Bronquote:Nintendo Wii Console + Wii Sports (White)
EUR 251.99 Free Delivery
In stock | Usually dispatched within 24 hours
heb je daar zelf besteld? volgens de verzendingsinfo sturen ze geen electronics buiten de UK nlquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:51 schreef Snever het volgende:
Bart Smit Arnhem heeft ze vandaag binnengekregen. Zometeen even ophalen
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?quote:Op maandag 14 april 2008 18:32 schreef Snever het volgende:
's Ochtends voor 9 uur een winkel opbellen en vragen of ze hem binnen hebben gekregen
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.quote:Op maandag 14 april 2008 18:34 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bijna alle winkels hebben een wachtlijst hier met 20 mensen voor me. Neem aan dat die voorrang krijgen dan?
FRS krijg er misschien wat binnen vandaag. Rond 1 uur ff bellenquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef Snever het volgende:
[..]
Sommige winkels hanteren geen wachtlijsten. Wie het eerst kom wie het eerst maalt.
Nee dus. hij komt net binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een nunchuck bij Dynabyte besteld. Is daar ook zo'n lange wachtlijst voor, of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |