een grappige naam als Sufjan in Amerika Dick is. Of Dick de Cock.
Wat grappig, ik zag laatst een aflevering van Masterchef waar ze ingrediënten moesten herkennen, en daar kwam ook dat Quinoa in voor. Van de koks die mededen wist maar eentje het te herkennen. Toen was ik al best benieuwd naar hoe het smaakte. Is het lekker? Rijst kan ik zo oplepelen als ik het heb gekookt, bij couscous moet er altijd wel een smaakje door van 't één of 't ander, hoe valt dat bij Quinoa uit?
pi_56685879
auto rijden ging goeeed.. sinds dhalf januari weer begonnen
en mag TTT en als die goed gaat afrijden
pi_56685944
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
auto rijden ging goeeed.. sinds dhalf januari weer begonnen
en mag TTT en als die goed gaat afrijden
als die goed gaat had je net zo goed kunnen afrijden
pi_56686211
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als die goed gaat had je net zo goed kunnen afrijden
Bij mij ging de TTT zo slecht dat ik blij was dat ik hem had gedaan . Kreeg heel veel tips van de examinator, en aangezien ik heel erg geloof in lichamelijk leren (dat als je iets 1x hebt gedaan het 'in je lichaam zit', klinkt vager dan het is) was ik ook veel minder zenuwachtig voor het echte examen. Het is dan een soort filmpje geworden wat je opnieuw kunt afspelen in je hoofd en dat maakte het voor mij een stuk makkelijker!
pi_56686451
ik vind witlof uit de oven (mits je het middelste bittere stuk verwijdert) erg lekker met ham en kaas

Verder twijfel ik: ben moe, hoofdpijn, en heb me opgegeven voor spinnen vanavond, in Nijmegen.. liever zou ik aansluitend met studie sporten, zodat ik niet heen en weer hoef...

gisteren hardgelopen, morgen weer hardlopen, donderdag zwemmen en vrijdag weer hardlopen.. vraag me af of ik het spinnen dan een weekje op kan schuiven tot ik meer weet over mijn werkrooster en dus ook wanneer ik aansluitend kan gaan spinnen...

hij staat op annuleren nu.. maar ik voel me zwak als ik 't doe terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat 't beter is om volgende week te beginnen, als ik dan aansluitend aan school kan sporten en dan gewoon thuis naar Arnhem kan gaan...

I'm weak.. I know.. maar het is wel koud, half uur met de motor, 50 minuten fietsen, en dan in de kou weer terug...

*twijfel*
Ja doei.
pi_56686574
Ik zou niet gaan. Opgelost, klaar.

Je moet je echt niet te schuldig gaan voelen over dit soort dingen hoor, alles wijst erop dat jij er veel gelukkiger van wordt nu lekker thuis te blijven. Uitrusten is ook wel eens goed .
pi_56686634
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
hij staat op annuleren nu.. maar ik voel me zwak als ik 't doe terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat 't beter is om volgende week te beginnen, als ik dan aansluitend aan school kan sporten en dan gewoon thuis naar Arnhem kan gaan...

I'm weak.. I know.. maar het is wel koud, half uur met de motor, 50 minuten fietsen, en dan in de kou weer terug...

*twijfel*
Je kunt ook te streng voor jezelf zijn...
Ik zou lekker thuisblijven (zeg ik nu, na een hele tijd te streng voor mezelf te zijn geweest ).
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56686654
ja.... ik ga maar annuleren...

bleh! had er wel zin in, maar wil me ook niet oversporten, maar merk wel dat ik nu zó enthousiast aan het sporten en afvallen ben, dat ik me schuldig voel zodra het een keer niet kan of lukt kan me daar echt klote over voelen

vanavond lekker thuis, morgenmiddag hardlopen, donderdagavond zwemmen! En dan vrijdag weer hardlopen (of zaterdag, bedenk ik me net, wánt, we moeten naar mn schoonzus vrijdag dus dan schuiven we de twee dagen rust weer wat naar voren wel fijn, dat je lekker kunt rouleren met dat Evy-rooster..

Schoonzus heb ik overigens inmiddels ook al aan de Evy geholpen
Ja doei.
pi_56686779
je moet na elke dag sport wel een een dag rust nemen !
pi_56686816
Heb 5 km gerend en ik had pijn in m'n benen. Wilde m'n record verbreken maar dat is niet gelukt. Ben blijven steken op 27:55 minuten. Vraag me af of ik ooit de 25 minuten haal. Ik denk dat ik dan eens moet beginnen om een vlakke route uit te kiezen, want deze gaat de eerste 2 km. omhoog en hoewel ik dezelfde weg terug neem en er op het einde dus voordeel van heb, denk ik toch dat ik als ik niet hoef te klimmen ik dan sneller loop...

Vandaag gegeten tot nog toe:

Gekookte eitje met anderhalve geroosterde boterham met filet americain en ui

Lunch: restje spaghetti van gisteren

Tussendoor: 250 gram ananas

Vanavond: GadoGado met Thaise rijst en een kippendrumstick.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:38:09 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56686902
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Vanochtend op de IC wezen meekijken, was wel indrukwekkend & heftig om te zien...
welke IC heb je meegelopen en met welke reden? ga je solliciteren?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56687007
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja.... ik ga maar annuleren...

bleh! had er wel zin in, maar wil me ook niet oversporten, maar merk wel dat ik nu zó enthousiast aan het sporten en afvallen ben, dat ik me schuldig voel zodra het een keer niet kan of lukt kan me daar echt klote over voelen
Voel je niet schuldig over die ene keer niet sporten, hou het een beetje relaxt . En daarbij, je sport al enorm veel, het is geen ramp als je dan een keertje moet missen, ook zonder deze ene keer spinnen blijf je afvallen ... zolang het geen gewoonte wordt om het sporten af te zeggen hoef je je nergens zorgen over te maken .
pi_56687125
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Smaken verschillen, zullen we maar zeggen
Ik haal het inderdaad bij de natuurwinkel. Daar hebben ze zat, alle mogelijke kleuren, maten en ingredienten
Oke, moet er nog eens gaan kijken dan
pi_56687168
Vandaag was er iemand jarig bij ons in de klas dus heb een lolly op, dat was echt jaren geleden
En toen ik thuis kwam kip kerrie met rijst maar zat snel vol
pi_56687228
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:49 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bij mij ging de TTT zo slecht dat ik blij was dat ik hem had gedaan . Kreeg heel veel tips van de examinator, en aangezien ik heel erg geloof in lichamelijk leren (dat als je iets 1x hebt gedaan het 'in je lichaam zit', klinkt vager dan het is) was ik ook veel minder zenuwachtig voor het echte examen. Het is dan een soort filmpje geworden wat je opnieuw kunt afspelen in je hoofd en dat maakte het voor mij een stuk makkelijker!
Ja maar TTT is bijna net zo duur als een examen, kan je net zo goed eerst een examen doen voor het geval dat je wel slaagt
en anders kan je dat gewoon zien zoals een TTT
pi_56687718
TTT is hier 100 euro goedkoper
Heb die argumenten ook al aangevoerd maar in haar visie was het beter..
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:02 #244
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56687861
Ik heb nu geen TTT.... bij de nieuwe stijl examens hoef je trouwens alleen nog maar de hellingproef op commando te kunnen doen de rest mag je naar eigen inzicht doen. TTT leek mij wel handig om op al die speciale dingen vrijstelling te krijgen maar nu... ik geloof dat m'n rijinstructeur ook wel kan inschatten hoe ik rijd.
Bernie en ik zijn tof.
pi_56688285
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
TTT is hier 100 euro goedkoper
Heb die argumenten ook al aangevoerd maar in haar visie was het beter..
Maar nog steeds niet goedkoop toch? (hier was het verschil trouwens niet zo groot)
Maar ik zie het zo dat je beter ergens voor kan betalen en dan nog een kans hebben om te slagen

Augurken zijn trouwens best lekker als tussendoortje
pi_56688346
Ja dat vond ik dus ook Word heus niet opeens zenuwachtig
pi_56689066
Vanmiddag Evy gelopen met m'n vriend. Was wel moe aan het eind, maar voldaan . Heb zere kuiten nu, haha. Daarna zijn we lekker in onze whirlpool geweest voor de spiertjes .

Vandaag gezond gegeten, alleen een beetje satésaus bij het avondeten. Maar aangezien ik de rest van de dag heel mager heb gegeten vond ik het wel kunnen.
pi_56689453
heeeeeeeeeerlijke roodschillige aardappelen gegeten met een beetje knoflook in de mayo... beetje veel hierdoor was 't zo scherp dat ik er maar een héééééééél klein beetje op kon doen goede remedie tegen veel mayo nemen..

de witlof met ham/kaas was ook erg lekker, maar wederom was de sateschnitzel een beetje

blij dat ik niet ben gaan spinnen.. morgen maak ik het goed met een extra goede Evy, vind ik
lekker vroeg slapen, dat wel

fijne avond nog
Ja doei.
pi_56690787
na het avondeten heb ik nog: augurk, stukje kaas en 2 liga op
alleen het stukje kaas was misschien niet zo goed maarja
het is al een verbetering als je kijkt naar de vakantie

morgen weer mijn eerste dansles
pi_56691467
Ik geloof dat er hier laatst iemand pasta met roomsaus en spekjes had gegeten ofzo?

In ieder geval, ik las het en kreeg er zin in dus uiteindelijk is het volkoren pasta geworden, met bladspinazie, magere spekblokjes, ui en nog wat knoflook en daarbij nog sla. Had ik alleen voor een paar dagen boodschappen gedaan, heb ik alles gehaald behalve olijfolie dus heb het uiteindelijk maar met het vet van de spekblokjes alleen gedaan. Misschien zometeen nog wat yoghurt en wat fruit als toetje

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 13-02-2008 01:15:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')