abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 20:36:57 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56671448
" Ik vind dat niet netjes Mathijs,dat was niet de afspraak zoals we vantevoren hebben vastgelegd "

© Dumpert TV moment

Aldus een geirriteerde Peter R.de Vries zojuist bij de live-uitzending in het VARA programma De Wereld
Draait Door.
reden? De afspraak was dat De Vries in het VARA programma zou verschijnen om zijn nieuwe boek, achter de schermen bij.... te promoten en daar uitvoerig over te praten. Daar aangekomen blijkt dat het gesprek veelal over De Vries zijn Amerikaanse toernee ging n.a.v. zijn Joran van der Sloot onboezeming. Aan het einde van het programma De Wereld Draait Door, vertelt Van Nieuwkerk dat het boek " Achter de schermen bij Peter R. De Vries "vanaf morgen te koop is waarop De Vries vervolgens Van Nieuwkerk onderbreekt met " Daar zouden wij wat langer over praten dan jij nu doet "

v.Nk: Nou ja.....

d.Vries: Nou ja? Dat is een keiharde afspraak die wij vantevoren hebben gemaakt waar jij je nu niet aanhoudt.

v.Nk: eeeeh,kijk me niet zo boos aan.

d.Vries: Nou, dat vind ik niet correct.

v.NK: Nou,dan krijg je nu een minuut..houd dat boekje maar voor je,dan maak jij reclame voor dit boekje.

d.Vries: Nee,zo gaan we het niet doen.

v.Nk: Nou ja..

d.Vries: Nee,nee, dan moet je niet zo verbaast doen want daar hebben we een keiharde afspraak over en die kom je nu niet na.

v.Nk: Nou..we gaan straks buiten het zicht van de camera's ons afvragen of dat zo is

v.Vries: Nou, het staat zwart op wit hoor.

v.Nk: Heb ik iets ondertekend?

d.Vries: Nou..jouw productieleider,ja...

v.Nk: Nou, OK dan.

v.Nk: Wat is dit raar zo eind van het programma Peter...

d.Vries: Nou, JIJ maakt het raar. Ik kom hier zitten,ik heb een afspraak zwart op wit en JIJ houd je er niet aan.

v.Nk: Nou zeg, ik vind dit raar.. Is dit mijn straf? Wat,wat,wat,wat...

d.Vries: Ik doe niet raar en dan kan je heel gespeeld zitten doen alsof je van niks weet,maar dat is de keiharde realiteit en afspraak.

Heerlijk dit! Die linkse knuffel VARA corryfee wordt even te kijk gezet in zijn eigen programma door Nederlands beste misdaadverslaggever! Hulde!

[ Bericht 18% gewijzigd door thloreg op 11-02-2008 21:46:44 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56671497
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?

Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56671543
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
En het is meteen weer links dat het gedaan heeft?

Dat boek is gewoon niet zo interessant als de zaak Holloway en dVries zn Amerika-avontuur. Ik geef vNieuwkerk daar gelijk in.
Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.

Daar is Peter voor gekomen niet voor dat Amerika verhaal, dat verteld ie als "tegenprestatie" zo werkt het nu eenmaal.
pi_56671561
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_56671578
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Dat hij dat over dat contract moest aankaarten, niet erg slim Petertje. _o-
want?
pi_56671603
Ach, als Peter rrrr de Vries rechts' hoop in bange dagen is dan hebben we hier in dit land nog niet zo veel te vrezen.

+10 voor de debiliteit van dit topic trouwens, hulde.
pi_56671643
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef koemleit het volgende:

[..]

want?
Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
[..]
pi_56671648
Knap hoe sommige mensen álles in de richting van links versus rechts weten te krijgen.
pi_56671675
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Meneer er een handje naar om andere personen hiervan te betichten. Wat mij betreft staat een dergelijke afspraak (zendtijd) gelijk aan contant geld.
iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor . Vrijwel zonder uitzondering.
  maandag 11 februari 2008 @ 20:47:24 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56671754
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:

[..]

iedereen die bij DWDD door zit, zit daar om iets te promoten hoor . Vrijwel zonder uitzondering.
Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
pi_56671827
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, en meestal laten ze dan op het eind even zien dat iemand een nieuw boekje heeft geschreven en gaat het gesprek over iets anders. Niks anders dus dan bij selfproclaimed VIP de Vries.
niet waar dus he.
halverwege het gesprek draait ie meestal naar het nieuwe verschene boek/cd etc en wat daarin te vinden is.
deed ie nu niet.
pi_56671891
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
[..]
pi_56671893
Gelly ouwe rakker, lekker rellen jonge
pi_56671924
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel. Maar hij vond Joran wel erg omdat hij geld zou verdienen aan deze moord. In dat opzicht is Peter geen stap beter. Meneer meld dat de familie van der Sloot vijfduizend euro zou hebben gekregen van P&W, dan is het niet erg logisch dat meneer boos word als zijn boekje niet genoeg aandacht krijgt. En Zoals iemand anders al zei, meestal is het niet meer dan even zeggen dat diegene een boekje heeft oid.
als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.

dan mag daar best iets van gezegd worden .
pi_56672045
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

als je contractueel vast laat leggen dat het x minuten over je boekje gaat en dat gebeurd niet.

dan mag daar best iets van gezegd worden .
Natuurlijk, hij ook wel enigszins gelijk. Het is een beetje jammer dat hij dit tijdens de uitzending doet. Het wijnincident vond hij ook niet erg vermakelijk. Erg lullig om Mathijs dan zo voor het blok te zetten.
[..]
pi_56672063
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik niet. Dan moet je niet van te voren afspreken dat het x minuten over het boek zou gaan!.
Heb je het contract gezien?
pi_56672108
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb je het contract gezien?
nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor .
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
pi_56672237
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef koemleit het volgende:

[..]

nee maar in dit geval geloof ik peter wel hoor .
Mathijs wist niet eens van het contract wat Peter met de productieleider oid had.
Je zegt het zelf. Mathijs wist eens van het contract. Is het dan logisch dat Peter hem aan val? Lijkt me niet. Peter had dan beter even met de productieleider kunnen gaan babbelen.
[..]
pi_56672261
Sowieso wel kansloos om op TV te gaan zitten bekvechten.
pi_56672338
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
pi_56672351
Belachelijk om dit gelijk door te trekken naar politiek. Niet iedereen met een grote bek is gelijk rechts, TS.
Die politieke partij van hem was meer links dan rechtsgeorienteerd.

Toch is het smerig van DWDD. Ze hebben het ook ooit geflikt met Mei Lee Vos van de PvdA (HOOR JE DAT TS? DE PVDA!)
pi_56672400
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Heathen. het volgende:
't Was sowieso niet echt netjes van de redactie van DWDD om weinig zendtijd te geven aan het boek zelf. Ik kan me voorstellen dat Van Nieuwkerk gewoon die duidelijke afspraak nooit door heeft gekregen.
Ja, maar Peter R is ook niet dom. Als hij bij de productieleider zou gaan klagen, wordt er niet naar hem geluisterd. Door tegen Matthijs te klagen, terwijl hij er (waarschijnlijk) niets mee te maken heeft, zet hij het hele programma naar zijn hand.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:15:17 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56672406
de vries is nu definitief door de mand gevallen als arrogante geldnek.
tjonge jonge, zijn boekje zou iets minder gaan verkopen...

pffff ik begin met terugwerkende kracht te hopen dat nathalie holloway nog leeft, joran kan aantonen dat bij bewust gelogen heeft en peter r de vries ontmaskerd wordt als een oplichter
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56672456
Hey Coñjo, dat was niet de afspraak he
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')