Wat vermoed en/of hoop je?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:34 schreef fruityloop het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wachten tot het echte weekend, es kijken wat er vanavond allemaal kan gaan gebeuren..
Ja maar... wat blijft er dan over?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Litpho moet niet zo semi-interessant doen.
Sowieso wil ik haar wel weer eens proeven, en dan zien we wel waar we op uit komen...quote:
Waarom werkt het bij mij dan niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[ quote] [ /quote] werkt prima best ok in PM.Litpho moet niet zo semi-interessant doen.
Goeiemorgen verder iedereen, ik ga weer aan het werk!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso wil ik haar wel weer eens proeven, en dan zien we wel waar we op uit komen...
Nopquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Cue, geen nachtmerries meer gehad?
Als ik niet naar m'n werk had gemoeten, had het gekunt. dan had ik hem wel onthouden..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:37 schreef Leonilein het volgende:
Goodmorning skatjes![]()
Vertel eens over je droom CG?
Ik onthou heel vaak mijn dromen. Maar soms zijn ze dan ook zo raar of gruwelijk dat ik er een boek over zou moeten schrijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik niet naar m'n werk had gemoeten, had het gekunt. dan had ik hem wel onthouden..
hahaha, hoe zinloosquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:51 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik onthou heel vaak mijn dromen. Maar soms zijn ze dan ook zo raar of gruwelijk dat ik er een boek over zou moeten schrijven.
Vandaag ga ik alle woorden met een K ontwijken.
Goh, voor deze post kwam 'ie nog wel door.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:01 schreef Leonilein het volgende:
Ja, haha. Jammer! En wij maar wachten op de juicy stories!
I wil de ontwijen omdat die uttoets niet meewert, i moet er 80 x op druen voor ie eindelij in mn woorden terecht omt!
Dus, roep nog maar eens dat het zinloos is. HAHA.
Niet veel Lit, niet veel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar... wat blijft er dan over?.
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Goh, voor deze post kwam 'ie nog wel door.
Moet je vooral ontwijken willen zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Gewoon de C gebruiken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Hoe vager hoe beter toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NopAl had ik wel een vage droom volgens mij
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzoquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Ach, dat moet voor een rechtenstudente toch geen probleem zijn lijkt me!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Nog beter dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Leonilein het volgende:
Hoho rechten slash psychologiestudente he
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzo
Idd!! Ic ga er ooc echt niet over nadencen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!
NEEquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Claerblijcelijc nog niet, com maar over den brug zou ic zeggen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Mmm, dat begint goed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
En glibber je misschien zo van de trap afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En glibber je misschien zo van de trap af
Nadat hij zijn handen in een bakje magnesiumpoeder had gestoken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.
Anyway, ic werd uitgebreid gemasseerd door een stel stevige mannenhanden... Eerst zoals het 'hoort'... En daarna vond de masseur dat 't tijd was om de overgeslagen plecjes alsnog te masseren...
* Leonilein begint te cwijlen
Misschien in het ziekenhuis bedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!
In het gunstigste geval wel ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien in het ziekenhuis bed
Dat is gewoon de Vrijdagmiddagmeligheid!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:53 schreef Leonilein het volgende:
LOL @ Oliegezwam van Poemie en CG
Ik heb ook wel zin in een broodje, alleen moet ik nog een uur wachten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef Leonilein het volgende:
Eet ze CG.
* Leonilein heeft nog niet ontbeten en heeft ook honger
Ja, het weekend komt steeds dichterbij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:06 schreef Leonilein het volgende:
Het is al 6 minuten vrijdagmiddag zie ik nu![]()
Waarom zo lang wachten dan?
Hawai = ananas.. thats it!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo even wat nuttigen. En een tosti hawaai bestellen, dat kan vrijdags![]()
![]()
Hier is het ook rustig, beetje te rustig naar mijn zinquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is lekker rustig op het werk.. wel gezellig![]()
En daar??
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend doorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt in iedergeval lekkere plannen gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
Hoi Tinky, hoi Cue!![]()
![]()
Ik heb net eventjes lekker een (stok) broodje grillham met slaadje bla gegeten!
Me too, vanavond wordt het weer feest!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend door![]()
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het moet toch lijken alsof je iets gezonds binnen hebt gekregen!
quote:
Hier zijn ze aardig op de gezondheidstoer, gefrituurde rommel kun je hier niet krijgen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgen
Dank je, en houd dan vooral je ogen open, wie weet wat er voor smakelijks rondloopt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel plezier met jullie sexend-het-weekend-door-weekend![]()
![]()
Mijn lichtpuntje is hopelijk zaterdag stappen
Ik ga naar huis, laterrrrrquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Tot ziens.. prettig weekdnquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef Leonilein het volgende:
[..]Jouw lichtpuntje is de PM die er zo aankomt.
* Cuegirllie weet niet meer wat het laatste verzoek was.. (immers er zoveel waren) maar zal zo vol benieuwing kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef Leonilein het volgende:
* Leonilein herinnert zich net het laatste verzoek van CG
Sorry, daar heb ik nog niet aan kunnen voldoenDit was even een spontane actie tussendoor
Anyway, hij komt er nu aan![]()
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nog wilde weekendplannen in het hoge noorden?
Zo, dan ben je wel eventjes bezig denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.
en in het hoge zuiden?
Ah, dan zal het nog wel meevallen, vele handen maken licht werk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef Dangel het volgende:
dan ben ik een dag onderweg
We zijnmet3man, eenmonteur,een amateur-monteur, enik
ppp?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef rebeccaw146 het volgende:
ppp is supergeil momenteel! en alleen dsu niet goed...
Niet eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Was dus echt net van plan om m'n pm te openen he en het te lezen.. want tis nu rustigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
ThaFreak? Klinkt aanlokkelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
Alleen in het veldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendinquote:
HeatWave?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
als die met zn vieze vingers aan PTA komt zwaaiter watquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendin
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?quote:
over eenkwartier ben ikklaar met werken,en danpas zondagochtend de eerste afspraak. (auto slopenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekend.
Nee, dames in uniformquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?
quote:* Leonilein zegt haaaaai Litje!
er is maar een kansloze PTA modquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
le createur d'PTAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder....
Eh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Weeeeekeeeeend![]()
![]()
(maar geen sex in het vooruitzicht)
Mogen wij niks van dat lekkers zien?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtjequote:
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mogen wij niks van dat lekkers zien?![]()
Mijn profiel zegt toch echt anders. En nee, Dangel, niet dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtje
En bij jou staat iets waarvan ik niet kan zien wat het is.
Wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?
Jij ook Poemiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
die nieuwe die geil isquote:
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanDus echt te 'zien' valt er niks
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef Leonilein het volgende:
Of misschien is het ook een poppetje, maar dan onduidelijk. Dan ben je gewoon een vaag figuur
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...
Hopen dat het een lekker wijf isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Anyway, ga nu naar de fysio
Graagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef Leonilein het volgende:
[..]Als je in the mood bent voor een verhaaltje PM ik 'm je wel hoor
* Leonilein is de beroerdste niet
Ik vond hem wel lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef rebeccaw146 het volgende:
oo mag ookwel naar mij gestuurd worden ben wel in de mood voor wat vies!
Bob.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef Bob-B het volgende:
vieze verhaaltjes mogen ook deze kant op! (tevens tvp)
ik heb anders geen reactie op mn PMquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef rebeccaw146 het volgende:
oo mag ookwel naar mij gestuurd worden ben wel in de mood voor wat vies!
Wat moet ze toch steeds van je?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb anders geen reactie op mn PM
zonet mn ex gespokenstomme vrouw
ach gezeik weerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat moet ze toch steeds van je?
ik vroeg of je wilde neuken, hoe duidelijk wil je het hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef rebeccaw146 het volgende:
hahah ik ook nog geen verhaaltje op mijn pm binnen helaas...
wat voor reactie wil jij dan?
exen zijn altijd stom@!
Het niveau is deze SC keldert rap.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ha blondje! ja vieze verhaaltjes is weer es wat anders dan geile plaatjes! 14.gif
bij mij thuis wel ja, ik weet niet hoe het bij de anderen zitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:36 schreef Use_This_Name het volgende:
wordt er hier nog wat geneukt vanavond of moet ik op bezoek komenh?
Thanx Leoni, U2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:53 schreef Leonilein het volgende:
Zo, ik heb weer even gelurktWat PMmetjes verstuurd
En nu is het eindelijk klaar met dat gehang achter de laptop
* Leonilein heeft er hoofdpijn van.
Fijne avond allemaal! Tink, veel plezier![]()
![]()
doe es liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het niveau is deze SC keldert rap.
Geile praatjes zijn trouwens zoooooooo 2007.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:53 schreef Leonilein het volgende:
Fijne avond allemaal!
Ik bedoelde niet dat het jouw schuld was hoor.quote:
we moeten echt ff chatten blondjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat het jouw schuld was hoor.
Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:10 schreef Bob-B het volgende:
hey poems, was ist loos?
Wat heddie gegeten dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!![]()
en... Het is WEEKEND!
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.quote:
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Check!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben weer thuis
Oven staat aan, pizza gaat er zo inquote:en heb net lekker gegeten!![]()
![]()
En check!quote:en... Het is WEEKEND!
Zeggen we niks meer Sadie!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Ik weet niet waar jij zit maar hier is de dag al bijna voorbijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
Ja de wekker gaat af,
dus je draait je nog eens om,
want van de geur uit je mond,
trekt de vloerbeddekking krom,
poets je tanden en lach,
want vandaag begint de nieuwe dag,
goeiemorgen, de dag is weer begonnen!
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Was wel heel geil hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Mmm, pizza!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Check!
[..]
Oven staat aan, pizza gaat er zo in
[..]
En check!
Alexxxxx die weet wat chatten is?quote:
Ja, hoi.quote:
Heb je niks meer in je archieven waar je Poemie mee kunt verblijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemen
Sorry schat, maar ik heb echt geen tijd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtennaja, komt later wel, tis toch nog van gisteravond
HAHA, je zei blufquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mijn god, zet het dan gewoon hier neer ofzo.
quote:Ik lig op mijn buik op een massagetafel, naakt. Een handdoek over mijn billen... Het is erg warm in de ruimte. Ik voel hoe er warme olie over mijn rug gegoten wordt, heerlijk... Dan voel ik twee grote handen over mijn rug de olie verdelen.. Mijn hele bovenlijf wordt dan gemasseerd, traag en stevig. Geen plekje wordt overgeslagen, mijn armen en nek worden ook meegenomen... Dan voel ik warme olie over mijn kuiten gegoten worden... Mijn voeten, enkels, kuiten, en dijen worden heel traag gemasseerd... Dan voel ik dat de handdoek wordt weggehaald...
Warme olie op mijn kontje, die gelijk wordt uitgesmeerd... Allebei mijn billen worden stevig gemasseerd...
En dan voel ik weer handen om mijn enkels, die traag hun weg weer naar boven zoeken... Kuiten, dijen... En dan merk ik dat de aandacht op de bovenkant van mijn dijen wordt gelegd.. De masserende vingers raken af en toe de overgang van mijn schaamlippen naar mijn kont... Ik voel me wat ongemakkelijk, maar dan voel ik opeens een hand met warme olie over mijn gladde schaamlipjes glijden... En de vingers zijn vastberaden en glijden er tussendoor, zodat de warme olie ook over mijn klitje wordt gesmeerd... Ik voel een hand die druk zet op mijn onderrug, een licht dwingend signaal dat er verwacht wordt dat ik blijf liggen.
Mijn benen worden iets uit elkaar getrokken... Ik voel een tweede paar handen over mijn bovenrug glijden... Meer olie, die langzaam van mijn rug afdruppelt.. Het wordt verdeeld over mijn zij, mijn heupen.. En dan voel ik handen om mijn borsten glijden.
Ondertussen masseert een hand mijn kutje en voel ik nog steeds de hand die op mijn onderrug duwt om me op mijn plaats te houden. Ik word drijfnat, het gevoel tussen mijn benen is heel intens.. Ik voel mijn onderbuik branden van verlangen, ik wil gepenetreerd worden.. Maar de hand is heel geraffineerd bezig, wrijft over mijn gladde lipjes, over mijn klitje.. En dan richting mijn natte, verlangende gaatje. Even denk ik dat ik vingers naar binnen voel glijden, maar dan verplaatsen zij zich weer naar mijn klitje... De hand op mijn onderrug verplaatst zich iets naar beneden, naar mijn billen.. Ik voel hoe een vinger mijn kontgaatje zachtjes masseert..
Ik kreun zachtjes.. Ik voel de handen die mijn borsten masseren af en toe zachtjes in mijn tepels knijpen.... De handen die mijn kontje en kutje masseren gaan traag door.. Af en toe voel ik een vingertop mijn kontje in gaan en dan weer zachtjes eruit glijden... Mijn kutje tintelt en brandt, ik wil iets in me voelen...
Traag wrijft een vinger over mijn klitje... Er druppelt inmiddels vocht uit mijn kutje van pure geilheid, ik ben nog nooit zo nat geweest. Ik wil overeind komen om te zien wat er gebeurt, wie er mijn lichaam zo onder handen nemen, maar ik word gelijk met enige kracht weer tegen de tafel gedrukt. Bij wijze van straf wordt er in mijn tepels geknepen en glijdt de vinger dieper mijn kontje in..
En dan eindelijk, als ik het niet verwacht, voel ik opeens twee vingers mijn kutje in glijden. Ik moet moeite doen om niet te gillen, ik ben zo enorm geil... Traag word ik gevingerd.. Mijn hele lichaam is glibberig van de olie, dat voelt een beetje sletterig... Dan gaat er ook een vinger mijn kontje in... Mijn benen worden nog verder uit elkaar getrokken, zodat de vingers diep in me komen...
En dan word ik omgedraaid, maar de handdoek wordt gelijk over mijn hoofd gelegd.. Ik word naar de onderkant van de tafel getrokken, mijn billen liggen op de rand nu... Mijn benen liggen in de nek van de man die opnieuw hete olie over mijn kutje giet en vervolgens mijn klitje traag bewerkt en twee vingers in mijn spleetje drukt... En daarna ook weer een vinger in mijn kontje. Ik lig te kronkelen van genot, terwijl er steeds harder in mijn tepels geknepen wordt. Ik word gebruikt, maar ben te geil om er iets aan te veranderen. Ik ben zo heet dat ik gebruikt wil worden, mijn benen wijd en me ongegeneerd laten betasten en bespelen...
Dan voel ik een derde vinger in mijn kutje, inmiddels ben ik zo glad van het geil en de olie dat dat moeiteloos gaat.. Er wordt iets harder over mijn klitje gewreven en de vingers neuken mijn kutje, ze gaan diep en wat sneller... De spanning in mijn lichaam bouwt zich op en dan voel ik hoe ik opeens schokkend klaarkom. Mijn kutje trekt zich samen om de vingers, ik kom overeind van de kracht van mijn orgasme en ik kreun en hijg ongecontroleerd.
En dan voel ik hoe er iets warms en hards tegen mijn kutje wordt gedrukt..
Het wordt bij me naar binnengedrukt, en er lijkt geen einde aan te komen... En dan voel ik hoe ik geneukt word, eindelijk... Nog naschokkend van mijn vorige orgasme bouwt zich opnieuw spanning op in mijn lichaam. Ik word traag en diep geneukt, terwijl er nog steeds handen over mijn geoliede lichaam glijden... Mijn tepels zijn keihard.. Ik voel hoe ik steeds harder in mijn spleetje geneukt word... Ik hoor gekreun, en niet alleen dat van mijzelf.. Dan voel ik hoe de harde pik in me nog harder wordt... En dan glijdt ie opeens uit me, gaat de man die tussen mijn benen stond weg, en voel ik hoe de ander tussen mijn benen gaat staan.
Hij wrijft over mijn klitje, terwijl hij zijn pik bij me naar binnendrukt...
Deze pik is groter dan de vorige en de eigenaar neemt de tijd om me langzaam op te vullen... Het gewrijf over mijn klitje leidt me wat af van wat er in mijn nauwe kutje glijdt.. Als hij helemaal in me zit, word ik opnieuw traag geneukt.. Ik voel dat het maar net gaat, dat ik hem maar net kan hebben.. Ik voel een vinger over mijn kontgaatje wrijven...
Op een gegeven moment worden mijn benen bij elkaar getrokken, en word ik op mijn zij gelegd. OMG, ik voel de pik nu nog beter, ik lijk nog veel nauwer te zijn, of zijn harde pik nog groter.. Ik gil het uit terwijl ik stevig gepenetreerd word... En net als ik denk dat de man die me neukt gaat komen, glijdt hij uit me.
De handdoek wordt van mn hoofd getrokken, en word van de tafel getrokken. Ik zie twee naakte mannen, een blanke man en een neger. De donkere man gaat op zijn rug op de tafel liggen en zegt me bovenop hem te klimmen.. Ik laat het me geen tweede keer zeggen en klim op zijn gespierde lijf.
Hij duwt ongeduldig met twee vingers mijn schaamlippen uit elkaar en duwt me weer op zijn harde lul. Thank God for the oil, ik heb moeite om me helemaal over hem heen te laten zakken... Als zijn pik helemaal in me verdwenen is, neukt hij me opnieuw.
Op een gegeven moment belanden we aan het einde van de tafel, ik zit nog net bij de man op schoot, met zijn pik diep in me. Dan zie ik dat de andere man, die toe heeft staan kijken, opnieuw met olie aan komt. Hij komt achter me staan en wrijft met wat olie tussen mijn billen... Ik vermoed wat komen gaat en doe een poging weg te komen, maar de man onder me pakt me stevig vast en trekt me terug op zn pik. Hij trekt mijn bovenlijf voorover, zodat de andere man volledige toegang heeft tot mijn onderlichaam..
Ik word opnieuw diep geneukt, terwijl de blanke man mijn kontje masseert en zijn vingers in me duwt.
Het hele idee van de ontsnappingspoging verdwijnt als sneeuw voor de zon, ik word opnieuw zo geil als boter. De man onder me voelt me kronkelen en zegt 'Wait for it you nasty girl, you'll get yours..' Hij peneteert me traag en diep en mijn kontje is inmiddels helemaal ontspannen.. Ik voel hoe de man achter me traag zijn harde pik in mijn kontje duwt. Van het idee en de enorme pik in mijn kutje kom ik opnieuw klaar... De man achter me ziet zijn kans vrij om zijn pik helemaal in mijn anus te duwen en dan word ik door twee geile kerels geneukt.. Ik gil, kreun, hijg, schreeuw.. dit is me echt teveel...
En toen werd ik wakker![]()
angel is gay, hij bakt er niks van en buffy..sja, kijk ik toch liever naar de damens van charmed 14.gifquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Charmed is een slap aftreksel van Buffy en Angel!
Angel is lekker!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
angel is gay, hij bakt er niks van en buffy..sja, kijk ik toch liever naar de damens van charmed 14.gif
Patatversiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Angel is lekker!en de verhalen van Buffy en Angel zij gewoon veel beter dan de kinder/ patatversie die Charmed heet!
![]()
![]()
Volgens mij kun jij beter gewoon andere films gaan kijken waar helemaal niet in gepraat wordt!quote:
Fijne avond Sadie! smakelijk eten en wat daarna komt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Buffy!
Angel!
Oude Charmed afleveringen!
Zo, ik ben opgedoft en opgetut, klaar om uit eten te gaan.Fijne avond kinders!
Ik neem aan dat je toestemming hebt gevraagd?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, het komt uit de Aaron Spellingstal, de Mac Donalds van deTV series!
Is wel te hopen voor hemquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toestemming hebt gevraagd?
Ik denk dat hij beter mag hopen dat Leonie pas terug is als we weer met een volgend topic bezig zijn!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Doei mams, veel plezierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Buffy!
Angel!
Oude Charmed afleveringen!
Zo, ik ben opgedoft en opgetut, klaar om uit eten te gaan.Fijne avond kinders!
Ik wil haar wel even bellen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter mag hopen dat Leonie pas terug is als we weer met een volgend topic bezig zijn!
Eeeks, zonder haar pa had ze vast hamburgers gebakken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:51 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ieeeeks, die enge Aaron met die eveneens enge dochter Tory
Volgens mij doet ze dat ook, ze heeft toch een Bed & Breakfast samen met haar man?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Eeeks, zonder haar pa had ze vast hamburgers gebakken!
Haha, ik bedoel natuurlijk een minimum wage baantje bij de Mac of Burger King!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:55 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat ook, ze heeft toch een Bed & Breakfast samen met haar man?
Gotchaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel natuurlijk een minimum wage baantje bij de Mac of Burger King!
Goedzo!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gotcha
Ik moet weg, mijn dochter wil erachter, fijne avond![]()
![]()
Good for mequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar van niet!dan zal het vast snel uit zijn met haar vriendje voorspel ik!
Hoi Argento!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef Argento het volgende:
zo, dus hier gebeurt het allemaal?
Ja joh. Mijn fobo en PM zijn als verlaten spookstadjes waar alleen de langs waaiende tumbleweeds enige beweging vertonen. Dus ik dacht...........quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Argento!toch maar eens een kijkje komen nemen?
Nou, dat is hier zo nu en dan ook wel vaker zo hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja joh. Mijn fobo en PM zijn als verlaten spookstadjes waar alleen de langs waaiende tumbleweeds enige beweging vertonen. Dus ik dacht...........
Het begint te komen, ik ga zo lekker even douchen, omkleden en optutten want om een uur of 10 staat mijn vriend op de stoep!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:02 schreef Bob-B het volgende:
ha die poems, al helemaal in de ontspannen fase aangekomen?
Naja, als je hem zat bent, zullen wij dan ons ding gaan doen? Heb vandaag wapen gepoetst en als jij voor de zilveren kogels zorgt zal ik er geen missen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het begint te komen, ik ga zo lekker even douchen, omkleden en optutten want om een uur of 10 staat mijn vriend op de stoep!
Ga jij nog spannende dingetjes met Mevrouw Argento doen vanavond?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef Argento het volgende:
maar goed, laten we dan maar langzaam over sex babbelen....
Ik zal je op mijn lijstje zetten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Naja, als je hem zat bent, zullen wij dan ons ding gaan doen? Heb vandaag wapen gepoetst en als jij voor de zilveren kogels zorgt zal ik er geen missen!
weet je wat, dat laat ik je morgen wel weten. Met alle details. Of je nu wil of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ga jij nog spannende dingetjes met Mevrouw Argento doen vanavond?
Dat is goed, ik moet nu toch weg dus dat komt prima uit zo!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:08 schreef Argento het volgende:
[..]
weet je wat, dat laat ik je morgen wel weten. Met alle details. Of je nu wil of niet.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter mag hopen dat Leonie pas terug is als we weer met een volgend topic bezig zijn!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik denk dat het een eenzaam avondje gaat worden Litpho
Nope, hij heeft niet eens op mijn PM gereageerd!!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nope, hij heeft niet eens op mijn PM gereageerd!!!!!
geprobeerd, past nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:59 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, sjo is er ook nog, kunnen we er een vet bruut mannelijk topic van maken, pas de TT zo wel aan naar: "bespreek hier de beste tactiek om je vriendin sneaky in der arie te naaien" ...neh, S_S vermoordt me dan
daar kan ik maar één ding op zeggen:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Voor jou is er nog maar 1 ding te zeggen (2 eigenlijk):![]()
Je bent dan ook zo populair he..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:24 schreef Bob-B het volgende:
gvd alweer een pm, ze blijven bezig: "waarom sluit je men topic?" OMDAT HET ZAADDODEND WAS JA! naja, maar ff kijken dan
liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Je bent dan ook zo populair he..Maar bij dezen is het je vergeven.
tevens heb ik erg veel topics dicht gegooid heden avondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Je bent dan ook zo populair he..Maar bij dezen is het je vergeven.
Populariteit betekent niet per definitie dat je ook lief bent. Bush komt ook redelijk vaak in het nieuws voor, net als Britney en Parisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
tevens heb ik erg veel topics dicht gegooid heden avond
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:59 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, sjo is er ook nog, kunnen we er een vet bruut mannelijk topic van maken, pas de TT zo wel aan naar: "bespreek hier de beste tactiek om je vriendin sneaky in der arie te naaien" ...neh, S_S vermoordt me dan
Gooi hier uwe PM's neerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:24 schreef Bob-B het volgende:
gvd alweer een pm, ze blijven bezig: "waarom sluit je men topic?" OMDAT HET ZAADDODEND WAS JA! naja, maar ff kijken dan
zie het topik in FOKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gooi hier uwe PM's neer
En ik heb geen PM's
Slotjes van handboeien aan een bed met een vrouw vastgemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gooi vrijwle nooit topics dicht?slotjes zijn vies
Niet per sé verkeerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slotjes van handboeien aan een bed met een vrouw vastgemaakt
waarom maak ji jje bed vast met een vrouw dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slotjes van handboeien aan een bed met een vrouw vastgemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom maak ji jje bed vast met een vrouw dan?
Wil ik dit wel weten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
moeten jullie je voorstellen wat er zou gebeuren als ik drugs of alcohol zou gebruiken
Neem een biertje!quote:alhoewel, misschen ga ik dan juist wel normaal doen en zo

Nee, 2 maanden nu. KPD (zie ondertitel)quote:zijn jullie btw al lang mod?en van welke fora? is dit FC?
Neuken. Waarom neuk jij niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:51 schreef Leonilein het volgende:![]()
Ben ik nou echt omringd door alleen kerels?Waar is Poemie? Of Tink?
Ik ben geen vrouw?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:51 schreef Leonilein het volgende:![]()
Ben ik nou echt omringd door alleen kerels?Waar is Poemie? Of Tink?
Dan is het dus.. vanavond nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
vanavond wel, ik heb er een mannentopic van gemaakt
Maar ik werd wel vergetenquote:
Je hebt niet eens mijn eer verdedigd.quote:
Misschien ook wel trouwens..quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:58 schreef Leonilein het volgende:
Je hebt niet eens mijn eer verdedigd.
* Leonilein is teleurgesteld, had zich vanmiddag nog helemaal ingeleefd in Litpho op het witte paard... In gevecht met draken enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |