Wat vermoed en/of hoop je?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:34 schreef fruityloop het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wachten tot het echte weekend, es kijken wat er vanavond allemaal kan gaan gebeuren..
Ja maar... wat blijft er dan over?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Litpho moet niet zo semi-interessant doen.
Sowieso wil ik haar wel weer eens proeven, en dan zien we wel waar we op uit komen...quote:
Waarom werkt het bij mij dan niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[ quote] [ /quote] werkt prima best ok in PM.Litpho moet niet zo semi-interessant doen.
Goeiemorgen verder iedereen, ik ga weer aan het werk!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso wil ik haar wel weer eens proeven, en dan zien we wel waar we op uit komen...
Nopquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Cue, geen nachtmerries meer gehad?
Als ik niet naar m'n werk had gemoeten, had het gekunt. dan had ik hem wel onthouden..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:37 schreef Leonilein het volgende:
Goodmorning skatjes![]()
Vertel eens over je droom CG?
Ik onthou heel vaak mijn dromen. Maar soms zijn ze dan ook zo raar of gruwelijk dat ik er een boek over zou moeten schrijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik niet naar m'n werk had gemoeten, had het gekunt. dan had ik hem wel onthouden..
hahaha, hoe zinloosquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:51 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik onthou heel vaak mijn dromen. Maar soms zijn ze dan ook zo raar of gruwelijk dat ik er een boek over zou moeten schrijven.
Vandaag ga ik alle woorden met een K ontwijken.
Goh, voor deze post kwam 'ie nog wel door.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:01 schreef Leonilein het volgende:
Ja, haha. Jammer! En wij maar wachten op de juicy stories!
I wil de ontwijen omdat die uttoets niet meewert, i moet er 80 x op druen voor ie eindelij in mn woorden terecht omt!
Dus, roep nog maar eens dat het zinloos is. HAHA.
Niet veel Lit, niet veel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar... wat blijft er dan over?.
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Goh, voor deze post kwam 'ie nog wel door.
Moet je vooral ontwijken willen zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Gewoon de C gebruiken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Hoe vager hoe beter toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NopAl had ik wel een vage droom volgens mij
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzoquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Ach, dat moet voor een rechtenstudente toch geen probleem zijn lijkt me!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Nog beter dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Leonilein het volgende:
Hoho rechten slash psychologiestudente he
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzo
Idd!! Ic ga er ooc echt niet over nadencen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!
NEEquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Claerblijcelijc nog niet, com maar over den brug zou ic zeggen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Mmm, dat begint goed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
En glibber je misschien zo van de trap afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En glibber je misschien zo van de trap af
Nadat hij zijn handen in een bakje magnesiumpoeder had gestoken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.
Anyway, ic werd uitgebreid gemasseerd door een stel stevige mannenhanden... Eerst zoals het 'hoort'... En daarna vond de masseur dat 't tijd was om de overgeslagen plecjes alsnog te masseren...
* Leonilein begint te cwijlen
Misschien in het ziekenhuis bedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!
In het gunstigste geval wel ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien in het ziekenhuis bed
Dat is gewoon de Vrijdagmiddagmeligheid!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:53 schreef Leonilein het volgende:
LOL @ Oliegezwam van Poemie en CG
Ik heb ook wel zin in een broodje, alleen moet ik nog een uur wachten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef Leonilein het volgende:
Eet ze CG.
* Leonilein heeft nog niet ontbeten en heeft ook honger
Ja, het weekend komt steeds dichterbij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:06 schreef Leonilein het volgende:
Het is al 6 minuten vrijdagmiddag zie ik nu![]()
Waarom zo lang wachten dan?
Hawai = ananas.. thats it!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo even wat nuttigen. En een tosti hawaai bestellen, dat kan vrijdags![]()
![]()
Hier is het ook rustig, beetje te rustig naar mijn zinquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is lekker rustig op het werk.. wel gezellig![]()
En daar??
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend doorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt in iedergeval lekkere plannen gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
Hoi Tinky, hoi Cue!![]()
![]()
Ik heb net eventjes lekker een (stok) broodje grillham met slaadje bla gegeten!
Me too, vanavond wordt het weer feest!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend door![]()
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het moet toch lijken alsof je iets gezonds binnen hebt gekregen!
quote:
Hier zijn ze aardig op de gezondheidstoer, gefrituurde rommel kun je hier niet krijgen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgen
Dank je, en houd dan vooral je ogen open, wie weet wat er voor smakelijks rondloopt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel plezier met jullie sexend-het-weekend-door-weekend![]()
![]()
Mijn lichtpuntje is hopelijk zaterdag stappen
Ik ga naar huis, laterrrrrquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Tot ziens.. prettig weekdnquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef Leonilein het volgende:
[..]Jouw lichtpuntje is de PM die er zo aankomt.
* Cuegirllie weet niet meer wat het laatste verzoek was.. (immers er zoveel waren) maar zal zo vol benieuwing kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef Leonilein het volgende:
* Leonilein herinnert zich net het laatste verzoek van CG
Sorry, daar heb ik nog niet aan kunnen voldoenDit was even een spontane actie tussendoor
Anyway, hij komt er nu aan![]()
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nog wilde weekendplannen in het hoge noorden?
Zo, dan ben je wel eventjes bezig denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.
en in het hoge zuiden?
Ah, dan zal het nog wel meevallen, vele handen maken licht werk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef Dangel het volgende:
dan ben ik een dag onderweg
We zijnmet3man, eenmonteur,een amateur-monteur, enik
ppp?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef rebeccaw146 het volgende:
ppp is supergeil momenteel! en alleen dsu niet goed...
Niet eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Was dus echt net van plan om m'n pm te openen he en het te lezen.. want tis nu rustigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
ThaFreak? Klinkt aanlokkelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
Alleen in het veldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendinquote:
HeatWave?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
als die met zn vieze vingers aan PTA komt zwaaiter watquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendin
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?quote:
over eenkwartier ben ikklaar met werken,en danpas zondagochtend de eerste afspraak. (auto slopenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekend.
Nee, dames in uniformquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?
quote:* Leonilein zegt haaaaai Litje!
er is maar een kansloze PTA modquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
le createur d'PTAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder....
Eh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Weeeeekeeeeend![]()
![]()
(maar geen sex in het vooruitzicht)
Mogen wij niks van dat lekkers zien?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtjequote:
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mogen wij niks van dat lekkers zien?![]()
Mijn profiel zegt toch echt anders. En nee, Dangel, niet dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtje
En bij jou staat iets waarvan ik niet kan zien wat het is.
Wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?
Jij ook Poemiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
die nieuwe die geil isquote:
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanDus echt te 'zien' valt er niks
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef Leonilein het volgende:
Of misschien is het ook een poppetje, maar dan onduidelijk. Dan ben je gewoon een vaag figuur
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |