En 40 euro korting bij de aankoop van 2 broeken en inlevering van 2 oude broeken.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:48 schreef Mr_DG het volgende:
20 euro korting bij de Rode Winkel bij het inleveren van een oude broek.
Wordt dat niet gewoon de nieuwe locatie van 90 sqm?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
290sqm.com
Filmpje Pop Up Store van Levi’s in A'dam, open tot 2 april.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En 40 euro korting bij de aankoop van 2 broeken en inlevering van 2 oude broeken.
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef bear87 het volgende:
[..]
flauw. Was ff rekenen, maar ik ben eruit
Bij de rode winkel hebben ze wel de paddom in de donkere kleur, die is volgens mij iets van 120 euro ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef DANILXL het volgende:
http://www.jeansonline.nl(...)ial-0071j-p-619.html
weet iemand een goedkoper alternatief voor dit type broek
(zelfde kleur en model)
Zelfde kleur en model wordt lastig, maar je kan proberen om een Timmen te passen in een 8gi kleur. Die kleur lijkt sterk op deze wassing, ff kijken wat je van het model vind dan! Voor plaatjes van de timmen in die kleur kan je terecht op de diesel site.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef DANILXL het volgende:
http://www.jeansonline.nl(...)ial-0071j-p-619.html
weet iemand een goedkoper alternatief voor dit type broek
(zelfde kleur en model)
Ja, ik heb veel financiele meevallersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:55 schreef bear87 het volgende:
Raw jeans is ongewassen en daardoor krijg je dus zelf slijtage plekken in de broek als je hem lang draagt zonder te wassen.
Gewone donkere jeans zonder slijtage plekken is wel voorbehandeld en gewassen, dus ie zal die effecten niet hebben.
@ Noel
Alweer een nieuwe broek, welke nu? We hebben de blueblood pic nog niet eens gehad!
waar heb je die somet gekocht? uit japan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef berent het volgende:
Nog 2 andere broeken die nog niet echt zijn ingedragen:
Somet 003 indigo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nom de Guerre slim fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe zit het qua maatverschil met je RR greycast?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef berent het volgende:
Heb'm besteld via blueingreen
Moest je eigenlijk nog invoerrechten betalen over de broek?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:06 schreef berent het volgende:
Het is allebei een heel ander model. Had m'n RRDG in een 32 en droeg deze op m'n heupen/reet met een behoorlijke relaxed fit. Had ook wel een 31 of 30 aan gekund. De somet heeft een onwijs lage rise dus deze moet je wel op je heupen/bekken dragen, heb deze in een 30 en deze zit behoorlijk fitted. Het beste is als je ff een meetlint pakt en meet hoeveel cm het is om je bekken heen en een somet daarbij zoeken die dat als waist maat heeft. En als je niet zo'n dikke reet hebt kan je mss beter meten om je heupen en hem daarop dragen.
Houd er wel rekening mee dat ze niet zo stretchen als een RRDG
bronquote:Pop-up store Levi's weer weg
De Amsterdamse pop-upwinkel van Levi's, die op 21 februari jongsleden zijn deuren opende, gaat alweer dicht. Zo gaat dat met pop-upstores, oftewel tijdelijke winkels; je moet er snel bij zijn, anders ben je te laat. De winkel in de Houtkopersdwarsstraat (zijstraatje van het Waterlooplein) was er anderhalve maand. Ido de Voos, die de winkel afgelopen zes weken runde, heeft andere plannen met het pand; vanaf 10 april opent hij er zijn nieuwe winkel 290m2. De Voos, eigenaar van 90m2 wilde net verhuizen toen Levi's hem benaderde met het plan er een tijdelijke winkel te beginnen. Dat wilde hij wel. Zeventig procent van de winkel werd ingericht door Levi's, de rest werd ingekocht door De Voos. De Voos was toen enigszins sceptisch over het verkoopresultaat. “Het gaat niet om de verkoop, het is meer een vorm van pr,”zei hij er over.
Nu blijkt dat de omzet maar liefst 40 procent hoger is uitgevallen dan verwacht. “Voor zowel Levi's als voor ons is het heel goed geweest,” zegt de eigenaar. Dat het wel even tijd nodig heeft voordat men de winkel ontdekt blijkt uit het feit dat het steeds drukker werd. “Afgelopen weekend liep het echt storm. Eigenlijk is zes weken dus te kort.”
Om aandacht te trekken werden meerdere evenementen in de Levi's pop-upwinkel georganiseerd. De opening was daar een van. Ook gaven twee ontwerpers van Nike een lezing over de dunk (basketballschoen) en customizeden artiesten live de achterzakken van broeken. Een veiling daarvan moet geld gaan opbrengen voor een goed doel. Woensdagavond wordt de winkel uitgeluid met een optreden van rockband Voicst. Het fenomeen pop-up store of guerillawinkel (algemeen: pop-up retail), bestaat alweer enkele jaren. In steden als Londen en New York zijn sinds 2003 vele winkels geopend en weer dicht gegaan. Levi's heeft inmiddels al een nieuwe pop-upstore geopend: in Antwerpen.
Die zien er wel ok uit qua jeansstof, alleen hoe het qua modelzit enz zouik niet weten eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Zijn er mensen bekend met Lee hier, en in het bijzonder Lee goldlabel?
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mocht 75e aftikken bij de koerier.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Mei-li het volgende:
[..]
Moest je eigenlijk nog invoerrechten betalen over de broek?
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumquote:Op maandag 7 april 2008 12:39 schreef crazy99 het volgende:
de laatste jaren hebben ze al die broeken verneukt, ze worden steeds lelijker.. met name Gstar, verder Diesel, Replay, Lee.. enigste wat normaal is gebleven is nog steeds Levis..
Dry/raw of 'gewone' jeans?quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumAl kreeg je het gratis, ik zou er nog niet mee lopen. ( voor dames zijn ze vaak veel leuker )
Diesel vind ik nogsteeds wel mooi, probleem is alleen dat ze teveel modellen hebben en die modellen wisselen ook erg vaak.
Levi's heeft een prettige prijs vaak. Een 501 gaat vanaf 80 euro, en een basis 752 kost je 69 euro. Prima te doen, zeker als je ziet dat je tegenwordig zelfs bij Jack Jones 80 euro mag afrekenen of een Chasin broek zomaar 100-120 euro kost![]()
Levi's is prima
Deze zijn dry jaquote:Op maandag 7 april 2008 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dry/raw of 'gewone' jeans?
Ziet er wel tof uit
Via de webshop van levi's ( zie startpost, of via eu.levi.com en dan buy online klikken ofzo ) kan je de levi's vintage 501 1947 kopen. Niet de goedkoopste, die kost maarliefst 179,95. Verder had je een tijdje terug bij de Bijenkorf in de chill out de 501 shrink to fit liggen, die is ook ongewassen. Weet niet of die daar nog ligt. En bij de Levi's winkel zelf verkopen ze ook veel hele donkere broeken, ik weet niet zeker of dat allemaal dry/raw is, maar ze zijn iig wel helemaal egaal van kleur en hoogstens "onewash" Dat ziet eruit als een dry, maar is 1 keer gewassen en blijft wat langer zijn kleur houden dan als het goed is. Vraag er in de winkel maar even naar, er liggen veel verschillende broeken met verschillende eigenschappenquote:Op maandag 7 april 2008 21:47 schreef roburt het volgende:
[..]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Thracier het volgende:
[..]
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef ShiftyShellshock het volgende:
Stansfield hebben jullie bij de rode winkel ook de Diesel Viker zo ja welke washingmodel(len).
ok thanks for the info..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.
Heb hem helemaal niet gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?
Inderdaad. M'n vriendin heeft d'r ook een lekkere kont in.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
circle of trust is ook een fijn merk
krijg je mooie billen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |