Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Goh, voor deze post kwam 'ie nog wel door.
Moet je vooral ontwijken willen zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Gewoon de C gebruiken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Ja dit was een kwestie van demonstratief geen moeite doen voor die rotletterIk moet er echt hard op rammen om 'm werkende te krijgen
Dus vandaar dat ik zei dat k woorden met een K ga ontwijken
Hoe vager hoe beter toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NopAl had ik wel een vage droom volgens mij
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzoquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Ach, dat moet voor een rechtenstudente toch geen probleem zijn lijkt me!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:31 schreef Leonilein het volgende:
goed idee poemie! Vereist wel veel nadencwerc
Nog beter dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Leonilein het volgende:
Hoho rechten slash psychologiestudente he
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe vaag, want te vaag, dan ga je erover nadenken enzo
Idd!! Ic ga er ooc echt niet over nadencen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Laat het dencwerc maar aan Leonie over!
NEEquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Claerblijcelijc nog niet, com maar over den brug zou ic zeggen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:39 schreef Leonilein het volgende:
Het lijct inderdaad op oud-Nederlandsch nu ja..
Had ic al gezegd dat ik een redelijc geile droom had vannacht?
Mmm, dat begint goed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Leonilein het volgende:
Nou, ik llag op een massagetafel en er kwam heel veel olie aan te pas. Mmm.
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
En glibber je misschien zo van de trap afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, anders lig je inderdaad zo naast de massagetafel als hij begint met je!
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel veel is ooc niet geweldig.. gewoon precies genoeg
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En glibber je misschien zo van de trap af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |