Wel klote dat je minder uren krijgt.. Ik weet niet of 2 baantjes naast elkaar een goed idee is, volgensmij houd je dan belastingtechnisch minder over, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
Ik? Nors en boos?jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken
maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar
Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris mindermaargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren
maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
![]()
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?
Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis isGelukkig doen we niet aan Valentijnsdag
![]()
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen?
ik hou niet zo van tv kijken en computeren doe ik al de hele dagquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.
En schoonmaken
O ik heb nog een stapel met meer dan 30 modebladen liggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezenHeb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar
Lekker ontspannen vind ik dat
Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met broodEn aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
Zo'n kaartje (of eigenlijk was het een roos) heb ik wel eens gekregen, en ik kan je vertellen dat ik het níet leuk vond ... ik zag die jongen niet zitten, en durfde hem dat niet te zeggen, gedaan alsof ik de afzender niet wist dus, arme jongenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
Ik ben ook een schilder, die horen niks te weten van automatisch savenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen automatic save aan hebben staan
Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |