abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 20:36:57 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56671448
" Ik vind dat niet netjes Mathijs,dat was niet de afspraak zoals we vantevoren hebben vastgelegd "

Š Dumpert TV moment

Aldus een geirriteerde Peter R.de Vries zojuist bij de live-uitzending in het VARA programma De Wereld
Draait Door.
reden? De afspraak was dat De Vries in het VARA programma zou verschijnen om zijn nieuwe boek, achter de schermen bij.... te promoten en daar uitvoerig over te praten. Daar aangekomen blijkt dat het gesprek veelal over De Vries zijn Amerikaanse toernee ging n.a.v. zijn Joran van der Sloot onboezeming. Aan het einde van het programma De Wereld Draait Door, vertelt Van Nieuwkerk dat het boek " Achter de schermen bij Peter R. De Vries "vanaf morgen te koop is waarop De Vries vervolgens Van Nieuwkerk onderbreekt met " Daar zouden wij wat langer over praten dan jij nu doet "

v.Nk: Nou ja.....

d.Vries: Nou ja? Dat is een keiharde afspraak die wij vantevoren hebben gemaakt waar jij je nu niet aanhoudt.

v.Nk: eeeeh,kijk me niet zo boos aan.

d.Vries: Nou, dat vind ik niet correct.

v.NK: Nou,dan krijg je nu een minuut..houd dat boekje maar voor je,dan maak jij reclame voor dit boekje.

d.Vries: Nee,zo gaan we het niet doen.

v.Nk: Nou ja..

d.Vries: Nee,nee, dan moet je niet zo verbaast doen want daar hebben we een keiharde afspraak over en die kom je nu niet na.

v.Nk: Nou..we gaan straks buiten het zicht van de camera's ons afvragen of dat zo is

v.Vries: Nou, het staat zwart op wit hoor.

v.Nk: Heb ik iets ondertekend?

d.Vries: Nou..jouw productieleider,ja...

v.Nk: Nou, OK dan.

v.Nk: Wat is dit raar zo eind van het programma Peter...

d.Vries: Nou, JIJ maakt het raar. Ik kom hier zitten,ik heb een afspraak zwart op wit en JIJ houd je er niet aan.

v.Nk: Nou zeg, ik vind dit raar.. Is dit mijn straf? Wat,wat,wat,wat...

d.Vries: Ik doe niet raar en dan kan je heel gespeeld zitten doen alsof je van niks weet,maar dat is de keiharde realiteit en afspraak.

Heerlijk dit! Die linkse knuffel VARA corryfee wordt even te kijk gezet in zijn eigen programma door Nederlands beste misdaadverslaggever! Hulde!

[ Bericht 18% gewijzigd door thloreg op 11-02-2008 21:46:44 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56671497
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?

Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56671543
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?

Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.

Daar is Peter voor gekomen niet voor dat Amerika verhaal, dat verteld ie als "tegenprestatie" zo werkt het nu eenmaal.
pi_56671561
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_56671578
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
want?
pi_56671603
Ach, als Peter rrrr de Vries rechts' hoop in bange dagen is dan hebben we hier in dit land nog niet zo veel te vrezen.

+10 voor de debiliteit van dit topic trouwens, hulde.
pi_56671643
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef koemleit het volgende:

[..]

want?
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
[..]
pi_56671648
Knap hoe sommige mensen álles in de richting van links versus rechts weten te krijgen.
pi_56671675
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor . Vrijwel zonder uitzondering.
  maandag 11 februari 2008 @ 20:47:24 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56671754
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:

[..]

iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor . Vrijwel zonder uitzondering.
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
pi_56671827
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
niet waar dus he.
halverwege het gesprek draait ie meestal naar het nieuwe verschene boek/cd etc en wat daarin te vinden is.
deed ie nu niet.
pi_56671891
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
[..]
pi_56671893
Gelly ouwe rakker, lekker rellen jonge
pi_56671924
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.

dan mag daar best iets van gezegd worden .
pi_56672045
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.

dan mag daar best iets van gezegd worden .
Natuurlijk, hij ook wel enigszins gelijk. Het is een beetje jammer dat hij dit tijdens de uitzending doet. Het wijnincident vond hij ook niet erg vermakelijk. Erg lullig om Mathijs dan zo voor het blok te zetten.
[..]
pi_56672063
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.
Heb je het contract gezien?
pi_56672108
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb je het contract gezien?
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor .
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
pi_56672237
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef koemleit het volgende:

[..]

nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor .
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
Je zegt het zelf. Mathijs wist eens van het contract. Is het dan logisch dat Peter hem aan val? Lijkt me niet. Peter had dan beter even met de productieleider kunnen gaan babbelen.
[..]
pi_56672261
Sowieso wel kansloos om op TV te gaan zitten bekvechten.
pi_56672338
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
pi_56672351
Belachelijk om dit gelijk door te trekken naar politiek. Niet iedereen met een grote bek is gelijk rechts, TS.
Die politieke partij van hem was meer links dan rechtsgeorienteerd.

Toch is het smerig van DWDD. Ze hebben het ook ooit geflikt met Mei Lee Vos van de PvdA (HOOR JE DAT TS? DE PVDA!)
pi_56672400
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Heathen. het volgende:
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
Ja, maar Peter R is ook niet dom. Als hij bij de productieleider zou gaan klagen, wordt er niet naar hem geluisterd. Door tegen Matthijs te klagen, terwijl hij er (waarschijnlijk) niets mee te maken heeft, zet hij het hele programma naar zijn hand.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:15:17 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56672406
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...

pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56672456
Hey Coņjo, dat was niet de afspraak he
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_56672604
Ik vond het wel tof eigenlijk.

Peter R is een baas.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 11 februari 2008 @ 21:24:52 #28
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56672629
En het staat nu ook in de landelijke media:

Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten

AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.

Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.

"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."

Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.

Š De Telegraaf
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56672673
Wat een droeftoeter die de Vries..
pi_56673035
Wat een held die de Vries..
pi_56673163
Het gebeurt wel vaker dat de gasten in DWDD voor een bepaald onderwerp komen, waarna het gesprek door de manier van interviewen van Matthijs van Nieuwkerk afdwaalt naar iets anders. Dat zag je bijvoorbeeld aan het begin van deze aflevering ook, met die Keniaanse atlete. Die had ook een boek bij zich, maar daar is ook niet echt veel aandacht aan besteedt. Andere gasten in het programma doen daar vrijwel nooit moeilijk over, althans niet voor de camera.

Peter R. de Vries moest echter weer even wat sensatie schoppen door heel chagrijning te reageren toen hij merkte dat de uitzending ten einde was. Misschien wist Matthijs wel helemaal niet dat hij het nog over dat boek moest hebben of is er zelfs wel helemaal geen afspraak over gemaakt.

Sorry hoor, maar ik vond De Vries een beetje kinderachtig reageren. Hij mag dan misschien wel gelijk hebben, maar bespreek dat dan effe na de uitzending en niet op live televisie. Pure publiciteitsstunt dit.
Amen.
pi_56673274
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef thloreg het volgende:
En het staat nu ook in de landelijke media:

Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten

AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.

Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.

"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."

Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.

Š De Telegraaf
Je kunt nu wel heel gespeeld Telegraaf-artikelen gaan plaatsen, maar je links-rechts verhaal in de OP slaat helemaal nergens op.
pi_56673327
Heheh, net het fragment op Dumpert gekeken, wat kan die Da Freeze zeiken zeg! Hij moet zijn snor maar weer laten groeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Insomaniac op 11-02-2008 22:10:50 ]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_56673360
Matthijs van Nieuwkerk gepwnd .
pi_56673390
Peter de Vries is irritant.
pi_56673445
Peter R de vries

Ik weet zeker dat een met een kloppende boner onder tafel zat zo erg geilt hij op zichzelf.

_!
pi_56673573
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:15:08 #38
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56673836
Als de afspraak is dat het gesprek over dat boek gaat dan heeft DWDD zich daar gewoon aan te houden. Dan heeft Peter R. De Vries groot gelijk dat hij dat aankaart.
pi_56673864
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.

Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
pi_56674095
quote:

pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter

iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.

en peter is nu weer de geldwof? en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
pi_56674114
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.

Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
pi_56674198
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef onderscheid het volgende:

[..]

nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
Ook voor jou: wat heeft links-rechts met Peter R de Vries te maken? Peter R de Vries heeft helemaal niets-nada-nul met Wilders, Verdonk etc.
pi_56674242
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef onderscheid het volgende:

[..]

iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.

en peter is nu weer de geldwof? en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
Duidelijk iemand die de aflevering niet helemaal heeft gezien.
[..]
  maandag 11 februari 2008 @ 22:31:06 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56674259
het levert anders wel weer kostelijke tv op
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 22:32:37 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56674304
tv moment vh jaar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56674723
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen... Had hij maar niet zo groots moeten doen over de Holloway zaak. Je weet dat je het daar over gaat hebben. Dat boekje boeit niemand, iedereen wil hem horen over Holloway.
pi_56675017
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen...
Nou ja, het is eigenlijk een boekje geschreven door de man achter Peter R, Kees van der Spek.
pi_56675055
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
tv moment vh jaar
Overdrijven is ook een vak . Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 23:06:51 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56675213
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak . Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
Had eigenlijk nog een PI bij gemoeten.
al blijft het erg komisch
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56675584
De Vries heeft nog nooit dat kekke promotiefilmpje voor DWDD gezien dat ze 's avonds laat uitzenden?
Dan had hij namelijk geweten dat dit de format van het programma is. Saai praten over vooraf vastgestelde onderwerpen doen al genoeg programma's, als hij dat had gewild had hij bij Pauw&Witteman moeten gaan zitten
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56675614
Het deed me trouwens denken aan de aflevering met Louis van Gaal, was een beetje het zelfde verhaal.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:26:14 #52
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_56675790
Mooie actie van Peter R de Vries, het is ook niet voor niets dat ze bij "De wereld slaat door" de nadruk leggen op het niet laten uitpraten van gasten door die langharige tekkel van een Mathijs van Nieuwkerk
  maandag 11 februari 2008 @ 23:39:33 #54
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56676075
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Knap hoe sommige mensen álles in de richting van links versus rechts weten te krijgen.
Ze zouden kampen voor dat soort mensen moeten bouwen.
Ik ga naar huis.
pi_56676080
Peter
pi_56676086
Witteman / v. Nieuwkerk / Oma < complot
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56676090
Kijk zondag allemaal weer opnieuw naar een schokkende, bloedstollende en onthullende verborgen camera-actie van Peter R. de Vries waarin hij hoogstpersoonlijk Mathijs van Nieuwkerk ontmaskerd met KEIHARDE bewijzen als een gewetenloze presentator die z'n gasten op een slinkse wijze in de val lokt onder valse voorwendselen!

Een tipje van de sluier:

Dat mág u niet missen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 11-02-2008 23:50:56 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56676289
Lomp dat men over De Vries valt.
Hij houdt zich aan een gemaakte afspraak.
Dat die presentator dat niet doet is natuurlijk geen reden om dat lekker achteraf (en ook nog eens achter de schermen) met die productieleider nog eens kort te sluiten. Dat was namelijk al gedaan.
Dan is het immers ook mosterd na de maaltijd.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:02:46 #59
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56676481
En Peter houdt zich in zijn programma wel altijd aan de vantevoren afgesproken vragen?

Het is gewoon gezeur. Jammer dat ze hem niet anderhalve week geleden uitgenodigd hadden om over het boekje te praten. En dan ook gewoon NIET vragen naar zijn groots aangekondigde BLOEDSTOLLENDE reportage en elke hint van Peter daaraan direct afkappen. Dan had je z'n gezicht eens moeten zien.
Peter can't have it both ways. Hij wil zelf wereldnieuws zijn en zit zichzelf overal te promoten als dé man die de Holloway-zaak heeft opgelost, dus dan kan hij niet ineens verwachten dat het er niet over gaat als hij tussendoor nog even een boek te promoten heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 12-02-2008 00:09:24 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_56676541
De programma's van De Vries zijn trouwens ALTIJD langer dan gepland, is dat ook een afspraak?
sig verwijderd door FA
pi_56676716
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijk zondag allemaal weer opnieuw naar een schokkende, bloedstollende en onthullende verborgen camera-actie van Peter R. de Vries waarin hij hoogstpersoonlijk Mathijs van Nieuwkerk ontmaskerd met KEIHARDE bewijzen als een gewetenloze presentator die z'n gasten op een slinkse wijze in de val lokt onder valse voorwendselen!

Een tipje van de sluier:

[ afbeelding ]

Dat mág u niet missen!

Wat een soap.
[..]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:24:01 #62
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56676734
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:22 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Wat een soap.
Ik verwacht de eerste persiflages morgen op YouTube.

- Het zijn domme jongens, Patrick. Ze zijn het niet eens waard!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_56676745
wel grappig dat dit nieuws is meteen.

zou het vanwege v. Nieuwkerk zijn of Peter R.?

DWDD moet zich gewoon aan de afspraak houden
wil DWDD dat niet moeten ze hem niet uitnodigen.
hij hoeft echt niet op DWDD te komen omdat hij zo graag in beeld wil zijn hoor nadat hij net op dagenlang op alle Amerikaanse kabel en netwerkzenders is geweest.
DWDD mag blij zijn dat hij er zat, hij zal wel moe zijn na afgelopen week.

daarnet werd bekend dat nieuws over Joran tot woensdag is uitgesteld.
is dat nou nieuws zou je denken? meteen Breaking op alle 24/newszenders en Peter R. z'n telefoon roodgloeiend.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56676746
De Vries moet zich niet zo aanstellen. Hij wordt bijna de helft van de tijd bij DWDD (één van de best bekeken programma's op TV) de hemel in geprezen, dat is al een prachtige reclame voor je persoon en daarmee indirect voor je boek. Van Nieuwkerk had hem ook 5 minuten kunnen afzeiken en vervolgens lekker over het boek gaan praten. Ik denk dat veel mensen dat minder geinteresseerd zouden zijn in dat boek. Peter R. de Vries gewoon niet meer uitnodigen, sowieso een verwerpelijk mens die van een moordzaak een show maakt en emoties van mensen uitbuit. Als je een moord op willen lossen en daarin slaagt, hulde, maar je moet er niet op zo'n goedkope manier mee omgaan. Van Nieuwkerk zal ook nu ook wel achter zijn oren krabben dat hij de Vries niet wat harder heeft aangepakt... En Peter moet dus niet zeuren, het was voor hem en zijn boek eigenlijk een prima uitzending.
pi_56677185
quote:

Negentig procent van de gasten die bij DWDD komen, zitten daar, om er beter van te worden. Doe nu niet of Peter R de Vries daar zo uniek de enige in is.

Verschil is dat Peter niet laf achter de camera's voor zijn zakelijke belang opkomt, maar dat iedereen dat mag weten. En dat vind ik dan wel weer mooi aan de Vries.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:08:02 #66
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_56677235
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
De Vries heeft nog nooit dat kekke promotiefilmpje voor DWDD gezien dat ze 's avonds laat uitzenden?
Dan had hij namelijk geweten dat dit de format van het programma is. Saai praten over vooraf vastgestelde onderwerpen doen al genoeg programma's, als hij dat had gewild had hij bij Pauw&Witteman moeten gaan zitten
Ja, mijnheer de meester journalist had dit kunnen verwachten. Ik vind Peter R. maar weer als een over het paard getild mannetje reageren. Hij heeft zoiets eerder gehad met Frits Spits op radio2 en toen heeft Frits het gesprek beëindigd. .

Ik vind Matthijs geen beste interviewer en DWDD is ook niet het journalistiek meest geniale programma, maar daar is het ook niet voor.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_56677301
Ik heb het net gezien. Peter had groot gelijk. Matthijs had de Holloway zaak al nadat hij voor de eerste keer het boek te voorschijn haalde af moeten kappen. Hij ging er onnodig lang en oninteressant over door.
Als je dan tijdens de aftiteling pas over het boek gaat praten ben je gewoon een eikel. Ik had heel graag willen weten waar het boek over ging ipv zijn vragen en antwoorden over Joran te horen, die we al weten.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:28:33 #68
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56677395
Peturr heeft tenminste geen persoonlijke beveiliging nodig, zegt ie zelf.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:46:52 #69
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56677465
Die durft ie dan iig wel van zijn eigen centen te betalen, ipv een oproep te doen tot belastingsgeld...
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_56677519
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:03 schreef DeWalrus het volgende:

[..]

Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.
hehe iemand die het snapt en niet oppervlakkig nadenkt.

Peter for president.
it's better than yours
pi_56677527
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:28 schreef Aoristus het volgende:
Peturr heeft tenminste geen persoonlijke beveiliging nodig, zegt ie zelf.
Een erg heldhaftige indruk gaf ie ook niet in 't akkefietje met met die verlopen gangster, Steve Brown.
***** Kraak.....
pi_56677602
quote:
Jeetje het is wel een big deal, al die topics meteen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56677605
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Het deed me trouwens denken aan de aflevering met Louis van Gaal, was een beetje het zelfde verhaal.
idd, maar toen wel voor een goed doel maar het toont wel aan dat het zeker niet voor het eerst is.
pi_56677638
Welbespraakte Peter is een supervent.
Hij heeft gedurende het hele gesprek interessante en uitgebreide antwoorden gegeven op de vragen van
Matthijs van Nieuwkerk.

Peter vond het jammer dat het boek van zijn collega niet goed tot zijn recht kwam en kaartte dat open en recht door zee aan, maar pas op het einde. Het was zeker geen eigenbelang.
it's better than yours
  dinsdag 12 februari 2008 @ 03:24:20 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56677684
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef gelly het volgende:
Wat een droeftoeter die de Vries..
Inderdaad. En anderen (Joran) er maar van betichten dat ze geld willen verdienen aan de zaak Holloway. Als er IEMAND geld aan verdient is het wel balletje De Vries. Ongelooflijk hoe hypocriet die man is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 12 februari 2008 @ 03:26:12 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56677689
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Catullus het volgende:

[..]

Negentig procent van de gasten die bij DWDD komen, zitten daar, om er beter van te worden. Doe nu niet of Peter R de Vries daar zo uniek de enige in is.

Verschil is dat Peter niet laf achter de camera's voor zijn zakelijke belang opkomt, maar dat iedereen dat mag weten. En dat vind ik dan wel weer mooi aan de Vries.
Maar het is wel wat De Vries Joran van der Sloot enorm verweet tijdens de laatste 10 minuten van zijn volkomen mislukte programma. En dan ben je dus een hypocriet van de bovenste plank
pi_56677694
Het was overduidelijk dat van Nieuwerkerk van meet af aan De Vries niet serieus nam net als de redactie. Prima, maar waarom dan zo iemand uitnodigen? Net zo mediageil misschien
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 12 februari 2008 @ 03:38:59 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56677704
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
Het was overduidelijk dat van Nieuwerkerk van meet af aan De Vries niet serieus nam net als de redactie. Prima, maar waarom dan zo iemand uitnodigen? Net zo mediageil misschien
Of een standpunt innemen
pi_56677713
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of een standpunt innemen
Is dat objectief? Ik verwacht van zo'n programma dat ik beide kanten hoor, ik hoorde alleen een vooringenomen semijournalist (marionette van de redactie) de Vries een bepaalde kant uit lullen. Plus het feit dat hij het gewoon niet over zijn boek heeft gehad waar de Vries duidelijk voor uitgenodigt was. Waarom ligt anders dat boek op tafel.

Jij bent Pro Joran, snap ik, maar ik zou zo graag willen dat als er dan met de Vries gesproken wordt hem ook die kans gegeven wordt zonder dat vooringenomen gezeik van iemand die hem duidelijk niet serieus neemt. Laat hem praten en ga er niet doorheen zitten blaten en lollige filmpjes van 6 jaar geleden laten zien.
Only Human
  dinsdag 12 februari 2008 @ 03:55:59 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56677719
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 03:51 schreef Morwen het volgende:
Jij bent Pro Joran, snap ik, maar ik zou zo graag willen dat als er dan met de Vries gesproken wordt hem ook die kans gegeven wordt zonder dat vooringenomen gezeik van iemand die hem duidelijk niet serieus neemt. Laat hem praten en ga er niet doorheen zitten blaten en lollige filmpjes van 6 jaar geleden laten zien.
Dat misverstand duikt vaker op. Als je tégen De Vries bent, schijn je Pro Joran te moeten zijn. Absoluut niet. Alleen heb ik nog totaal geen bewijzen gezien dat hij schuldig is en daarom is hij wat mij betreft nog onschuldig, alleen is hij in dit land als veroordeeld en opgehangen (zo lijkt het wel). De Vries heeft zijn programma helemaal verkeerd aangepakt. De neutraliteit was ver te zoeken en daarom krijgt hij opeens zoveel tegenstanders. Als hij alles neutraal had gebracht was het veel beter geweest.
pi_56677728
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 03:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat misverstand duikt vaker op. Als je tégen De Vries bent, schijn je Pro Joran te moeten zijn. Absoluut niet. Alleen heb ik nog totaal geen bewijzen gezien dat hij schuldig is en daarom is hij wat mij betreft nog onschuldig, alleen is hij in dit land als veroordeeld en opgehangen (zo lijkt het wel). De Vries heeft zijn programma helemaal verkeerd aangepakt. De neutraliteit was ver te zoeken en daarom krijgt hij opeens zoveel tegenstanders. Als hij alles neutraal had gebracht was het veel beter geweest.
Ik ben voor beide niet, ik zie de beelden die niet gemanipuleerd zijn, die door Joran ZELF ingesproken zijn. Laten we nou niet onze afkeer van de Vries ons beeld vertroubelen van wat Joran heeft gedaan en dat is op zijn minst verwerpelijk. Verder onderzoek zal niks naar boven halen ben ik bang, maar de Vries onderuit halen omdat hij Joran uitspraken heeft laten doen zonder enige druk slaat nergens op.
Only Human
pi_56677732
DWDD scoort ook onder meer doordat er spraakmakende gasten als PeterRdeVries (die waar dan ook op TV deze weken de meest gewilde gast is ) hebben, dus daar profiteren ze financiëel ook vorstelijk van. En dan De Vries verwijten dat hij iets voor het geld doet, wat een naief wereldbeeld heb je dan.
En als mensen het verschil niet zien tussen financiëel profiteren van een hoogstwaarschijnlijk zelf veroorzaakte verdwijning c.q. moord zoals Van der Sloot probeerde te doen en eigen journalistieke produktie (ongeacht de kwaliteit) zoals De Vries, is het helemaal treurig gesteld met het oordelsvermogen van sommigen.
anonieme razernist
pi_56677736
Ik denk dat die programma's als Pauw/Witteman en DWDD z'n langste tijd wel gehad hebben zo ongeveer.
Ik kijk er niet vaak naar dus ik kan er naast zitten.
Zoals ik er naast zit bij dat programma Boer doet Vrouw dat ook zo achterhaald is als de pest, alsof vrouwen van boeren niet geëmancipeerd zijn en per definitie de hele dag hun man helpen met de koeien melken en stront verwerken.

Maar zulke programma's waar iedereen z'n gefreubel even laat zien of z'n kunstje doet en Pauw/Witteman of Van Nieuwkerk er z'n flauwe mening overheen kletst zijn niet echt meer vol te houden.

En dan is Peter R. zo aardig voor ze om ook even langs te komen en dan geven ze hem de kans weer niet terwijl het afgesproken is.

Die Witteman heeft helemaal afgedaan door z'n geflirt met die oma Trudie in Arnhem.

Alleen die uitzending van vorige week over de verkiezingen in Amerika en democratie was wel aardig.

Misschien ben ik samen met een hond de enige die er naar kijkt maar Het Gesprek, daar wordt wel eens iets interessanters besproken.

Hier een analyse bijvoorbeeld van die joch.
Uiteindelijk zal het toch op TBS uitdraaien dus de mening van psychiaters is cruciaal.
http://www.hetgesprek.nl/archief/673/
pi_56677741
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:

En als mensen het verschil niet zien tussen financiëel profiteren van een hoogstwaarschijnlijk zelf veroorzaakte verdwijning c.q. moord zoals Van der Sloot probeerde te doen en eigen journalistieke produktie (ongeacht de kwaliteit) zoals De Vries, is het helemaal treurig gesteld met het oordelsvermogen van sommigen.
Have a cigar
Only Human
pi_56677744
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
[Lang verhaal]
Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?
***** Kraak.....
pi_56677751
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:17 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?
Jij?
Only Human
pi_56677753
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:22 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jij?
Nee. Op Fok heb je toch SC.
***** Kraak.....
pi_56677759
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:24 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Nee. Op Fok heb je toch SC.
Nou, sorry hoor, was gewoon een vraag
Only Human
pi_56677763
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
Ik denk dat die programma's als Pauw/Witteman en DWDD z'n langste tijd wel gehad hebben zo ongeveer.
Ik kijk er niet vaak naar dus ik kan er naast zitten.
Zoals ik er naast zit bij dat programma Boer doet Vrouw dat ook zo achterhaald is als de pest, alsof vrouwen van boeren niet geëmancipeerd zijn en per definitie de hele dag hun man helpen met de koeien melken en stront verwerken.
Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scoren
pi_56677769
Binnenskamers houden is een stuk beschaafder.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_56677807
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:27 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor, was gewoon een vraag
Het blijkt dat 't op TV ook allemaal hoeren zijn , belust op kijkcijfers en promotie van hun net verschenen boek.
***** Kraak.....
pi_56677810
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:
DWDD scoort ook onder meer doordat er spraakmakende gasten als PeterRdeVries (die waar dan ook op TV deze weken de meest gewilde gast is ) hebben, dus daar profiteren ze financiëel ook vorstelijk van.
Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_56677826
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scoren
naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.
pi_56677841
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 05:01 schreef Caesu het volgende:

[..]

naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.
Jij niet, adverteerders en programma makers wel.
***** Kraak.....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 05:36:44 #95
197512 Joe.
Super Joe.
pi_56677866
Tof stukje!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_56678811
Ik vond Peter R. de Vries al eng, maar nu helemaal. Kom op zeg... Volgens mij zat hij er sowieso al 2 keer zo lang als de meeste andere gasten (want voor Fokke en Sukke en daarna zat hij er.. heb ik nog nooit eerder gezien). Van Nieuwkerk heeft gewoon mensen op dat boek gewezen, zoals hij altijd doet, maar in DWDD gaat het vaak over een soort spontane richting waarin de gesprekken gaan, en het is toch zeker niet de eerste keer dat de Vries daar zit, dus dat zou hij toch wel moeten weten.

Hij moet gewoon niet zo zeuren.. hij heeft een eigen programma waar hij ook prima boekjes kan presenteren als hij dat wil. Ik vond het in ieder geval niet erg chique van hem om dat zo op te lossen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09:30 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56679569
Inderdaad, wat sneu voor Peter R de Vries. Hij kan wel wat publiciteit gebruiken.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:46:39 #98
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56680242
zoveelste actie van deze aandachtshoer
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:12:28 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56680699
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:04 schreef Morwen het volgende:
... maar de Vries onderuit halen omdat hij Joran uitspraken heeft laten doen zonder enige druk slaat nergens op.
Dat is dan ook echt absoluut de reden niet, maar laat verder maar zitten. Het wordt anders weer een herhaling van zetten.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:01:10 #100
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_56681539
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.

Volgens mij was het een kronkel in het hoofd van De Vries, zo van: "ik heb gezien hoe echte tv professionals werken en nu zal ik Matthijs eens even op zijn plaats zetten" ofzo

De Vries komt op mij iig over als een arrogante zak (ook vķķr dit incident al), maar goed das mijn mening.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_56681555
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:50 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.

Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
pi_56681965
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef thettes het volgende:

[..]

Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.

Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
DWDD trok gisteren met Peter R. 1.174.000 kijkers. Vorige week schommelde de dagelijkse uitzendingen tussen de 1 en 1,1 miljoen.

De uitzending trok dus niet significant meer kijkers.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56682432
"dan hou je dat boekje een minuutje voor je en maak je er reclame voor"

KEIHARD! Right in your face!! hahahaha

die peter
pi_56682711
Nodig maar eens een weekje of twee alleen gasten als Rinooy Kan, Onno Hoes, Ben Cramer em Seth Gaaikema uit. Zul je zien hoeveel de kijkcijfers en dus ook de zeer lucratieve reclame-inkomsten zullen dalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 12-02-2008 19:42:39 ]
anonieme razernist
pi_56687046
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef BdR het volgende:
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.
Volgens mij luister je dan niet goed. Hij vond de professionaliteit in Nederland stukken beter dan in Amerika als het aan kwam op tv maken.
pi_56687818
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
[..]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:39:41 #107
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56687842
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Wat een onzin zeg, De Vries heeft gewoon gelijk, afspraak is afspraak en nu zie je het ook zwart op wit in Boulevard.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56687881
Hij kan het ook overdrijven. Maar goed, ondertussen heeft hij zijn zin, er is genoeg over het boekje gesproken.
[..]
pi_56687885
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.
denk om je bloeddruk.
pi_56687924
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.
denk om je bloeddruk.
Sinds het nieuws staat de tv aan terwijl ik aan het koken was.
[..]
pi_56687975
De afspraken

pi_56688068
How sad.
[..]
pi_56688499
Geachte schrijver,

Wij hebben uw reactie met betrekking tot Peters optreden in de uitzending van De Wereld Draait Door in goede orde ontvangen.

Helaas is Peter –vanwege de drukte rondom ons programma- niet in de gelegenheid om persoonlijk op uw mail te reageren, maar wij zouden graag –namens Peter- het volgende willen toelichten:

Peter is door DWDD uitgenodigd om te praten over de belangstelling van de Amerikaanse media in de Holloway-zaak én om over het boek van collega Kees van der Spek te praten. Het gaat dus niet om een boek van Peter zelf maar van een collega. Peter heeft deze uitnodiging geaccepteerd onder de voorwaarde dat er voldoende tijd zou zijn om over het boek van Kees van der Spek te praten. Dit alles is door de redactie van DWDD uitdrukkelijk toegezegd en ook nog eens schriftelijk bevestigd. Echter, aan het eind van de uitzending werd het boek – in tegenspraak met de gedane beloften - in luttele seconden nog even genoemd door Matthijs van Nieuwkerk en is er volledig voorbij gegaan aan de inhoud van het boek en auteur Kees van der Spek.

Dat Peter zich aan het eind van de uitzending heeft beklaagd over het niet nakomen van -vooraf overeengekomen- schriftelijke afspraken is in onze ogen volkomen terecht.

Voor ons geldt: afspraak is afspraak en het kan niemand kwalijk worden genomen als hij daar aan refereert. Waar maak je anders afspraken voor…?

Met vriendelijke groet,

namens Peter,

Redactie Peter R. de Vries
pi_56688500

[ Bericht 100% gewijzigd door djstoffel op 12-02-2008 19:17:42 ]
pi_56689643
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.

je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.

bash away
pi_56691317
Geniale man die de Vries. Hij weet dondersgoed dat je of een hekel aan hem hebt of hem als de messias ziet. Na zo'n incident ziet iedereen dus zijn/haar oordeel bevestigd, afhankelijk uit welke hoek je komt

Zo doen aan het eind van de uitzending zal 'm dus verder aan zijn reet roesten.
Maar het boek is wel de hele dag in het nieuws
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56691769
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?

Waar zijn we mee bezig in Nederland. NL is verslaafd aan domme hypes.
pi_56693075
En gelijk heeft Peter Afspraak is afspraak.
pi_56693398
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Urquhart het volgende:
En gelijk heeft Peter Afspraak is afspraak.
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
pi_56693517
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
pi_56693975
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Catullus het volgende:

[..]

Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
"voor zichzelf opkomt"

Iemand die nog de volgende dag over een paar minuutjes promotie van een boek door gaat zeiken bij een ander tv-programma, die komt niet "voor zichzelf op", die heeft een kronkel in zijn hoofd.

Hij heeft zijn punt kunnen maken in DWDD, en hij heeft van veel kijkers gelijk gekregen, maar laat het nu eens rusten, Peter R!

Triest.
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:21:47 #122
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56695291
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:

je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.

bash away
Dan is het jammer dat hij dat vorige week zondagniet gedaan heeft, namelijk z'n uitspraken ondersteunen met keiharde bewijzen.
In het geval van de DWDD heeft hij natuurlijk volkomen gelijk.
pi_56695346
ik dacht al, wat laat die Klummie lang op zich wachten.
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:48:51 #124
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56696278
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:25 schreef Caesu het volgende:
ik dacht al, wat laat die Klummie lang op zich wachten.
Ik heb gewoon een leven hoor
pi_56698759
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

"voor zichzelf opkomt"

Iemand die nog de volgende dag over een paar minuutjes promotie van een boek door gaat zeiken bij een ander tv-programma, die komt niet "voor zichzelf op", die heeft een kronkel in zijn hoofd.

Hij heeft zijn punt kunnen maken in DWDD, en hij heeft van veel kijkers gelijk gekregen, maar laat het nu eens rusten, Peter R!

Triest.
Wat denk jij: als ik maar vaak genoeg typ valt het niet op dat de rest van mijn stukje nergens op slaat?
anonieme razernist
pi_56698981
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?

Waar zijn we mee bezig in Nederland. NL is verslaafd aan domme hypes.
je hebt het niet begrepen.
het ging niet om het boek.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:49 #127
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_56701960
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:46 schreef Yavido het volgende:
De afspraken

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja, verrek, ik herinner me ineens weer waarom ik geen tv meer kijk.. vanwege dat soort onzin!

televisie over televisie.. lekker onder de kaasstolp, ons-kent-ons, navelstaren, incestueus geouwehoer gadver!
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_56709301
Ongelooflijk dat over zo'n onbelangrijk iets al een topic van drie pagina's bestaat.... en dat ik er ook nog in post.
pi_56709968
tvp
pi_56713056
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Wat denk jij: als ik maar vaak genoeg typ valt het niet op dat de rest van mijn stukje nergens op slaat?
Ja lekker inhoudelijk.

Ha!

En nog en paar
pi_56713109
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:27 schreef Caesu het volgende:

[..]

je hebt het niet begrepen.
het ging niet om het boek.
Waar denk je dat dit topic over gaat?
pi_56713282
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Waar denk je dat dit topic over gaat?
over v. nieuwkerk die zich niet aan een afspraak die zwart op wit staat houdt.
echt snugger ben je niet.
pi_56716511
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef Caesu het volgende:

[..]

over v. nieuwkerk die zich niet aan een afspraak die zwart op wit staat houdt.
echt snugger ben je niet.
En waar ging die afspraak over? Juist over het boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')