En?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoop het je morgen rond uur of 10 te kunnen vertellen!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef ray_nl het volgende:
Gister lag er nog 1 bij de MediaMarkt Den Haag in een wurgdeal met 2 ninja (?) spelletjes a ¤347,95 !!!!
Die heb ik maar laten liggen, als je dan nog alles erbij moet kopen..![]()
![]()
Nop, daar zijn ze helemaal op, net geweest! Wii + wiiplay voor 244,- is prima te doen.. Twijfel nu of ik hem alsnog voor 249 zonder wiiplay koop bij de FRS op de hoek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:42 schreef Furia het volgende:
Saturn Groningen heeft nog een flinke voorraad (gisteren gezien).
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Bij de MM Arnhem stond er nog een heel stel.
En MarioKart hadden ze ook.
er stonden er een stuk of vijf, ik had hem ook nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijd
net gebeld. wii fit... niets op voorraad. wachttijd tussen 4 en 8 weken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:59 schreef DancePlaza het volgende:
eind van de middag toch nog een wii gevonden in amsterdam bij de powerplay.
deze man had er 6 op voorraad :-) waarvan ik nu 1tje van hebt.. ze hadden ook nog de wii fit & mario kart :-)
op schiphol voor de douane hadden ze ooknog een aantal mario kart te koopquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mario Kart? Volgens de intertoys hier is er verdomme 6 weken wachttijd
http://www.schiphol.nl/Wi(...)timent/Capi/Capi.htmquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:13 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
op schiphol voor de douane hadden ze ooknog een aantal mario kart te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |