Ervan uitgaande dat de Wii's die ochtend zijn binnengekomen en MediaMarkt om 09:30 open gaat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef EvilMarc het volgende:
Weet je ook hoe snel die eerste 18 weg zijn gegaan.. ?
Ik ben wel benieuwd
Waar in Duitsland heb je ze gezien dan? Ben net bij Saturn in Kleve geweest, maar geen enkele Wii gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:29 schreef G.I. het volgende:
voor de mensen die aan de grens wonen,
Wii's in overvloed (duitsland)
tevels ook genoeg controllers en nunckucks (echt per pallet opgestapeld)
De meeste winkel gaan maandag pas om 13.00 uur open. Voor 12.00 uur ophalen zou dan best oneerlijk zijn jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef RozZzje het volgende:
ok heb namelijk verhalen gehoord van speelgoedwinkels die om 10 uur bellen en dan tot 12 uur geven om de Wii op te halen....wat natuurlijk niet echt eerlijk is als je het mij vraagt
Ik had je vanmiddag een PM gestuurd dat ik wel interesse heb in die uit Arnhem. Mocht je die nog hebben (en aan mij willen weggeven) dan hoor ik dat graag van jequote:Op zondag 10 februari 2008 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Ja die hebben allemaal gebeld. Er is afgesproken dat ik maandag contact opneem, of dat jullie ze dus maandag gaan ophalen. Nogmaals, Saskia gaat voor maar dan moet ze wel snel reageren. Eerbeek is al weg
Als jij hebt gebeld, weet je ook wanneer de nieuwe lading weer komtquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef -Sum- het volgende:
ik hoor iedereen maar over reserveringslijsten en ik heb ongeveer elke bart smit, intertoys, media markt, dixons etc afgebeld in de buurt maar die doen NIET aan reserveren
ja: hebben geen idee, daarom doen ze niet aan reserveringen wijsneusquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij hebt gebeld, weet je ook wanneer de nieuwe lading weer komt.
Had je straks al een PM'etje gestuurd, ik denk ik meld het nog even.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef mara25 het volgende:
Ik heb een wii voor me klaar staan via e-plaza.nl
Weet niet of ik iemand hier daarmee kan blij maken? Moet ik alleen nog wel even kijken hoe ik dat dan moet doen. (Moet namelijk inloggen met mijn account, en dan kan ik hem bestellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |