Gotchaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel natuurlijk een minimum wage baantje bij de Mac of Burger King!
Goedzo!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gotcha
Ik moet weg, mijn dochter wil erachter, fijne avond![]()
![]()
Good for mequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar van niet!dan zal het vast snel uit zijn met haar vriendje voorspel ik!
Hoi Argento!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef Argento het volgende:
zo, dus hier gebeurt het allemaal?
Ja joh. Mijn fobo en PM zijn als verlaten spookstadjes waar alleen de langs waaiende tumbleweeds enige beweging vertonen. Dus ik dacht...........quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Argento!toch maar eens een kijkje komen nemen?
Nou, dat is hier zo nu en dan ook wel vaker zo hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja joh. Mijn fobo en PM zijn als verlaten spookstadjes waar alleen de langs waaiende tumbleweeds enige beweging vertonen. Dus ik dacht...........
Het begint te komen, ik ga zo lekker even douchen, omkleden en optutten want om een uur of 10 staat mijn vriend op de stoep!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:02 schreef Bob-B het volgende:
ha die poems, al helemaal in de ontspannen fase aangekomen?
Naja, als je hem zat bent, zullen wij dan ons ding gaan doen? Heb vandaag wapen gepoetst en als jij voor de zilveren kogels zorgt zal ik er geen missen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het begint te komen, ik ga zo lekker even douchen, omkleden en optutten want om een uur of 10 staat mijn vriend op de stoep!
Ga jij nog spannende dingetjes met Mevrouw Argento doen vanavond?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef Argento het volgende:
maar goed, laten we dan maar langzaam over sex babbelen....
Ik zal je op mijn lijstje zetten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Naja, als je hem zat bent, zullen wij dan ons ding gaan doen? Heb vandaag wapen gepoetst en als jij voor de zilveren kogels zorgt zal ik er geen missen!
weet je wat, dat laat ik je morgen wel weten. Met alle details. Of je nu wil of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ga jij nog spannende dingetjes met Mevrouw Argento doen vanavond?
Dat is goed, ik moet nu toch weg dus dat komt prima uit zo!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:08 schreef Argento het volgende:
[..]
weet je wat, dat laat ik je morgen wel weten. Met alle details. Of je nu wil of niet.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter mag hopen dat Leonie pas terug is als we weer met een volgend topic bezig zijn!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik denk dat het een eenzaam avondje gaat worden Litpho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |