Hij zit wel flink te zweten zegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
op zich wel een aardig verhaal van Siebelink
Doet ie altijd. Wat een verháál over die kerel die hij in elkaar had geslagen!quote:
ja, meer dan 60 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd verhaal. Die man is dus fout geweest in de oorlog maar heeft zelf niemand vermoord, daar gaan mensen die de oorlog niet eens meegemaakt hebben zo'n felle strijd tegen beginnen omdat ie een avondje muziek gaat maken.
wie wil daar sowieso naar gaan luisteren?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd verhaal. Die man is dus fout geweest in de oorlog maar heeft zelf niemand vermoord, daar gaan mensen die de oorlog niet eens meegemaakt hebben zo'n felle strijd tegen beginnen omdat ie een avondje muziek gaat maken.
Piet die valt dood neer in Afrika over 20 jaar ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef Aoristus het volgende:
dat die vent nog leeft met zijn dotteroperatie, zijn 5 bypasses, zijn opgerekte slokdarm etc
daarom werd hij ook afgekaptquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Piet de Visser begint al echt het stereotype bejaarde te worden, de oren van je kop lullen over voornamelijk bijzaken en niet uitgesproken raken over je waslijst met medische klachten.
Om afgezet te worden in Benidorm zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij mag ook op de boot van Abramovic
Niet echt vond ik, heb zelf ook maar half gekeken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Niks gemist, zo te lezen?
ik snap er ook niks van, en het lijkt nog wel zo een normaal meisjequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor, 40 dagen skieën op de Zuidpool om uiteindelijk niets te bereiken.
Maar dan ben je wel de eerste Nederlandse vrouw die de Zuidpool per ski's heeft bereikt. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor, 40 dagen skieën op de Zuidpool om uiteindelijk niets te bereiken.
Ik begin het steeds knapper te vinden hoe je altijd maar weer de uitzendingen op UG niet terug kunt vindenquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kan de uitzending met Jan Siebeling niet terug vinden. Iemand die het wel lukt ?
Ik denk dat ik wel even ga kijken.quote:Vanavond te gast bij Pauw en Witteman: onder anderen Doeschka Meijsing, Job Cohen en Hein Gooszen
Dat gezicht van haar ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Loretta zal nooit meer een natuurfilm kunnen becommentarieren
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Loretta zal nooit meer een natuurfilm kunnen becommentarieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |