Ervan uitgaande dat de Wii's die ochtend zijn binnengekomen en MediaMarkt om 09:30 open gaat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef EvilMarc het volgende:
Weet je ook hoe snel die eerste 18 weg zijn gegaan.. ?
Ik ben wel benieuwd
Waar in Duitsland heb je ze gezien dan? Ben net bij Saturn in Kleve geweest, maar geen enkele Wii gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:29 schreef G.I. het volgende:
voor de mensen die aan de grens wonen,
Wii's in overvloed (duitsland)
tevels ook genoeg controllers en nunckucks (echt per pallet opgestapeld)
De meeste winkel gaan maandag pas om 13.00 uur open. Voor 12.00 uur ophalen zou dan best oneerlijk zijn jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef RozZzje het volgende:
ok heb namelijk verhalen gehoord van speelgoedwinkels die om 10 uur bellen en dan tot 12 uur geven om de Wii op te halen....wat natuurlijk niet echt eerlijk is als je het mij vraagt
Ik had je vanmiddag een PM gestuurd dat ik wel interesse heb in die uit Arnhem. Mocht je die nog hebben (en aan mij willen weggeven) dan hoor ik dat graag van jequote:Op zondag 10 februari 2008 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Ja die hebben allemaal gebeld. Er is afgesproken dat ik maandag contact opneem, of dat jullie ze dus maandag gaan ophalen. Nogmaals, Saskia gaat voor maar dan moet ze wel snel reageren. Eerbeek is al weg
Als jij hebt gebeld, weet je ook wanneer de nieuwe lading weer komtquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef -Sum- het volgende:
ik hoor iedereen maar over reserveringslijsten en ik heb ongeveer elke bart smit, intertoys, media markt, dixons etc afgebeld in de buurt maar die doen NIET aan reserveren
ja: hebben geen idee, daarom doen ze niet aan reserveringen wijsneusquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij hebt gebeld, weet je ook wanneer de nieuwe lading weer komt.
Had je straks al een PM'etje gestuurd, ik denk ik meld het nog even.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef mara25 het volgende:
Ik heb een wii voor me klaar staan via e-plaza.nl
Weet niet of ik iemand hier daarmee kan blij maken? Moet ik alleen nog wel even kijken hoe ik dat dan moet doen. (Moet namelijk inloggen met mijn account, en dan kan ik hem bestellen)
Ondanks de best hoge productie, nee, verbazingwekkend. Maar goed, ik haalde mijne vorige week in de MM in Utrecht op vrijdag om 17.00, er stonden er toen nog 5, toen ik weg liep nog 1. Het gaat gewoon belachelijk hard met die dingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn ze nog steeds niet op voorraad?!
Niet dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef brazo85 het volgende:
Toys 'r us in Eindhoven hebben vandaag een grote partij binnen gekregen. Media Markt en Dixons Eindhoven krijgen woensdag een partij binnen. Wees er snel bij!!
ik heb het opgegeven en heb er 1 van marktplaats gehaaldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:53 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Iemand nog ergens een wii gesignaleerd???
Ben er nog steeds naar op zoek en ze zijn echt nergens te krijgen...
Super bedankt! Heb er ook een kunnen bestellen daarquote:Op maandag 3 maart 2008 17:24 schreef -Sum- het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)wii-sports-pack.html op moment van typen op voorraad! op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
http://www.samenkopen.net/action/286191quote:Op maandag 17 maart 2008 09:53 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Iemand nog ergens Wii's gespot????
bij de mediamarkt zag ik dat ze dat truukje ook door hadden. voor 300 ennogwat uuro heb je dan een wii en guitar hero 3.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef fr3d het volgende:
ik de gamestore in spijkenisse zijn ze op voorraad ( vanmiddag)
echter prijs is ¤279,- en je bent verplicht om er een spel bij te kopen..... (= min. ¤30)
nunchuks heb ik ook zonder moeite gevonden, die zijn niet meer zo'n probleemquote:Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef Dulk het volgende:
ik heb er vorige week dinsdag 1tje gevonden in de intertoys in terneuzen, lag gewoon op voorraad. apart laten leggen en een dag erna opgehaaldze hadden ook nog meerdere nunchuks
Bedoel je de Telepoint of die supermarkt?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Prosac het volgende:
kwam er nog een stapeltje tegen bij Famila in Duitsland. 249,- met 2 controllers. (wel in Leer, noord duitsland dus)
Waar in Duitsland heb je de Wii dan gekocht Kw4Kje? Ik wil er nl. ook wel voor naar Deutschland fahren...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:27 schreef Kw4Kje het volgende:
In duitsland zijn er nog genoeg, gisteren eentje gekocht.
ik sta nu al twee weken op de wacht lijst en van de 10e naar de 9e plek is dat snel?http://i.fokzine.net/s/confused.gifquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef Brupje het volgende:
heb ik eindelijk zelf een wii kan ik nu ook op zoek naar een wii voor me schoonfamilie
Ik woon aan de grens. Heb hem in Bocholt gehaalt, bij realquote:Op maandag 24 maart 2008 10:16 schreef BBall4ever het volgende:
[..]
Waar in Duitsland heb je de Wii dan gekocht Kw4Kje? Ik wil er nl. ook wel voor naar Deutschland fahren...
Of gewoon de juiste mensen kennen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef TeunGN het volgende:
@ Sum, ik sta sinds begin januari op een lijst op plaats elf. Eergisteren een belletje gepleegd over de status. Mijn huidige 'nummer' is 11. Zegt wat over de verkrijgbaarheid.Je kunt inderdaad beter maar wat meer ijzers in het vuur hebben wat dat betreft.
als ik jou was zou ik is op de Duitse site van Amazon kijken. heb m daar vorig jaar maart besteld, toen die hier totaal niet te verkrijgen was, en kreeg m gewoon binnen 4 dagen thuisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:46 schreef dewis het volgende:
Iemand ervaring met het online bestellen? Op Consoleshop issie uitverkocht, bij Wehkamp duurt het langer dan 5 weken...
Ik ben een overzichtje aan het maken op wiikopen.nl, waar ik ook de tips en levertijden wil neerzetten, maar ik alle tips voor de beste online shops zijn welkom!!
Wij hebben er sinds vandaag 1 op het werkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef dewis het volgende:
Thanks! Dan amazon.de maar eens checken..
Laat je gewoon bij een winkel of 10 op de wachtlijst zetten. Dan komt het vanzelf. Blijft wel bizar overigens. Ding is nu een jaar oud en nog steeds niet voldoende op voorraadquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
Mocht er iemand nog tips hebben voor de regio Venlo-Roermond ik hou me aanbevolen
Je kan beter bij de MM halen, als er dan wat mee is kan je gewoon naar de dichtsbijzijnde MM in Nederland gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik moet toevallig komende week ff in Duitsland zijn, daar maar eens kijken bij de mediamarkt ofzo en naar wat ik zo lees ook bij de supermarkten
Het was trouwens donderdag en niet woensdag. Het duurde dus 1 dag. ik denk dat de tekorten nogal meevalleen, hoewel ik ze nergens op voorraad heb aangetroffen.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:37 schreef NoCigar het volgende:
In Tilburg bij Saturn was hij in de aanbieding. Woendsdag besteld, vrijdagavond binnen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:10 schreef EvilMarc het volgende:
Bij de bijenkorf in Amsterdam zijn ze in de aanbieding !!! Toen ik er was hadden ze er nog 57 á ¤190,- p.s. !!!
quote:
zeker nog nooit van 1 april gehoord?quote:Op zondag 6 april 2008 14:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nja ik bezit er één dus het kan me weinig schelen maar ik heb er 250 voor betaald.
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.quote:Op zondag 6 april 2008 19:17 schreef Einal2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeker nog nooit van 1 april gehoord?![]()
![]()
Echt welquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.
ik hoef er geenquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Snever het volgende:
Ik weet waar er aankomende vrijdag Wii's worden geleverd in Arnhem
Ik was alleen verbaasd dat je het niet door had. mijn excuses als ik je gekwetst hebquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.
Wanneer ga je 't antwoord posten?quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Snever het volgende:
Ik weet waar er aankomende vrijdag Wii's worden geleverd in Arnhem
Aankomende Vrijdag als ik er 1 hebquote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer ga je 't antwoord posten?
Bronquote:Nintendo Wii Console + Wii Sports (White)
EUR 251.99 Free Delivery
In stock | Usually dispatched within 24 hours
heb je daar zelf besteld? volgens de verzendingsinfo sturen ze geen electronics buiten de UK nlquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:51 schreef Snever het volgende:
Bart Smit Arnhem heeft ze vandaag binnengekregen. Zometeen even ophalen
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?quote:Op maandag 14 april 2008 18:32 schreef Snever het volgende:
's Ochtends voor 9 uur een winkel opbellen en vragen of ze hem binnen hebben gekregen
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.quote:Op maandag 14 april 2008 18:34 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?
FRS krijg er misschien wat binnen vandaag. Rond 1 uur ff bellenquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef Snever het volgende:
[..]
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.
Nee dus. hij komt net binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een nunchuck bij Dynabyte besteld. Is daar ook zo'n lange wachtlijst voor, of valt dat wel mee?
Vanmiddag eentje gescoord daar!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Mediamarkt Alphen a/d Rijn staan er nog een stuk of 40!!
Ik heb m
Wehkamp wel gecancelled, nu maar hopen dat ze 'm niet al hebben verstuurd.
Ja ik was ook verbaasd, ik dacht dat ze daar juist eerder op zouden zijn, maar goed ze kregen een grote batch binnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Vanmiddag eentje gescoord daar!![]()
In Leiden waren ze niet meer te krijgen en verder waren ze ook nergens meer te vinden!
Maar ik heb hem binnen en heb al spierpijn in mijn arm van het tenissen!
Er zijn nog steeds leverproblemen in Nederland, hoe raar dat ook mag klinken...quote:
Nu is het helaas alweer te laat, heb ze gebeld maar ze zijn alweer weg allemaal.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
De Dixons aan de Theresiastraat in Den Haag heeft er nog 1 op voorraad liggen toen ik er een half uur geleden wegreed. Ook Wii Fits hebben ze liggen.
Bartsmit in Soest heeft er ook een stuk of 20 gekregenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef robbolo het volgende:
Bij de mediamarkt in Almere een pallet vol Wii's!
te laat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
De Dixons aan de Theresiastraat in Den Haag heeft er nog 1 op voorraad liggen toen ik er een half uur geleden wegreed. Ook Wii Fits hebben ze liggen.
Gewoon even erheen bellen.. Bij soest is de helft alweer weg ofzo.. heb ik uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:47 schreef Big4SMk het volgende:
Ik ken het gevoel, ik woon zelf in zoetermeer, en heb toch niet zo'n zin om helemaal naar almere of soest te gaan. Kunnen ze niet gewoon een pallet opsturen naar de MM in zoetermeer ofzo ?
Ze hadden er vandaag 9 binnen gekregen. Volgende levering staat pas over een maand op stapel ofzo.quote:
Ow dat doe ik ook zeker, alleen als ze dan nee zeggen en je ze vervolgens vraagt of ze jou niet kunnen bellen als ze er eentje hebben...dan krijg je een chago antwoord. Maar ik hou hoopquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Gewoon even erheen bellen.. Bij soest is de helft alweer weg ofzo.. heb ik uit betrouwbare bron
Bedankt voor de tip...ben er ook even een wezen halen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef t_avenger het volgende:
ik heb iig net een wii sports gekocht bij de media markt in breda, hadden er nog een stuk of 20 oid. alleen geen 2e wiimote te koop, das dan wel weer jammer
Nou, de status van de bestelling is inmiddels 'Verzonden', dus het zal toch echt wel kloppen. Ik verwacht dat hij er morgen is. Al met al toch vrij simpel en snel dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:23 schreef Jane het volgende:
Maar volgens de site van de FRS vandaag was hij daar wel gewoon te bestellen, met een leveringstijd van 1 werkdag.Ik heb hem besteld, maar ik durf nog nauwelijks te hopen dat hij ook echt morgen of overmorgen bezorgd wordt. We zullen zien...
morgen weer voorraad (onder voorbehoud, uiteraard). Sowieso hoop voorraad naar de fysieke winkels, dunno hoeveel er voor de e-shop zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Wimo. het volgende:
FRS.nl heeft er geen meer .. nintendo, wat doe je
MediamArkt Bijlmer heeft altijd wel genoeg op vooraad .. Laats zonder reservering GtaIV gehaald en een Ps3 geen probleem daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:23 schreef Robar het volgende:
Weet iemand waar Mariokart nog wel te kopen/reserveren is?M
Maar dan wel voor een beetje acceptabele levertijd van minder dan 6 weken . . . .
Bij de Mediamarkt Cruquius (Haarlemmermeer) gokten ze, dat mariokart er eind Juli weer zou zijn.
Daar hebben ze hem al weken niet, ik werk er praktisch naastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
MediamArkt Bijlmer heeft altijd wel genoeg op vooraad .. Laats zonder reservering GtaIV gehaald en een Ps3 geen probleem daar
Ja ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem al weken niet, ik werk er praktisch naast
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja ik ookLaat ik het zo zeggen op launch dagen hebben ze altijd meer dan genoeg
Dit had ik de eerste keer ook, maar toen had ik de cd er verkeerd om in.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
en m'n wii sports Cd doet het niet, als ik die er in stopt , gaaat die lezen en daarna , druk op eject en zet je wii uit .
Hehe, had ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit had ik de eerste keer ook, maar toen had ik de cd er verkeerd om in.![]()
Ik neem aan dat je dat al gecheckt had?
Ehm ja , daar had ik geen last van ( al scheelde het verekte weinig), kwestie van naar de pootjes kijken en dus zorgen dat de zilvere kant aan de pootjes kant zitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doe ik na een jaar nog steeds verkeerd hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Damn... Mediamarkt Roermond had niks en Groningen is een tikje te ver weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:03 schreef Kokstra het volgende:
Was net bij de Mediamarkt in Groningen, daar liggen er nu minstens 40!
Edit: Misschien ff handig om erbij te zetten dat ze nu 211 euro kosten!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Mensen ik wil volgende maand (sparen lijkt me handig) een WII kopen hé maar dan heb ik een paar vragen.
- Is zo'n beschermhoes voor de controller handig?
Als je een kluns bent wel
- Wat is de gangbare prijs voor een 2de controller + die game
In de winkel meestal 50 Euro
- Is zo'n 2de nukcuck(ofzo) noodzakelijk
Voor veel games niet
- Heb je voor Mario kart 2 sturen nodig als je met 2 wil spelen
Nee
- Hoeveel ruimte heb je nodig in je kamer om fatsoenlijk te kunnen spelen
Ligt aan hoeveel je wil bewegen
- is Godfather op de Wii cool?
www.gamerankings.com
Bedankt alvast
Zal maandag hier eens bij Saturn gaan kijken. Wat reken jij in geval van nood aan bezorgkosten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:18 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zonet een extra controller gehaald voor 29 euroSaturn Groningen heeft alles op hele lage prijzen, winkel is vorige week net open gegaan, losse controllers zijn 29,95 en wii play 29,00 dus dan maar wiiplay
haha, die had ik al maar ja scheelt weer een euro
Hoe lang ben jij al aan het zoekenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam centrum iig geen Wii te krijgen.
R'dam-Zuid, winkelcentrum Keizerswaard had er zaterdag nog wel een paar bij Intertoysquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam centrum iig geen Wii te krijgen.
Hoop het je morgen rond uur of 10 te kunnen vertellen!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:26 schreef ray_nl het volgende:
Weet iemand of Saturn Rotterdam ze ook nog heeft staan?
Als je regelmatig langs de winkels loopt kan je dan ook gewoon een keer langs het postkantoor lopen nadat je 3 keer niet thuis was voor de bezorging.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek niet heel actief, gewoon af en toe een wandeling door de stad en dan e-plaza, mediamarkt, intertoys, dynabyte en bart smit meenemen. Overal niks
.
Ik had 'm ook via internet kunnen bestellen maar dan moet je weer thuis zijn en zo.
En?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoop het je morgen rond uur of 10 te kunnen vertellen!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef ray_nl het volgende:
Gister lag er nog 1 bij de MediaMarkt Den Haag in een wurgdeal met 2 ninja (?) spelletjes a ¤347,95 !!!!
Die heb ik maar laten liggen, als je dan nog alles erbij moet kopen..![]()
![]()
Nop, daar zijn ze helemaal op, net geweest! Wii + wiiplay voor 244,- is prima te doen.. Twijfel nu of ik hem alsnog voor 249 zonder wiiplay koop bij de FRS op de hoek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:42 schreef Furia het volgende:
Saturn Groningen heeft nog een flinke voorraad (gisteren gezien).
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Bij de MM Arnhem stond er nog een heel stel.
En MarioKart hadden ze ook.
er stonden er een stuk of vijf, ik had hem ook nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijd
net gebeld. wii fit... niets op voorraad. wachttijd tussen 4 en 8 weken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:59 schreef DancePlaza het volgende:
eind van de middag toch nog een wii gevonden in amsterdam bij de powerplay.
deze man had er 6 op voorraad :-) waarvan ik nu 1tje van hebt.. ze hadden ook nog de wii fit & mario kart :-)
op schiphol voor de douane hadden ze ooknog een aantal mario kart te koopquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijd
http://www.schiphol.nl/Wi(...)timent/Capi/Capi.htmquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:13 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
op schiphol voor de douane hadden ze ooknog een aantal mario kart te koop
Dank je.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef TheStar het volgende:
gaat per continent, dus valt gewoon onder europa
das vlot gegaan dan!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:15 schreef KvdnBerg het volgende:
Vanochtend rond 11 uur gebeld met Capi en daar zeiden ze geen Wii fit meer te hebben op Schiphol Plaza
niet meer dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef Timmai het volgende:
Heeft de MM Utrecht nog Wii's? Vorige week zag ik ze wel, maar vraag me af of ze er nu nog zijn?
2e handsje op marktplaats, slechts 1 maand oud.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef Rejected het volgende:
Waaaaaar!
Sir, you're a lucky person.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Timmai het volgende:
Hehe,
vandaag voor 295 een Wii met 2 controllers, Sport, Mario Kart & Galaxy en 2100 Wii points gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |