abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56721093
Wij skippen Valentijnsdag ook hoor
Wij kunnen op elke willekeurige dag in het jaar tegen elkaar zeggen hoe tof we elkaar vinden en doen dat ook regelmatig. En om nou geld uit te gaan geven omdat iederéén dat doet, schiet niet op natuurlijk
pi_56721189
Ik ga vanavond ook niet naar hem toe, hij gaat gewoon naar een oom toe om te helpen met zn navigatiesysteem updaten.

Ik heb vorige week al die hartvormige pasta gekookt voor hem, vind zoiets leuker ok zomaar als verrassing te hebben, dan op 14 feb En heb hem het afgelopen jaar ook bijna iedere maand wel een lief kaartje gestuurd enzo, ga dat niet speciaal op valentijnsdag doen, doe dat gewoon wanneer ik er zin in heb of als ik er een reden voor heb
pi_56721490
Mogge!!

PF: ik moest wéér om je lachen vanochtend (sorry MoBlo)

Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
pi_56722236
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Mogge!!

Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Precies hoe ik er over denk .

Ik ben vandaag vrij om te leren voor een toets. Merk aan mezelf dat ik op zulke dagen altijd veel meer eet, dus ga er nu even op letten.
pi_56723625
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
pi_56723717
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Komt ze zo zuur over dan? . Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere ).
Denk door dat motorrijden.. (Maar ik spaar zelf ook voor m'n motorrijbewijs dus dat slaat ook weer nergens op ) en doordat ze soms een beetje boos uit de hoek komt of zo Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
pi_56723741
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
pi_56723770
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels? Wat doen ze daar anders mee? )
Die laten ze een half jaar in de vriezer
Appeltijd is ehm.. oktober? En toch kan je in augustus appels eten.. Rara
pi_56723796
Ik vind de sauna echt heerlijk, en ga gerust naar een gemengde sauna, boeit me echt helemaal niks Heb nog een sauna-bon liggen hier, binnenkort maar weer eens met Peter

Ik heb al een productief ochtendje achter de rug

afgewassen
keuken schoongemaakt
badkamer schoongemaakt
wc schoongemaakt
vuilniszakken verwisseld
kamer opgeruimd
gestofzuigd
gedweild

Zometeen nog ff strijken en boodschappen doen en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag
pi_56723850
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je kleren hadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
pi_56724560
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je kleren hadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
Ja, met mijn vriendje ben ik ook wel graag naakt, maar da's weer een heel ander verhaal

Iig gebruiken ze in sauna's meestal geen TL-licht. En in de turkse stoomsauna zie je toch geen hand voor ogen . Als je samen met een vriendin gaat, kan je daar lekker mee kletsen en let je niet eens op andere mensen (behalve als ze er heeeeeeel raar uit zien )
pi_56724743
Hoi.

Ik zit nog steeds op mijn streefgewicht. Weeg nu 71,5/72 kilo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2008 12:34:31 ]
pi_56724982
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom? Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!

Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Het mooi kotsende meisje.
pi_56725053
Gefeliciteerd Gewas!

Bij mij is ook een wonder geschied vanmorgen! Ik heb mezelf 3x gewogen, omdat ik niet kon geloven wat dat ding zei. Ik weeg 76.5!! 0.8 kg afgevallen deze week.
Ik wilde me niet meten omdat ik dacht weer te zijn aangekomen, maar gelukkig dus afgevallen! Dit is dan weer zo'n boost he
pi_56725208
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom? Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!

Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Moet je naar een goede kapper gaan was eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
pi_56725265
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Moet je naar een goede kapper gaan was eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt

En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
pi_56725501
Hehe, valentijn? Doe er zelf niets aan en mn vriend ook niet. Mn telefoon wel trouwens, heb een sony ericsson s500i. Die heeft achtergronden met thema. Heb hem op seizoen ingesteld en elke dag heb je weer iets anders.
Het enige wat hetzelfde blijft is dat je in een bos zit ofso. voorop een stronk, waar nu dus bloemen uit groeien en op de achtergrond bladeren ... tussendoor komen hartjes tevoorschijn en verdwijnen ze weer.
Met oud en nieuw had ik vuurwerkjes enzo .. te grappig.

edit: nu eerst ontbijten (ja ontbijt!) met 2 eitjes geroerd met tomaat en champions op 2 sneetjes meergranen brood en een lekker glasje adez =)

[ Bericht 12% gewijzigd door Jeipod op 14-02-2008 13:16:23 ]
pi_56725878
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt

En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:31:05 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56726030
.

Ik ben er ook weer. Ging goed op de scholen vanochtend. Kindjes waren lief en ze konden de traktatie erg waarderen .
Nu ga ik de resultaten in Excel zetten. Vanavond pasta met prei en champignons . Ik hoop dat ik niks vergeten ben, want ik had geen lijstje bij me en heb het nog maar 1 keer eerder gemaakt (vind het allang knap dat ik me nog zoveel ingrediënten kon herinneren ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56726303
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
pi_56726595
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
Dan maak je een foto van jezelf op een good-hair day, en dan neem je die mee naar de kapper!
pi_56727346
Ik ga bij een 30 euro kapper en dan heb ik al korting maarrrr ze knippen wel het aller aller beste ooit
wees gewoon heel duidelijk hoe je het wil
waarom gaat het steeds mis dan?

o en ik verveeeeeeel me !
pi_56727369
ze knippen mijn haar ook wel gewoon nat hoor, en ik heb ook echt krullen. Alleen als je een goed kapper/ster hebt, dan kijken ze eerst naar je droge haar om te kijken hoe het valt enzo.
ik heb eindelijk een kapsalon gevonden waar ik erg tevreden over ben

en het idee van MM hierboven is ook een erg goed idee....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56727520
Het wordt inderdaad steeds te kort. Nu is het zo'n beetje de lengte van corpsbal-haar (niet verkeerd lezen dit) maar dan kan het dus nog net in een klein staartje. Kan wel een keer een foto nemen van goede lengte en dan meenemen, maar dan moet het alsnog niet te kort, en dat duurt nog wel even natuurlijk.
Was heus wel duidelijk hoor, het moet nog makkelijk in een staartje kunnen zei ik. En de dode punten eruit, iets meer gelaagd aan vnl. de achterkant.
pi_56727580
dan luisteren ze gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')