abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56677736
Ik denk dat die programma's als Pauw/Witteman en DWDD z'n langste tijd wel gehad hebben zo ongeveer.
Ik kijk er niet vaak naar dus ik kan er naast zitten.
Zoals ik er naast zit bij dat programma Boer doet Vrouw dat ook zo achterhaald is als de pest, alsof vrouwen van boeren niet geëmancipeerd zijn en per definitie de hele dag hun man helpen met de koeien melken en stront verwerken.

Maar zulke programma's waar iedereen z'n gefreubel even laat zien of z'n kunstje doet en Pauw/Witteman of Van Nieuwkerk er z'n flauwe mening overheen kletst zijn niet echt meer vol te houden.

En dan is Peter R. zo aardig voor ze om ook even langs te komen en dan geven ze hem de kans weer niet terwijl het afgesproken is.

Die Witteman heeft helemaal afgedaan door z'n geflirt met die oma Trudie in Arnhem.

Alleen die uitzending van vorige week over de verkiezingen in Amerika en democratie was wel aardig.

Misschien ben ik samen met een hond de enige die er naar kijkt maar Het Gesprek, daar wordt wel eens iets interessanters besproken.

Hier een analyse bijvoorbeeld van die joch.
Uiteindelijk zal het toch op TBS uitdraaien dus de mening van psychiaters is cruciaal.
http://www.hetgesprek.nl/archief/673/
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56677741
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:

En als mensen het verschil niet zien tussen financiëel profiteren van een hoogstwaarschijnlijk zelf veroorzaakte verdwijning c.q. moord zoals Van der Sloot probeerde te doen en eigen journalistieke produktie (ongeacht de kwaliteit) zoals De Vries, is het helemaal treurig gesteld met het oordelsvermogen van sommigen.
Have a cigar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56677744
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
[Lang verhaal]
Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?
***** Kraak.....
pi_56677751
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:17 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Wie gaan 't dan doen? De comerciele media, Peter R, P Paulusma?
Jij?
Only Human
pi_56677753
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:22 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jij?
Nee. Op Fok heb je toch SC.
***** Kraak.....
pi_56677759
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:24 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Nee. Op Fok heb je toch SC.
Nou, sorry hoor, was gewoon een vraag
Only Human
pi_56677763
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:12 schreef Caesu het volgende:
Ik denk dat die programma's als Pauw/Witteman en DWDD z'n langste tijd wel gehad hebben zo ongeveer.
Ik kijk er niet vaak naar dus ik kan er naast zitten.
Zoals ik er naast zit bij dat programma Boer doet Vrouw dat ook zo achterhaald is als de pest, alsof vrouwen van boeren niet geëmancipeerd zijn en per definitie de hele dag hun man helpen met de koeien melken en stront verwerken.
Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scoren
pi_56677769
Binnenskamers houden is een stuk beschaafder.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_56677807
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:27 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor, was gewoon een vraag
Het blijkt dat 't op TV ook allemaal hoeren zijn , belust op kijkcijfers en promotie van hun net verschenen boek.
***** Kraak.....
pi_56677810
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:08 schreef NoCigar het volgende:
DWDD scoort ook onder meer doordat er spraakmakende gasten als PeterRdeVries (die waar dan ook op TV deze weken de meest gewilde gast is ) hebben, dus daar profiteren ze financiëel ook vorstelijk van.
Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_56677826
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Vandaar inderdaad dat ze lage kijkcijfers scoren
naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56677841
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 05:01 schreef Caesu het volgende:

[..]

naar kijkcijfers kijk ik al helemaal niet.
Jij niet, adverteerders en programma makers wel.
***** Kraak.....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 05:36:44 #95
197512 Joe.
Super Joe.
pi_56677866
Tof stukje!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_56678811
Ik vond Peter R. de Vries al eng, maar nu helemaal. Kom op zeg... Volgens mij zat hij er sowieso al 2 keer zo lang als de meeste andere gasten (want voor Fokke en Sukke en daarna zat hij er.. heb ik nog nooit eerder gezien). Van Nieuwkerk heeft gewoon mensen op dat boek gewezen, zoals hij altijd doet, maar in DWDD gaat het vaak over een soort spontane richting waarin de gesprekken gaan, en het is toch zeker niet de eerste keer dat de Vries daar zit, dus dat zou hij toch wel moeten weten.

Hij moet gewoon niet zo zeuren.. hij heeft een eigen programma waar hij ook prima boekjes kan presenteren als hij dat wil. Ik vond het in ieder geval niet erg chique van hem om dat zo op te lossen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09:30 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56679569
Inderdaad, wat sneu voor Peter R de Vries. Hij kan wel wat publiciteit gebruiken.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:46:39 #98
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56680242
zoveelste actie van deze aandachtshoer
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:12:28 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56680699
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:04 schreef Morwen het volgende:
... maar de Vries onderuit halen omdat hij Joran uitspraken heeft laten doen zonder enige druk slaat nergens op.
Dat is dan ook echt absoluut de reden niet, maar laat verder maar zitten. Het wordt anders weer een herhaling van zetten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:01:10 #100
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_56681539
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.

Volgens mij was het een kronkel in het hoofd van De Vries, zo van: "ik heb gezien hoe echte tv professionals werken en nu zal ik Matthijs eens even op zijn plaats zetten" ofzo

De Vries komt op mij iig over als een arrogante zak (ook vóór dit incident al), maar goed das mijn mening.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_56681555
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 04:50 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt, en dat dwdd een relatief constant kijkersaantal heeft ongeacht de gasten die er zitten.
Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.

Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
pi_56681965
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef thettes het volgende:

[..]

Toch maakt het veel uit hoor. Pauw en Witteman hadden 2 miljoen kijkers toen PRDV er was op de maandag na zijn uitzending. Ik weet niet precies hoeveel ze er gewoonlijk hebben, maar het is significant meer dan bij een "normale" uitzending.

Zo werkt het ongetwijfeld bij DWDD ook.
DWDD trok gisteren met Peter R. 1.174.000 kijkers. Vorige week schommelde de dagelijkse uitzendingen tussen de 1 en 1,1 miljoen.

De uitzending trok dus niet significant meer kijkers.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56682432
"dan hou je dat boekje een minuutje voor je en maak je er reclame voor"

KEIHARD! Right in your face!! hahahaha

die peter
pi_56682711
Nodig maar eens een weekje of twee alleen gasten als Rinooy Kan, Onno Hoes, Ben Cramer em Seth Gaaikema uit. Zul je zien hoeveel de kijkcijfers en dus ook de zeer lucratieve reclame-inkomsten zullen dalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 12-02-2008 19:42:39 ]
anonieme razernist
pi_56687046
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef BdR het volgende:
Het gesprek met Peter R. de Vries ging voornamelijk over zijn reis naar Amerika en hoe het daar allemaal ging. Ze hadden het over Amerika, en de verschillen met Nederland voor wat betreft televisie maken en Peter R de Vries vond dat het daar allemaal veel professioneler ging.
Volgens mij luister je dan niet goed. Hij vond de professionaliteit in Nederland stukken beter dan in Amerika als het aan kwam op tv maken.
pi_56687818
Hij is nu bij boulevaard.
Wat een hufter zeg, gatverdamme. En die hoeren van rtl.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:39:41 #107
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56687842
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
Wat een onzin zeg, De Vries heeft gewoon gelijk, afspraak is afspraak en nu zie je het ook zwart op wit in Boulevard.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56687881
Hij kan het ook overdrijven. Maar goed, ondertussen heeft hij zijn zin, er is genoeg over het boekje gesproken.
[..]
pi_56687885
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.
denk om je bloeddruk.
pi_56687924
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

zelf Peter R. de Vries-haters zoals jij kijken dus nog naar hem.
denk om je bloeddruk.
Sinds het nieuws staat de tv aan terwijl ik aan het koken was.
[..]
pi_56687975
De afspraken

pi_56688068
How sad.
[..]
pi_56688499
Geachte schrijver,

Wij hebben uw reactie met betrekking tot Peters optreden in de uitzending van De Wereld Draait Door in goede orde ontvangen.

Helaas is Peter –vanwege de drukte rondom ons programma- niet in de gelegenheid om persoonlijk op uw mail te reageren, maar wij zouden graag –namens Peter- het volgende willen toelichten:

Peter is door DWDD uitgenodigd om te praten over de belangstelling van de Amerikaanse media in de Holloway-zaak én om over het boek van collega Kees van der Spek te praten. Het gaat dus niet om een boek van Peter zelf maar van een collega. Peter heeft deze uitnodiging geaccepteerd onder de voorwaarde dat er voldoende tijd zou zijn om over het boek van Kees van der Spek te praten. Dit alles is door de redactie van DWDD uitdrukkelijk toegezegd en ook nog eens schriftelijk bevestigd. Echter, aan het eind van de uitzending werd het boek – in tegenspraak met de gedane beloften - in luttele seconden nog even genoemd door Matthijs van Nieuwkerk en is er volledig voorbij gegaan aan de inhoud van het boek en auteur Kees van der Spek.

Dat Peter zich aan het eind van de uitzending heeft beklaagd over het niet nakomen van -vooraf overeengekomen- schriftelijke afspraken is in onze ogen volkomen terecht.

Voor ons geldt: afspraak is afspraak en het kan niemand kwalijk worden genomen als hij daar aan refereert. Waar maak je anders afspraken voor…?

Met vriendelijke groet,

namens Peter,

Redactie Peter R. de Vries
pi_56688500

[ Bericht 100% gewijzigd door djstoffel op 12-02-2008 19:17:42 ]
pi_56689643
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
anders wordt je geloofwaardigheid te grabbel gegooid.
in dit geval laat hij dat goed zien.

je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.

bash away
pi_56691317
Geniale man die de Vries. Hij weet dondersgoed dat je of een hekel aan hem hebt of hem als de messias ziet. Na zo'n incident ziet iedereen dus zijn/haar oordeel bevestigd, afhankelijk uit welke hoek je komt

Zo doen aan het eind van de uitzending zal 'm dus verder aan zijn reet roesten.
Maar het boek is wel de hele dag in het nieuws
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56691769
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:
als misdaadjournalist is het erg belangrijk dat je je uitspraken kan ondersteunen met bewijzen.
Geloofwaardigheid te grabbel gegooid? Om een paar fucking minuutjes promotie van een boek?

Waar zijn we mee bezig in Nederland. NL is verslaafd aan domme hypes.
pi_56693075
En gelijk heeft Peter Afspraak is afspraak.
pi_56693398
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Urquhart het volgende:
En gelijk heeft Peter Afspraak is afspraak.
Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
pi_56693517
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Peter is een echte Nederlander, een moraalridder.
Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
pi_56693975
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Catullus het volgende:

[..]

Oh, noemen we tegenwoordig iemand die voor zichzelf opkomt een moraalridder?
"voor zichzelf opkomt"

Iemand die nog de volgende dag over een paar minuutjes promotie van een boek door gaat zeiken bij een ander tv-programma, die komt niet "voor zichzelf op", die heeft een kronkel in zijn hoofd.

Hij heeft zijn punt kunnen maken in DWDD, en hij heeft van veel kijkers gelijk gekregen, maar laat het nu eens rusten, Peter R!

Triest.
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:21:47 #122
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56695291
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:

je kan zeggen wat je wilt over hem, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk.

bash away
Dan is het jammer dat hij dat vorige week zondagniet gedaan heeft, namelijk z'n uitspraken ondersteunen met keiharde bewijzen.
In het geval van de DWDD heeft hij natuurlijk volkomen gelijk.
pi_56695346
ik dacht al, wat laat die Klummie lang op zich wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')