Vanmiddag eentje gescoord daar!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Mediamarkt Alphen a/d Rijn staan er nog een stuk of 40!!
Ik heb m
Wehkamp wel gecancelled, nu maar hopen dat ze 'm niet al hebben verstuurd.
Ja ik was ook verbaasd, ik dacht dat ze daar juist eerder op zouden zijn, maar goed ze kregen een grote batch binnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Vanmiddag eentje gescoord daar!![]()
In Leiden waren ze niet meer te krijgen en verder waren ze ook nergens meer te vinden!
Maar ik heb hem binnen en heb al spierpijn in mijn arm van het tenissen!
Er zijn nog steeds leverproblemen in Nederland, hoe raar dat ook mag klinken...quote:
Nu is het helaas alweer te laat, heb ze gebeld maar ze zijn alweer weg allemaal.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
De Dixons aan de Theresiastraat in Den Haag heeft er nog 1 op voorraad liggen toen ik er een half uur geleden wegreed. Ook Wii Fits hebben ze liggen.
Bartsmit in Soest heeft er ook een stuk of 20 gekregenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef robbolo het volgende:
Bij de mediamarkt in Almere een pallet vol Wii's!
te laat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
De Dixons aan de Theresiastraat in Den Haag heeft er nog 1 op voorraad liggen toen ik er een half uur geleden wegreed. Ook Wii Fits hebben ze liggen.
Gewoon even erheen bellen.. Bij soest is de helft alweer weg ofzo.. heb ik uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:47 schreef Big4SMk het volgende:
Ik ken het gevoel, ik woon zelf in zoetermeer, en heb toch niet zo'n zin om helemaal naar almere of soest te gaan. Kunnen ze niet gewoon een pallet opsturen naar de MM in zoetermeer ofzo ?
Ze hadden er vandaag 9 binnen gekregen. Volgende levering staat pas over een maand op stapel ofzo.quote:
Ow dat doe ik ook zeker, alleen als ze dan nee zeggen en je ze vervolgens vraagt of ze jou niet kunnen bellen als ze er eentje hebben...dan krijg je een chago antwoord. Maar ik hou hoopquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Gewoon even erheen bellen.. Bij soest is de helft alweer weg ofzo.. heb ik uit betrouwbare bron
Bedankt voor de tip...ben er ook even een wezen halen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef t_avenger het volgende:
ik heb iig net een wii sports gekocht bij de media markt in breda, hadden er nog een stuk of 20 oid. alleen geen 2e wiimote te koop, das dan wel weer jammer
Nou, de status van de bestelling is inmiddels 'Verzonden', dus het zal toch echt wel kloppen. Ik verwacht dat hij er morgen is. Al met al toch vrij simpel en snel dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:23 schreef Jane het volgende:
Maar volgens de site van de FRS vandaag was hij daar wel gewoon te bestellen, met een leveringstijd van 1 werkdag.Ik heb hem besteld, maar ik durf nog nauwelijks te hopen dat hij ook echt morgen of overmorgen bezorgd wordt. We zullen zien...
morgen weer voorraad (onder voorbehoud, uiteraard). Sowieso hoop voorraad naar de fysieke winkels, dunno hoeveel er voor de e-shop zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Wimo. het volgende:
FRS.nl heeft er geen meer .. nintendo, wat doe je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |