Niet dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:18 schreef Greys het volgende:
Lijkt mij best een gezellig programma, lekker ouderwetserig!
Of het me uit het zwarte gat kan trekken waar ik in val vanavond als Idols niet meer komt betwijfel ik... maar toch...![]()
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Kinga het volgende:
Vreselijk programma. Publiek om werkelijk alles wat Jeroen zegt lachenJe kan ook overdrijven he.
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het dus toch helemaal gekeken, begrijp ik?
En er is ook geen mens die dat ding laat staanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha!
Al die auto's vol met sjoelbakken op de parkeerplaats!
Leuk idee trouwens, om het kneuterige spelletjesgevoel weer terug te brengen!
Nou he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En er is ook geen mens die dat ding laat staan![]()
Hollandse hebberigheid
Ik geloof dat het ook de bedoeling was om het lekker simpel te houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het best vermakelijk. Mede door Jeroen van Koningsbrugge, die redt het programma echt.
Maar verder is het lekker simpel, nostalgisch en laagdrempelig. Kan me er best mee vermaken.
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Nederland vind het blijkbaar toch een tof programma: 1.226.000 kijkers gisteren
Ik denk ook dat het gemiddeld zo rond de 1 miljoen gaat blijven schommelen. Het was opzich wel een leuk programma, maar ze hebben het iets te geforceerd gezellig gebracht. En dan heb ik het over die té enthousiaste reacties van het publiek. Ik hoop ook dat ze in de komende aflevering iets meer achter de desk vandaan komen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
mwah eerste aflevering is het aardig ja, kijken hoeveel er volgende week overblijven.
Maar ik denk wel dat het een programma bedoeld is zoals Linda het had gezegd bij DWDD. laagdrempelig, gezellig, een zaterdagavondshow zonder dat je echt na moet denken.
Maar Erasmus was 'm te moeilijkquote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel zakken, Uri Geller trok de eerste show ook 1.5 miljoen kijkers, nu nog minder dan een miljoen
Ja, dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef DeTolk het volgende:
"Het gevoel van"- rip off.
Dan zie ik liever Antje dan Linda
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Niveau was zeker te hoog voor je.quote:Op zondag 9 maart 2008 05:18 schreef tong80 het volgende:
Heb een stukje gezien.
'Hoeveel toiletpapier gebruikt een Nederlander per dag ?'
Toen zapte ik maar verder.
Kassa hoort bij het interieur van mensen op zaterdag. Het gemiddelde gezin zet om 7uur die tv op een en die gaat pas af na raymann is laat.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge cijfers hoor. Kassa scoorde beter.
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef pberends het volgende:
Die intro.
Gaan ze proberen het totaal vervallen nationalisme in Nederland op te vijzelen?
Was er een Lachmachine dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet alles, laatste half uurtje.. dus alles wat hij in dat half uur heeft gezegd dan
Mijn moeder had gekeken en ze vond Beau een arrogante kakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 12:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd, maar ik hoor in mijn omgeving wel reacties als "best leuk/vermakelijk" dus het zal wel een miljoen blijven scoren denk ik.
Yeeeeeeah... als Geert Wilders zo'n programma gaat presenteren staat Nederland op z'n kop.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die terugkeer van het nationalisme, is een trend die nu al 5 jaar aan de gang is.
In ieder geval hebben Uri Geller (in mindere mate) en Dancing Queen klappen gekregen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik onzin, 1.2 miljoen kijkers is gewoon een mooi aantal in Nederland. Zijn niet veel programma's die dat halen.
Ja, hij startte echt als een Speedy Gonzales.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
Het improvisatievermogen van Jeroen hielp hm wel bij het omschrijven van de personen.
Wat is dat toch met programma's, een panel(s) met BN'ers en dan zogenaamd gezellig doen... kunnen ze niet allemaal de tyfus krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Tot nu toe wel een heel slecht programma, beetje oude tv fragmenten een paar bn-ers en zogenaamd leuk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |