Die zit wel erg lelijk van de achterkant.quote:Op zondag 30 december 2007 13:48 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand idee waar ik deze lan halen?[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
Afgelopen weekend in het buitenland kwam ik uit op een toffe spijkerbroek van Cup & Heart.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het scheen een enigszins exclusief merk te zijn en de prijs insinueerde dat ook wel een beetje.
Iemand ooit van het spul gehoord?
Lijkt me wel... Maar heb een "normaler" model dan die ik op de site tegenkwam.quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Zelfde als cupheart.com?
Niet mijn ding dan
feuteuwwwquote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
hell yeah, ik heb mn WR replay
liggen bij de maw op de vrouwen afdeling. anders funky house e.dquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef YannickLB het volgende:
hey mensen!
weet iemand waar je een gele skinny kan kopen? :p
ik wil er 1 zoals deze: http://www.cultuurfabriek.org/Streetlab_fotoMylouOord2.jpg
kan iets afwijken maar wel in die richting.
thnx
kheb wat rond gekeken op et internet, maar kon geen gele broeken vinden daarvan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft Dr Denim/ Cheap Monday niet skinny jeans in alle kleuren?
Maar dan wel een gele mannenbroek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef YannickLB het volgende:
hey uhm ik ben een jongen he... kwil geen vrouwenbroek hebben haha!
och als et niet anders kan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een gele mannenbroek?
Ik zal eens vragen aan een vriend van me, die heeft er ook eentje. maar... helaas... volgens mij ook van de vrouwenafdeling van de m.a.w.
Zie het 'Ik zoek' topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef roburt het volgende:
weet iemand een shop voor cheap monday broeken? (online mag ook)
Het was inderdaad de Men At Work..... de unisex afdelingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:10 schreef YannickLB het volgende:
[..]
och als et niet anders kan...
kwil alleen niet een hele strakke :p
maarre zou vet zijn als je dat ff voor me kan vragen!
thnx
Heheh, ik heb precies dezelfde! Alleen niet van Levi's... ik heb hem tijd terug gewoon bij de Jack&Jones op HC in Utrecht gehaald heheh, de versie die ik heb is donkerder, maar voor de rest identiek als ik het zo bekijk (kheb de voorkant natuurlijk niet gezien).quote:Op zondag 30 december 2007 13:48 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand idee waar ik deze lan halen?[ afbeelding ]
Qua stikkingen, waar de kontzakken zitten, etc.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Precies hetzelfde, alleen van een ander merk en hij is donkerder. Ok dan
Wie kan er lezen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef Mr_DG het volgende:
Wie weet bij welke winkels je cheap monday kan kopen??
Dat zo ik zo uit mijn hoofd niet weten. Kan maandag wel ff kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:45 schreef LLCoolC het volgende:
Stansfield, hebben jullie de Diesel Viker Lowky (Heren, Lente/Zomer 08) of is dat een model dat nog moet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |