Nope, hij heeft niet eens op mijn PM gereageerd!!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toestemming hebt gevraagd?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Nope, hij heeft niet eens op mijn PM gereageerd!!!!!
geprobeerd, past nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:59 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, sjo is er ook nog, kunnen we er een vet bruut mannelijk topic van maken, pas de TT zo wel aan naar: "bespreek hier de beste tactiek om je vriendin sneaky in der arie te naaien" ...neh, S_S vermoordt me dan
daar kan ik maar één ding op zeggen:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:22 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Voor jou is er nog maar 1 ding te zeggen (2 eigenlijk):![]()
Je bent dan ook zo populair he..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:24 schreef Bob-B het volgende:
gvd alweer een pm, ze blijven bezig: "waarom sluit je men topic?" OMDAT HET ZAADDODEND WAS JA! naja, maar ff kijken dan
liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Je bent dan ook zo populair he..Maar bij dezen is het je vergeven.
tevens heb ik erg veel topics dicht gegooid heden avondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Je bent dan ook zo populair he..Maar bij dezen is het je vergeven.
Populariteit betekent niet per definitie dat je ook lief bent. Bush komt ook redelijk vaak in het nieuws voor, net als Britney en Parisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
tevens heb ik erg veel topics dicht gegooid heden avond
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:59 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, sjo is er ook nog, kunnen we er een vet bruut mannelijk topic van maken, pas de TT zo wel aan naar: "bespreek hier de beste tactiek om je vriendin sneaky in der arie te naaien" ...neh, S_S vermoordt me dan
Gooi hier uwe PM's neerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:24 schreef Bob-B het volgende:
gvd alweer een pm, ze blijven bezig: "waarom sluit je men topic?" OMDAT HET ZAADDODEND WAS JA! naja, maar ff kijken dan
zie het topik in FOKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gooi hier uwe PM's neer
En ik heb geen PM's
Slotjes van handboeien aan een bed met een vrouw vastgemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gooi vrijwle nooit topics dicht?slotjes zijn vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |