Die komt vast en zeker nog wel. Met de Amerikaanse voorverkiezingen en straks de echte verkiezingenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Charles mag wel weer een keer terugkomen wat mij betreft. Wat extra leven in de studio
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Charles mag wel weer een keer terugkomen wat mij betreft. Wat extra leven in de studio
quote:Eind januari was Uri Geller te gast bij Pauw & Witteman. Hij gaf daar een demonstratie van zijn 'magische krachten'. Paul Witteman onthult dat Geller niet altijd even eerlijk is te werk ging. (...) Eén van de experimenten was een tekening die Geller maakte van een voorwerp waaraan Jeroen Pauw zich de afgelopen maanden had geërgerd. Geller tekent een sofa en schiet raak want Pauw blijkt zich te ergeren aan een maanden geleden bestelde, maar nog niet ontvangen bank. Witteman in TV Magazine: Deze week bekende een ex-collega van Jeroen dat hij deze privé-informatie op de dag van de uitzending had gegeven aan een medewerker van de goochelaar. Bedrog dus.
(Bron: Bedrog van Uri Geller bij Pauw & Witteman)
Ik zeg alleen dat je ook wat anders kan gaan doen, eens een secretaresse hoeft dat niet voor eeuwig te zijn, als bv een bedrijf wordt gesloten. By jove, ik ben al zo vaak van beroep gewisseld.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
waarom zou een hoer niet trots mogen zijn op wat ze doet?
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef Aoristus het volgende:
Een eng mannetje, die Lodewijk Asscher.
Ik ook zo. Asscher is (PvdA) wethouder in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?
Dat is die pvdavoorman uit Amsterdam die uit een welgestelde joodse diamantslijpersfamilie komt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?
Hoe dan ook, het is niet aan Asscher om te bepalen hoe iemand zijn geld legaal verdient. Ze zouden Rob Oudkerk terug moeten halen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:32 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je ook wat anders kan gaan doen, eens een secretaresse hoeft dat niet voor eeuwig te zijn, als bv een bedrijf wordt gesloten. By jove, ik ben al zo vaak van beroep gewisseld.Met zielig doen heb ik niks...
Als je iemand eng vindt is het ook wel érg gemakkelijk om alles wat hij zegt in dat hokje te plaatsen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef Aoristus het volgende:
Hij heeft het over 'verkeerde mensen', dat impliceert dat hij wel zou weten wat 'goede mensen' dan zijn.
zo is de hhquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
Vandaag overgeslagen, want docu over Israelische dienstplichtige meisjes gekeken op Ned.2
Het is niet moeilijk nee. Hoe interpreteer jij 'verkeerde mensen' ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:08 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je iemand eng vindt is het ook wel érg gemakkelijk om alles wat hij zegt in dat hokje te plaatsen.
Misschien hebben ze wel naar Jort Kelder geluisterd. Die zei bij de wereld draait door dat ze eigenlijk naar aanleiding van het overleiden van Neyman juist vandaag GEEN liedjes van hem zouden moeten spelen.quote:
Er blijven overigens genoeg plekken over om je beroep uit te oefenen, lang niet alle 'ramen' verdwijnen maar wel uit het 'zicht,' alleen de Wallen worden opgeschoond. En als het Mercatorplein wemelt van de illegale bordelen zou daar idd naar gekeken moeten worden, op z'n minst of daar vrouwenhandel plaatsvindt. Er werd, na een protesttocht, een minuut stilte op de Dam gehouden, bespottelijk. En verder gaat het om de wildgroei van koffieshops/gokgelegenheden en belwinkels, ook dat trekt/trok figuren waar je geen beschuitje mee wil eten. Ik vond die voetbaltrainer het aardigst van de uitzending, met een verfrissende blik op het spelletje voetbal, kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is niet aan Asscher om te bepalen hoe iemand zijn geld legaal verdient. Ze zouden Rob Oudkerk terug moeten halen.
En Asscher liegt trouwens, rond het Mercatorplein stikt het 's avonds van de oostblokdames die in illegale huisbordelen zitten en die tippelen op dat plein. Dat weten zijn stagiaires dan zeker zogenaamd niet.
Hij was ook een goede vriend van prins Bernhard, wist je dat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
Jeroen Krabbé.
Die man is zoooo vol van zichzelf.
Ik kijk niet, heb de radio aanstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt niet. Noemde hij Bernhard dan?
Dat hebben wij dus ook gedaan (voor de eerste keer) en ik heb P&W geen moment gemist vanavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
dat hoofddoekje verveelt me, ik ga wel naar goodbye Lenin kijken voor de 5e x
Dat doet me deugd, Golferquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook gedaan (voor de eerste keer) en ik heb P&W geen moment gemist vanavond.
Inderdaad. Gasten spreken me dit keer niet aan.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Paulien van Deutekom, Bert Koenders, Erick van Egeraat, Adriaan van Dis en Freek de Jonge.
Weet nog niet of ik ga kijken, misschien maar is vroeg slapen
wat een drukke tafel, dump die schaatster maarquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Paulien van Deutekom, Bert Koenders, Erick van Egeraat, Adriaan van Dis en Freek de Jonge.
Weet nog niet of ik ga kijken, misschien maar is vroeg slapen
nee je hebt gelijk, ze vonden het zelf blijkbaar ook teveelquote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Van Dis zit er niet zo te zien.
Dat wel, maar hij lijkt me wel de meest interessant gast vandaag.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
Wat een griezel, die Van Egeraat, althans om te zien.
ja toch jammer dat hij niks belangrijkers aan zijn hoofd heeftquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Van Dis toch wel, maar dan vanuit Parijs.
Mij juist welquote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Gasten spreken me dit keer niet aan.
Is dit niet belangrijk danquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ja toch jammer dat hij niks belangrijkers aan zijn hoofd heeft
Ik ook, en ik ben het erg vaak eens met hem, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan die moraal-ridderige rol die hij zichzelf de laatste jaren toedicht om elke keer bij een 'kwestie' zich geroepen te voelen open brieven te schrijven of dit soort columns voor te dragen.quote:
Van Disquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ja toch jammer dat hij niks belangrijkers aan zijn hoofd heeft
vinnik ook, Freek de Jonge is een makkelijke opportunistquote:Op maandag 11 februari 2008 23:49 schreef Wup het volgende:
ik ben nooit zo dol op Koenders, maar hier vertelt hij een goed verhaal
Yups.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe was de uitzending van vandaag? Is het de moeite waard om de herhaling te kijken?
van Egeraat en Koenders zijn zeker de moeite waard,quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe was de uitzending van vandaag? Is het de moeite waard om de herhaling te kijken?
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman, onder anderen: Jan Siebelink, Piet de Visser, Marianne Thieme en Hein van Kasbergen van het Actiecomité Heesters Raus
Aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: schrijver Jan Siebelink die morgen zijn 70ste verjaardag viert en Piet de Visser, talentscout bij PSV. Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren brengt vandaag in de Tweede Kamer de veertig moties in om de 'Nota dierenwelzijn' te wijzigen, een van de moties roept op om de vissenkom te verbieden. Verder is Hein van Kasbergen te gast. Hij is van het Acomité Heesters Raus. Het comité heef twintig kaarten voor de voorstelling van de 104-jarige Johan Heesters in Amersfoort.
Jan Siebelink
Morgen wordt Jan Siebelink 70. In 2005 kreeg zijn leven een zeer succesvolle wending toen zijn boek 'Knielen op een bed violen' een regelrechte bestseller werd. Siebelink reisde vervolgens het hele land door en kreeg zelfs een chauffeur van zijn uitgeverij. Zo ging de schrijver van Terneuzen tot Den Helder en ontmoette hij een schare fans bij zijn honderden signeersessies en voorleesavonden. Tot nu gingen meer dan 450.000 exemplaren van 'Knielen op een bed violen' over de toonbank. Siebelink zei weleens dat ieder verkocht boek een compensatie was voor elke onverkochte plant van zijn vader. De vader die zijn kwekerij en gezin verwaarloosde en zijn heil zocht in een loodzwaar christelijk geloof.
Tijdens de drukste periode in Siebelinks leven, tijdens zijn succestournee, kwam de schrijver toch toe aan het schrijven van een nieuw boek.
Piet de Visser
Hij ontdekte de zestienjarige Ronaldo in Brazilië. Daar stuitte hij jaren later ook op de huidige PSV-doelman Gomes. Piet de Visser (73) is misschien wel de meest bekende talentscout in het voetbal. Hij struint trapveldjes over de hele wereld af op zoek naar toekomstige topvoetballers. Dat doet hij voor PSV en voor Chelsea-eigenaar Abramovich. Tot het speuren naar voetballers leek op te houden, want bij De Visser werd slokdarmkanker geconstateerd. Op aandringen van Guus Hiddink en Ambramovich ging De Visser toch door met speuren. Daar leeft hij voor. Zo zag hij de afgelopen weken bijna alle wedstrijden in de Africa Cup.
Marianne Thieme
Vandaag zette Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren (PvdD) haar collega-parlementariërs voor het blok. Zijn zij bereid een keuze te maken voor een beter dierenwelzijn? De PvdD is ontevreden met de Nota Dierenwelzijn van landbouwminister Verburg en diende veertig moties in om wijzigingen aan te brengen. Beroemd werd al de motie om de verkoop van ronde vissenkommen te verbieden. Andere moties roepen op tot een verbod op het onverdoofd castreren van biggetjes en het houden van roofvogels. Thieme en haar partij hebben dierenwelzijn op de politieke agenda gekregen. Maar toen ze de veertig moties indiende werd ze door veel collega's nog net niet voor gek verklaard. Hoeveel steun kreeg Thieme vandaag?
Hein van Kasbergen
Hein van Kasbergen (59) zal zaterdag bij het optreden van Johan Heesters zijn. Niet omdat hij een grote fan is van de 104-jarige zanger, maar omdat hij zich kwaad maakt dat Heesters zich nog op een Nederlands podium vertoont. Van Kasbergen is lid van het Actiecomité Heesters Raus. Volgens Van Kasbergen, wiens vader in Kamp Amersfoort zat, was Heesters gaan NSDAP-lid maar was hij wel bevriend met partijbonzen en had hij persoonlijk contact met Hitler.
Jammer dat Siebelink ook meedoet aan die flauwekul.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Thieme, je ziet er leuk uit, maar al die dierenonzin kan ik niet aanhoren.
Hij zit wel flink te zweten zegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
op zich wel een aardig verhaal van Siebelink
Doet ie altijd. Wat een verháál over die kerel die hij in elkaar had geslagen!quote:
ja, meer dan 60 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd verhaal. Die man is dus fout geweest in de oorlog maar heeft zelf niemand vermoord, daar gaan mensen die de oorlog niet eens meegemaakt hebben zo'n felle strijd tegen beginnen omdat ie een avondje muziek gaat maken.
wie wil daar sowieso naar gaan luisteren?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd verhaal. Die man is dus fout geweest in de oorlog maar heeft zelf niemand vermoord, daar gaan mensen die de oorlog niet eens meegemaakt hebben zo'n felle strijd tegen beginnen omdat ie een avondje muziek gaat maken.
Piet die valt dood neer in Afrika over 20 jaar ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef Aoristus het volgende:
dat die vent nog leeft met zijn dotteroperatie, zijn 5 bypasses, zijn opgerekte slokdarm etc
daarom werd hij ook afgekaptquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Piet de Visser begint al echt het stereotype bejaarde te worden, de oren van je kop lullen over voornamelijk bijzaken en niet uitgesproken raken over je waslijst met medische klachten.
Om afgezet te worden in Benidorm zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij mag ook op de boot van Abramovic
Niet echt vond ik, heb zelf ook maar half gekeken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Niks gemist, zo te lezen?
ik snap er ook niks van, en het lijkt nog wel zo een normaal meisjequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor, 40 dagen skieën op de Zuidpool om uiteindelijk niets te bereiken.
Maar dan ben je wel de eerste Nederlandse vrouw die de Zuidpool per ski's heeft bereikt. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor, 40 dagen skieën op de Zuidpool om uiteindelijk niets te bereiken.
Ik begin het steeds knapper te vinden hoe je altijd maar weer de uitzendingen op UG niet terug kunt vindenquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kan de uitzending met Jan Siebeling niet terug vinden. Iemand die het wel lukt ?
Ik denk dat ik wel even ga kijken.quote:Vanavond te gast bij Pauw en Witteman: onder anderen Doeschka Meijsing, Job Cohen en Hein Gooszen
Dat gezicht van haar ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Loretta zal nooit meer een natuurfilm kunnen becommentarieren
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Loretta zal nooit meer een natuurfilm kunnen becommentarieren
Woehquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef golfer het volgende:
Zometeen: Peter R. de Vries, Gerard Spong, Aad Veenman en Victor Reinier.
Spong versus De Vries lijkt mij wel aardig.
onleuk ditquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Aoristus het volgende:
Tjemig, gaat het nu weer om Joran van der Sloot.
Onleukquote:
ik bedoelde onleuk dat ze er nou weer aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Aoristus het volgende:
OnleukOp een gegeven moment is het tijd voor iets nieuws. Zoals die massamoord in Amerika bijvoorbeeld.
Dagvaardt de Vries, of laat het met rust. Dit is een gebed zonder end.
Wat een vreselijke kerel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef vw_caddy het volgende:
Joran, je hebt een nieuwe advocaat.
Jup. Was dit ook niet die kerel die met studenten Wilders voor de rechter wil slepen?quote:
Die kerel viel me ook al op, hij zit zo wezenloos om zich heen te kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ik bedoelde onleuk dat ze er nou weer aandacht aan besteden.
het is sowieso weer een herhaling van zetten.
niks nieuws.
wat is die kerel in het publiek achter de Vries scheel zeg:)
Ik vind het bijzonder triest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Damn. Wat een zeikerds hier op het forum.
Dit is toch prachtig!
Daarvoor is die ene kerel advocaat en de andere niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik vind dit wel amusant: 2 haantjes die elkaar vliegen proberen af te vangen.
Spong heeft alleen het grote voordeel dat hij z'n beweringen wel juridisch kan onderbouwen en Peter Rudolf niet.
Ik vind dat Peter zich bijzonder goed heeft verdedigd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Peturr R is going down
Maakt niet uit, het lot heeft bepaald dat het een lul is die buiten zijn boekje heeft geopereerd. Hij was nog stommer om een keer te vertellen dat hij van dit soort zaken wil pensionerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind dat Peter zich bijzonder goed heeft verdedigd.
Het lot.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het lot heeft bepaald dat het een lul is die buiten zijn boekje heeft geopereerd. Hij was nog stommer om een keer te vertellen dat hij van dit soort zaken wil pensioneren
oke, er zit een reden achterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Victor Reinier, die moet zijn baard er snel afhalen
of anders gezegd, wat ziet hij eruit.
In al die zaken heeft Peturr R er wel voor gezorgd dat de media het niet interessant genoeg vond om de centrale persoon er uit te lichten. Met Joran van der Sloot kun je niet anders. Eindelijk wordt duidelijk wat voor een telegraafklootzak Peturrr R is. Ik vind dat goed. Zoiemand moet op tijd een tik op zijn jatten krijgen, zodat duidelijk wordt dat de wet iets anders is dan datgene wat 'het volk' wilquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het lot.Bij al zijn eerdere verborgen camera-acties is er - bijna - nooit een bokkelul geweest die er kritiek op had.
Aha.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
iets over uurtarief ofzo. Spong zei dat de vis van morgen in de krant van vandaag wordt verpakt. Je kon het niet verstaan
Ja, dat zat ik me gedurende zijn hele gesprek ook af te vragen.quote:Wat was er dan wel gebeurd?
Daar kan haaibaaike je vast vanalles over vertellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik moet toch eens 'de bladen' gaan lezen of een keer naar Boulvard ofzo gaan kijken om te snappen waar dat met die acteur over ging.
Z'n vriendin was uit het raam gevallen/ gesprongen/geduwd, maar dat was niet waar ofzo?
Wat was er dan wel gebeurd?
En hij heeft naast die vriendin ook nog een vrouw, want hij zei dat z'n omgeving zo'n last hadden gehad van de berichtgeving erover en toen noemde hij z'n ouders, familie, vrouw en kinderen?
Dude, hij wist geeneens hoe hij zijn Lutherse lijst van inconsistenties op de glazen entreewand van het binnenhof moest bevestigenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn geweest als Peter daadwerkelijk succesvol zou zijn geweest in de politiek. Hij zou toch gewoon elke debat winnen. Peter vs Balkenende, dat zou echt prachtig zijn geweest.
De Vries doet niets anders dan psychiatertje spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef Raven_ het volgende:
Haha. hij bleef tenminste in zijn journalistieke gebied. Spong ging voor psychiater spelen waarna de een na de andere onzin uitspraak over tafel ging.
Hier de bevestiging :deel 2 Victor Reinier moet ook springen van twee hoog #2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar kan haaibaaike je vast vanalles over vertellen.
Een tijdje geleden stond er in de krant dat zijn vriendin een zelfmoordpoging had gedaan en daar wilde hij niets over vertellen.
Dus als ik mezelf blijf krijg ik ook gelijk? Nou ik ben op dit moment mezelf en vertel je dat ik water in wijn verander.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Raven_ het volgende:
De Vries blijft zichzelf. Spong gaat met allerlei termen smijten waar hij niets vanaf weet.
Spong heeft natuurlijk totaal niet verstand van strafzaken...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Raven_ het volgende:
Peter beoordeelt Joran vanuit de 30 jaar ervaring die hij heeft op het gebied van misdaadzaken en verslaggeving.
En dat had Peter Rudolf zich moeten realiseren toen hij die beweringen dat het was opgelost uitsprakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Daarvoor is die ene kerel advocaat en de andere niet.
Volgens mij is daar niet zoveel in veranderdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me gedurende zijn hele gesprek ook af te vragen.
En dat over die vrouw en vriendin? Maar wie weet zat ie te veel in zijn ridderol. In die tijd waren meerdere vrouwen normaal.
quote:Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Azita, Arezo en Arita van het 'Comité Foute Kinderen Bestaan Niet' en Carla van Os van Defence For Children
Azita, Arezo en Arita
Azita, Arezo en Arita zijn Afghaanse asielzoekers. Ze wonen al jaren in Nederland, maar krijgen geen verblijfsvergunning. De reden hiervoor is dat hun vaders worden aangemerkt als '1F-vreemdeling'. Dit betekent dat er volgens het ministerie van Justitie 'ernstige redenen' bestaan om te veronderstellen dat deze ouder zich schuldig hebben gemaakt aan oorlogsmisdaden. Azita, Arezo en Arita vinden dat zij niet afgerekend mogen worden op de eventuele misdaden van hun vaders.
Juriste Carla van Os van Defence for Children maakt zich sterk voor de Afghaanse meiden. Volgens haar rammelt de 1F-aanduiding. De vaders van de Azita, Arezo en waren ooit in dienst van de Afghaanse overheid onder het regime van Mohammed Najibullah. Dit was nog voor de machtsovername door de talibaan. Zonder individueel onderzoek zijn alle overheidsdienaren uit die tijd aangemerkt als 1F-vreemdeling.
Meer over deze zaak op de website van Defence for Children
Johan Derksen
Ajax-erelid Uri Coronel onderzocht het beleid van Ajax in de afgelopen tien jaar en trok harde conclusies. Sinds de hoogtijdagen in 1995, toen Ajax de Champions League won, ging het met de Amsterdamse club snel bergafwaarts. De ambitie om een keer in de twee jaar landskampioen te worden, werd lang niet gehaald. Coronel laakt het technische beleid dat onvoldoende gebaseerd was op de lange termijn. Ajax trok zelfs spelers aan waarvan geen scoutingverslagwas opgemaakt. In het rapport van Coronel krijgt met name algemeen directeur Maarten Fontein het zwaar te verduren. In de profielschets van algemeen directeur, "dient thuis te zijn in de voetbalwereld", past Fontein niet. Hij kwam van Unilever.
Voetbalanalist Johan Derksen over het onderzoeksrapport. En wat vindt hij van de mogelijke benoeming van Marco van Basten tot hoofdcoach bij Ajax?
Jacqueline Cramer
De plaatsing van vier windmolens bij Woerden gaat niet door. Minister Cramer (VROM, PvdA) gaat over Ruimtelijke Ordening en volgens haar verrommelen de windmolens het landschap. Maar voor de minister van Milieu is de windmolen zo goed als onmisbaar om het aandeel duurzame energie op te krikken. Met de provincies maakte Cramer de afspraak dat er tot 2011 in elk geval 2000 megawatt aan energie bijkomt. De minister van VROM zit dus in een spagaat als ze ervoor kiest de verrommeling van het landschap tegen te gaan. Waar haalt ze dan de duurzame energie vandaan?
Dan word ik ook meteen kriebelig.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Suko het volgende:
'Afghaanse meiden'
Jammer is dat. Volgens mij kan ze best wat, maar op televisie over haar beleid vertellen is niet haar sterkste kant. Niet alleen nu, maar ook in eerdere interviews sprak ze warrig.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef jakees het volgende:
Wat een vaag mens is het toch die Cramer. Ze lult op zo'n manier dat iedereen het kan verzinnen. Er komt echt niets zinnigs uit dat mens.
Waar moet ik dan varen met te vette boot?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gooien ze die molens niet in 't ijsselmeer, kabeltje naar land en niemand heeft er last van.
Slalommen eromheen, des te leukerquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Waar moet ik dan varen me te vette boot?![]()
Sodemieter op zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef DrDentz het volgende:
haar pappie was de rechterhand van een massamoordernaar.
En dat vind je onterecht? Na 10 jaar in Nederland gewoond te hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef Raven_ het volgende:
Sinds wanneer is vmbo 5 jaar?
Matige uitzending, omdat het statement er te dik op lag. Voetbal was ook niet echt boeiend.
De meiden kunnen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk hun verblijfsvergunning wel tegemoet zien.
Waarom is ze er weer? Ze is toch al eens bij P&W geweest en doet toch niet iets nieuws ofzo?quote:
Jammer is dat inderdaad. In elk programma vind ik 'r nietsquote:
Ze gaat proberen Engeland te 'veroveren' ze gaat de strijd aan met de super-Britse 'fish and chips' Site van P&W. Vanwege dit mens en Lulu sla ik maar over. Op Spijkerman zit ik trouwens ook niet te wachten, probeert zeker weer een weg terug te schoffelen naar de Vara met het meezingen van een protestlied, en wat nou als hij nog bij de commerciëlen zat en deze hadden de rechten verworven voor Oympische sportuitzendingen vanuit China????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Waarom is ze er weer? Ze is toch al eens bij P&W geweest en doet toch niet iets nieuws ofzo?
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer is dat inderdaad. In elk programma vind ik 'r niets
Villa Felderhof met haar was verschrikkelijk
Met d'r LOI cursus: 'Ow, als je minder gaat eten, en ook nog eens minder vet, dan val je af'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.
Serieus.
En meer heeft ze ook niet te melden.
Die zijn toch failliet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef Aoristus het volgende:
Alweer Sonja Bakker? Dat mens hoort bij tell sell ofzo.
Dat idee krijg ik ook.. maarja ze kan ook moeilijk de hele tijd janken..quote:Dat grietje ziet er ook niet echt uit alsof het haar wat kan schelen
precies, dat weet je met soldaten, dus daar kun je je op instellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook.. maarja ze kan ook moeilijk de hele tijd janken..
Nina China...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Daar staat toch een knappe verzameling tenenkrommende cabaretiers
oeh wat sneu ditquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Daar staat toch een knappe verzameling tenenkrommende cabaretiers
Ze is vurig inderdaad. Er zou eigenlijk af en toe iemand op een pauw moeten slaan om de zin af te sluitenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Haha Wang is boos
Dat vind ik dus ook, we moeten de Amerikanen laten vallen en China daarvoor in de plaats gaan volgen. Er is een ongelooflijke cultuurslag gaande sinds de afgelopen 10-15 jaar. Waarom zouden we het argument nog vasthouden dat we bang moeten zijn voor de zogeheten communisten die het land zelf allang niet eens meer onder controle hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Laten we juist blij zijn dat in zo'n enorm groot land als china een enigszins rustig regime heerst, voor hetzelfde geld zou er in dit land een idiote ayatollah aan de macht zijn
ik vind het wel opwindend, zo'n hitsig chineesjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
wat een opwindend standje die wang
jee wat een nerveus mensjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Lulu Wang![]()
Hoor je het eens van een Chineesje, waarom zou Erik van Muiswinkel zijn commentaar wel politiek mogen gebruiken en de Chinezen niet?
tjing tjang tjoengquote:
Het trieste is vooral dat een Nederlander zich meer inzet voor de mensenrechten van de Chinezen dan dat iemand van Chinese afkomst dat doet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef methan het volgende:
Die gek is nog nooit in China geweest maar denkt precies te weten hoe het zit. Loser!![]()
Respect voor dat Chinese vrouwtje.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.
Serieus.
En meer heeft ze ook niet te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |