Idemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik kijk voor Jeroen en Beau. Hopelijk zijn die goed genoeg als reden voor mij, maar dat zien we wel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:06 schreef Thelonious het volgende:
Kutprogramma
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:20 schreef ijsklont het volgende:
Als dit het gemiddelde niveau van Nederland is moet ik misschien toch maar eens aan emigreren gaan denken.
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:19 schreef Urquhart het volgende:
Opzich wel vermakelijk, maar een bekend format.
"Het Gevoel Van" inderdaad, met wat elementen uit die andere programma's. Maar goed, het was al bekend dat het gewoon een programma werd wat om Linda de Mol heen werd gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?
Joh, echt??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord is
Jeroen steelt idd de showquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |