abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56727678
Gelukkig heb ik een goede kapper gevonden!! Ze knip het goed en weet gelukkig precies hoe mijn haar valt, hoe ik het wil en hoe ze dat moet doen.
Dan is het bij mij makkelijk heb ik stijl haar en ik laat de lagen eruit groeien (volgensmij is dat nu al gelukt) en het moet gewoon steeds langer worden, want ik wil het echt lang. Dit duurt dan ook lang, want ik wil wel gezond mooi haar, zonder dode punten.
Is echt een 10 jaren plan! (helemaal met de snelheid waarmee mijn haar groeit)

Zo ik verveelde me en ik had nog een zak vol bollen over van de schooltuin van mijn klas. Alles in potjes en bakken gezet 1 grote bak is buien en paar kleine potjes hier in de vensterbank. Een neem ik mee terug naar de klas om van dichtbij te kijken hoe het groeit =)
pi_56727749
Ik? Nors en boos? jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar

Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris minder maargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?

Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis is Gelukkig doen we niet aan Valentijnsdag

[ Bericht 14% gewijzigd door Faithy op 14-02-2008 14:54:47 ]
Doei.
pi_56728446
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
Ik? Nors en boos? jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar

Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris minder maargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?

Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis is Gelukkig doen we niet aan Valentijnsdag
Wel klote dat je minder uren krijgt.. Ik weet niet of 2 baantjes naast elkaar een goed idee is, volgensmij houd je dan belastingtechnisch minder over, maar zeker weten doe ik dat niet.

Mijn liefje is al thuis Maar hier ook geen valentijnsdag
pi_56728562
Net tas ingepakt, schoenen gepoetst en appeltje gegeten.
Over 10min richting Leeuwarden. Ik arriveer om kwart voor 6 en dan nog boodschapjes doen.
Heb makreel in boemboembali (of hoe je het ook spelt) saus mee. In verpakking, folie en 2 tassen. Hopelijk gaat dat de lucht tegen dus of brood erbij halen of wat groenten
Mn schoenen stinken erg =\
pi_56728905
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen ?
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:44:31 #181
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56728944
oprah kijken uiteraard
Bernie en ik zijn tof.
pi_56728949
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen ?
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.

En schoonmaken
pi_56728988
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.

En schoonmaken
ik hou niet zo van tv kijken en computeren doe ik al de hele dag
muziek luisteren ook heb net alweer een boek uit..
schilderen is wel leuk alleen geen spullen muziek maken kan ik wel doen
en schoonmaken heb ik al gedaan
pi_56729186
kantklossen
Doei.
pi_56729217
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezen Heb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar Lekker ontspannen vind ik dat

Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met brood En aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
pi_56729223
Haha.. dat is toch pannelappen maken en zo?
Verveling is echt slecht voor me... hallo mini snickers en kitkats.. here i come !
pi_56729278
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezen Heb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar Lekker ontspannen vind ik dat

Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met brood En aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
O ik heb nog een stapel met meer dan 30 modebladen liggen
goed idee zeg
pi_56729524
Toch maar een broodje gegeten nu omdat ik waarschijnlijk pas rond 8 uur zal eten
pi_56729748
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Zo'n kaartje (of eigenlijk was het een roos) heb ik wel eens gekregen, en ik kan je vertellen dat ik het níet leuk vond ... ik zag die jongen niet zitten, en durfde hem dat niet te zeggen, gedaan alsof ik de afzender niet wist dus, arme jongen ... voor de rest is Valentijn behoorlijk klef en romantisch en nix voor mij

Kadootjes kopen doe ik eigenlijk ook niet veel, vind het leuker om mn vriend ergens mee naartoe te nemen . Hij koopt ook geen kadootjes, weet nooit wat ie moet kiezen haha.
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
Haha ... en als je die jurk nou uit je hoofd laat, lukt het dan wel? Want dat is een eenmalige uitzondering geweest, sindsdien heb ik geen jurk meer aangehad en het zal ook nog wel even duren ghehe. Ik draag gewoon altijd wijde broeken, hou van sporten en ben meer jongen dan meisje. Zo, mijn beeld van mezelf . Het beeld dat ik van de meeste mensen hier heb klopt wel ongeveer ... als ik de foto's zie enzo ... of dat komt doordat ik me nooit een beeld van iemands uiterlijk maak tot ik de foto zie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:32:56 #190
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56729837
Vorig jaar was er zo'n man/vrouw test op tv... ging ik met een vriendin op internet die test doen en zij was eerst... was ze ongeveer 56% vrouw, ik haar uitlachen natuurlijk en zeggen dat ze net een vent is. Toen deed ik die test, 76% vrouw WTF dacht ik toen, ik ben juist superstoer
Net ook een smsje gekregen volgens mij van vrienden dus gewoon: "ja, lijkt me leuk... maar ik denk het niet" teruggestuurt
De ananas even met een klein beetje water in de blender gegooit en straks maar met m'n moeder opdrinken lekker hoor Misschien moet ik vanavond nog werken... leuk chocoladefondue maken voor al die stelletjes
Bernie en ik zijn tof.
pi_56730041
Die test heb ik ook gedaan ... of je hersens mannelijk of vrouwelijk waren ofzo toch? Van de BBC ... ik had volgens die test een enorm hoge testosteron (iets met te lange ringvingers en manier van dingen zien) en was voor 75% man ... ik ben mannelijker dan mijn vriend ... moesten mn vrienden allemaal heel erg hard om lachen, enige reden dat ik nog vrouwelijk was, was namelijk doordat ik de plaatsen van voorwerpen kon onthouden, en dat lijkt me meer iets van een goed geheugen hebben ...

Ananas
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56730342
bij die bbc test had je
vrouw.....50......0.......50.......man
en hier zat ik...............^
pi_56730631
Ik ben volgens mij helemaal niet mannelijk . Ik kan snel iets vinden in een volle koelkast of rommelige la, maar kan de weg nooit vinden op een kaart. Ik snap hints, en ik lees lichaamstaal en signalen, en ik houd niet van bier en boeren .

Verder snap ik echt helemal niks meer van mijn lijf. Ik heb vanmorgen ontbeten met een banaan, en de rest van de dag heb ik helemaal nog geen trek gehad. Wel geluncht, maar meer omdat het "moest" dan omdat ik er echt zin in had, en dan nog maar 1 broodje. Echt raar, ik heb nog steeds geen trek maar voel me wel kiplekker..
pi_56730765
AAAARGH!! Klote k..tcomputer, ben ik net een half uur bezig met een hartstikke ingewikkelde factuur met duizend berekeningen, nummers en verschillende BTW schalen, was allang 5 uur geweest, maar ik dacht: kom ik maak hem nog ff lekker af. Wil ik hem uitprinten: houdt dat stomme Word ermee op. Bill Gates: ik ga je sewen!! Alles weg.
pi_56730793
Mensen die geen automatic save aan hebben staan

Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
pi_56730801
Autokopie? Herstelbestand? Back-up?
pi_56730892
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen automatic save aan hebben staan

Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
Ik ben ook een schilder, die horen niks te weten van automatisch saven

Ik ga es kijken waar ik dat heb; temp files
pi_56730942
Dit doet me denken aan die aflevering van Sex and the city
pi_56731080
Ik zie dat niet hoor, temp files. Ik ga naar huis.
pi_56731149
hm.. dunno.. vraag t dan maar aan een slim persoon
en niet word gewoon opstarten dan schrijft ie 't nieuwe over je ding heen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')