Welke prijs?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Cloud_SB het volgende:
I get it, vind het zelf ook de minste van SugarCane maar kon hem niet laten liggen voor die prijs.
Hoeveel kost een paartje Standards dan?quote:
De evisu 2000 nr1's van Blue in Green Soho zijn wel vet. Alleen de prijs (een stuk hoger dan de japanse prijs) en het ontbreken van de verf en de 'red tab' zijn wat minderquote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil weer is een simpele Evisu. Het blijven top broeken uit Japan.
Moet maar weer is op zoek naar een retailer, al heeft Velvet er volgens mij nog wel enkele en anders mijn moshi moshi connectie stalken.
En nu.. ga die broek gvd zo snel mogelijk een soakbeurt geven anders verneuk je heel je fading naar de eerste was!quote:Op zondag 7 september 2008 17:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Mijn 2 nieuwe SugarCane Jeans. (50% zimbabwaans katoen, 50% suikerriet, okinawa indigo, 14.25 Oz, Made in Japan)
De Five Star (laat ik voorlopig nog in de kast liggen)
[ afbeelding ]
De Standard (Duurt nog wel een jaar voor ik hem was, daarna begin ik aan de Five Star denk ik)
[ afbeelding ]
Foto van de Standard als ik hem aan heb
[ afbeelding ]
Nu nog de SugarCane Hawaii en dan ben ik tevreden.
Maison de bonneterie heeft ook nog weleens wat Evisu liggen.quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik wil weer is een simpele Evisu. Het blijven top broeken uit Japan.
Moet maar weer is op zoek naar een retailer, al heeft Velvet er volgens mij nog wel enkele en anders mijn moshi moshi connectie stalken.
kan je beter kiezen uit evisu of levi's vintage collection.quote:Op maandag 15 september 2008 20:19 schreef Cloud_SB het volgende:
Hmm...ken daar ook nog wel iemand. Volgende week maar even kiezen.
Evisu VS Levi's (Red, Engineered, Re-engineered)
Beetje laat maar erg mooie broekquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef One_conundrum het volgende:
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36076953NU
Geslaagd
en hoeveel heeft dat je nou uiteindelijk gekost?quote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef Cloud_SB het volgende:
GEREGELD!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief Jerrycan, touw, brief, alles.
Me so happy! Enigste broek die ik echt nog moest hebben. Levi's Vintage Collection 1933 'Tow Rope'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |