abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56662160
Nou ik zit op school, eerste college van deze periode weer gehad.
Nu 3 tussenuren......maar ben wel al nuttig bezig geweest
En mijn eten is al op dus ben benieuwd of dit genoeg was (1 appel en 2 stukken ontbijtkoek als lunch)
pi_56662452
nu ik steeds dichter bij mn streef zit ga ik opeens veel kritischer worden.. gek toch
pi_56662764
Jeetje, wat hebben jullie veel gekletst van het weekend zeg! Ik ga niet alles bijlezen hoor

Gisteren verjaardag van mn moeder gehad, niet echt op het eten gelet, veel hapjes gehad, bittergarnituur en 's avonds Chinees gegeten.

Vanaf vanavond weer lekker zwemmen 2 weken niet geweest omdat het niet echt goed met me ging, maar nu kan ik wel weer gaan
pi_56662774
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
spinning is leuk
ik ga wss duiken voor m'n 1e ster
Duiken is leuk Ik ben afgekeurd vanwege astma, maar ben wel doorgegaan met trainen zodat ik lekker kan snorkelen op diepte. Veel plezier
pi_56662866
o ik heb ook astma
pi_56662921
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu ik steeds dichter bij mn streef zit ga ik opeens veel kritischer worden.. gek toch
Volgens mij gebeurt dat bij de meeste
  maandag 11 februari 2008 @ 12:44:27 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56663413
Zo, ik ben weer terug en nu heb ik geen muisarm, maar een nietarm. 100 nietjes in pakketjes gedrukt. Dat vindt m'n arm niet leuk .
Ik wilde nog even naar de bieb, maar die is pas om 13 uur open en had geen zin om te wachten. Iig ben ik helemaal klaar voor het onderzoek . Hopelijk heb ik wel voldoende proefpersonen, anders moet ik vrijdag nog even een extra klasje regelen .

Nu eerst even eten en dan weer aan het werk .
Niet meer actief op Fok!
pi_56663927
Batavenbrood (Aldi (tm)) met kaas is zooooo lekker, en het vult flink

mijn coördinator mailde daarnet: ik kan iig op de gewenste dag (vrijdag) komen werken dus in ieder geval een hele dag.. de halve dag is nog onzeker, maar heb dus iig 8 uur

Nu ik toch de tijd heb (college ging niet door) maar even een verslagje in mijn kattentopic schrijven..
De kans wordt steeds groter dat we voor Sushi een ander plekje zoeken naast valsigheid poept en plast hij nu ook overal en dat riekt niet fijn
Ja doei.
pi_56664706
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zei het zo omdat Renske het over 1e jaars uni hadden en daar kom je niet vanaf de havo
Maar goed bij ons werd wel meer niet geleerd dus leer dat bronvermelden nu in het 1e jaars HBO
Op een universiteit kun je ook terecht komen met havo... althans, mij is het gelukt. Moest alleen wel via een omweggetje: een HBO propedeuse. Die route wordt alleen niet aangeraden.

Net 2 boterhammen op met goudsalami, en vanochtend bij college een cappuccino op met suiker. Vanavond eet ik magnetronlasagna op het werk

@MoBlo: jammer! Neem je een ander poesje of houd je het nu alleen bij Cato?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56664761
Ik wilde meer fruit gaan eten en ben voor de kiwi gezwicht, maar nu vertelde een vriend van me laatst dat je daar alleen maar van aankomt .
Tap tap tap
  maandag 11 februari 2008 @ 14:10:12 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56664869
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Op een universiteit kun je ook terecht komen met havo... althans, mij is het gelukt. Moest alleen wel via een omweggetje: een HBO propedeuse. Die route wordt alleen niet aangeraden.
Zo ben ik ook op de uni terecht gekomen .
Je kunt zelfs met VMBO op de uni terecht komen (via de 21+ toets), maar dat is al helemaal niet aan te raden, denk ik. Bedoelde Minilotje nou dat ze zonder middelbare schooldiploma op de universiteit terecht is gekomen? Wow! Kan dat ook al? Ik ben klaar.
Ga nu nog even van het zonnetje genieten en misschien, als de zon onder is, weer even wat doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56664893
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde meer fruit gaan eten en ben voor de kiwi gezwicht, maar nu vertelde een vriend van me laatst dat je daar alleen maar van aankomt .
Misschien omdat dat gist ofzo? Ik mag alleen geen kiwi omdat er teveel gist inzit en ik daar niet tegen kan, maar of je er ook van aankomt weet ik niet.

Ik heb net uitgebreid geluncht met een caesar salade en turkse pizza, omdat ik vanavond niet warm eet want ik moet weer werken dus dan neem ik wel een paar boterhammen mee. Toch best vervelend dat er daar alleen maar kleffe kant en klaar maaltijden zijn meestal.
pi_56665390
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:03 schreef CherryLips het volgende:

Kiwi is hartstikke gezond!
Natuurlijk zitten er wel calorieën in, maar niet veel meer dan in ander fruit hoor!
Kiwi's zijn goed voor de stoelgang en er zitten veel vitaminen in! Van elke dag 1 of 2 kiwi's word je écht niet dikker hoor!
pi_56665456
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Kiwi is hartstikke gezond!
Natuurlijk zitten er wel calorieën in, maar niet veel meer dan in ander fruit hoor!
Kiwi's zijn goed voor de stoelgang en er zitten veel vitaminen in! Van elke dag 1 of 2 kiwi's word je écht niet dikker hoor!
Gelukkig, anders stap ik gewoon weer over op de chocola .
Ik wist wel dat ze heel goed voor je zijn met Vitamine C enzo en ik eet ze ook vanwege de stoelgang ( ) maar die vriend van me is eeuwig aan het lijnen en zei dat je dik wordt van kiwi's maar zelf vrat hij 's ochtends een paar appels omdat hij daar altijd nog meer honger van kreeg. Ja, slimme henkie, duh.
Tap tap tap
pi_56665534
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gelukkig, anders stap ik gewoon weer over op de chocola .
Ik wist wel dat ze heel goed voor je zijn met Vitamine C enzo en ik eet ze ook vanwege de stoelgang ( ) maar die vriend van me is eeuwig aan het lijnen en zei dat je dik wordt van kiwi's maar zelf vrat hij 's ochtends een paar appels omdat hij daar altijd nog meer honger van kreeg. Ja, slimme henkie, duh.
Dik van kiwi's wat een raar idee. Van dat soort opmerkingen moet ik altijd aan dat liedje van Robert Long denken
quote:
Als je fruit eet krijg je wormen, van veel wassen word je kaal
En als straks de bom zal vallen, nou dan gaan we allemaal
Katteharen zijn vergiftigd, geef geen zoentjes aan een hond
Keer nooit je rug toe aan een homo want dan zit 'ie aan je kont
Negers zijn heel vaak gevaarlijk met een mes of een pistool
En kijk ook maar uit voor joden ook al spelen ze mooi viool

Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel
Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet te veel
Loop nooit onderlangs een ladder en op wijzen staat een jaar
En onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
En wie vloekt gaat naar de hel, van masturbatie word je doof

Vrijdag dertien blijft gevaarlijk, van veel lezen word je blind
Trouw je met je achternichtje krijg je een ongelukkig kind
Als ik maar geen lekke band krijg en stink ik niet uit m'n mond
Ben ik niet te laag verzekerd, dokter ben ik wel gezond
Van tomaten krijg je puistjes, van veel koffie word je rood
Van sigaretten zieke longen en van leven ga je dood
pi_56665719
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik heb ook astma
Het kan wel met astma, is afhankelijk van je longkracht en die was bij mij te weinig. Bovendien krijg ik last van mijn longen bij temperatuursovergangen, en die heb je ook in water (1m lager en ineens een stuk kouder, dan kreeg ik problemen met ademen) Wacht gewoon je keuring af, als de arts je goedkeurt mag je duiken.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nu ik toch de tijd heb (college ging niet door) maar even een verslagje in mijn kattentopic schrijven..
De kans wordt steeds groter dat we voor Sushi een ander plekje zoeken naast valsigheid poept en plast hij nu ook overal en dat riekt niet fijn
Heeft mijn kat in het begin ook gedaan, van de stress van het verhuizen waarschijnlijk want het ging na een een tijdje vanzelf over. Volgens mij duurde het toen ruim een maand, en sindsdien nooit meer gebeurd.
pi_56666003
vraag me af of het de stress is want hij heeft nu meer rust dan ooit en hij is het pas na een maand gaan doen
Ja doei.
pi_56666308
Zo dat sealing spul is wel goor

In de pers stond wel een goed artikel over dieeten
hier is een link, het staat op blz. 16 & 17. Behalve wat er staat van maarten 't hart en zijn verhaal dat je maar goed moet schijten: dat wordt vertaald als 'laxeren' en dat vind ik dan weer een heel stuk minder gezond klinken

Ohja m'n ipod lijkt dood te zijn. Hij doet tenminste niets meer en blijft met lichtje aan op hold staan en play, terwijl er geen geluid uit komt en geen enkel knopje effect heeft
De goedkoopste optie zou zijn een groter kaartje voor m'n telefoon te kopen denk ik. Zou er een chip zijn als de nike chip, maar die op bluetooth werkt? Dat zou echt ideaal zijn
Het mooi kotsende meisje.
pi_56666400
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo dat sealing spul is wel goor

In de pers stond wel een goed artikel over dieeten
hier is een link, het staat op blz. 16 & 17. Behalve wat er staat van maarten 't hart en zijn verhaal dat je maar goed moet schijten: dat wordt vertaald als 'laxeren' en dat vind ik dan weer een heel stuk minder gezond klinken

Ohja m'n ipod lijkt dood te zijn. Hij doet tenminste niets meer en blijft met lichtje aan op hold staan en play, terwijl er geen geluid uit komt en geen enkel knopje effect heeft
De goedkoopste optie zou zijn een groter kaartje voor m'n telefoon te kopen denk ik. Zou er een chip zijn als de nike chip, maar die op bluetooth werkt? Dat zou echt ideaal zijn
Heb je al geprobeerd om je iPod te resetten? Kijk hier voor meer info
pi_56666563
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:40 schreef conleche het volgende:

Heb je al geprobeerd om je iPod te resetten? Kijk hier voor meer info
Net had ie zich blijkbaar toch helemaal leeggetrokken in de 4 uur dat ie niets deed. Op menu + play drukken hielp inderdaad wel, nu issie zich weer netjes aan het opladen en alle muziek staat er nog in Dankje!
(Al is zo'n GSM-kaartje toch niet zo'n slecht idee als ie niet zo duur is)
Het mooi kotsende meisje.
pi_56666820
resetten is idd DE oplossing !!
pi_56666829
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Misschien omdat dat gist ofzo? Ik mag alleen geen kiwi omdat er teveel gist inzit en ik daar niet tegen kan, maar of je er ook van aankomt weet ik niet.

Ik heb net uitgebreid geluncht met een caesar salade en turkse pizza, omdat ik vanavond niet warm eet want ik moet weer werken dus dan neem ik wel een paar boterhammen mee. Toch best vervelend dat er daar alleen maar kleffe kant en klaar maaltijden zijn meestal.
In wat voor producten zit ook gist? (Ja brood, doh )
pi_56667124
Zo, net boodschappen gedaan en alleen maar gezonde spullen meegenomen. Na 2 weken iets minder opletten omdat ik niet echt lekker in mn vel zat, ongesteld was enzo, wordt het weer tijd om weer goed bezig te gaan

Vanavond en woensdag Chinese zoetzuur ( kan ik 2 dagen van eten) dus lekker veel groenten ( paprika, sperzieboontjes en ananas) en donderdag wokrolls met paprika, champignons en ui En voor tussendoor allemaal lekker fruit gehaald

Vanavond dus weer lekker zwemmen, wel weer zin in na 2 weken niet geweest te zijn Ben benieuwd of het nu drukker is dan 2 weken geleden, aangezien vorige week Open Week was, om nieuwe leden aan te trekken.
pi_56667813
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:00 schreef omearos het volgende:

[..]

Het kan wel met astma, is afhankelijk van je longkracht en die was bij mij te weinig. Bovendien krijg ik last van mijn longen bij temperatuursovergangen, en die heb je ook in water (1m lager en ineens een stuk kouder, dan kreeg ik problemen met ademen) Wacht gewoon je keuring af, als de arts je goedkeurt mag je duiken.
[..]

Heeft mijn kat in het begin ook gedaan, van de stress van het verhuizen waarschijnlijk want het ging na een een tijdje vanzelf over. Volgens mij duurde het toen ruim een maand, en sindsdien nooit meer gebeurd.
Nou ja ik zal 't wel ff aankijken dan..
pi_56667885
Zo, best dagje gehad. Kinderen nemen toch veel enrgie weg zeg, dan ben ik hele dag lekker bezig en zit ik in de auto terug en dan slaat het in joh!

Vandaag gegeten in willekeurige volgorde:

Volkoren cracker met jam, drinkyoghurt, ontbijtkoek, actimel, 2 broodjes kipfilet, peer, volkoren cracker kipfilet

Net 25 roze enveloppen en postzegels gehaald, ben met mn kleuters valentijnskaarten aan het maken die we echt gaan posten Boodschapjes erbij gedaan: actimel, drinkyoghurt, adez en rosbief

bijna vakantie btw
pi_56668010
Ik heb gegeten..
O: 2 crackers hagelslag
L: magere yoghurt met musli

T:
5 plakjes salami
1 musli reep
1 blokje chocolade

En ga nu koken en vanavond sporten
(Om 6 uur avond eten en dan om 10 uur nog wat brood oid)

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 11-02-2008 17:59:40 ]
pi_56668220
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoelde Minilotje nou dat ze zonder middelbare schooldiploma op de universiteit terecht is gekomen? Wow! Kan dat ook al?
Dat kan, en dat bedoelde ik. Als ik er nu ook nog eens in zou slagen om verdorie 'es een studie af te maken.. Ik ben gezegend met een gelukzalig gebrek aan enige ambitie, dus dat schiet niet op.

Verder een vegetarisch, maar kazig eetdagje vandaag. Zoals gezegd; volkoren boterhammen met kaas en appels als ontbijt.
Als lunch een warme wrap met geitenkaas en rode paprika, plus een bergje rozijntjes.
En strakjes maak ik volkoren pasta met wortel, ui, zongedroogde tomaten, verse roomkaas, eieren, peterselie en een boel knoflook.
Oh, en ik heb gesnoept vandaag: een paar chocolade eitjes met advocaatvulling. Wegens onbedwingbaar lente-gevoel.

En ik ben met mijn heupbot heel hard tegen de eettafel geknald, en dat doet zoveel pijn dat ik niet kan hoepelen. Geen fraaie dieetdag dus.
pi_56668375
Als ontbijt had ik 2 geroosterde sneeen volkoren brood met biologische pindakaas en sambal badjak

Als lunch een eigengemaakte paté met uien compote op een geroosterde snee brood. (Eigengemaakt als in: door een-vriendin-die-kok-is-geweest gemaakte paté, dus vraag me geen recept, het was wel erg lekker!)

Nu net 2 tuc koekjes met peper op en vanavond staat er volkorenspaghetti met rundergehakt/tomaten saus op het programma. (saus: ui, knoflook, cherrytomaatjes, thijm en een half pakje tomato fritto. Dan doe ik daar later nog rul gebakken gehakt en nog wat extra ui doorheen. En versgemalen peper.) Erbij maak ik een frisse groene salade met alleen wat grof gesneden rode ui en een dressing van witte balsamico azijn en olijfolie. En ik stoom wat broccoli erbij. Heb er nu al zin in.
pi_56668553
't valt me op dat mensen hier wel eens zeggen
ik heb taart gegeten dus heb ik net voor niks gesport
sport werkt voor je figuur/conditie/lenigheid/kracht
het is nooit voor niks
van veel eten en niet sporten wordt je blubberig
van veel eten en veel sporten wordt je bol maar wel strak
dat wou ik even zeggen
pi_56668588
en weer thuis

eerste dagje uni is wel bevallen, ondanks de grote inproductiviteit

vandaag op:

yorhurt met muesli
banaan
twee boterhammen met kaas
appel

Zodadelijk, als de hoofdpijn wat minder is gaan we hardlopen.. Evy 16
Ja doei.
pi_56668596
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb gegeten..
O: 2 crackers hagelslag
L: magere yoghurt met musli

T:
5 plakjes salami
1 musli reep
1 blokje chocolade

En ga nu koken en vanavond sporten
(Om 6 uur avond eten en dan om 10 uur nog wat brood oid)
D: hamburger en aardappeltjes uit de koekenpan met magere spekreepjes

om 10 uur nog groente en als toetje denk ik fruit
pi_56668609
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
Als ontbijt had ik 2 geroosterde sneeen volkoren brood met biologische pindakaas en sambal badjak

Als lunch een eigengemaakte paté met uien compote op een geroosterde snee brood. (Eigengemaakt als in: door een-vriendin-die-kok-is-geweest gemaakte paté, dus vraag me geen recept, het was wel erg lekker!)
Toen ik 'eigengemaakte paté' las wilde ik meteen al vragen om een recept!
Tevergeefs dus.
pi_56669123
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar dan kom je van HBO niet havo
pi_56669224
Lekker spinazie en kipfilet gehad vanavond
pi_56669252
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef minilotje het volgende:

[..]

Toen ik 'eigengemaakte paté' las wilde ik meteen al vragen om een recept!
Tevergeefs dus.
Als ik haar zie zal ik het vragen, zij is echt de beste kok die ik persoonlijk ken. Als zij vraagt of ik kom eten, dan cancel ik al mijn eerder gemaakte afspraken
pi_56669298
Ik heb na mijn lunch die ik postte een paar uur niets gegeten en heb net biefstuk op met andijviestamppot
zo laat eten helpt wel met minder eten in de avond
pi_56672666
rustig hier
net 1 uur conditie bokszaktraining gedaan
+ 30 minuten er heen en terug gefiietst
pi_56673141
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar dan kom je van HBO niet havo
Niet een volledig HBO diploma

Je kunt ook zonder enige vooropleiding een colloquium doctum doen, een toelatingsexamen (vanaf 21 jaar en ouder). Een kennis van mij heeft dat ooit gedaan en is zo zonder enig diploma ook op de universiteit terechtgekomen.
quote:
Algemene informatie over het colloquium doctum
Een colloquium doctum is een toelatingsexamen tot een universitaire opleiding voor mensen die 21 jaar of ouder zijn en onvoldoende vooropleiding hebben. De inhoud van het colloquium doctum verschilt per opleiding; wanneer u het examen met goed gevolg hebt afgelegd, hebt u dan ook uitsluitend toelating tot de betreffende opleiding. De inhoud van het colloquium doctum per opleiding vindt u onder de knop 'Informatie per opleiding'.

Algemene toelatingseisen
De normale toelatingseisen op grond waarvan u een opleiding aan een universiteit kunt volgen, zijn:

een vwo-diploma;
een hbo-propedeuse;
een hbo-einddiploma;
een propedeusegetuigschrift van de Open Universiteit Nederland; en
bepaalde buitenlandse diploma's.
Aanmeldingsformulier downloaden
http://www.studeren.uva.nl/colloquiumdoctum

Mijn geplande avondeten ging niet door want ik was de lasagne vergeten mee te nemen Tot 20:00u gewerkt, heb toen maar als snack een bakje meloensalade en een bakje yoghurt met muesli op. Ben nu aan 't koken: gebakken aardappelschijfjes met 120 gram kibbeling met ravigottesaus

Heb nog witlof liggen, kan een salade maken maar of ik daar nu trek in heb....

Iig heb ik 2 stronken, morgen kan ik er lekker van lunchen.

En ik heb Kettle chips gekocht Zeezout met rozemarijn en knoflook Net een paar chipjes gesnoept, zaaaaalig

En toen heb ik de zak maar snel weggestopt. Voordat ik 'm helemaal leegvreet
pi_56673215
na het hardlopen hier lekker koolhydraatrijk gegeten pasta met creme-fraiche-saus met groenten en spekjes

had 't wel nodig Evy 16 gelopen, en dat was écht een aardige inspanning maar weer gered samen met René is 't wel heel gezellig

Nu nog een derde kop thee en dan slapen.. ofzo
Morgen om kwart voor 9 college dus moet wel uitgerust zijn!
Ja doei.
pi_56673369
o oeps net 4 pennywafels en 1 verse truffel gegeten
snel maar ff wat fruit en yoghurt nog
pi_56673412
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet een volledig HBO diploma

Je kunt ook zonder enige vooropleiding een colloquium doctum doen, een toelatingsexamen (vanaf 21 jaar en ouder). Een kennis van mij heeft dat ooit gedaan en is zo zonder enig diploma ook op de universiteit terechtgekomen.
Dat klopt maar ik bedoelde echt rechtstreeks van de havo op 17 jarige leeftijd

Ik heb trouwens na het avondeten nog griekse yoghurt en 2 liga op
pi_56673637
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik bedoelde echt rechtstreeks van de havo op 17 jarige leeftijd

Ik heb trouwens na het avondeten nog griekse yoghurt en 2 liga op
Nee, dat kan niet. Wel vroege VWO'ertjes van 17 jaar, en soms zelfs nog eerder.... ik herinner me een artikel over een meisje dat met 12 (!!!) jaar aan de UvA ging studeren.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gpu5jm8q

Dat zou ik ook niet willen
pi_56673780
op de middelbare school zat er een meisje 'bij ons in de klas' (maw: ze kwam af en toe wat meevolgen, de rest deed ze thuis) dat 11 was

Vond 't maar niets.. die ouders die er de hele tijd zo (dwingend) bij waren.. kind wat ontzettend volwassen deed...

Ik zal niet ontkennen dat hoogbegaafdheid bestaat, en ook niet dat je het na het onderkennen moet negeren of heel erg te remmen, maar ik vraag me wel af of het niet beter is die kinderen wat langer kind te laten zijn..

weet er verder het fijne niet van... maar wat ik altijd zie/lees/hoor.. naast intelligent zijn die kinderen ook 'ineens' volwassenen in gedrag en houding.. en dan denk ík: komt dat dan niet door de ouders door ze (door hun intelligentie) niet langer als kinderen te beschouwen en behandelen... als gewone kinderen...

Bleh.. zou er niet aan moeten denken zo intelligent te zijn dan maar liever ploeteren

welterusten mensen
Ja doei.
pi_56673947
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

In wat voor producten zit ook gist? (Ja brood, doh )
Brood, knap hoor nee maar verder in witte pasta en rijst, fruit zoals kiwi en sinaasappel (als ik dat eet ben ik in een half uur ziek). Ik eet dus ook geen 'normaal' brood, maar zuurdesem. Ik reageer ook niet erg goed op (toegevoegde) suikers dus die moet ik eigenlijk ook vermijden, maarja.. er bestaan dingen als chocola (en oreo's )
pi_56674087
Zo, ik ben weer terug van het zwemmen Was wel weer lekker na 2 weken niet geweest te zijn. Eerst BBB-training gedaan, toen aquarobics en toen nog 30 baantjes gezwommen. Normaal doe ik er 40, maar dan zou ik nu wel erg krap uitkomen met de tijd, dus het maar bij 30 gehouden Gelukkig was het niet zo druk, dus kon gewoon lekker doorzwemmen, zonder steeds te hoeven zigzaggen en getrapt te worden. Op woensdagavond is het altijd heel erg druk, en dat zwemt toch een stuk minder fijn.

Toen ik thuis kwam nog een bakje met cherrytomaatjes gegeten, nu nog ff computeren en dan lekker naar bed
pi_56674171
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik eet dus ook geen 'normaal' brood, maar zuurdesem.
Zuurdesembrood
Eet ik ook altijd, is nog gezonder dan gistbrood ook
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56674894
En dan kom je thuis na een zeer relaxte dag, wil je de computer aanzetten en blijkt die gecrasht te zijn. Fuck oh fuck, wat vreselijk om 5x keer achter elkaar een blauw scherm te zien, ook als je hem vanaf de cdrom wil opstarten, niets meer werkt ... en je bedenkt dat al je werk van gister nog niet opgeslagen is ... 4,5 uur werk weg (profielwerkstuk) ... zat te janken voor mn computer, niets lukte en baalde zo ongelooflijk ... mn vriend opgebeld, die is hierheen gekomen en heeft hem met 2 drukken op de knop gemaakt ... ik had over het "windows opstarten met laatste goede instellingen" heen gelezen, in mijn paniek .

Maar hij doet het dus weer en ik ben mijn bestanden níet kwijt ... maar had ondertussen wel een halve zak drop leeggegeten, van stress en puur verdriet ... voelde me zo klote dat ik opeens alles kwijt zou zijn en dat mijn computer misschien helemaal kapot zou zijn, nieuwe moeten kopen enzo ... pffff

Rest van de dag was wel geweldig . Eerst tot 10 uur naar school, naar mijn vriend toe, daar lekker in bed gekropen en wat bijgeslapen. Toen bleek dat de rest van de lessen uitvielen en zijn we samen naar de supermarkt gegaan (lekker door de zon fietsen, gras was net gemaaid en ondanks de muts op mijn hoofd voelde het als zomer, werd helemaal warm vanbinnen ) ... hebben we weer taart gebakken en die was nét klaar toen ik naar huis moest, maar 1 hapje van gehad dus (superheet). Ook erg lekker .

Oftewel: op de dropjes in mijn paniek na, een hele goede eetdag (en vind het zo ongelooflijk lief dat m'n vriend meteen naar mij toekwam toen ik huilend aan de telefoon hing, om mijn computer te maken )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56675459
Ik wil even kwijt dat ik echt een geweldige afgelopen paar dagen heb gehad! Ik had ooit weleens gehoord over vrouwen die aan het begin van de lente schoonmaakkriebels krijgen. Die heb ik nou echt nooit, behalve bij tentamens dan. En zaterdag werd ik wakker en ik heb zomaar de hele bovenverdieping zeer uitgebreid schoongemaakt. En zondag beneden, ook heel uitgebreid. Ik ben helemaal verbaasd, maar ook echt gelukkig met mezelf nu. Wat een zonnestraaltje al kan doen voor een mens.

Ook vandaag was ik weer superfit. Echt lekker opgeschoten met leren, genoten van mn schone huis, en zomaar begonnen met Evy les 1. Heftig, ik hou t absoluut nog niet vol! 3 minuten rennen, wat denkt dat mens! Maar ik ga gewoon net zo lang met deze les door tot ik m kan. Ik ben ook nog intensief wezen fitnessen vandaag, ging erg lekker.

Met lijnen gaat het niet zoals ik van te voren dacht. Ik heb echt teveel eetmomenten op een dag. Eigenlijk kan ik niet op de bank liggen zonder of te eten of te roken. En ik moet met allebei ophouden. Maar ja, ik probeer mn snoepmomenten wel uit te stellen, en targets te stellen aan wat ik mag snoepen. Verder snoep ik tegenwoordig veel gezonder dan vroeger, Bakje yoghurt, rijstwafel, kiwi, etc. Dus dat gaat al goed.
Ik ben sinds kerst nu 4 kilo kwijt, maar er gaat nu niet echt veel meer af. Ik denk dat dat niet alleen komt door het niet kunnen stoppen met snoepen, maar ook doordat ik flink sport en daardoor vet omzet in spieren. Mijn benen en billen beginnen al aardig strak te worden.
Ik heb trouwens vandaag een extra pluspunt gevonden aan hardlopen. Als de zon schijnt krijg je er een lekker kleurtje van!
Spoilers!
pi_56678029
Na een halve week ook de helft van mijn vakantiekilo's kwijt
(waarvan gister pas echt de 1e gezonde dag was want in het weekend let ik niet heel erg op)

[ Bericht 26% gewijzigd door Miss_S op 12-02-2008 07:27:09 ]
pi_56678033
goedemorgen

ik was zowaar WAKKER, echt WAKKER voordat de wekker ging
Komt misschien omdat ik nu nog zo'n zin in dat hele studeren heb Dat piep ik over een maand wel anders

De weegschaal was weer lief, en zit nu lekker met een kom yoghurt/muesli wakker te worden en even het nieuws te lezen.. Straks samen met René naar Nijmegen, en dan als het goed is vanmiddag even bij RunnersWorld kijken voor goede hardloopschoenen misschien dat 't dan ook wat soepeler zal gaan...

2 bammetjes mee, en vanavond eten we witlof met ham en kaas uit de oven, met een saté schnitzel erbij.. moet lukken denk ik nooit gemaakt (die witlof dan) dus straks maar even ergens een recept rauzen..

nu zo snel richting nijmegen Wiskundeles!!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')