Ondanks de best hoge productie, nee, verbazingwekkend. Maar goed, ik haalde mijne vorige week in de MM in Utrecht op vrijdag om 17.00, er stonden er toen nog 5, toen ik weg liep nog 1. Het gaat gewoon belachelijk hard met die dingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn ze nog steeds niet op voorraad?!
Niet dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef brazo85 het volgende:
Toys 'r us in Eindhoven hebben vandaag een grote partij binnen gekregen. Media Markt en Dixons Eindhoven krijgen woensdag een partij binnen. Wees er snel bij!!
ik heb het opgegeven en heb er 1 van marktplaats gehaaldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:53 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Iemand nog ergens een wii gesignaleerd???
Ben er nog steeds naar op zoek en ze zijn echt nergens te krijgen...
Super bedankt! Heb er ook een kunnen bestellen daarquote:Op maandag 3 maart 2008 17:24 schreef -Sum- het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)wii-sports-pack.html op moment van typen op voorraad! op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
http://www.samenkopen.net/action/286191quote:Op maandag 17 maart 2008 09:53 schreef Mr_Grolsch het volgende:
Iemand nog ergens Wii's gespot????
bij de mediamarkt zag ik dat ze dat truukje ook door hadden. voor 300 ennogwat uuro heb je dan een wii en guitar hero 3.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef fr3d het volgende:
ik de gamestore in spijkenisse zijn ze op voorraad ( vanmiddag)
echter prijs is ¤279,- en je bent verplicht om er een spel bij te kopen..... (= min. ¤30)
nunchuks heb ik ook zonder moeite gevonden, die zijn niet meer zo'n probleemquote:Op maandag 17 maart 2008 17:55 schreef Dulk het volgende:
ik heb er vorige week dinsdag 1tje gevonden in de intertoys in terneuzen, lag gewoon op voorraad. apart laten leggen en een dag erna opgehaaldze hadden ook nog meerdere nunchuks
Bedoel je de Telepoint of die supermarkt?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Prosac het volgende:
kwam er nog een stapeltje tegen bij Famila in Duitsland. 249,- met 2 controllers. (wel in Leer, noord duitsland dus)
Waar in Duitsland heb je de Wii dan gekocht Kw4Kje? Ik wil er nl. ook wel voor naar Deutschland fahren...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:27 schreef Kw4Kje het volgende:
In duitsland zijn er nog genoeg, gisteren eentje gekocht.
ik sta nu al twee weken op de wacht lijst en van de 10e naar de 9e plek is dat snel?http://i.fokzine.net/s/confused.gifquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef Brupje het volgende:
heb ik eindelijk zelf een wii kan ik nu ook op zoek naar een wii voor me schoonfamilie
Ik woon aan de grens. Heb hem in Bocholt gehaalt, bij realquote:Op maandag 24 maart 2008 10:16 schreef BBall4ever het volgende:
[..]
Waar in Duitsland heb je de Wii dan gekocht Kw4Kje? Ik wil er nl. ook wel voor naar Deutschland fahren...
Of gewoon de juiste mensen kennen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef TeunGN het volgende:
@ Sum, ik sta sinds begin januari op een lijst op plaats elf. Eergisteren een belletje gepleegd over de status. Mijn huidige 'nummer' is 11. Zegt wat over de verkrijgbaarheid.Je kunt inderdaad beter maar wat meer ijzers in het vuur hebben wat dat betreft.
als ik jou was zou ik is op de Duitse site van Amazon kijken. heb m daar vorig jaar maart besteld, toen die hier totaal niet te verkrijgen was, en kreeg m gewoon binnen 4 dagen thuisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:46 schreef dewis het volgende:
Iemand ervaring met het online bestellen? Op Consoleshop issie uitverkocht, bij Wehkamp duurt het langer dan 5 weken...
Ik ben een overzichtje aan het maken op wiikopen.nl, waar ik ook de tips en levertijden wil neerzetten, maar ik alle tips voor de beste online shops zijn welkom!!
Wij hebben er sinds vandaag 1 op het werkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef dewis het volgende:
Thanks! Dan amazon.de maar eens checken..
Laat je gewoon bij een winkel of 10 op de wachtlijst zetten. Dan komt het vanzelf. Blijft wel bizar overigens. Ding is nu een jaar oud en nog steeds niet voldoende op voorraadquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
Mocht er iemand nog tips hebben voor de regio Venlo-Roermond ik hou me aanbevolen
Je kan beter bij de MM halen, als er dan wat mee is kan je gewoon naar de dichtsbijzijnde MM in Nederland gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik moet toevallig komende week ff in Duitsland zijn, daar maar eens kijken bij de mediamarkt ofzo en naar wat ik zo lees ook bij de supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |