Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?
Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
want?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.quote:
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor. Vrijwel zonder uitzondering.
niet waar dus he.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor. Vrijwel zonder uitzondering.
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
Natuurlijk, hij ook wel enigszins gelijk. Het is een beetje jammer dat hij dit tijdens de uitzending doet. Het wijnincident vond hij ook niet erg vermakelijk. Erg lullig om Mathijs dan zo voor het blok te zetten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.
dan mag daar best iets van gezegd worden.
Heb je het contract gezien?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoorquote:
Je zegt het zelf. Mathijs wist eens van het contract. Is het dan logisch dat Peter hem aan val? Lijkt me niet. Peter had dan beter even met de productieleider kunnen gaan babbelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor.
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
Ja, maar Peter R is ook niet dom. Als hij bij de productieleider zou gaan klagen, wordt er niet naar hem geluisterd. Door tegen Matthijs te klagen, terwijl hij er (waarschijnlijk) niets mee te maken heeft, zet hij het hele programma naar zijn hand.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Heathen. het volgende:
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |