Ja, Irene ging echt valikand de mist in!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef ItaloDancer het volgende:
OMG hoe slecht waren ze in spelling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Valerio, die moet verbannen worden naar Belgie. Afghanistan.
Of was het nou valicant?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, Irene ging echt valikand de mist in!
Zij is wel meer fuckable dan Nance en Patty Brard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:25 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die naar Linda de Mol programma's kijken![]()
Sowieso, Linda de Mol.
Net zo erg als Frank Snoeks die Portsmouth moet uitspreken. Hoor je ook steeds Portsmuss of Porfmuss.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Meddo het volgende:
aargh kan dat mens die bandnaam niet gewoon uitspreken![]()
de i luf hollent band
Die fabrikant heet Valliant.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja! Het deed me denken aan HR-ketels in ieder geval.
Ik ook hoor. Dat "5x heb ik in Ahoy gestaan" was wel erg genant in vergelijking met Frans Bauerquote:Op zondag 30 maart 2008 13:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me door geergerd aan Wolter Kroes, maar het werd zo erg dat het wel weer lollig werd. Het blijft een leuk programma!
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Viel me trouwens op dat Jeroen en Beau hetzelfde aanhadden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ja daar is zij van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die Agnes niet van Boer zoekt Vrouw?
Verder zijn ze bij Beau tot nu toe erg dom
Is volgens mij de eerste keer. Ach, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Omdat ze teamcaptains zijn, is mijn eerste ingeving.
Inderdaad, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
sorry dat ik het zeg. Maar dat meisje met die mislukte neus achter jeroen leidt heel erg af
Ze stonden met de brandslang buiten mensen op te wachten om hun prijzen te testenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:53 schreef static het volgende:
Einde niet gezien, wat gebeurde er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |