Dat is inderdaad niet slecht nee! Vind het ook nog steeds erg leuk.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze week 1.411.000 kijkers, dat zijn er bijna 300.000 meer dan vorige week.
Het programma scoort dus wel.
Ja, idd, een deel van de kijkers van Uri Geller is dus overgestapt naar Ik Hou van Holland. maar het was gisteren ook weer een leuke showquote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doh... maar daarom is het nog wel jammer.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze expres. De teamcaptains schuiven zo met punten in de 1 na laatste vraag zodat het spannend blijft. Redelijk suf dus.
Voor de rest wel een grappig programma. Echt lame, hersenloos zaterdagavond vermaak.
Meesterlijk truitje iddquote:Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef Xrenity het volgende:
Do
Doe volgende keer gewoon iets normaals aan ipv dat je nu elke minuut je truitje goed gaat zitten doen
Het zag er niet vervelend uit moet ik zeggenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef Xrenity het volgende:
Do
Doe volgende keer gewoon iets normaals aan ipv dat je nu elke minuut je truitje goed gaat zitten doen
Goeie zaakquote:Op zondag 23 maart 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wolter Kroes die denkt dat het 'zowiezo' isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Wat een duffe teams, of ligt dat aan mij? Ik vond het nu al vorige week leuker. Kromme zin.
Oh, en mensen die denken dat het 'zowiezo' is.
Veel mensen denken dat het zowiezo is. Of welke andere vage manier van spellen dan ook. Behalve de juiste of course.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Wat een duffe teams, of ligt dat aan mij? Ik vond het nu al vorige week leuker. Kromme zin.
Oh, en mensen die denken dat het 'zowiezo' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |