Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, ik ga het allemaal niet bijlezen, maar ga gewoon even spuien..
Nouja eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen, alleen het feit dat ik om 7.00 de deur uit ben gegaan vanmorgen, en om 23.00 weer thuis was.
Les, invallen, ouderavond, teamvergaderingen.
En morgen weer om 7.15 weg..
Ik heb echt heel ongezond gegeten ook vandaag, van het was de keus tussen pizza of chinees, en de chinees in het dorp waar de school staat is ronduit slecht, dus heb maar een pizza met ui en tonijn gekozen, da's dan tenminste nog vis
Morgen nog even lesgeven, en dan vrijdag weer lekker vrijleuke dingen doen. En sporten!
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hè, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.
En ik kreeg een tip van iemand over chocoladeAls je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hè, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
Yep, that was mequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?![]()
(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag)
Isabeau, deze laat ik aan jou...........quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"
Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint
Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijnnou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
ik eet candybars ook altijd uit de koelkastquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
Nou ja wij waren toch al GMTAquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
ja ik zag dat ze online was ehquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
Ja hoor! Je vinkt het boxje aan bij de desbetreffende foto en boven de foto staat er "Delete" en daar druk je dan op en dan istie weg. Hou er wel rekening mee dat mensen de foto wel kunnen opslaan, zolang deze online staat, maar ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen hoor....quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed
En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Dat vroeg ik ook, maar zie dus net (dankje PF) dat het wel kan ... ondertussen heb ik ze nu in mn Fok fotoboek gezet ... daar kan je foto's zeker weten verwijderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed
En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Schuine en rechte buikspier, heel simpel hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
Heeftd at met zelfvertrouwen te maken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Ik haal niet dagelijks mijn post op en kan me nog een keer herinneren dat ik de post vrij lang in de brievenbus had gelaten. Kwam ik er eind februari achter dat ik een valentijnskaart had ontvangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
Oh, je moest eens wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Ja, ik heb het nu ook zo druk dat ik beslist geen zin heb om in de keuken te staan en ik baal gewoon als ik moet eten, want ik kan m'n tijd wel beter gebruiken. Heb dus niet zulke gezonde dagen achter de rugquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten![]()
Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel () of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
Ja, ik weet het, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk steeds: "even dit afmaken, dan neem ik pauze..." en dan heb ik dat af en denk ik: "ah, dit kan er ook nog wel even bij" etc en dan ben je zo een paar uur verderquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten*
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb wel appels![]()
![]()
* Viking84 Alcarin lekker maakt....
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitzietquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
streeffoto's.. ja.. jeetje..
[ afbeelding ]
zoiets? Een van mijn eerste fokmeets, in 2002.. jaartje of 6 geleden dus.. toen was ik 17. Nu bijna 23. Als ik er weer zo uit kan zien, vind ik 't prima
Ik heb zo'n schema (ongeveer), maar daar paste gisteren gewoon geen pauze van 2 uur in om boodschappen te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze
net als werklui
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2 uur om boodschapen te doendoe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt
)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet)
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
Je kunt ook overdrijven hèquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
Dat dacht ik ook, totdat ik appels van de natuurwinkel had ontdekt..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt ook overdrijven hè.
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker.
Idem dito hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft.
Oh ja update, mwah ... kon erger...
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijtHet begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen
Goddelijk ontbijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |