Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef Leonilein het volgende:Noem even alle kansloze PTA mods op ja, dan maken jullie allemaal vrienden met de personen die niet bedoeld werden
dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
le createur d'PTAquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kreator ook maar direkt meenoemen? Dat is dan wel een exmod, maar verder....
Eh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Leonilein het volgende:
Litpho, ben jij onzijdig?
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Weeeeekeeeeend![]()
![]()
(maar geen sex in het vooruitzicht)
Mogen wij niks van dat lekkers zien?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ziet er lekker uit Leoni![]()
Maar laat het nu voor wat het is, immers het geen werkgedoe is he
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtjequote:
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mogen wij niks van dat lekkers zien?![]()
Mijn profiel zegt toch echt anders. En nee, Dangel, niet dubbelzijdigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nou.. Bij sjowhan staat een mannetje voor zijn naam. Bij mij een vrouwtje
En bij jou staat iets waarvan ik niet kan zien wat het is.
Wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Misschien dat Rebecca daarin iets kan betekeken?
Jij ook Poemiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
die nieuwe die geil isquote:
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ik heb mijn droom van vannacht opgeschreven en CG heeft daar nu de harde bewijzen vanDus echt te 'zien' valt er niks
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef Leonilein het volgende:
Of misschien is het ook een poppetje, maar dan onduidelijk. Dan ben je gewoon een vaag figuur
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
Prettig weekend allemaal, ik ben er weer vandoor!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heul nieuwsgierig, maar goed, zal er niet over door blijven vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |