als je 1000 minder kijkers dan "ik hou van holland" een klap vindquote:Op maandag 10 maart 2008 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben Uri Geller (in mindere mate) en Dancing Queen klappen gekregen.
Link?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef tong80 het volgende:
Het programma wordt vandaag neergesabeld in de Volkskrant. En terecht.
Was in een collumn, die kun je volgens mij niet via internet lezen. Of je moet er voor betalen.quote:
Godverdomme, ik had nou net zo'n zin in een heerlijk zeikartikel over dit grafprogramma.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was in een collumn, die kun je volgens mij niet via internet lezen. Of je moet er voor betalen.
Heb het net even in de herhaling gezien en ben het helemaal met je eens. Jeroen draagt het programma gewoon, wat is die gast ongelooflijk adremquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Splutje het volgende:
Zou denk ik geen hol aan zijn zonder Jeroen van Koningsbrugge. RTL zou hem een standbeeld moeten geven, denk dat dit nog best een succes zou kunnen worden, dankzij hem weliswaar. Dankzij zijn meesterlijkheid vind ik het leuker dan Idols, Dancing Queen en Uri Geller bij elkaar.
Dat vond ik zelf dan weer een aftands programma.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Urnie het volgende:
Erg leuk programma. Ik heb me prima vermaakt. Leuke combinatie ook: Linda, Beau en Jeroen.
Het deed me idd ook gelijk denken aan Stenders Late Vermaak, was ook zo lekker simpel en chaotisch.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Jammer dat Ron Brandsteder en Andre van Duin niet die teams leiden.
Jamaiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks weer met Jamai, Koert-Jan de Bruin, Monique Klemann, Erik Hulzebosch, Robert Ten Brink en Nicolette van Dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |