Ja, Irene ging echt valikand de mist in!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef ItaloDancer het volgende:
OMG hoe slecht waren ze in spelling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Valerio, die moet verbannen worden naar Belgie. Afghanistan.
Of was het nou valicant?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, Irene ging echt valikand de mist in!
Zij is wel meer fuckable dan Nance en Patty Brard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:25 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die naar Linda de Mol programma's kijken![]()
Sowieso, Linda de Mol.
Net zo erg als Frank Snoeks die Portsmouth moet uitspreken. Hoor je ook steeds Portsmuss of Porfmuss.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Meddo het volgende:
aargh kan dat mens die bandnaam niet gewoon uitspreken![]()
de i luf hollent band
Die fabrikant heet Valliant.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja! Het deed me denken aan HR-ketels in ieder geval.
Ik ook hoor. Dat "5x heb ik in Ahoy gestaan" was wel erg genant in vergelijking met Frans Bauerquote:Op zondag 30 maart 2008 13:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me door geergerd aan Wolter Kroes, maar het werd zo erg dat het wel weer lollig werd. Het blijft een leuk programma!
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Viel me trouwens op dat Jeroen en Beau hetzelfde aanhadden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ja daar is zij van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die Agnes niet van Boer zoekt Vrouw?
Verder zijn ze bij Beau tot nu toe erg dom
Is volgens mij de eerste keer. Ach, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.
Inderdaad, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ze stonden met de brandslang buiten mensen op te wachten om hun prijzen te testenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:53 schreef static het volgende:
Einde niet gezien, wat gebeurde er?
Dat had ik nou ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had, of heeft?quote:
voor het eerst een daling. 1.299.000 kijkers. TOch mooi. Er keken sowieso overal minder mensen naar. MWDL maar 1,6 miljoen, vorige week was dat nog 2 miljoen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:
1.436.000 kijkers, wederom een stijging.
Naar Youp zullen wel evenveel mensen kijken als naar Paul...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond geen Paul de Leeuw, misschien een redelijke stijging in kijkcijfers?
3 breaks idd, op anderhalf uur.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
3 maar?
Was voor m'n gevoel meer.
Dan valt het nog wel mee inderdaad
En toch kijk ik weerquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:39 schreef Seventees het volgende:
Ik weet niet zeker welk programma ik erger vind: Singing Bee of Ik houd van Holland.
Ik zat te wachten op dat mannetje van de telfort reclame die dan door het beeld zou springen ofzo.quote:
Ze hadden gezegd dat Vodafone 177 euro duurder was, maar dat was niet zo of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
wat was de fout eigenlijk van telfort?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Edsillia is heeft een vervelende praatstem.
Topografie ookquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij het spellen zijn de BN'ers altijd erg slecht
Ze had het jurkje van Do geleend , die liep ook altijd te hijsenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Dacht eerst dat Koblenko een handdoek om had
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:56 schreef Eva4Evah het volgende:
Zei Linda de Mol nou dat volgende week de laatste aflevering is, of heb ik dat verkeerd verstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |