Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 04:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
DWDD trok gisteren met Peter R. 1.174.000 kijkers. Vorige week schommelde de dagelijkse uitzendingen tussen de 1 en 1,1 miljoen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.
Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
Volgens mij luister je dan niet goed. Hij vond de professionaliteit in Nederland stukken beter dan in Amerika als het aan kwam op tv maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef BdR het volgende:
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.
Wat een onzin zeg, De Vries heeft gewoon gelijk, afspraak is afspraak en nu zie je het ook zwart op wit in Boulevard.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
Sinds het nieuws staat de tv aan terwijl ik aan het koken was.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.![]()
denk om je bloeddruk.
Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Urquhart het volgende:
En gelijk heeft PeterAfspraak is afspraak.
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
"voor zichzelf opkomt"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Catullus het volgende:
[..]
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
Dan is het jammer dat hij dat vorige week zondagniet gedaan heeft, namelijk z'n uitspraken ondersteunen met keiharde bewijzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.
je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.
bash away
Ik heb gewoon een leven hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:25 schreef Caesu het volgende:
ik dacht al, wat laat die Klummie lang op zich wachten.
Wat denk jij: als ik maar vaak genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"voor zichzelf opkomt"
Iemand die nog de volgende dag over een paar minuutjes promotie van een boek door gaat zeiken bij een ander tv-programma, die komt niet "voor zichzelf op", die heeft een kronkel in zijn hoofd.
Hij heeft zijn punt kunnen maken in DWDD, en hij heeft van veel kijkers gelijk gekregen, maar laat het nu eens rusten, Peter R!
Triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |