lolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef One_conundrum het volgende:
En er was nog wel een mooie broek, maar daar zat een rits aan en dan knap ik gelijk af.
edit: en die rits zat dus niet in het kruis :p
Nog geen aan-foto, maar komt nog wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
Foto?
Ziet er erg ok uit al ben ik zelf niet bekend met het model larkee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef One_conundrum het volgende:
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36076953NU
Geslaagd
Heel smal. Als ik niet te brak ben komen er morgen foto'squote:Op vrijdag 5 september 2008 23:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er erg ok uit al ben ik zelf niet bekend met het model larkee.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heel smal, voor Diesel begrippen. Als ik niet te brak ben komen er morgen foto's
waar heb je die vandaan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog geen aan-foto, maar komt nog wel.
http://paulsmith.co.uk/je(...)html?LproductId=7373
hmm beetje verquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van oorschot mode in Helmond. Verkopen ook Seven en Jacob Cohen.
130 euroquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:02 schreef bbaadd het volgende:
[..]
hmm beetje ver, hoeveel heb je er voor betaalt ?
Ik vind PME legend (zoals het tegenwoordig heet) niet heel bijzonder. Beetje standaard saaie jeans, net als de kleding.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:07 schreef bear87 het volgende:
Iemand bekend met het merk Pall Mall trouwens? Hoe is dat kwa kwaliteit ?:)
http://www.jeansonline.nl/pall-mall-jeans-cirrus-tr130-p-629.html
Dit leek me namelijk wel een mooie broek, alleen aangezien hij net zoveel kost als merken waar ik wel bekend mee ben vroeg ik me dus af of iemand ervarng heeft met dit merk!
dat is wel netjes ipv 130 pound. Wat is er nou zo bijzonder aan deze broek? Beetje stomme vraag maar ben niet echt bekend met Paul Smith. Wel leuk verhaaltjes erbij op de site trouwens.En hij is Dry toch?quote:
Heb je wel gelijk in ja, over het algemeen vind ik het nogal inspiratieloze kleding voor een prijs die eigenlijk net zo hoog is als de overige ruim verkrijgbare maten.quote:Op zondag 7 september 2008 02:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind PME legend (zoals het tegenwoordig heet) niet heel bijzonder. Beetje standaard saaie jeans, net als de kleding.
Ja, hij is dry.quote:Op zondag 7 september 2008 13:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is wel netjes ipv 130 pound. Wat is er nou zo bijzonder aan deze broek? Beetje stomme vraag maar ben niet echt bekend met Paul Smith. Wel leuk verhaaltjes erbij op de site trouwens.En hij is Dry toch?
Is hij one-wash?quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Cloud_SB het volgende:
is 1947 inderdaad.
Groot? nee man, hoogstens baggy. Zit niet ver van regular af. Door al die afknijpende kut jeans de laaste tijd zijn mensen vergeten hoe een normale spijkerbroek zit.
En na de eerste wasbeurt krimpt ie nog ietsjes in Kan hem inidergeval zonder riem dragen dus dan kan het niet te groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |