Nadat hij zijn handen in een bakje magnesiumpoeder had gestoken!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar eens over de definitie van heel veel hebben.
Anyway, ic werd uitgebreid gemasseerd door een stel stevige mannenhanden... Eerst zoals het 'hoort'... En daarna vond de masseur dat 't tijd was om de overgeslagen plecjes alsnog te masseren...
* Leonilein begint te cwijlen
Misschien in het ziekenhuis bedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan komt er van seks weinig terecht denk ik!
In het gunstigste geval wel ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien in het ziekenhuis bed
Dat is gewoon de Vrijdagmiddagmeligheid!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:53 schreef Leonilein het volgende:
LOL @ Oliegezwam van Poemie en CG
Ik heb ook wel zin in een broodje, alleen moet ik nog een uur wachten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef Leonilein het volgende:
Eet ze CG.
* Leonilein heeft nog niet ontbeten en heeft ook honger
Ja, het weekend komt steeds dichterbij!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:06 schreef Leonilein het volgende:
Het is al 6 minuten vrijdagmiddag zie ik nu![]()
Waarom zo lang wachten dan?
Hawai = ananas.. thats it!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo even wat nuttigen. En een tosti hawaai bestellen, dat kan vrijdags![]()
![]()
Hier is het ook rustig, beetje te rustig naar mijn zinquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is lekker rustig op het werk.. wel gezellig![]()
En daar??
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend doorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt in iedergeval lekkere plannen gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
Hoi Tinky, hoi Cue!![]()
![]()
Ik heb net eventjes lekker een (stok) broodje grillham met slaadje bla gegeten!
Me too, vanavond wordt het weer feest!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom wel sexend het weekend door![]()
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het moet toch lijken alsof je iets gezonds binnen hebt gekregen!
quote:
Hier zijn ze aardig op de gezondheidstoer, gefrituurde rommel kun je hier niet krijgen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Beter dan al die vette hap die ze hier in de kantines te eten krijgen
Dank je, en houd dan vooral je ogen open, wie weet wat er voor smakelijks rondloopt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel plezier met jullie sexend-het-weekend-door-weekend![]()
![]()
Mijn lichtpuntje is hopelijk zaterdag stappen
Ik ga naar huis, laterrrrrquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Tot ziens.. prettig weekdnquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef Leonilein het volgende:
[..]Jouw lichtpuntje is de PM die er zo aankomt.
* Cuegirllie weet niet meer wat het laatste verzoek was.. (immers er zoveel waren) maar zal zo vol benieuwing kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef Leonilein het volgende:
* Leonilein herinnert zich net het laatste verzoek van CG
Sorry, daar heb ik nog niet aan kunnen voldoenDit was even een spontane actie tussendoor
Anyway, hij komt er nu aan![]()
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nog wilde weekendplannen in het hoge noorden?
Zo, dan ben je wel eventjes bezig denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
zondag een van mn autos compleet demonteren en de resten verpatsen.
en in het hoge zuiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |