Ah, dan zal het nog wel meevallen, vele handen maken licht werk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef Dangel het volgende:
dan ben ik een dag onderweg
We zijnmet3man, eenmonteur,een amateur-monteur, enik
ppp?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef rebeccaw146 het volgende:
ppp is supergeil momenteel! en alleen dsu niet goed...
Niet eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Was dus echt net van plan om m'n pm te openen he en het te lezen.. want tis nu rustigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
ThaFreak? Klinkt aanlokkelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
Alleen in het veldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Niet eens?En ik dacht nog wel dat defensie zo'n opwindende werkgever was
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendinquote:
HeatWave?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
of dieenekansloze pta mod eenpmsturenmits jevrouwbent
als die met zn vieze vingers aan PTA komt zwaaiter watquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ten eerste is dat een dwerg en ten tweede heeft ie een vriendin
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?quote:
over eenkwartier ben ikklaar met werken,en danpas zondagochtend de eerste afspraak. (auto slopenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat die andere kansloze PTA mod geen tijd heeft dit weekend.
Nee, dames in uniformquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Jij likt je lippen af bij het idee van overhoop geknalde militairen ofzo?
quote:* Leonilein zegt haaaaai Litje!
er is maar een kansloze PTA modquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
le createur d'PTAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder....
Eh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Weeeeekeeeeend![]()
![]()
(maar geen sex in het vooruitzicht)
Mogen wij niks van dat lekkers zien?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtjequote:
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mogen wij niks van dat lekkers zien?![]()
Mijn profiel zegt toch echt anders. En nee, Dangel, niet dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtje
En bij jou staat iets waarvan ik niet kan zien wat het is.
Wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?
Jij ook Poemiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
die nieuwe die geil isquote:
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanDus echt te 'zien' valt er niks
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef Leonilein het volgende:
Of misschien is het ook een poppetje, maar dan onduidelijk. Dan ben je gewoon een vaag figuur
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |