Ik kijk niet, heb de radio aanstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt niet. Noemde hij Bernhard dan?
Dat hebben wij dus ook gedaan (voor de eerste keer) en ik heb P&W geen moment gemist vanavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
dat hoofddoekje verveelt me, ik ga wel naar goodbye Lenin kijken voor de 5e x
Dat doet me deugd, Golferquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook gedaan (voor de eerste keer) en ik heb P&W geen moment gemist vanavond.
Inderdaad. Gasten spreken me dit keer niet aan.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Paulien van Deutekom, Bert Koenders, Erick van Egeraat, Adriaan van Dis en Freek de Jonge.
Weet nog niet of ik ga kijken, misschien maar is vroeg slapen
wat een drukke tafel, dump die schaatster maarquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Paulien van Deutekom, Bert Koenders, Erick van Egeraat, Adriaan van Dis en Freek de Jonge.
Weet nog niet of ik ga kijken, misschien maar is vroeg slapen
nee je hebt gelijk, ze vonden het zelf blijkbaar ook teveelquote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Van Dis zit er niet zo te zien.
Dat wel, maar hij lijkt me wel de meest interessant gast vandaag.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
Wat een griezel, die Van Egeraat, althans om te zien.
ja toch jammer dat hij niks belangrijkers aan zijn hoofd heeftquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Van Dis toch wel, maar dan vanuit Parijs.
Mij juist welquote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Gasten spreken me dit keer niet aan.
Is dit niet belangrijk danquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ja toch jammer dat hij niks belangrijkers aan zijn hoofd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |