Ik vind de bril die je op de foto in het vorige topic op hebt heel leuk, issie stuk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:54 schreef mordradead het volgende:
Vandaag dus even voor een bril wezen kijken maar er was niet echt iets waarvan ik dacht dat het me stond dus nog niks uitgekozen komt later nog wel. Nog wel een boek gekocht over fotografie... die kan ik wel gebruiken
Recept van Sajoer Lodeh heeft mijn moeder trouwens wel, ze gaat het deze week voor me opschrijven zei ze
Nou, eigenlijk precies hetzelfde als een jacuzzi, maar men noemde het whirlpool.. Vandaar dat ik het heb overgenomen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hier staat een 2 persoons jacuzziWat is een wirhlpool? Ook een bad toch?
Ga naar www.photobucket.com maak daar een account aan en sla daar je foto's op. Als je er dan 1 op Fok! wil zetten, kopieer je de regel die begint met [img]...... Dat plak je in je post en klaar is Kees. (als je dan op preview drukt kan je zien of het gelukt is)quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze moet posten hier. Dat is iets dat ik ooit nog eens moet uitzoeken...
Ik vind chilisaus ook geniaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Alles is lekker met chilisaus!! Vooral groente wokjes
Ik heb een klein billetje en kleine tietenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Jeipod het volgende:
Tsjow, maatje 34 en 70 te groot ... hadden we dat allemaal maar ....
Ja die grote fles van flowerbrand, kost ook nog es geen drol!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind chilisaus ook geniaalHeb altijd zo'n hele grote fles en die gaat dan niet erg lang mee
Dit ben ik trouwens 5 KG zwaarder:
http://i40.photobucket.co(...)n1984/rest002a-1.jpg
Op mijn hyves foto was ik inderdaad veel zwaarder, misschien moet ik die eens updatenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef conleche het volgende:
Ik vind je op die foto van 5 kilo geleden ook al best dun!! Mooi haar! Ik zag je bij Renske in de hyves staan en op die foto was je echt veel zwaarder! Volgens mij ben jij nu precies goed toch? Hoef je het alleen nog maar een beetje bij te houden. Fijn hoor!
mja, zoiets heb ik ook alleen dan nog iets anders:quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een klein billetje en kleine tieten
de reast is wel gewoon dik
had het liever andersom/in verhouding!
(dat t mooier klinkt dan het is.. mss binnenkort een foto)
Jij ziet er echtquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef mordradead het volgende:
Voor mij was het na de vakantie vorig jaar, ik zat toen ik terugkwam ergens laag in de 73 een historisch laag gewicht. Voor de rest was (en ben) ik eigenlijk altijd dikker geweest gheghe.
[ afbeelding ]
Ik ga nu maar even naar de stad om te kijken voor een nieuwe bril... jammer dat m'n kapsel dan weer door de war zit
ja klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef freecell het volgende:
Ik vind je op allemaal heel slank lijker hoor
Heb je ooit een buikoperatie gehad trouwens?
In het 1e semester had ik alleen werkgroepen voor 2e en 3e jaars vakken, dus nee. Mocht je nieuwsgierig zijn: ik zit eigenlijk altijd vooraan tijdens colleges (ik volg Overzicht III samen met jou en straks ook Overzicht IV en Amerikanistiek)quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef Bagel het volgende:
[..]
Haha, je hebt serieus een btje een bekend gezicht, maar t is niet n heel duidelijke foto(toevallig t 1e semester wel eens bij werkgroep 11 gezeten?)
Dat boek van Diamond is voor Sociale geschiedenis, best leuke college´s trouwens!
Maar geschiedenis valt me toch n btje tegen, het gaat nu tussen psychologie en de politie. Maar psychologie is dus voormeel een loting studie, ze verwachten alleen niet zoveel aanmeldingen waardoor je vrijwel zeker geplaatst kunt worden en voor de politie moet je n pittige solli doen... Dus daarom doe ik ook nog geschiedenis, als t allebei niks wordt heb ik iig iets(en als ik wel psych aan de uva ga doen schijn ik bepaalde geschiedenis vakken nog in mn minor te kunnen gebruiken ook!)
maar jou bevalt t dus nog wel?
Ik had net iets heel raars... t huisje van mn vriend wordt nog gebouwd, dus we gingen even kijken... er waren nog n paar polen/duitsers aan t werk (ze spraken zo´n soort taal) maar ze waren niet met hijskranen enz bezig, dus we hebben ons niet bij de uitvoerder gemeld (moet eigenlijk voor n helm, maar t leek ons wel veilig) maar alleen naar die duitsers/polen geseind dat we t terrein op liepen...
Ff naar t huisje gekeken (is al bijna af trouwens) komen we terug, zijn die mensen weg en is het hek dicht...
(zo´n hoog heras hekwerk gevaarte, waar we met geen mogelijkheid tussendoor konden) Uiteindelijk zijn we er maar onderdoor gekropen en ik ben nu dus helemaal modderig...volgende keer toch maar ff bij de uitvoerder langs!
Ow, maar dat is heel normaal hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat m'n 10 kg geleden beeld nog in m'n hoofd zit of zo
Idd, dat beeld heb ik soms nog steeds, dat ik 72 kg weeg ipv 60.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, maar dat is heel normaal hoor.
Je pakt ook vast altijd nog de verkeerde maat uit een kledingrek als je iets gaat passen. Ik ben ook iedere keer weer verbaasd dat kleding gewoon past of te wijd is
Haha.. you made me smilequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
PF: lekker kontje!![]()
Je bent idd al haske slank: beetje taille oefeningen en voila: topmodelleke hoor! (weet natuurlijk niet hoe jouw hoofd eruit ziet
)
Nee ik neem het me wel steeds voor om oefeningen uit mn bodyforming-boek te gaan doen, maar het komt er niet echt vanquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
ja maarja, ik eet al zoveel minder dan dat ik voorheen deed. Ik vrat wel 2-3 zakken chips per week als het ff tegen zat. Nu in 5 weken tijd 2. Om even een concreet voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
@Jeipod: ik denk dat Jeipod een beetje een mannelijke naam is, vandaar. En Sonja Bakker zou ik niet doen. Ik zou gewoon tussen de 1300 en 1500 cal. eten en zoveel mogelijk bewegen en de eerste tijd helemaal niet zondigen. Dus als je 's avonds trek hebt: iets nemen met heel weinig cal. (peentje, stuk fruit etc.) Maar vooral het meer bewegen bij gelijke calorie-inname is de clou!
Kun je niet gewoon groepsessen gaan volgen in de sportschool zoals bodypump of bodystep ofzo? Dan ga je er wel alleen heen, maar als je regelmatig gaat, dan leer je vanzelf wel mensen kennenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:36 schreef Jeipod het volgende:
Wat ik ook jammer vind is dat ik niemand heb om mee te sporten. Mijn vriendin waarmee ik sport die werkt nu veel, dus die gaat niet meer. Mijn andere vriendin is verhuisd naar andere verdere woonplaats. Nog 2 vriendinnen zijn vet dun en vinden het niet nodig. Mijn vriend werkt ook niet mee ... en in mn eentje vind ik het zo moeilijk, samen sporten is gewoon erg leuk en in mn eentje is het niets aan ...
Whahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
@ Ewelina: ik zag een beetje zo'n corpsmeisje voor me, met van die studentenbals iedere maand.Maar op je foto zie je er juist vrij stoer uit!
Ghehe ja. Ik doe 1 soort, vlak voor het slapen gaan. Het werkt genoeg, ben net wat strakker, maar je kweekt er geen echte spieren mee. En het is nu onderdeel van mijn avondritmequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Hihi![]()
Misschien had je (viking) die foto nog omdat ik een ander kapsel wilde/wilen principessa is echt slank zeg, podverdorie
Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
Verbetering: hád ... dit is een halfjaar geledenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mooie dunne taille heb jijruilen
?
ja pcies dat soort problemen. Heb met mn zus een keer geprobeert te hardlopen. Altijd last van mn knieen gehad, dokter dacht vroeger omdat ik zo snel groeide, maa rnu nog steeds en sta al jaren stil. Bij zo'n ziekenhuispoppetje geweest en bij rennen, springen en traplopen krijg ik last. Ik kan het wel, maar voor ffies. Bij een trap bv al de leuning nodig, als voorzorg, zak nl wel es door mn knieen heen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef mordradead het volgende:
De vriendin waarmee ik altijd naar de sportschool ging (figuurtje farfalla, daar kon ik mee gezien worden) is nu op stage in een andere stad dus met haar lukt het niet... in m'n eentje vind ik het om de een of andere reden niet chill. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik word bekeken door de sportschooltype's. Als ik buiten ga hardlopen heb ik dat weer totaal niet.
M'n fietsmaatje studeert nou op Terschelling dus dat doe ik ook al niet veel meerhet enige wat ik nu dus nog regelmatig doe is hardlopen.... wil deze week eigenlijk nog wel even van die dumbells kopen om in ieder geval m'n armen wat kunnen trainen en nog wat buikspieroefeningen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |