Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?
Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
want?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.quote:
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor. Vrijwel zonder uitzondering.
niet waar dus he.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor. Vrijwel zonder uitzondering.
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
Natuurlijk, hij ook wel enigszins gelijk. Het is een beetje jammer dat hij dit tijdens de uitzending doet. Het wijnincident vond hij ook niet erg vermakelijk. Erg lullig om Mathijs dan zo voor het blok te zetten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.
dan mag daar best iets van gezegd worden.
Heb je het contract gezien?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoorquote:
Je zegt het zelf. Mathijs wist eens van het contract. Is het dan logisch dat Peter hem aan val? Lijkt me niet. Peter had dan beter even met de productieleider kunnen gaan babbelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor.
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
Ja, maar Peter R is ook niet dom. Als hij bij de productieleider zou gaan klagen, wordt er niet naar hem geluisterd. Door tegen Matthijs te klagen, terwijl hij er (waarschijnlijk) niets mee te maken heeft, zet hij het hele programma naar zijn hand.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Heathen. het volgende:
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
Je kunt nu wel heel gespeeld Telegraaf-artikelen gaan plaatsen, maar je links-rechts verhaal in de OP slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef thloreg het volgende:
En het staat nu ook in de landelijke media:
Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten
AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.
Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.
"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."
Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.
Š De Telegraaf
Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complotquote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.
Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
Ook voor jou: wat heeft links-rechts met Peter R de Vries te maken? Peter R de Vries heeft helemaal niets-nada-nul met Wilders, Verdonk etc.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef onderscheid het volgende:
[..]
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
Duidelijk iemand die de aflevering niet helemaal heeft gezien.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef onderscheid het volgende:
[..]
![]()
iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.
en peter is nu weer de geldwof?en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
Nou ja, het is eigenlijk een boekje geschreven door de man achter Peter R, Kees van der Spek.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen...
Overdrijven is ook een vakquote:
Had eigenlijk nog een PI bij gemoeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
Ze zouden kampen voor dat soort mensen moeten bouwen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Knap hoe sommige mensen álles in de richting van links versus rechts weten te krijgen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijk zondag allemaal weer opnieuw naar een schokkende, bloedstollende en onthullende verborgen camera-actie van Peter R. de Vries waarin hij hoogstpersoonlijk Mathijs van Nieuwkerk ontmaskerd met KEIHARDE bewijzen als een gewetenloze presentator die z'n gasten op een slinkse wijze in de val lokt onder valse voorwendselen!
Een tipje van de sluier:
[ afbeelding ]
Dat mág u niet missen!
Ik verwacht de eerste persiflages morgen op YouTube.quote:
Negentig procent van de gasten die bij DWDD komen, zitten daar, om er beter van te worden. Doe nu niet of Peter R de Vries daar zo uniek de enige in is.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter
Ja, mijnheer de meester journalist had dit kunnen verwachten. Ik vind Peter R. maar weer als een over het paard getild mannetje reageren. Hij heeft zoiets eerder gehad met Frits Spits op radio2 en toen heeft Frits het gesprek beëindigd.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
De Vries heeft nog nooit dat kekke promotiefilmpje voor DWDD gezien dat ze 's avonds laat uitzenden?![]()
Dan had hij namelijk geweten dat dit de format van het programma is. Saai praten over vooraf vastgestelde onderwerpen doen al genoeg programma's, als hij dat had gewild had hij bij Pauw&Witteman moeten gaan zitten
hehe iemand die het snapt en niet oppervlakkig nadenkt.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:03 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.
Een erg heldhaftige indruk gaf ie ook niet in 't akkefietje met met die verlopen gangster, Steve Brown.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:28 schreef Aoristus het volgende:
Peturr heeft tenminste geen persoonlijke beveiliging nodig, zegt ie zelf.
Jeetje het is wel een big deal, al die topics meteenquote:
idd, maar toen wel voor een goed doelquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Het deed me trouwens denken aan de aflevering met Louis van Gaal, was een beetje het zelfde verhaal.
Inderdaad. En anderen (Joran) er maar van betichten dat ze geld willen verdienen aan de zaak Holloway. Als er IEMAND geld aan verdient is het wel balletje De Vries. Ongelooflijk hoe hypocriet die man is.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef gelly het volgende:
Wat een droeftoeter die de Vries..
Maar het is wel wat De Vries Joran van der Sloot enorm verweet tijdens de laatste 10 minuten van zijn volkomen mislukte programma. En dan ben je dus een hypocriet van de bovenste plankquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Catullus het volgende:
[..]
Negentig procent van de gasten die bij DWDD komen, zitten daar, om er beter van te worden. Doe nu niet of Peter R de Vries daar zo uniek de enige in is.
Verschil is dat Peter niet laf achter de camera's voor zijn zakelijke belang opkomt, maar dat iedereen dat mag weten. En dat vind ik dan wel weer mooi aan de Vries.
Of een standpunt innemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
Het was overduidelijk dat van Nieuwerkerk van meet af aan De Vries niet serieus nam net als de redactie. Prima, maar waarom dan zo iemand uitnodigen? Net zo mediageil misschien
Is dat objectief? Ik verwacht van zo'n programma dat ik beide kanten hoor, ik hoorde alleen een vooringenomen semijournalist (marionette van de redactie) de Vries een bepaalde kant uit lullen. Plus het feit dat hij het gewoon niet over zijn boek heeft gehad waar de Vries duidelijk voor uitgenodigt was. Waarom ligt anders dat boek op tafel.quote:
Dat misverstand duikt vaker op. Als je tégen De Vries bent, schijn je Pro Joran te moeten zijn. Absoluut niet. Alleen heb ik nog totaal geen bewijzen gezien dat hij schuldig is en daarom is hij wat mij betreft nog onschuldig, alleen is hij in dit land als veroordeeld en opgehangen (zo lijkt het wel). De Vries heeft zijn programma helemaal verkeerd aangepakt. De neutraliteit was ver te zoeken en daarom krijgt hij opeens zoveel tegenstanders. Als hij alles neutraal had gebracht was het veel beter geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:51 schreef Morwen het volgende:
Jij bent Pro Joran, snap ik, maar ik zou zo graag willen dat als er dan met de Vries gesproken wordt hem ook die kans gegeven wordt zonder dat vooringenomen gezeik van iemand die hem duidelijk niet serieus neemt. Laat hem praten en ga er niet doorheen zitten blaten en lollige filmpjes van 6 jaar geleden laten zien.
Ik ben voor beide niet, ik zie de beelden die niet gemanipuleerd zijn, die door Joran ZELF ingesproken zijn. Laten we nou niet onze afkeer van de Vries ons beeld vertroubelen van wat Joran heeft gedaan en dat is op zijn minst verwerpelijk. Verder onderzoek zal niks naar boven halen ben ik bang, maar de Vries onderuit halen omdat hij Joran uitspraken heeft laten doen zonder enige druk slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat misverstand duikt vaker op. Als je tégen De Vries bent, schijn je Pro Joran te moeten zijn. Absoluut niet. Alleen heb ik nog totaal geen bewijzen gezien dat hij schuldig is en daarom is hij wat mij betreft nog onschuldig, alleen is hij in dit land als veroordeeld en opgehangen (zo lijkt het wel). De Vries heeft zijn programma helemaal verkeerd aangepakt. De neutraliteit was ver te zoeken en daarom krijgt hij opeens zoveel tegenstanders. Als hij alles neutraal had gebracht was het veel beter geweest.
Have a cigarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:
En als mensen het verschil niet zien tussen financiëel profiteren van een hoogstwaarschijnlijk zelf veroorzaakte verdwijning c.q. moord zoals Van der Sloot probeerde te doen en eigen journalistieke produktie (ongeacht de kwaliteit) zoals De Vries, is het helemaal treurig gesteld met het oordelsvermogen van sommigen.
Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
[Lang verhaal]
Jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:17 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?
Nou, sorry hoor, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee.Op Fok heb je toch SC.
Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scorenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
Ik denk dat die programma's als Pauw/Witteman en DWDD z'n langste tijd wel gehad hebben zo ongeveer.
Ik kijk er niet vaak naar dus ik kan er naast zitten.
Zoals ik er naast zit bij dat programma Boer doet Vrouw dat ook zo achterhaald is als de pest, alsof vrouwen van boeren niet geëmancipeerd zijn en per definitie de hele dag hun man helpen met de koeien melken en stront verwerken.
Het blijkt dat 't op TV ook allemaal hoeren zijn , belust op kijkcijfers en promotie van hun net verschenen boek.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, was gewoon een vraag
Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:
DWDD scoort ook onder meer doordat er spraakmakende gasten als PeterRdeVries (die waar dan ook op TV deze weken de meest gewilde gast is ) hebben, dus daar profiteren ze financiëel ook vorstelijk van.
naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scoren
Jij niet, adverteerders en programma makers wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 05:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.
Dat is dan ook echt absoluut de reden niet, maar laat verder maar zitten. Het wordt anders weer een herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:04 schreef Morwen het volgende:
... maar de Vries onderuit halen omdat hij Joran uitspraken heeft laten doen zonder enige druk slaat nergens op.
Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
DWDD trok gisteren met Peter R. 1.174.000 kijkers. Vorige week schommelde de dagelijkse uitzendingen tussen de 1 en 1,1 miljoen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.
Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
Volgens mij luister je dan niet goed. Hij vond de professionaliteit in Nederland stukken beter dan in Amerika als het aan kwam op tv maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef BdR het volgende:
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.
Wat een onzin zeg, De Vries heeft gewoon gelijk, afspraak is afspraak en nu zie je het ook zwart op wit in Boulevard.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
Sinds het nieuws staat de tv aan terwijl ik aan het koken was.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.![]()
denk om je bloeddruk.
Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Urquhart het volgende:
En gelijk heeft PeterAfspraak is afspraak.
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
"voor zichzelf opkomt"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Catullus het volgende:
[..]
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
Dan is het jammer dat hij dat vorige week zondagniet gedaan heeft, namelijk z'n uitspraken ondersteunen met keiharde bewijzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.
je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.
bash away
Ik heb gewoon een leven hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:25 schreef Caesu het volgende:
ik dacht al, wat laat die Klummie lang op zich wachten.
Wat denk jij: als ik maar vaak genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"voor zichzelf opkomt"
Iemand die nog de volgende dag over een paar minuutjes promotie van een boek door gaat zeiken bij een ander tv-programma, die komt niet "voor zichzelf op", die heeft een kronkel in zijn hoofd.
Hij heeft zijn punt kunnen maken in DWDD, en hij heeft van veel kijkers gelijk gekregen, maar laat het nu eens rusten, Peter R!
Triest.
je hebt het niet begrepen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?
Waar zijn we mee bezig in Nederland.NL is verslaafd aan domme hypes.
oh ja, verrek, ik herinner me ineens weer waarom ik geen tv meer kijk..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:46 schreef Yavido het volgende:
De afspraken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lekker inhoudelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat denk jij: als ik maar vaak genoegtyp valt het niet op dat de rest van mijn stukje nergens op slaat?
Waar denk je dat dit topic over gaat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:27 schreef Caesu het volgende:
[..]
je hebt het niet begrepen.
het ging niet om het boek.
over v. nieuwkerk die zich niet aan een afspraak die zwart op wit staat houdt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic over gaat?
En waar ging die afspraak over? Juist over het boek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
over v. nieuwkerk die zich niet aan een afspraak die zwart op wit staat houdt.
echt snugger ben je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |