abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56716829
Slaap lekker

Volgens mij slaapt iedereen

Morgen sporten
pi_56716859
Zo, dat is zeker een lange dag zeg

Ik duik ook mn bedje in, wil een boel doen morgen, dus op tijd opstaan

Trusten iedereen
pi_56716885
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.

En ik kreeg een tip van iemand over chocolade Als je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56716943
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, ik ga het allemaal niet bijlezen, maar ga gewoon even spuien..
Nouja eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen, alleen het feit dat ik om 7.00 de deur uit ben gegaan vanmorgen, en om 23.00 weer thuis was .

Les, invallen, ouderavond, teamvergaderingen.
En morgen weer om 7.15 weg..

Ik heb echt heel ongezond gegeten ook vandaag, van het was de keus tussen pizza of chinees, en de chinees in het dorp waar de school staat is ronduit slecht, dus heb maar een pizza met ui en tonijn gekozen, da's dan tenminste nog vis

Morgen nog even lesgeven, en dan vrijdag weer lekker vrij leuke dingen doen. En sporten!
Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?

(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag )
pi_56716944
Ik duik ook mn bed in ... morgen lekker uitslapen jeej
weltrusten all... :w
pi_56716984
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.

En ik kreeg een tip van iemand over chocolade Als je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hè, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
pi_56717060
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hè, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56717096
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, that was me
pi_56717146
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"

Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint

Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijn nou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
pi_56717166
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?

(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag )
Ja, en de eerst die begint over vakanties van docenten afschaffen die krijgt ook een mep .

En 't was niet vervelend hoor, was best heel leuk! Maar echt heel lang en vermoeiend.
Maar hele leuke lessen gehad, hele lieve kinderen (stoere puberjongens die toch hele lieve Valentijnsgedichten in het Engels weten te schrijven ).

Dus ach, de tijd die ik vandaag ben verloren kan ik weer fijn de vakantie gaan gebruiken om 60 SO's en 30 leesdossiers na te kijken, ook leuk .
pi_56717189
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"

Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint

Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijn nou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
pi_56717193
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
pi_56717230
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
Nou ja wij waren toch al GMTA
pi_56717238
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

[..]

ja ik zag dat ze online was eh
nee even gegoogeled en dat kwam er uit als antwoord haha
pi_56717253
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed

En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Spoilers!
pi_56717314
Ja hoor.. je kan ze verkleinen.. vergroten.. verwijderen.... een foto met dezelde naam uploaden ipv. de oude foto en zo de foto ook op fora's te veranderen als je de link daar al hebt gepost.
de mogelijkheden zijn eindeloos !!
pi_56717356
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed

En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Ja hoor! Je vinkt het boxje aan bij de desbetreffende foto en boven de foto staat er "Delete" en daar druk je dan op en dan istie weg. Hou er wel rekening mee dat mensen de foto wel kunnen opslaan, zolang deze online staat, maar ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen hoor....
pi_56717414
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit

Maar dan vraag ik mij weer af.. is dat omdat je aan je lichaam gewend raakt/het accepteert of omdat je er uitziet zoals je ideale figuur in je hoofd. Zal wel een combinatie zijn
Vandaag in het zwembad zag ik alleen maar moeders met kindjes van <1 jaar en mannen en vrouwen van 65+ toen dacht ik.. das nog eens een beter referentie kader dan m'n vriendinnen/ modetijdschriften
pi_56717421
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat vroeg ik ook, maar zie dus net (dankje PF) dat het wel kan ... ondertussen heb ik ze nu in mn Fok fotoboek gezet ... daar kan je foto's zeker weten verwijderen (heb ik al eerder gedaan)

En dankje , ik wil hem ook graag terug ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56717445
En ik ga nu ook slapen Trusten iedereen ... morgen gaat een lange, vermoeiende dag worden ...
pi_56717841
Ik ga ook slapen !

Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
pi_56718424
Oeh, ik heb m'n wachtwoord weer gevonden, ik sta er weer in .
Tap tap tap
pi_56718826
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56719780
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

Schuine en rechte buikspier, heel simpel hoor

Je rechte buikspier is trouwens een lange dubbele spier met in het midden een bindweefselstreng (die de linea alba heet, maar erg mooi te zien is als je slank en een beetje getraind bent). De spier loopt van je symfyse (harde stukje bot bij venusheuvel) naar boven en hecht daar aan je ribben (5e tot 7e rib om precies te zijn). Die leuke sixpack die elke man wil komt door het groter worden van de rechte buikspier, waardoor de 3 bindweefselstrengen (de intersectiones tendinae) die er horizontaal overheen lopen de spier iets insnoeren waardoor je bij een buik die slank genoeg is blokjes gaat zien!

Ik sprak vorige week iemand die dacht dat er allemaal blokjes spier in je buik zaten, vandaar

Ik heb net lekker soep op en brood en een sinaasappel Straks 1 (!) uurtje slapen en dan naar Amsterdam
pi_56719782
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeftd at met zelfvertrouwen te maken? Ik heb een enorm gebrek aan zelfvertrouwen, maar rondhuppelen in een sauna en dat mijn naaktheid me niet boeit passen wel bij me Als je in de sauna bent zie je zoveel lichamen die nog véél minder mooi zijn dan het jouwe dat je er vanzelf vrolijk van wordt Wat dat betreft is de sauna pas een jubelreferentiekader!
pi_56719783
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
Ik haal niet dagelijks mijn post op en kan me nog een keer herinneren dat ik de post vrij lang in de brievenbus had gelaten. Kwam ik er eind februari achter dat ik een valentijnskaart had ontvangen
pi_56719964
Goedemorgen allemaal
Eerst naar school en daarna naar mijn vriendje
pi_56719978
goedemorgen..

de yoghurt is alweer bijna op, de melk ook, dus dan zo maar op de vroem richting Nijmegen springen..

onwijs kut geslapen (elk half uur wakker vanaf 3 uur) dus ben echt gebroken nu, maargoed doorzetten
Zodadelijk werkcollege Wiskunde 1.. hoop dat ik er wat van op ga steken.. want snapte niet veel van het dictaat.. eigenlijk... maar, dat gaat vast goedkomen

Verder baal ik, want ben ik al in geen week normaal naar de wc geweest (je weet wel, grote booschap ) niet écht fijn... maar, vanavond wel zwemmen
Ja doei.
  donderdag 14 februari 2008 @ 07:54:32 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720103
morgen!

Ik ben ook weer van de partij. Lekker vroeg en ik hoef pas over 80 minuten weg, dus ik ga even rustig eten, rustig aankleden, rustig fokken .
Om een uurtje of 14 wel weer thuis, hoop ik, en dan mag ik fijn alle data in SPSS gaan zetten . Morgen moet ik nog een uurtje vroeger naar Veendam en dan is het weer weekend . M'n eerste weekend sinds tijden waarin ik waarschijnlijk echt iets zal moeten doen. Deadlines ftl .

(Speciaal voor de oudjes hier ( ): ftl = for the lose; dus het tegenovergestelde van ftw )
Niet meer actief op Fok!
pi_56720161
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Magere yoghurt was hier ook op Gewlukkig nog 3,5% vet yoghurt van de turk met 61kcal per 100 ml ipv 30 bij magere yoghurt maar ach jaa

Ik ben al helemaal naar het dorp gefietst en terug
pi_56720258
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Oh, je moest eens weten

Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel ( ) of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:22:06 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720275
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oh, je moest eens weten

Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel ( ) of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
Ja, ik heb het nu ook zo druk dat ik beslist geen zin heb om in de keuken te staan en ik baal gewoon als ik moet eten, want ik kan m'n tijd wel beter gebruiken. Heb dus niet zulke gezonde dagen achter de rug . Maar vanavond wil ik weer even gaan koken .

En ik heb wel appels
* Viking84 Alcarin lekker maakt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720296
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten *
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:29:11 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720354
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten *
Ja, ik weet het, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk steeds: "even dit afmaken, dan neem ik pauze..." en dan heb ik dat af en denk ik: "ah, dit kan er ook nog wel even bij" etc en dan ben je zo een paar uur verder .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720407
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze

net als werklui
pi_56720447
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb wel appels
* Viking84 Alcarin lekker maakt... .

Ach, ze komen vast niet van de natuurwinkel (die appels zijn veul lekkerder)

Ik ga wel aan de sonja bakker-crackers
pi_56720448
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
streeffoto's.. ja.. jeetje..

[ afbeelding ]
zoiets? Een van mijn eerste fokmeets, in 2002.. jaartje of 6 geleden dus.. toen was ik 17. Nu bijna 23. Als ik er weer zo uit kan zien, vind ik 't prima
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet )
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
pi_56720470
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze

net als werklui
Ik heb zo'n schema (ongeveer), maar daar paste gisteren gewoon geen pauze van 2 uur in om boodschappen te doen
pi_56720493
2 uur om boodschapen te doen doe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt )
pi_56720532
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2 uur om boodschapen te doen doe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt )
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:47:01 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720542
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet )
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
.
Komt ze zo zuur over dan? . Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:47:53 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720556
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
Je kunt ook overdrijven hè .
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720617
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft .

Oh ja update, mwah ... kon erger ...
pi_56720622
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt ook overdrijven hè .
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker .
Dat dacht ik ook, totdat ik appels van de natuurwinkel had ontdekt..
Ik adviseer je om het niet te proberen, want je wilt daarna geen supermarktappels meer!
Nou ja, dan moet je ook maar net de goede winkel vinden. In groningen heb ik nog niet zulke geweldige appels gevonden als hier
Maar goed, tijd voor onderzoeksvoorstellen!
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:02:59 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720717
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft .

Oh ja update, mwah ... kon erger ...
Idem dito hier .
Ik wil niet dat Mark iets gekocht heeft, want ik heb niks voor hem (we hadden afgesproken dat we dat niet zouden doen).
Hij wilde het boek van 'Into the wild' voor me kopen . Gelukkig had ik me, voordat hij dat kon doen, al bedacht dat ik nog een boekenbon had en dus heb ik hem zelf gehaald .

Ik ga naar Veendam. Hopelijk zijn de kindjes lief . .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720842
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijt Het begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen Goddelijk ontbijt!

Ik ga naar de HHB, tot later!
pi_56720925
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijt Het begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen Goddelijk ontbijt!
Klinkt goed
pi_56720966
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels? Wat doen ze daar anders mee? )
pi_56721008
Goeiemorgen

Damn, wat is er nog veel gepsot sinds ik ging slapen zeg. Ik had de wekker op 9 uur gezet, want wil een boel doen ( huis schoonmaken en de stad in enzo)

Zo eerst maar eens lekker douchen, ben nog niet echt helemaal wakker.

Hier geen Valentijnsdag, vinden Peter en ik maar commerciele onzin, wij doen het gewoon het hele jaar door, niet verplicht op 14 februari
pi_56721069
Wij doen het ook het hele jaar door, maar vandaag ook lekker
Vanavond gezellig naar toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')