Precies hoe ik er over denkquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik![]()
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf![]()
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
Denk door dat motorrijden..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Komt ze zo zuur over dan?. Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere
).
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
Die laten ze een half jaar in de vriezerquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels?Wat doen ze daar anders mee? )
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
Ja, met mijn vriendje ben ik ook wel graag naakt, maar da's weer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht
Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
![]()
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je klerenhadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
Moet je naar een goede kapper gaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom?Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!
![]()
Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Moet je naar een goede kapper gaanwas eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt![]()
En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
Dan maak je een foto van jezelf op een good-hair day, en dan neem je die mee naar de kapper!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |