Klinkt nog best okay allemaal. Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn ieder geval al erg okay als teamcaptains.quote:Beau vergezelt Linda in nieuwe show Ik Hou van Holland
Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn de teamcaptains in de nieuwe show Ik hou van Holland van Linda de Mol. Dat meldt RTL Nederland vandaag. Jeroen en Beau gaan steeds wisselende teams van drie bekende Ne- derlanders aanvoeren die worden getest op hun kennis van het Hollands cultuur- goed. Linda kijkt er naar uit. “Bij RTL 4 ben ik gestart met Gooische Vrouwen en Miljoenenjacht en nu verheug ik mij op mijn nieuwe televisieprogramma Ik Hou Van Holland.”
In Ik Hou van Holland van Linda de Mol nemen twee teams bestaande uit steeds wisselende bekende Nederlanders het wekelijks tegen elkaar op. Onder leiding van vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge wordt elk viertal aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
Linda: “Het is een ontzettend leuk programma, een soort positieve inburgeringscursus maar dan met een hoog ‘oh ja’-gehalte. Wij Nederlanders zijn vaak aan het mopperen, in Ik hou van Holland wordt juist de vrolijke kant van ons land belicht. Onze tradities en onze gewoontes bijvoorbeeld. Ik denk dat er veel gelachen wordt en dat we een gezonde strijd tussen de twee teamcaptains kunnen verwachten.”
De supporters op de tribune mengen zich in ‘Ik Hou Van Holland’ ook actief in de strijd en staan, verdeeld over twee tribunevakken, pal achter hun team. En dat is niet voor niets, want het publiek van het winnende team ontvangt een oer-Hollandse prijs, variërend van een fiets tot een heuse sjoelbak. De swingende ‘huisband’ van het spelprogramma heeft ook een heel aanwezige rol. Zo krijgen de bandleden na elke spelronde de kans van zich te laten horen met een bekend Nederlands nummer.
Erland Galjaard, programma directeur van RTL 4: “Ik hou van Holland wordt een feest der herkenning. Een vrolijke, eigentijdse familiespelshow met bekende en ontroerende tv-fragmenten, bekende Hollandse spelletjes en lekkere muziek. Linda is met haar twee snelle teamcaptains de perfecte dirigent van deze georganiseerde chaos. Kortom: het perfecte programma voor de zaterdagavond van RTL 4.”
Ik Hou van Holland is vanaf zaterdag 8 maart wekelijks te zien bij RTL 4. De nieuwe show wordt uitgezonden tussen 20.00 en 21.30 uur.
Wie is in godsnaam Gigi Ravelli?quote:Tsunami van BN’ers in nieuwe show Ik Hou van Holland
Zeven weken lang verwelkomt Linda de Mol in het nieuwe programma Ik Hou van Holland, vanaf zaterdag 8 maart op RTL 4, een keur aan bekende landgeno- ten. Dat meldt een zegsvrouw van RTL. Naast haar vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en ook Jeroen van Koningsbrugge zijn wekelijks diverse bekende sterren te gast in de nieuwe show. De lijst BN’ers begint met namen als Katja Schuurman, Ruben Nicolai, Irene Moors, Frans Bauer, Frank de Boer en Wendy van Dijk.
Linda de Mol ontvangt verder in haar nieuwe show Anita Meyer, Sophie Hilbrand, Winston Gerschtanowitz, Wolter Kroes, Nicolette van Dam, Koert-Jan de Bruijn, Jan Vayne, Rick Brandsteder, Do, Bridget Maasland, Edsilia Rombley, Jim Bakkum, Manuëla Kemp, Thomas Berge, Monique Klemann, Wilfred Genee, Kim Lian van der Meij, Angela Groothuizen, Victoria Koblenko, Jamai Loman en Gigi Ravelli.
In ‘Ik Hou Van Holland’ nemen twee teams bestaande uit steeds wisselende bekende Nederlanders het wekelijks tegen elkaar op. Onder leiding van vaste teamcaptains Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge wordt elk viertal in sneltrein- vaart flink aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
Is dat niet die belspel miep, die ook een rolletje heeft in GTST?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je er niet bij staat hoor je er denk ik niet bij in Hilversum.
[..]
Wie is in godsnaam Gigi Ravelli?.
Uh-huhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat niet die belspel miep, die ook een rolletje heeft in GTST?
Dat doet hij al wat langer hoor, sinds 2003 alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge is flink aan de weg aan het timmeren heb ik het idee, ik zag hem trouwens laatst op 3 voor 12 als zanger van een rockband
Presenteren is ook niet een van de (vele) dingen waar hij echt goed in is. Daarom wel jammer dat hij niet bij het acteren, zingen en grappig zijn blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef eentwee het volgende:
Van Koningsbrugge is een held, maar ik vrees dat hij straks te vaak op tv zal zijn. Van dit soort programma's kun je bijna niet beter worden.
Dat is nou echt het nadeel van aimabele persoonlijkheden van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef eentwee het volgende:
Van Koningsbrugge is een held, maar ik vrees dat hij straks te vaak op tv zal zijn. Van dit soort programma's kun je bijna niet beter worden.
Dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:05 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat de rest van Nederland er zo weinig aan heeft.
Idemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik kijk voor Jeroen en Beau. Hopelijk zijn die goed genoeg als reden voor mij, maar dat zien we wel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:06 schreef Thelonious het volgende:
Kutprogramma
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:20 schreef ijsklont het volgende:
Als dit het gemiddelde niveau van Nederland is moet ik misschien toch maar eens aan emigreren gaan denken.
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:19 schreef Urquhart het volgende:
Opzich wel vermakelijk, maar een bekend format.
"Het Gevoel Van" inderdaad, met wat elementen uit die andere programma's. Maar goed, het was al bekend dat het gewoon een programma werd wat om Linda de Mol heen werd gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Swingpaleis? Stenders Late vermaak? Het gevoel van? Of dat andere programma met die twee piano's?
Joh, echt??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of alles wat in het buitenland op tv komt kwalitatief en intellectueel verantwoord is
Jeroen steelt idd de showquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige die dit nog een beetje redt is Jeroen..
Ik mis Idols
Niet dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:18 schreef Greys het volgende:
Lijkt mij best een gezellig programma, lekker ouderwetserig!
Of het me uit het zwarte gat kan trekken waar ik in val vanavond als Idols niet meer komt betwijfel ik... maar toch...![]()
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Kinga het volgende:
Vreselijk programma. Publiek om werkelijk alles wat Jeroen zegt lachenJe kan ook overdrijven he.
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?
En er is ook geen mens die dat ding laat staanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha!
Al die auto's vol met sjoelbakken op de parkeerplaats!
Leuk idee trouwens, om het kneuterige spelletjesgevoel weer terug te brengen!
Nou he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En er is ook geen mens die dat ding laat staan![]()
Hollandse hebberigheid
Ik geloof dat het ook de bedoeling was om het lekker simpel te houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het best vermakelijk. Mede door Jeroen van Koningsbrugge, die redt het programma echt.
Maar verder is het lekker simpel, nostalgisch en laagdrempelig. Kan me er best mee vermaken.
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Nederland vind het blijkbaar toch een tof programma: 1.226.000 kijkers gisteren
Ik denk ook dat het gemiddeld zo rond de 1 miljoen gaat blijven schommelen. Het was opzich wel een leuk programma, maar ze hebben het iets te geforceerd gezellig gebracht. En dan heb ik het over die té enthousiaste reacties van het publiek. Ik hoop ook dat ze in de komende aflevering iets meer achter de desk vandaan komen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.
Maar ik denk wel dat het een programma bedoeld is zoals Linda het had gezegd bij DWDD. laagdrempelig, gezellig, een zaterdagavondshow zonder dat je echt na moet denken.
Maar Erasmus was 'm te moeilijkquote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoen
Ja, dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef DeTolk het volgende:
"Het gevoel van"- rip off.
Dan zie ik liever Antje dan Linda
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Niveau was zeker te hoog voor je.quote:Op zondag 9 maart 2008 05:18 schreef tong80 het volgende:
Heb een stukje gezien.
'Hoeveel toiletpapier gebruikt een Nederlander per dag ?'
Toen zapte ik maar verder.
Kassa hoort bij het interieur van mensen op zaterdag. Het gemiddelde gezin zet om 7uur die tv op een en die gaat pas af na raymann is laat.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef pberends het volgende:
Die intro.
Gaan ze proberen het totaal vervallen nationalisme in Nederland op te vijzelen?
Was er een Lachmachine dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd dan
Mijn moeder had gekeken en ze vond Beau een arrogante kakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 12:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.
Yeeeeeeah... als Geert Wilders zo'n programma gaat presenteren staat Nederland op z'n kop.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.
In ieder geval hebben Uri Geller (in mindere mate) en Dancing Queen klappen gekregen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.
Ja, hij startte echt als een Speedy Gonzales.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Wat is dat toch met programma's, een panel(s) met BN'ers en dan zogenaamd gezellig doen... kunnen ze niet allemaal de tyfus krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Tot nu toe wel een heel slecht programma, beetje oude tv fragmenten een paar bn-ers en zogenaamd leuk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |