Iemand van superfuture was in japan en die heeft 'm toen daar voor mij gekocht en opgestuurd. Ongeveer 220 euro's totaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:52 schreef bear87 het volgende:
Mooi die Evisu, waar gekocht en wat kost dat? Wil ik nog een keertje hebben!
Leuke tip, niet alleen om iets te kopen, meer ook om te zien wat voor collectie ze hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:01 schreef bear87 het volgende:
@ Men in red
Prachtige broek is dat, wil hem zelf ook halen denk ik.
@ iedereen
Levi's heeft sindskort een online shop geopend op hun website, wel leuk als je de collectie wil bekijken of wat wil bestellen:)
eu.levi.com en de rest wijst zich vanzelf.
bronquote:Denim in overvloed!
Heb je nooit genoeg spijkerbroeken in de kast hangen? Ik heb goed nieuws voor je! Morgen wordt de tijdelijke Levi’s Blue Pop Up Store bij het Waterloopplein geopend!
Ze zijn superhip… die tijdelijke stores. Blend Magazine had er vorig jaar een in de Westerstraat in Amsterdam. En ook jonge ontwerpers stallen steeds vaker hun collectie uit in een leegstaand pand. Na een paar maanden is de nieuwigheid er van af en vertrekken ze.
In de Pop Up Store van Levi’s kun je de Blue Spring collectie kopen. Natuurlijk vind je er skinny-jeans, mini-rokjes en leren jasjes. Levi’s deelt de winkel in de Houtkopersdwarsstraat met 90 square meters, waar vooral kleding, boeken, muziek, sneakers en tijdschriften gelinkt aan straatcultuur verkocht worden. Alles wat een beetje stoer is vind je bij de Pop Up Store!
Extra leuk: in de store vindt je ook het Back Pocket Art Project: verschillende kunstenaars hebben Levi’s broekzakken gecustomized. Als je er iets moois tussen ziet zitten: binnenkort worden de broeken geveild!
Mooie broek!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef berent het volgende:
Nog 2 andere broeken die nog niet echt zijn ingedragen:
Somet 003 indigo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien bij Jack Jones? Zag daar wel mooie zomerachtige jeans liggen laatst. Prijs weet ik niet, dat varieert nogal bij J&J. Ene keer betaal je 60-70 euro en soms vragen ze daar ook zomaar 90 euro voor een broek. Dan ben ik snel weg, voor dat geld kun je van elk merk een broek halen, geloof niet dat dat de insteek was van J&Jquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:41 schreef DANILXL het volgende:
ik zoek nog een vette zomerbroek een beetje licht zal wel mooi zijn
leuke aanbiedingen zijn ook welkom (student etc. )
bronquote:Henry Holland in Levi's deal
Levi's has signed a deal with London Fashion Week designer Henry Holland to create a capsule denim collection.
Based around the classic 501 jean, the eight-piece range will launch for spring 09 and will feature as part of Holland's London catwalk show next season.
"We don't enter into collaborations lightly, but we felt that Henry's design skills and entrepreneurial spirit were in keeping with the brand," said Levi Strauss UK and Ireland marketing director Andrea Moore.
Holland's catwalk show in east London last week included some basic uncustomised 501 jeans. The limited-edition customised range will be sold through selected Levi's stores as well as wholesale accounts.
The partnership represents the latest in a line of Levi's design collaborations. It already has a pan-European design initiative with streetwear brand Stüssy and a global partnership with Japanese designer Junya Watanabe, and recently signed a tie-up with Nike.
Deze broek heb ik vanmiddag gekochtquote:Op zondag 3 februari 2008 17:14 schreef men_in_red het volgende:
ik ga binnenkort denk ik maar weer jeans halen, ik denk deze:
[ afbeelding ]
Diesel Larkee 88Z 130 euro
Daar heb ik ooit eens een Kuyichi jeans gekocht. Aardig en behulpzaam zijn ze.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef schatje het volgende:
hipperfashion.com
Twee weken lang 20 % korting op alle jeans waaronder Nudie en Dr. Denim.
ok relax, was hij net als online 130 euro?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef bear87 het volgende:
[..]
Deze broek heb ik vanmiddag gekochtBen er heel blij mee, mooi model en een prachtige kleur. Nu even wassen en dan laten inkorten
dat model, Larkee, wil ik ook nog steeds hebben, vind ik altijd wel mooi zo'n laag model.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef bear87 het volgende:
Yes, 129,95 om precies te zijn![]()
Hij is alleen wel vrij laag, dwz als je gaat zitten zit ie aan de achterkant niet heel hoog ofzo je boxer is wel zichtbaar
waarom draag je drie jaar lang die broek ?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:13 schreef berent het volgende:
Nog een keer
evisu 2000 no2, iets van anderhalf jaar oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nudie RR greycast, iets van 3 jaar oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het vredenbrug volgens mij, beetje tussen de Perry sport en de KFC.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Een Take Two store?
Want ik was bij de Strictly Men geweest en in die van Utrecht hadden ze hem ook niet meer in mijn maat..
die kleur is inderdaad mooi, maar ik heb al een Yarik in die 88Z wassing dus koop ik die Larkee liever in een andere kleur, een lichtere zoals deze:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef bear87 het volgende:
@Satanicwarrior
Ik denk dat je het een hele mooie broek zal vinden dan, want het is echt een prachtige kleur en een heel mooi model. Hij is een beetje regular fit, maar dan met net wat strakkere pijpen dan helemaal regular, zonder dat het weer een slimfit wordt zegmaar. Precies goed
dat is de webshop van Jeanspaleis in Kerkrade, dus het lijkt me wel een echte. blijkbaar is dat gewoon het model.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:43 schreef poffu het volgende:
kan iemand mij vertellen of deze echt is?
http://www.drytillyoudie.nl/blueblood/02b84699180e3d202.php
die druk op de kontzak is zo heel raar en die kontzak ook of is dat het model
Bij de Tribute in Arnhem, daar hebben ze meestal wel veel variatie.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
@ Satanic
Waar heb je die Yarik in 88z eigenlijk gekocht? Ik zie altijd maar dezelfde modellen van diesel liggen bij verschillende winkels, weinig variatie erin en online lijkt er meer te krijgen..
Nee ik heb geen van beide. Die kleur 88z is wel erg mooi. Mijn deetak is van diezelfde kleur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:08 schreef bear87 het volgende:
Ben vandaag langsgegaan bij de Rode winkel waar men het hier weleens over heeft. Helaas geen Revick in mijn maat, wilde een Revick 88z halen daar.
Wel een mooie Paddom 88z gezien. Alleen die heeft weer gele stiksels aan de buitenkant van de broek. Jij hebt beide modellen toch Stansfield? Zit er veel verschil tussen de modellen kwa pijpen en hoge/lage achterkant?
Omdat hij nog steeds prima is om te dragen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DANILXL het volgende:
[..]
waarom draag je drie jaar lang die broek ?
mijn broeken gaan na anderhalf - twee jaar meestal wel weg omdat ze vaal zijn geworden
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef bear87 het volgende:
Ps. Weet iemand de vanaf prijs bij We Are Replay broeken?
je ziet die 100e er niet vanafquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Stansfield het volgende:
Nudie Slim Jim Rich Blue (voorkant)
[ afbeelding ]
(achterkant)
[ afbeelding ]
Nudie Average Joe Old scraped indigo (voorkant)
[ afbeelding ]
(achterkan)
[ afbeelding ]
de leuke zo vanaf 280-300quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef bear87 het volgende:
Ps. Weet iemand de vanaf prijs bij We Are Replay broeken?
Die goedkope zijn wel gruwelijk lelijk trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
de leuke zo vanaf 280-300
zelfs in de uitverkoop zijn ze nog 200 euri![]()
Best prijzig idd ja. Maar dan heb je ook wel een prachtbroek aan je aars hangenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:10 schreef hmmmz het volgende:
die gionni is idd mooi, kzag 'm vorige week vrijdag nog liggen afgeprijst voor 200
Nou vooruitquote:Op zondag 23 maart 2008 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen of dinsdag naar adam. Iemand nog leuke winkels met toffe jeans?
Hebben ze een We Are Replay winkel in de PC hooft?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
-Bendorff: winkel met zeer veel variatie. Van Levi's tot Prps, Nudie, Diesel, Atelier la Durance, echt alles hebben ze daar.
-Maison de Bonneterie ; D&G Hugo Boss Armani Evisu etc.
-Bijenkorf kan leuk zijn.
-Diesel store ( heilige weg en pc hooftstraat )
-We Are winkel in de pc
Veel plezier, laat even weten wat je van de winkels vond waar je bent geweest
Ja, dat het prima kwaliteit is en dat ze heel mooi blijven. Is 1 van mijn favoriete jeansmerken. De broek die jij daar hebt liggen, hoe heet die? Is dat een hb 25,26, 31 of 83?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:37 schreef mercurial3 het volgende:
ik ben echt verliefd geworden op deze hugo boss broek:
het model lijkt hier een beetje vaag maar hijs super vet, ga hem dan ook kopen bij de Bijenkorf denk ik
heeft iemand nog ervaring/tips met boss broeken?
[ afbeelding ]
Redelijk ja. Wellicht kan je een Prescott oid proberen, die valt minder wijd dan de rest geloof ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Atelier LaDurance broeken he? Die vallen toch best wijd ofniet?
Okequote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef bear87 het volgende:
[..]
Redelijk ja. Wellicht kan je een Prescott oid proberen, die valt minder wijd dan de rest geloof ik.
het is een Hugo Boss Dark Zip Fly Jeans (HB2)quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ja, dat het prima kwaliteit is en dat ze heel mooi blijven. Is 1 van mijn favoriete jeansmerken. De broek die jij daar hebt liggen, hoe heet die? Is dat een hb 25,26, 31 of 83?
En waar haal je dat plaatje vandaan, ik wil ook online wel ff wat bossjes bekijken![]()
Daar ga ik zeker even kijken, ziet er leuk uit. Iemand daar al geweest? Wel benieuwd wat een broekje daar kost danquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
290sqm.com
Filmpje Pop Up Store van Levi’s in A'dam, open tot 2 april.
Nou, ik zal het je morgen laten weten als ik terugbenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:30 schreef bear87 het volgende:
[..]
Daar ga ik zeker even kijken, ziet er leuk uit. Iemand daar al geweest? Wel benieuwd wat een broekje daar kost dan
En 40 euro korting bij de aankoop van 2 broeken en inlevering van 2 oude broeken.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:48 schreef Mr_DG het volgende:
20 euro korting bij de Rode Winkel bij het inleveren van een oude broek.
Wordt dat niet gewoon de nieuwe locatie van 90 sqm?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
290sqm.com
Filmpje Pop Up Store van Levi’s in A'dam, open tot 2 april.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En 40 euro korting bij de aankoop van 2 broeken en inlevering van 2 oude broeken.
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef bear87 het volgende:
[..]
flauw. Was ff rekenen, maar ik ben eruit
Bij de rode winkel hebben ze wel de paddom in de donkere kleur, die is volgens mij iets van 120 euro ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef DANILXL het volgende:
http://www.jeansonline.nl(...)ial-0071j-p-619.html
weet iemand een goedkoper alternatief voor dit type broek
(zelfde kleur en model)
Zelfde kleur en model wordt lastig, maar je kan proberen om een Timmen te passen in een 8gi kleur. Die kleur lijkt sterk op deze wassing, ff kijken wat je van het model vind dan! Voor plaatjes van de timmen in die kleur kan je terecht op de diesel site.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef DANILXL het volgende:
http://www.jeansonline.nl(...)ial-0071j-p-619.html
weet iemand een goedkoper alternatief voor dit type broek
(zelfde kleur en model)
Ja, ik heb veel financiele meevallersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:55 schreef bear87 het volgende:
Raw jeans is ongewassen en daardoor krijg je dus zelf slijtage plekken in de broek als je hem lang draagt zonder te wassen.
Gewone donkere jeans zonder slijtage plekken is wel voorbehandeld en gewassen, dus ie zal die effecten niet hebben.
@ Noel
Alweer een nieuwe broek, welke nu? We hebben de blueblood pic nog niet eens gehad!
waar heb je die somet gekocht? uit japan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef berent het volgende:
Nog 2 andere broeken die nog niet echt zijn ingedragen:
Somet 003 indigo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nom de Guerre slim fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe zit het qua maatverschil met je RR greycast?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef berent het volgende:
Heb'm besteld via blueingreen
Moest je eigenlijk nog invoerrechten betalen over de broek?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:06 schreef berent het volgende:
Het is allebei een heel ander model. Had m'n RRDG in een 32 en droeg deze op m'n heupen/reet met een behoorlijke relaxed fit. Had ook wel een 31 of 30 aan gekund. De somet heeft een onwijs lage rise dus deze moet je wel op je heupen/bekken dragen, heb deze in een 30 en deze zit behoorlijk fitted. Het beste is als je ff een meetlint pakt en meet hoeveel cm het is om je bekken heen en een somet daarbij zoeken die dat als waist maat heeft. En als je niet zo'n dikke reet hebt kan je mss beter meten om je heupen en hem daarop dragen.
Houd er wel rekening mee dat ze niet zo stretchen als een RRDG
bronquote:Pop-up store Levi's weer weg
De Amsterdamse pop-upwinkel van Levi's, die op 21 februari jongsleden zijn deuren opende, gaat alweer dicht. Zo gaat dat met pop-upstores, oftewel tijdelijke winkels; je moet er snel bij zijn, anders ben je te laat. De winkel in de Houtkopersdwarsstraat (zijstraatje van het Waterlooplein) was er anderhalve maand. Ido de Voos, die de winkel afgelopen zes weken runde, heeft andere plannen met het pand; vanaf 10 april opent hij er zijn nieuwe winkel 290m2. De Voos, eigenaar van 90m2 wilde net verhuizen toen Levi's hem benaderde met het plan er een tijdelijke winkel te beginnen. Dat wilde hij wel. Zeventig procent van de winkel werd ingericht door Levi's, de rest werd ingekocht door De Voos. De Voos was toen enigszins sceptisch over het verkoopresultaat. “Het gaat niet om de verkoop, het is meer een vorm van pr,”zei hij er over.
Nu blijkt dat de omzet maar liefst 40 procent hoger is uitgevallen dan verwacht. “Voor zowel Levi's als voor ons is het heel goed geweest,” zegt de eigenaar. Dat het wel even tijd nodig heeft voordat men de winkel ontdekt blijkt uit het feit dat het steeds drukker werd. “Afgelopen weekend liep het echt storm. Eigenlijk is zes weken dus te kort.”
Om aandacht te trekken werden meerdere evenementen in de Levi's pop-upwinkel georganiseerd. De opening was daar een van. Ook gaven twee ontwerpers van Nike een lezing over de dunk (basketballschoen) en customizeden artiesten live de achterzakken van broeken. Een veiling daarvan moet geld gaan opbrengen voor een goed doel. Woensdagavond wordt de winkel uitgeluid met een optreden van rockband Voicst. Het fenomeen pop-up store of guerillawinkel (algemeen: pop-up retail), bestaat alweer enkele jaren. In steden als Londen en New York zijn sinds 2003 vele winkels geopend en weer dicht gegaan. Levi's heeft inmiddels al een nieuwe pop-upstore geopend: in Antwerpen.
Die zien er wel ok uit qua jeansstof, alleen hoe het qua modelzit enz zouik niet weten eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Zijn er mensen bekend met Lee hier, en in het bijzonder Lee goldlabel?
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mocht 75e aftikken bij de koerier.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Mei-li het volgende:
[..]
Moest je eigenlijk nog invoerrechten betalen over de broek?
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumquote:Op maandag 7 april 2008 12:39 schreef crazy99 het volgende:
de laatste jaren hebben ze al die broeken verneukt, ze worden steeds lelijker.. met name Gstar, verder Diesel, Replay, Lee.. enigste wat normaal is gebleven is nog steeds Levis..
Dry/raw of 'gewone' jeans?quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumAl kreeg je het gratis, ik zou er nog niet mee lopen. ( voor dames zijn ze vaak veel leuker )
Diesel vind ik nogsteeds wel mooi, probleem is alleen dat ze teveel modellen hebben en die modellen wisselen ook erg vaak.
Levi's heeft een prettige prijs vaak. Een 501 gaat vanaf 80 euro, en een basis 752 kost je 69 euro. Prima te doen, zeker als je ziet dat je tegenwordig zelfs bij Jack Jones 80 euro mag afrekenen of een Chasin broek zomaar 100-120 euro kost![]()
Levi's is prima
Deze zijn dry jaquote:Op maandag 7 april 2008 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dry/raw of 'gewone' jeans?
Ziet er wel tof uit
Via de webshop van levi's ( zie startpost, of via eu.levi.com en dan buy online klikken ofzo ) kan je de levi's vintage 501 1947 kopen. Niet de goedkoopste, die kost maarliefst 179,95. Verder had je een tijdje terug bij de Bijenkorf in de chill out de 501 shrink to fit liggen, die is ook ongewassen. Weet niet of die daar nog ligt. En bij de Levi's winkel zelf verkopen ze ook veel hele donkere broeken, ik weet niet zeker of dat allemaal dry/raw is, maar ze zijn iig wel helemaal egaal van kleur en hoogstens "onewash" Dat ziet eruit als een dry, maar is 1 keer gewassen en blijft wat langer zijn kleur houden dan als het goed is. Vraag er in de winkel maar even naar, er liggen veel verschillende broeken met verschillende eigenschappenquote:Op maandag 7 april 2008 21:47 schreef roburt het volgende:
[..]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Thracier het volgende:
[..]
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef ShiftyShellshock het volgende:
Stansfield hebben jullie bij de rode winkel ook de Diesel Viker zo ja welke washingmodel(len).
ok thanks for the info..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.
Heb hem helemaal niet gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?
Inderdaad. M'n vriendin heeft d'r ook een lekkere kont in.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
circle of trust is ook een fijn merk
krijg je mooie billen in
mooie broek!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:05 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk al tijden geen Replay broeken meer gekocht maar nu lagen er wel weer wat mooie tussen. Gewoon mooie donkerblauw zonder gekkigheden en een normale pasvorm. Precies wat ik zocht, ben er blij mee![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooie broek!
ik wil nog een keer een dry of een selvage, of met beide, hebben van replay, heb op internet wel eens foto's van zo'n model gezien, erg mooi. ik vind de pasvorm van replay broeken altijd wel mooi.
Beetje experimentele lijn van Levis... bijna nergens te krijgen... Heb er ook een... details zijn uitvergroot en heeft een groot rood leabel...voorzover ik hier kan zien staat er inderdaad geen modelnummer in...quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe jeans van Levi's, omgerekend voor zo'n 45 euro. Er staat Red op, dus dat zal het Red Label wel zijn, maar verder helemaal niets over een model ofzo. Hij geeft een beetje af, is wat stugger, dus iets van een dry/ raw jeans. Iemand enig idee welke jeans dit is?
Bedankt, nog steeds een beetje vaag allemaalquote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef d2rocks het volgende:
[..]
Beetje experimentele lijn van Levis... bijna nergens te krijgen... Heb er ook een... details zijn uitvergroot en heeft een groot rood leabel...voorzover ik hier kan zien staat er inderdaad geen modelnummer in...
Die liggen bij Thom Broekman in Utrecht. Heb ze wel gezien maar veel weet ik er niet vanaf. Wel erg stugge jeans zoals het ongewassen jeans betaamt alleen weet ik niet of het het nudie effect heeft zeg maar. Volgens mij blijven ze vrij gelijk qua kleur.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:31 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand hier wat van het merk "Superdry" ?
Zie je steeds meer in de winkels, mooie ongewassen denim voor 99 euro. Weet alleen verder niks van het merk, misschien kan iemand me updaten?
Heb je een foto / link?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe jeans van Levi's, omgerekend voor zo'n 45 euro. Er staat Red op, dus dat zal het Red Label wel zijn, maar verder helemaal niets over een model ofzo. Hij geeft een beetje af, is wat stugger, dus iets van een dry/ raw jeans. Iemand enig idee welke jeans dit is?
Ik ga er van de week wel een keertje eentje aanschieten, ook bij Thom broekman idd. Als de pasvorm is probeer ik er gewoon eentje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die liggen bij Thom Broekman in Utrecht. Heb ze wel gezien maar veel weet ik er niet vanaf. Wel erg stugge jeans zoals het ongewassen jeans betaamt alleen weet ik niet of het het nudie effect heeft zeg maar. Volgens mij blijven ze vrij gelijk qua kleur.
bronquote:
In België bleek het Levi's back pocket project al een groot succes, maar de Nederlandse tegenhanger zal misschien wel nóg meer buzz veroorzaken: Levi's nodigde zo'n honderd artiesten uit om de backpocket naar eigen zin te customizen. Alle creaties zullen uiteindelijk worden geveild ten gunste van de strijd tegen Aids.
Zangers, muzikanten, schilders, performers, designers, illustrators, schrijvers, graffiti- en andere undergroundartiesten hebben de back pocket hun persoonlijke touch gegeven, en nog elke dag worden back pockets omgetoverd tot verrassende kunstwerkjes. Het uiteindelijke resultaat wordt een muur met versierde kontzakjes omgedoopt tot de 'Levi's wall of back pocket art' in de Levi's Blue Pop Up Store in Amsterdam in de nieuwe locatie van 290SQM.
Meer en meer artiesten uit de meest diverse disciplines hebben zich bij het project aangesloten waaronder modeontwerpers Bas Kosters en Daryl van Wouw maar ook indie rock band Voicst, tv-persoonlijkheid en muzikant Michael Owen Dale en schilderes Laura Breebaart. Meer back pocket art wordt verwacht van Sophie Hilbrand, Moke, Malle Pietje and the Bimbo's, Marlies Dekkers, Xandra Brood en nog veel meer. Houd de website van Levi's in de gaten want binnenkort verschijnt een virtuele tentoonstelling online waar je alle back pocket creaties kunt bekijken.
Hmm had er ook 1 gekocht gister maar ga hem toch weer ruilen!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag nieuwe broek gekocht van Blue Blood.Ik zweer erbij.
Heb paar weken geleden een Blue Blood Dry Goods gekocht, ecchhht lekker materiaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag nieuwe broek gekocht van Blue Blood.Ik zweer erbij.
Dat heb ik ook niet, fuglyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er erg ok uit alleen ben ik zelf niet zo van je broek in je schoenen stoppen.
Vette broek! Mag ik vragen waar je deze broek gekocht hebt?Zoek al een hele tijd een mooie donkerblauwe broek, aangezien mijn huidige ook van Replay inmiddels niet meer zo mooi is. Ik zie ook dat je foto's van de broek hebt die lijken van een webwinkel te komen. Klopt dat? Zoja, kun je me die site PMen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:05 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk al tijden geen Replay broeken meer gekocht maar nu lagen er wel weer wat mooie tussen. Gewoon mooie donkerblauw zonder gekkigheden en een normale pasvorm. Precies wat ik zocht, ben er blij mee![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Die zitten stampvol met Replay ....
Wil me nergens mee bemoeien maar misschien kun je dan eens de 506, 505 of 504 proberen, een van die modellen moet dan precies goed zitten bij jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
De juiste maat voor mij zou 33-34 / 30 moeten zijn. Het probleem is dat lengtemaat 30 niet heel vaak voorkomt. Heb vandaag 501's geprobeerd (terwijl ik niet van knopen in de gulp hou) in maat 33/30 en op zich zaten die wel relaxed, alleen vond ik dat ik teveel stof overhield bij mijn dijbenen. Ook de G-star Coder nogwat geprobeerd, maar daarvan zat de kontzak dus half op mijn kont en half op mijn dijbenen.
Ja, die zijn echt prachtig, inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef hmmmz het volgende:
Zag laatst wat van die Jacob Cohen broeken liggen, prachtig afgewerkt met paardenhaar, verzilverde knopen, zakdoek erbij om de knopen op te poetsen350 euri, net iets te duur
![]()
bronquote:
Damien Hirst X Levi's limited edition
De wereldberoemde kunstenaar Damien Hirst is een groot fan van de Levi's Warhol Collectie. Reden voor Levi's ontwerper Adrian Nyman om de kunstenaar te strikken voor een Damien Hirst Levi's lijn.
De collectie is een ware must-have voor kunstliefhebbers en een hommage aan de old school Levi's 501. Uiterst herkenbaar in Damien Hirts stijl dankzij de doodshoofden, stippen en tropische vlinderachtige motieven.
De Damien Hirst X Levi's limited edition capsule collection is vanaf deze maand verkrijgbaar bij de Levi's Store in Rotterdam (Lijnbaan), Amsterdam (Kalvertoren) en voor de zuidelijke kant ook in Antwerpen (Kammenstraat). Broeken, o.a. voorzien van kristallen doodshoofdjes, kosten zo rond de ¤ 180, leren jasjes tegen de ¤ 500 en shirtjes slechts ¤ 65. Niet slecht voor een limited edition fashion kunstwerk!
bronquote:
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef One_conundrum het volgende:
En er was nog wel een mooie broek, maar daar zat een rits aan en dan knap ik gelijk af.
edit: en die rits zat dus niet in het kruis :p
Nog geen aan-foto, maar komt nog wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
Foto?
Ziet er erg ok uit al ben ik zelf niet bekend met het model larkee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef One_conundrum het volgende:
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36076953NU
Geslaagd
Heel smal. Als ik niet te brak ben komen er morgen foto'squote:Op vrijdag 5 september 2008 23:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er erg ok uit al ben ik zelf niet bekend met het model larkee.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heel smal, voor Diesel begrippen. Als ik niet te brak ben komen er morgen foto's
waar heb je die vandaan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog geen aan-foto, maar komt nog wel.
http://paulsmith.co.uk/je(...)html?LproductId=7373
hmm beetje verquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van oorschot mode in Helmond. Verkopen ook Seven en Jacob Cohen.
130 euroquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:02 schreef bbaadd het volgende:
[..]
hmm beetje ver, hoeveel heb je er voor betaalt ?
Ik vind PME legend (zoals het tegenwoordig heet) niet heel bijzonder. Beetje standaard saaie jeans, net als de kleding.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:07 schreef bear87 het volgende:
Iemand bekend met het merk Pall Mall trouwens? Hoe is dat kwa kwaliteit ?:)
http://www.jeansonline.nl/pall-mall-jeans-cirrus-tr130-p-629.html
Dit leek me namelijk wel een mooie broek, alleen aangezien hij net zoveel kost als merken waar ik wel bekend mee ben vroeg ik me dus af of iemand ervarng heeft met dit merk!
dat is wel netjes ipv 130 pound. Wat is er nou zo bijzonder aan deze broek? Beetje stomme vraag maar ben niet echt bekend met Paul Smith. Wel leuk verhaaltjes erbij op de site trouwens.En hij is Dry toch?quote:
Heb je wel gelijk in ja, over het algemeen vind ik het nogal inspiratieloze kleding voor een prijs die eigenlijk net zo hoog is als de overige ruim verkrijgbare maten.quote:Op zondag 7 september 2008 02:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind PME legend (zoals het tegenwoordig heet) niet heel bijzonder. Beetje standaard saaie jeans, net als de kleding.
Ja, hij is dry.quote:Op zondag 7 september 2008 13:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is wel netjes ipv 130 pound. Wat is er nou zo bijzonder aan deze broek? Beetje stomme vraag maar ben niet echt bekend met Paul Smith. Wel leuk verhaaltjes erbij op de site trouwens.En hij is Dry toch?
Is hij one-wash?quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Cloud_SB het volgende:
is 1947 inderdaad.
Groot? nee man, hoogstens baggy. Zit niet ver van regular af. Door al die afknijpende kut jeans de laaste tijd zijn mensen vergeten hoe een normale spijkerbroek zit.
En na de eerste wasbeurt krimpt ie nog ietsjes in Kan hem inidergeval zonder riem dragen dus dan kan het niet te groot zijn.
Welke prijs?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Cloud_SB het volgende:
I get it, vind het zelf ook de minste van SugarCane maar kon hem niet laten liggen voor die prijs.
Hoeveel kost een paartje Standards dan?quote:
De evisu 2000 nr1's van Blue in Green Soho zijn wel vet. Alleen de prijs (een stuk hoger dan de japanse prijs) en het ontbreken van de verf en de 'red tab' zijn wat minderquote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil weer is een simpele Evisu. Het blijven top broeken uit Japan.
Moet maar weer is op zoek naar een retailer, al heeft Velvet er volgens mij nog wel enkele en anders mijn moshi moshi connectie stalken.
En nu.. ga die broek gvd zo snel mogelijk een soakbeurt geven anders verneuk je heel je fading naar de eerste was!quote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Mijn 2 nieuwe SugarCane Jeans. (50% zimbabwaans katoen, 50% suikerriet, okinawa indigo, 14.25 Oz, Made in Japan)
De Five Star (laat ik voorlopig nog in de kast liggen)
[ afbeelding ]
De Standard (Duurt nog wel een jaar voor ik hem was, daarna begin ik aan de Five Star denk ik)
[ afbeelding ]
Foto van de Standard als ik hem aan heb
[ afbeelding ]
Nu nog de SugarCane Hawaii en dan ben ik tevreden.
Maison de bonneterie heeft ook nog weleens wat Evisu liggen.quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil weer is een simpele Evisu. Het blijven top broeken uit Japan.
Moet maar weer is op zoek naar een retailer, al heeft Velvet er volgens mij nog wel enkele en anders mijn moshi moshi connectie stalken.
kan je beter kiezen uit evisu of levi's vintage collection.quote:Op maandag 15 september 2008 20:19 schreef Cloud_SB het volgende:
Hmm...ken daar ook nog wel iemand. Volgende week maar even kiezen.
Evisu VS Levi's (Red, Engineered, Re-engineered)
Beetje laat maar erg mooie broekquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef One_conundrum het volgende:
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36076953NU
Geslaagd
en hoeveel heeft dat je nou uiteindelijk gekost?quote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef Cloud_SB het volgende:
GEREGELD!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief Jerrycan, touw, brief, alles.
Me so happy! Enigste broek die ik echt nog moest hebben. Levi's Vintage Collection 1933 'Tow Rope'
Goed, komt uit dezelfde fabriek als Evisuquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:57 schreef Maxxieh het volgende:
Zag vandaag mooie Lee Gold broeken, weet iemand de kwaliteit van de denim?
Voor mij gaat het om deze:quote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef Maxxieh het volgende:
Zo, 3 broekjes van Bay Icon besteld. 1 voor SunBoom en 2 voor mij, ben erg benieuwd!
Anders zijn we screwedquote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Maxxieh het volgende:
Maar hij loopt toch zeker nog wel uit?:)
Is alleen aanbieding nu, normaal gewoon 120+quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef stijn_ het volgende:
dat Bay Icon is ja best wel niet zo hiiieeeel duur. 50 euro ofzo maar wat zijn de verzendkosten?
hmm, ik twijfel, kheb het niet zo met internetshops ivm maten enzo..quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Is alleen aanbieding nu, normaal gewoon 120+
Shipping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |