Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:10 schreef Bob-B het volgende:
hey poems, was ist loos?
Wat heddie gegeten dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!![]()
en... Het is WEEKEND!
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.quote:
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Check!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben weer thuis
Oven staat aan, pizza gaat er zo inquote:en heb net lekker gegeten!![]()
![]()
En check!quote:en... Het is WEEKEND!
Zeggen we niks meer Sadie!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Ik weet niet waar jij zit maar hier is de dag al bijna voorbijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
Ja de wekker gaat af,
dus je draait je nog eens om,
want van de geur uit je mond,
trekt de vloerbeddekking krom,
poets je tanden en lach,
want vandaag begint de nieuwe dag,
goeiemorgen, de dag is weer begonnen!
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Was wel heel geil hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Mmm, pizza!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Check!
[..]
Oven staat aan, pizza gaat er zo in
[..]
En check!
Alexxxxx die weet wat chatten is?quote:
Ja, hoi.quote:
Heb je niks meer in je archieven waar je Poemie mee kunt verblijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemen
Sorry schat, maar ik heb echt geen tijd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtennaja, komt later wel, tis toch nog van gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |