Die liggen bij Thom Broekman in Utrecht. Heb ze wel gezien maar veel weet ik er niet vanaf. Wel erg stugge jeans zoals het ongewassen jeans betaamt alleen weet ik niet of het het nudie effect heeft zeg maar. Volgens mij blijven ze vrij gelijk qua kleur.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:31 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand hier wat van het merk "Superdry" ?
Zie je steeds meer in de winkels, mooie ongewassen denim voor 99 euro. Weet alleen verder niks van het merk, misschien kan iemand me updaten?
Heb je een foto / link?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe jeans van Levi's, omgerekend voor zo'n 45 euro. Er staat Red op, dus dat zal het Red Label wel zijn, maar verder helemaal niets over een model ofzo. Hij geeft een beetje af, is wat stugger, dus iets van een dry/ raw jeans. Iemand enig idee welke jeans dit is?
Ik ga er van de week wel een keertje eentje aanschieten, ook bij Thom broekman idd. Als de pasvorm is probeer ik er gewoon eentje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die liggen bij Thom Broekman in Utrecht. Heb ze wel gezien maar veel weet ik er niet vanaf. Wel erg stugge jeans zoals het ongewassen jeans betaamt alleen weet ik niet of het het nudie effect heeft zeg maar. Volgens mij blijven ze vrij gelijk qua kleur.
bronquote:
In België bleek het Levi's back pocket project al een groot succes, maar de Nederlandse tegenhanger zal misschien wel nóg meer buzz veroorzaken: Levi's nodigde zo'n honderd artiesten uit om de backpocket naar eigen zin te customizen. Alle creaties zullen uiteindelijk worden geveild ten gunste van de strijd tegen Aids.
Zangers, muzikanten, schilders, performers, designers, illustrators, schrijvers, graffiti- en andere undergroundartiesten hebben de back pocket hun persoonlijke touch gegeven, en nog elke dag worden back pockets omgetoverd tot verrassende kunstwerkjes. Het uiteindelijke resultaat wordt een muur met versierde kontzakjes omgedoopt tot de 'Levi's wall of back pocket art' in de Levi's Blue Pop Up Store in Amsterdam in de nieuwe locatie van 290SQM.
Meer en meer artiesten uit de meest diverse disciplines hebben zich bij het project aangesloten waaronder modeontwerpers Bas Kosters en Daryl van Wouw maar ook indie rock band Voicst, tv-persoonlijkheid en muzikant Michael Owen Dale en schilderes Laura Breebaart. Meer back pocket art wordt verwacht van Sophie Hilbrand, Moke, Malle Pietje and the Bimbo's, Marlies Dekkers, Xandra Brood en nog veel meer. Houd de website van Levi's in de gaten want binnenkort verschijnt een virtuele tentoonstelling online waar je alle back pocket creaties kunt bekijken.
Hmm had er ook 1 gekocht gister maar ga hem toch weer ruilen!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag nieuwe broek gekocht van Blue Blood.Ik zweer erbij.
Heb paar weken geleden een Blue Blood Dry Goods gekocht, ecchhht lekker materiaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag nieuwe broek gekocht van Blue Blood.Ik zweer erbij.
Dat heb ik ook niet, fuglyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er erg ok uit alleen ben ik zelf niet zo van je broek in je schoenen stoppen.
Vette broek! Mag ik vragen waar je deze broek gekocht hebt?Zoek al een hele tijd een mooie donkerblauwe broek, aangezien mijn huidige ook van Replay inmiddels niet meer zo mooi is. Ik zie ook dat je foto's van de broek hebt die lijken van een webwinkel te komen. Klopt dat? Zoja, kun je me die site PMen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:05 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk al tijden geen Replay broeken meer gekocht maar nu lagen er wel weer wat mooie tussen. Gewoon mooie donkerblauw zonder gekkigheden en een normale pasvorm. Precies wat ik zocht, ben er blij mee![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Die zitten stampvol met Replay ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |