Je kunt nu wel heel gespeeld Telegraaf-artikelen gaan plaatsen, maar je links-rechts verhaal in de OP slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef thloreg het volgende:
En het staat nu ook in de landelijke media:
Peter R. de Vries en Matthijs van Nieuwkerk bekvechten
AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door ruzie gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk. Hij vond dat zijn nieuwe boek te weinig aandacht kreeg in het programma.
De Vries was te gast in de uitzending om te praten over zijn boek, waarin hij iets prijsgeeft over zijn werkwijze.
Het gesprek gaat al snel over de nasleep van de zaak Natalee Holloway en Peter R. de Vries beantwoordt netjes alle vragen. Als Matthijs van Nieuwkerk vervolgens de afkondiging begint, start De Vries de discussie."Maar je had belooft het voornamelijk over dit boekje te hebben". "Dit vind ik niet correct", vervolgt hij.
"Wat doe je nou raar", probeert Van Nieuwkerk terug te kaatsen. " Nee, jij doet raar, ik heb het zwart op wit staan." Van Nieuwkerk: " Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: "Nee, niet jij, maar je productieleider."
Van Nieuwkerk biedt De Vries een minuut promotietijd voor zijn boek, maar daar is De Vries het niet mee eens. Vervolgens begint Van Nieuwkerk alsnog aan de afkondiging met de mededeling 'dat dit niet iets is om voor de camera te bespreken'.
© De Telegraaf
Ik vind het juist tegenovergesteld. Het boekje verkoopt sowieso wel. De scorende partij is DWDD, die Peter hebben gelokt met geveinsde interesse in het boek. Eigenlijk wilden ze gewoon teren op zijn America reis en ervaringen aldaar. Peter R de Vries widle bewust wat meer tidj besteden aan iets anders.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef evert het volgende:
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...
pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complotquote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vond dit zooo jammer, doe dat als de camera uit is ofzo. Wat dat betreft hulde aan meneer v Nieuwkerk door het af te kappen; dit was niks voor de TV.
Meneer de Vries moet 'ns leren z'n eigen zaakjes uit te vechten zonder de rest van de wereld erbij te betrekken.
Ook voor jou: wat heeft links-rechts met Peter R de Vries te maken? Peter R de Vries heeft helemaal niets-nada-nul met Wilders, Verdonk etc.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef onderscheid het volgende:
[..]
nee dit is goed van peter om dit zo te doen. zo valt die langharige door de mand mijn zijn linkse anti-peter complot
Duidelijk iemand die de aflevering niet helemaal heeft gezien.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef onderscheid het volgende:
[..]
![]()
iedereen die een boek schrijft is een geldwolf? als er af is gesproken dat hij erover zou vertellen wat zwart op wit staat vind ik het behoorlijk onbeschoft om dan op het allerlaast ff snel 10seconden wat te brabbelen, zo'n typische linkse reactie weer om dan te doen of je neus bloedt.
dan hadden ze maar niks moeten afspreken.
en peter is nu weer de geldwof?en die moordenaar niet zeker? met zijn zielig boekje en zijn schadevergoedingen
Nou ja, het is eigenlijk een boekje geschreven door de man achter Peter R, Kees van der Spek.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. De Vries wil zijn boekje gepromoot hebben zodat hij weer kan verdienen...
Overdrijven is ook een vakquote:
Had eigenlijk nog een PI bij gemoeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Of je moet het bij meest kansloze acties nomineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |