abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56672604
Ik vond het wel tof eigenlijk.

Peter R is een baas.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 11 februari 2008 @ 21:24:52 #28
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56672629
En het staat nu ook in de landelijke media:

Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten

AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.

Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.

"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."

Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.

© De Telegraaf
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56672673
Wat een droeftoeter die de Vries..
pi_56673035
Wat een held die de Vries..
pi_56673163
Het gebeurt wel vaker dat de gasten in DWDD voor een bepaald onderwerp komen, waarna het gesprek door de manier van interviewen van Matthijs van Nieuwkerk afdwaalt naar iets anders. Dat zag je bijvoorbeeld aan het begin van deze aflevering ook, met die Keniaanse atlete. Die had ook een boek bij zich, maar daar is ook niet echt veel aandacht aan besteedt. Andere gasten in het programma doen daar vrijwel nooit moeilijk over, althans niet voor de camera.

Peter R. de Vries moest echter weer even wat sensatie schoppen door heel chagrijning te reageren toen hij merkte dat de uitzending ten einde was. Misschien wist Matthijs wel helemaal niet dat hij het nog over dat boek moest hebben of is er zelfs wel helemaal geen afspraak over gemaakt.

Sorry hoor, maar ik vond De Vries een beetje kinderachtig reageren. Hij mag dan misschien wel gelijk hebben, maar bespreek dat dan effe na de uitzending en niet op live televisie. Pure publiciteitsstunt dit.
Amen.
pi_56673274
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef thloreg het volgende:
En het staat nu ook in de landelijke media:

Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten

AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.

Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.

"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."

Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.

© De Telegraaf
Je kunt nu wel heel gespeeld Telegraaf-artikelen gaan plaatsen, maar je links-rechts verhaal in de OP slaat helemaal nergens op.
pi_56673327
Heheh, net het fragment op Dumpert gekeken, wat kan die Da Freeze zeiken zeg! Hij moet zijn snor maar weer laten groeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Insomaniac op 11-02-2008 22:10:50 ]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_56673360
Matthijs van Nieuwkerk gepwnd .
pi_56673390
Peter de Vries is irritant.
pi_56673445
Peter R de vries

Ik weet zeker dat een met een kloppende boner onder tafel zat zo erg geilt hij op zichzelf.

_!
pi_56673573
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...
Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:15:08 #38
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56673836
Als de afspraak is dat het gesprek over dat boek gaat dan heeft DWDD zich daar gewoon aan te houden. Dan heeft Peter R. De Vries groot gelijk dat hij dat aankaart.
pi_56673864
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.

Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
pi_56674095
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...

pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter

iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.

en peter is nu weer de geldwof? en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
pi_56674114
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.

Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
pi_56674198
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef onderscheid het volgende:

[..]

nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
Ook voor jou: wat heeft links-rechts met Peter R de Vries te maken? Peter R de Vries heeft helemaal niets-nada-nul met Wilders, Verdonk etc.
pi_56674242
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef onderscheid het volgende:

[..]

iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.

en peter is nu weer de geldwof? en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
Duidelijk iemand die de aflevering niet helemaal heeft gezien.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  maandag 11 februari 2008 @ 22:31:06 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56674259
het levert anders wel weer kostelijke tv op
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 22:32:37 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56674304
tv moment vh jaar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56674723
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen... Had hij maar niet zo groots moeten doen over de Holloway zaak. Je weet dat je het daar over gaat hebben. Dat boekje boeit niemand, iedereen wil hem horen over Holloway.
pi_56675017
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen...
Nou ja, het is eigenlijk een boekje geschreven door de man achter Peter R, Kees van der Spek.
pi_56675055
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
tv moment vh jaar
Overdrijven is ook een vak . Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 23:06:51 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56675213
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak . Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
Had eigenlijk nog een PI bij gemoeten.
al blijft het erg komisch
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56675584
De Vries heeft nog nooit dat kekke promotiefilmpje voor DWDD gezien dat ze 's avonds laat uitzenden?
Dan had hij namelijk geweten dat dit de format van het programma is. Saai praten over vooraf vastgestelde onderwerpen doen al genoeg programma's, als hij dat had gewild had hij bij Pauw&Witteman moeten gaan zitten
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')