Klinkt nog best okay allemaal. Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn ieder geval al erg okay als teamcaptains.quote:Beau vergezelt Linda in nieuwe show Ik Hou van Holland
Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn de teamcaptains in de nieuwe show Ik hou van Holland van Linda de Mol. Dat meldt RTL Nederland vandaag. Jeroen en Beau gaan steeds wisselende teams van drie bekende Ne- derlanders aanvoeren die worden getest op hun kennis van het Hollands cultuur- goed. Linda kijkt er naar uit. “Bij RTL 4 ben ik gestart met Gooische Vrouwen en Miljoenenjacht en nu verheug ik mij op mijn nieuwe televisieprogramma Ik Hou Van Holland.”
In Ik Hou van Holland van Linda de Mol nemen twee teams bestaande uit steeds wisselende bekende Nederlanders het wekelijks tegen elkaar op. Onder leiding van vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge wordt elk viertal aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
Linda: “Het is een ontzettend leuk programma, een soort positieve inburgeringscursus maar dan met een hoog ‘oh ja’-gehalte. Wij Nederlanders zijn vaak aan het mopperen, in Ik hou van Holland wordt juist de vrolijke kant van ons land belicht. Onze tradities en onze gewoontes bijvoorbeeld. Ik denk dat er veel gelachen wordt en dat we een gezonde strijd tussen de twee teamcaptains kunnen verwachten.”
De supporters op de tribune mengen zich in ‘Ik Hou Van Holland’ ook actief in de strijd en staan, verdeeld over twee tribunevakken, pal achter hun team. En dat is niet voor niets, want het publiek van het winnende team ontvangt een oer-Hollandse prijs, variërend van een fiets tot een heuse sjoelbak. De swingende ‘huisband’ van het spelprogramma heeft ook een heel aanwezige rol. Zo krijgen de bandleden na elke spelronde de kans van zich te laten horen met een bekend Nederlands nummer.
Erland Galjaard, programma directeur van RTL 4: “Ik hou van Holland wordt een feest der herkenning. Een vrolijke, eigentijdse familiespelshow met bekende en ontroerende tv-fragmenten, bekende Hollandse spelletjes en lekkere muziek. Linda is met haar twee snelle teamcaptains de perfecte dirigent van deze georganiseerde chaos. Kortom: het perfecte programma voor de zaterdagavond van RTL 4.”
Ik Hou van Holland is vanaf zaterdag 8 maart wekelijks te zien bij RTL 4. De nieuwe show wordt uitgezonden tussen 20.00 en 21.30 uur.
Wie is in godsnaam Gigi Ravelli?quote:Tsunami van BN’ers in nieuwe show Ik Hou van Holland
Zeven weken lang verwelkomt Linda de Mol in het nieuwe programma Ik Hou van Holland, vanaf zaterdag 8 maart op RTL 4, een keur aan bekende landgeno- ten. Dat meldt een zegsvrouw van RTL. Naast haar vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en ook Jeroen van Koningsbrugge zijn wekelijks diverse bekende sterren te gast in de nieuwe show. De lijst BN’ers begint met namen als Katja Schuurman, Ruben Nicolai, Irene Moors, Frans Bauer, Frank de Boer en Wendy van Dijk.
Linda de Mol ontvangt verder in haar nieuwe show Anita Meyer, Sophie Hilbrand, Winston Gerschtanowitz, Wolter Kroes, Nicolette van Dam, Koert-Jan de Bruijn, Jan Vayne, Rick Brandsteder, Do, Bridget Maasland, Edsilia Rombley, Jim Bakkum, Manuëla Kemp, Thomas Berge, Monique Klemann, Wilfred Genee, Kim Lian van der Meij, Angela Groothuizen, Victoria Koblenko, Jamai Loman en Gigi Ravelli.
In ‘Ik Hou Van Holland’ nemen twee teams bestaande uit steeds wisselende bekende Nederlanders het wekelijks tegen elkaar op. Onder leiding van vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge wordt elk viertal in sneltrein- vaart flink aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
Is dat niet die belspel miep, die ook een rolletje heeft in GTST?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je er niet bij staat hoor je er denk ik niet bij in Hilversum.
[..]
Wie is in godsnaam Gigi Ravelli?.
Uh-huhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat niet die belspel miep, die ook een rolletje heeft in GTST?
Dat doet hij al wat langer hoor, sinds 2003 alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge is flink aan de weg aan het timmeren heb ik het idee, ik zag hem trouwens laatst op 3 voor 12 als zanger van een rockband
Presenteren is ook niet een van de (vele) dingen waar hij echt goed in is. Daarom wel jammer dat hij niet bij het acteren, zingen en grappig zijn blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef eentwee het volgende:
Van Koningsbrugge is een held, maar ik vrees dat hij straks te vaak op tv zal zijn. Van dit soort programma's kun je bijna niet beter worden.
Dat is nou echt het nadeel van aimabele persoonlijkheden van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef eentwee het volgende:
Van Koningsbrugge is een held, maar ik vrees dat hij straks te vaak op tv zal zijn. Van dit soort programma's kun je bijna niet beter worden.
Dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:05 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat de rest van Nederland er zo weinig aan heeft.
Idemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik kijk voor Jeroen en Beau. Hopelijk zijn die goed genoeg als reden voor mij, maar dat zien we wel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:06 schreef Thelonious het volgende:
Kutprogramma
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:20 schreef ijsklont het volgende:
Als dit het gemiddelde niveau van Nederland is moet ik misschien toch maar eens aan emigreren gaan denken.
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:19 schreef Urquhart het volgende:
Opzich wel vermakelijk, maar een bekend format.
"Het Gevoel Van" inderdaad, met wat elementen uit die andere programma's. Maar goed, het was al bekend dat het gewoon een programma werd wat om Linda de Mol heen werd gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?
Joh, echt??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord is
Jeroen steelt idd de showquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Niet dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:18 schreef Greys het volgende:
Lijkt mij best een gezellig programma, lekker ouderwetserig!
Of het me uit het zwarte gat kan trekken waar ik in val vanavond als Idols niet meer komt betwijfel ik... maar toch...![]()
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Kinga het volgende:
Vreselijk programma. Publiek om werkelijk alles wat Jeroen zegt lachenJe kan ook overdrijven he.
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?
En er is ook geen mens die dat ding laat staanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha!
Al die auto's vol met sjoelbakken op de parkeerplaats!
Leuk idee trouwens, om het kneuterige spelletjesgevoel weer terug te brengen!
Nou he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En er is ook geen mens die dat ding laat staan![]()
Hollandse hebberigheid
Ik geloof dat het ook de bedoeling was om het lekker simpel te houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het best vermakelijk. Mede door Jeroen van Koningsbrugge, die redt het programma echt.
Maar verder is het lekker simpel, nostalgisch en laagdrempelig. Kan me er best mee vermaken.
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Nederland vind het blijkbaar toch een tof programma: 1.226.000 kijkers gisteren
Ik denk ook dat het gemiddeld zo rond de 1 miljoen gaat blijven schommelen. Het was opzich wel een leuk programma, maar ze hebben het iets te geforceerd gezellig gebracht. En dan heb ik het over die té enthousiaste reacties van het publiek. Ik hoop ook dat ze in de komende aflevering iets meer achter de desk vandaan komen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.
Maar ik denk wel dat het een programma bedoeld is zoals Linda het had gezegd bij DWDD. laagdrempelig, gezellig, een zaterdagavondshow zonder dat je echt na moet denken.
Maar Erasmus was 'm te moeilijkquote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoen
Ja, dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef DeTolk het volgende:
"Het gevoel van"- rip off.
Dan zie ik liever Antje dan Linda
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Niveau was zeker te hoog voor je.quote:Op zondag 9 maart 2008 05:18 schreef tong80 het volgende:
Heb een stukje gezien.
'Hoeveel toiletpapier gebruikt een Nederlander per dag ?'
Toen zapte ik maar verder.
Kassa hoort bij het interieur van mensen op zaterdag. Het gemiddelde gezin zet om 7uur die tv op een en die gaat pas af na raymann is laat.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef pberends het volgende:
Die intro.
Gaan ze proberen het totaal vervallen nationalisme in Nederland op te vijzelen?
Was er een Lachmachine dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd dan
Mijn moeder had gekeken en ze vond Beau een arrogante kakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 12:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.
Yeeeeeeah... als Geert Wilders zo'n programma gaat presenteren staat Nederland op z'n kop.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.
In ieder geval hebben Uri Geller (in mindere mate) en Dancing Queen klappen gekregen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.
Ja, hij startte echt als een Speedy Gonzales.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Wat is dat toch met programma's, een panel(s) met BN'ers en dan zogenaamd gezellig doen... kunnen ze niet allemaal de tyfus krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Tot nu toe wel een heel slecht programma, beetje oude tv fragmenten een paar bn-ers en zogenaamd leuk doen
als je 1000 minder kijkers dan "ik hou van holland" een klap vindquote:Op maandag 10 maart 2008 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben Uri Geller (in mindere mate) en Dancing Queen klappen gekregen.
Link?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef tong80 het volgende:
Het programma wordt vandaag neergesabeld in de Volkskrant. En terecht.
Was in een collumn, die kun je volgens mij niet via internet lezen. Of je moet er voor betalen.quote:
Godverdomme, ik had nou net zo'n zin in een heerlijk zeikartikel over dit grafprogramma.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was in een collumn, die kun je volgens mij niet via internet lezen. Of je moet er voor betalen.
Heb het net even in de herhaling gezien en ben het helemaal met je eens. Jeroen draagt het programma gewoon, wat is die gast ongelooflijk adremquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Splutje het volgende:
Zou denk ik geen hol aan zijn zonder Jeroen van Koningsbrugge. RTL zou hem een standbeeld moeten geven, denk dat dit nog best een succes zou kunnen worden, dankzij hem weliswaar. Dankzij zijn meesterlijkheid vind ik het leuker dan Idols, Dancing Queen en Uri Geller bij elkaar.
Dat vond ik zelf dan weer een aftands programma.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Urnie het volgende:
Erg leuk programma. Ik heb me prima vermaakt. Leuke combinatie ook: Linda, Beau en Jeroen.
Het deed me idd ook gelijk denken aan Stenders Late Vermaak, was ook zo lekker simpel en chaotisch.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Jammer dat Ron Brandsteder en Andre van Duin niet die teams leiden.
Jamaiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks weer met Jamai, Koert-Jan de Bruin, Monique Klemann, Erik Hulzebosch, Robert Ten Brink en Nicolette van Dam.
Legendarisch. Wat een geweldig programma was datquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die oude beelden van Wie ben ik?. Wat zag Caroline Tensen eruit zeg
.
http://www.youtube.com/watch?v=5VVtW1jKPg0quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die oude beelden van Wie ben ik?. Wat zag Caroline Tensen eruit zeg
.
Gewoon vermakelijk voor de zaterdagavond, drankje erbij hehequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
Programma kijkt best aardig weg, valt me nog niet tegen.
Daar moet ik ff op reageren, want die is zo geweldig. Elke keer kijk ik m weer, en lig weer dubbelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5VVtW1jKPg0
Jij snapt hem. Zou niet weten wat je anders moet kijken zo vroeg op de avond.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon vermakelijk voor de zaterdagavond, drankje erbij hehe
MooiWeerDeLeeuw natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Zou niet weten wat je anders moet kijken zo vroeg op de avond.
Vond ik leuk, na een tijdje had ik het wel gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
MooiWeerDeLeeuw natuurlijk
Maar dat vind niet iedereen even leuk geloof ik
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vond ik leuk, na een tijdje had ik het wel gezien.
MooiWeerDeLeeuw is zo eentonig, Paul moet wat nieuwe elementen gaan bedenken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
MooiWeerDeLeeuw natuurlijk
Maar dat vind niet iedereen even leuk geloof ik
Ben je toevallig nicht?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:02 schreef albertfriet het volgende:
Jeroen vind ik zon mongoolDenkt een beetje grappig te zijn en de BNN jeugd hier kan der blijkbaar nog om lachen ook. Schandalig.
Beau is veel leuker
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:02 schreef albertfriet het volgende:
Jeroen vind ik zon mongoolDenkt een beetje grappig te zijn en de BNN jeugd hier kan der blijkbaar nog om lachen ook. Schandalig.
Beau is veel leuker
Zag ook geloof ik één hoofddoekquote:Op zondag 16 maart 2008 10:15 schreef groenen het volgende:
Waar halen ze dat publiek vandaan?Bestaan die mensen echt?
Wel netjes.quote:Op zondag 16 maart 2008 08:56 schreef borisz het volgende:
1.170.000 kijkers ongeveer evenveel als vorige week.
Ik zou net zo debiel mee doen hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Net gezien, blijft wel een aardig programma.
Dat publiek ook echt...![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:55 schreef StephanL het volgende:
Je moet wat er als 20 bn-ers thuis zitten op de bank
Zonder Jeroen had ik er inderdaad ook niks aan gevonden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had het gister weer gezien.. toch wel leuk. Maar als Beau en vooral Jeroen er niet bij zaten, had ik het denk ik niks gevonden.
Castingbureau (ja, echt waar). Je kon je ook gewoon aanmelden om de show bij te wonen maar de productie wou een zo divers mogelijk publiek en daarom werden er bepaalde 'types' ingehuurd om 't juist zo divers over te laten komen...quote:Op zondag 16 maart 2008 10:15 schreef groenen het volgende:
Waar halen ze dat publiek vandaan?Bestaan die mensen echt?
Ik wil net zeggen, dat publiek kan nooit waar zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Castingbureau (ja, echt waar). Je kon je ook gewoon aanmelden om de show bij te wonen maar de productie wou een zo divers mogelijk publiek en daarom werden er bepaalde 'types' ingehuurd om 't juist zo divers over te laten komen...
Doen ze expres. De teamcaptains schuiven zo met punten in de 1 na laatste vraag zodat het spannend blijft. Redelijk suf dusquote:Op zondag 23 maart 2008 00:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog steeds een leuk programma, maar wel een beetje jammer dat je alleen de laatste vraag goed hoeft te hebben: dan win je sowieso.
Dat is juist ook de bedoelingquote:Op zondag 23 maart 2008 00:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze expres. De teamcaptains schuiven zo met punten in de 1 na laatste vraag zodat het spannend blijft. Redelijk suf dus.
Voor de rest wel een grappig programma. Echt lame, hersenloos zaterdagavond vermaak.
Dat is inderdaad niet slecht nee! Vind het ook nog steeds erg leuk.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze week 1.411.000 kijkers, dat zijn er bijna 300.000 meer dan vorige week.
Het programma scoort dus wel.
Ja, idd, een deel van de kijkers van Uri Geller is dus overgestapt naar Ik Hou van Holland. maar het was gisteren ook weer een leuke showquote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doh... maar daarom is het nog wel jammer.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze expres. De teamcaptains schuiven zo met punten in de 1 na laatste vraag zodat het spannend blijft. Redelijk suf dus.
Voor de rest wel een grappig programma. Echt lame, hersenloos zaterdagavond vermaak.
Meesterlijk truitje iddquote:Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef Xrenity het volgende:
Do
Doe volgende keer gewoon iets normaals aan ipv dat je nu elke minuut je truitje goed gaat zitten doen
Het zag er niet vervelend uit moet ik zeggenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef Xrenity het volgende:
Do
Doe volgende keer gewoon iets normaals aan ipv dat je nu elke minuut je truitje goed gaat zitten doen
Goeie zaakquote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wolter Kroes die denkt dat het 'zowiezo' isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Wat een duffe teams, of ligt dat aan mij? Ik vond het nu al vorige week leuker. Kromme zin.
Oh, en mensen die denken dat het 'zowiezo' is.
Veel mensen denken dat het zowiezo is. Of welke andere vage manier van spellen dan ook. Behalve de juiste of course.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Wat een duffe teams, of ligt dat aan mij? Ik vond het nu al vorige week leuker. Kromme zin.
Oh, en mensen die denken dat het 'zowiezo' is.
Ja, Irene ging echt valikand de mist in!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef ItaloDancer het volgende:
OMG hoe slecht waren ze in spelling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Valerio, die moet verbannen worden naar Belgie. Afghanistan.
Of was het nou valicant?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, Irene ging echt valikand de mist in!
Zij is wel meer fuckable dan Nance en Patty Brard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:25 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die naar Linda de Mol programma's kijken![]()
Sowieso, Linda de Mol.
Net zo erg als Frank Snoeks die Portsmouth moet uitspreken. Hoor je ook steeds Portsmuss of Porfmuss.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Meddo het volgende:
aargh kan dat mens die bandnaam niet gewoon uitspreken![]()
de i luf hollent band
Die fabrikant heet Valliant.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja! Het deed me denken aan HR-ketels in ieder geval.
Ik ook hoor. Dat "5x heb ik in Ahoy gestaan" was wel erg genant in vergelijking met Frans Bauerquote:Op zondag 30 maart 2008 13:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me door geergerd aan Wolter Kroes, maar het werd zo erg dat het wel weer lollig werd. Het blijft een leuk programma!
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Viel me trouwens op dat Jeroen en Beau hetzelfde aanhadden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ja daar is zij van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die Agnes niet van Boer zoekt Vrouw?
Verder zijn ze bij Beau tot nu toe erg dom
Is volgens mij de eerste keer. Ach, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.
Inderdaad, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ze stonden met de brandslang buiten mensen op te wachten om hun prijzen te testenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:53 schreef static het volgende:
Einde niet gezien, wat gebeurde er?
Dat had ik nou ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had, of heeft?quote:
voor het eerst een daling. 1.299.000 kijkers. TOch mooi. Er keken sowieso overal minder mensen naar. MWDL maar 1,6 miljoen, vorige week was dat nog 2 miljoen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:
1.436.000 kijkers, wederom een stijging.
Naar Youp zullen wel evenveel mensen kijken als naar Paul...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen Paul de Leeuw, misschien een redelijke stijging in kijkcijfers?
3 breaks idd, op anderhalf uur.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
3 maar?
Was voor m'n gevoel meer.
Dan valt het nog wel mee inderdaad
En toch kijk ik weerquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:39 schreef Seventees het volgende:
Ik weet niet zeker welk programma ik erger vind: Singing Bee of Ik houd van Holland.
Ik zat te wachten op dat mannetje van de telfort reclame die dan door het beeld zou springen ofzo.quote:
Ze hadden gezegd dat Vodafone 177 euro duurder was, maar dat was niet zo of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
wat was de fout eigenlijk van telfort?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Edsillia is heeft een vervelende praatstem.
Topografie ookquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij het spellen zijn de BN'ers altijd erg slecht
Ze had het jurkje van Do geleend , die liep ook altijd te hijsenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Dacht eerst dat Koblenko een handdoek om had
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:56 schreef Eva4Evah het volgende:
Zei Linda de Mol nou dat volgende week de laatste aflevering is, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |