Hopen dat het een lekker wijf isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Anyway, ga nu naar de fysio
Graagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef Leonilein het volgende:
[..]Als je in the mood bent voor een verhaaltje PM ik 'm je wel hoor
* Leonilein is de beroerdste niet
Ik vond hem wel lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef rebeccaw146 het volgende:
oo mag ookwel naar mij gestuurd worden ben wel in de mood voor wat vies!
Bob.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef Bob-B het volgende:
vieze verhaaltjes mogen ook deze kant op! (tevens tvp)
ik heb anders geen reactie op mn PMquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef rebeccaw146 het volgende:
oo mag ookwel naar mij gestuurd worden ben wel in de mood voor wat vies!
Wat moet ze toch steeds van je?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb anders geen reactie op mn PM
zonet mn ex gespokenstomme vrouw
ach gezeik weerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat moet ze toch steeds van je?
ik vroeg of je wilde neuken, hoe duidelijk wil je het hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef rebeccaw146 het volgende:
hahah ik ook nog geen verhaaltje op mijn pm binnen helaas...
wat voor reactie wil jij dan?
exen zijn altijd stom@!
Het niveau is deze SC keldert rap.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ha blondje! ja vieze verhaaltjes is weer es wat anders dan geile plaatjes! 14.gif
bij mij thuis wel ja, ik weet niet hoe het bij de anderen zitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:36 schreef Use_This_Name het volgende:
wordt er hier nog wat geneukt vanavond of moet ik op bezoek komenh?
Thanx Leoni, U2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:53 schreef Leonilein het volgende:
Zo, ik heb weer even gelurktWat PMmetjes verstuurd
En nu is het eindelijk klaar met dat gehang achter de laptop
* Leonilein heeft er hoofdpijn van.
Fijne avond allemaal! Tink, veel plezier![]()
![]()
doe es liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het niveau is deze SC keldert rap.
Geile praatjes zijn trouwens zoooooooo 2007.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:53 schreef Leonilein het volgende:
Fijne avond allemaal!
Ik bedoelde niet dat het jouw schuld was hoor.quote:
we moeten echt ff chatten blondjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat het jouw schuld was hoor.
Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:10 schreef Bob-B het volgende:
hey poems, was ist loos?
Wat heddie gegeten dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis en heb net lekker gegeten!![]()
en... Het is WEEKEND!
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.quote:
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Check!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben weer thuis
Oven staat aan, pizza gaat er zo inquote:en heb net lekker gegeten!![]()
![]()
En check!quote:en... Het is WEEKEND!
Zeggen we niks meer Sadie!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik ben niet aangemeld en ga zo weg.
Ik weet niet waar jij zit maar hier is de dag al bijna voorbijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
Ja de wekker gaat af,
dus je draait je nog eens om,
want van de geur uit je mond,
trekt de vloerbeddekking krom,
poets je tanden en lach,
want vandaag begint de nieuwe dag,
goeiemorgen, de dag is weer begonnen!
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Was wel heel geil hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky!![]()
![]()
Ik wil ook een PM'etje met sexverhalen!
Mmm, pizza!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Check!
[..]
Oven staat aan, pizza gaat er zo in
[..]
En check!
Alexxxxx die weet wat chatten is?quote:
Ja, hoi.quote:
Heb je niks meer in je archieven waar je Poemie mee kunt verblijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan iemand vast doorsturen. En mogen ze mij ook meteen meenemen
Sorry schat, maar ik heb echt geen tijd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ff m'n hart luchtennaja, komt later wel, tis toch nog van gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |