MediamArkt Bijlmer heeft altijd wel genoeg op vooraad .. Laats zonder reservering GtaIV gehaald en een Ps3 geen probleem daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:23 schreef Robar het volgende:
Weet iemand waar Mariokart nog wel te kopen/reserveren is?M
Maar dan wel voor een beetje acceptabele levertijd van minder dan 6 weken . . . .
Bij de Mediamarkt Cruquius (Haarlemmermeer) gokten ze, dat mariokart er eind Juli weer zou zijn.
Daar hebben ze hem al weken niet, ik werk er praktisch naastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
MediamArkt Bijlmer heeft altijd wel genoeg op vooraad .. Laats zonder reservering GtaIV gehaald en een Ps3 geen probleem daar
Ja ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem al weken niet, ik werk er praktisch naast
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja ik ookLaat ik het zo zeggen op launch dagen hebben ze altijd meer dan genoeg
Dit had ik de eerste keer ook, maar toen had ik de cd er verkeerd om in.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
en m'n wii sports Cd doet het niet, als ik die er in stopt , gaaat die lezen en daarna , druk op eject en zet je wii uit .
Hehe, had ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit had ik de eerste keer ook, maar toen had ik de cd er verkeerd om in.![]()
Ik neem aan dat je dat al gecheckt had?
Ehm ja , daar had ik geen last van ( al scheelde het verekte weinig), kwestie van naar de pootjes kijken en dus zorgen dat de zilvere kant aan de pootjes kant zitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doe ik na een jaar nog steeds verkeerd hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Damn... Mediamarkt Roermond had niks en Groningen is een tikje te ver weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:03 schreef Kokstra het volgende:
Was net bij de Mediamarkt in Groningen, daar liggen er nu minstens 40!
Edit: Misschien ff handig om erbij te zetten dat ze nu 211 euro kosten!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Mensen ik wil volgende maand (sparen lijkt me handig) een WII kopen hé maar dan heb ik een paar vragen.
- Is zo'n beschermhoes voor de controller handig?
Als je een kluns bent wel
- Wat is de gangbare prijs voor een 2de controller + die game
In de winkel meestal 50 Euro
- Is zo'n 2de nukcuck(ofzo) noodzakelijk
Voor veel games niet
- Heb je voor Mario kart 2 sturen nodig als je met 2 wil spelen
Nee
- Hoeveel ruimte heb je nodig in je kamer om fatsoenlijk te kunnen spelen
Ligt aan hoeveel je wil bewegen
- is Godfather op de Wii cool?
www.gamerankings.com
Bedankt alvast
Zal maandag hier eens bij Saturn gaan kijken. Wat reken jij in geval van nood aan bezorgkosten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:18 schreef TheStar het volgende:
Ik heb zonet een extra controller gehaald voor 29 euroSaturn Groningen heeft alles op hele lage prijzen, winkel is vorige week net open gegaan, losse controllers zijn 29,95 en wii play 29,00 dus dan maar wiiplay
haha, die had ik al maar ja scheelt weer een euro
Hoe lang ben jij al aan het zoekenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam centrum iig geen Wii te krijgen.
R'dam-Zuid, winkelcentrum Keizerswaard had er zaterdag nog wel een paar bij Intertoysquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam centrum iig geen Wii te krijgen.
Hoop het je morgen rond uur of 10 te kunnen vertellen!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:26 schreef ray_nl het volgende:
Weet iemand of Saturn Rotterdam ze ook nog heeft staan?
Als je regelmatig langs de winkels loopt kan je dan ook gewoon een keer langs het postkantoor lopen nadat je 3 keer niet thuis was voor de bezorging.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek niet heel actief, gewoon af en toe een wandeling door de stad en dan e-plaza, mediamarkt, intertoys, dynabyte en bart smit meenemen. Overal niks
.
Ik had 'm ook via internet kunnen bestellen maar dan moet je weer thuis zijn en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |