Het was trouwens donderdag en niet woensdag. Het duurde dus 1 dag. ik denk dat de tekorten nogal meevalleen, hoewel ik ze nergens op voorraad heb aangetroffen.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:37 schreef NoCigar het volgende:
In Tilburg bij Saturn was hij in de aanbieding. Woendsdag besteld, vrijdagavond binnen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:10 schreef EvilMarc het volgende:
Bij de bijenkorf in Amsterdam zijn ze in de aanbieding !!! Toen ik er was hadden ze er nog 57 á ¤190,- p.s. !!!
quote:
zeker nog nooit van 1 april gehoord?quote:Op zondag 6 april 2008 14:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nja ik bezit er één dus het kan me weinig schelen maar ik heb er 250 voor betaald.
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.quote:Op zondag 6 april 2008 19:17 schreef Einal2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeker nog nooit van 1 april gehoord?![]()
![]()
Echt welquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.
ik hoef er geenquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Snever het volgende:
Ik weet waar er aankomende vrijdag Wii's worden geleverd in Arnhem
Ik was alleen verbaasd dat je het niet door had. mijn excuses als ik je gekwetst hebquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja nondeju, of je reageert niet zo denigrerend, waar is dat nou in hemelsnaam goed voor. Niet iedereen is de hele dag met kutgrapjes bezig.
Wanneer ga je 't antwoord posten?quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Snever het volgende:
Ik weet waar er aankomende vrijdag Wii's worden geleverd in Arnhem
Aankomende Vrijdag als ik er 1 hebquote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer ga je 't antwoord posten?
Bronquote:Nintendo Wii Console + Wii Sports (White)
EUR 251.99 Free Delivery
In stock | Usually dispatched within 24 hours
heb je daar zelf besteld? volgens de verzendingsinfo sturen ze geen electronics buiten de UK nlquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:51 schreef Snever het volgende:
Bart Smit Arnhem heeft ze vandaag binnengekregen. Zometeen even ophalen
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?quote:Op maandag 14 april 2008 18:32 schreef Snever het volgende:
's Ochtends voor 9 uur een winkel opbellen en vragen of ze hem binnen hebben gekregen
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.quote:Op maandag 14 april 2008 18:34 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?
FRS krijg er misschien wat binnen vandaag. Rond 1 uur ff bellenquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef Snever het volgende:
[..]
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.
Nee dus. hij komt net binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een nunchuck bij Dynabyte besteld. Is daar ook zo'n lange wachtlijst voor, of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |